Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

En tidlig omgang blandede bolcher i dag:

Trækdød stående på skive: 1*6*190 + 1*6*120 + 4*6*155

Stivbenet dødløft: 2*6*155 + 1*10*90

Yates rows: 3*8*90

Rack pulls: 4*6*185

Læg i benpres: 3*28*180

Benpres: 1*10*180

BB shrugs: 2*10*125

Skulderpres i smith: 1*12*stang+30 + 1*10*stang+50 + 2*8*stang+50

Link to comment
Share on other sites

En hurtig up date vil afsløre, at der ikke er blevet trænet siden i tirsdags. Det skyldes, at vi onsdag morgen kl. 5.30 kørte på hospitalet i Herlev og kl. 5.32 torsdag morgen (!) blev forældre til endnu en drengsmile.gif Det var en uge senere end forventet.

Selv om det var et langt forløb, endte det til sidst med kejsersnit, så min kone er ret immobil og ikke ret meget bevendt til, ja, noget som helst... Derfor har jeg hænderne fulde i øjeblikket med storebroren og alt andet herhjemme. Der vil dog blive trænet, og jeg regner med stort set at kunne træne normalt fra og med mandag. Det skal så kombineres med alt det andet, så det er vist godt, at jeg har fået noget SuperPump; måske må jeg tage dobbelt dosis for at have energi, men kombineret med julens marcipan går det nok!

Desværre må jeg aflyse et par sociale arrangementer, pga. udviklingen med at hun gik over tiden og fik kejsersnit, og det ærgrer mig grusomt!

Nå, nøgletallene er 4020 gram og 55 cm., så en rimelig BB!1!! knægtw00t.gif

Link to comment
Share on other sites

Tak tak for de søde hilsnersmile.gif Jeg fortryder naturligvis ikke min prioritering.

Nu må jeg tage lidt revanche den 15. til Rammstein. Det bliver en forrygende dag: om formiddagen er jeg i børnehaven for at servere et eller andet i anledning af den ældstes treårsdag, lidt senere varmer jeg 300 æbleskiver og 30 liter gløgg samme sted til servering ifm. luciaoptog; kl. 15.30 rammer toget med mine koncertbuddies, formentlig godt kørende på gajolshots, hovedstaden, og så må det bare forventes at køre derfra.

Kort sagt forventer jeg en stærkt stigende intensitet i mine gøremål den daglaugh.gif

Træning i Atlas i dag; det blev ret ustruktureret, for jeg har ikke helt vænnet mig til den mildest talt ujævne søvn, som et spædbarn medfører...

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*5*175 + 3*5*205 - tungt

Kropshævninger, OH/UH: 4*10*bw

Læg i benpres: 3*18*160 - langsomme og med mindst 1 sekunds pause i bunden

Siddende læg: 2*18*40 - langsomme og med pause

BB curls m/bicepsblaster!: 1*10*lette, 3*8*tungesmile.gif

Biceps machine curls: 2*12*6 plader (tror jeg)

Rope pushdowns: 2*10*30

BB!1!! igen i morgen

Link to comment
Share on other sites

Halvdoven omgang i Atlas i dag. Min mave har desuden artet sig, som havde jeg spist chicken sushi, og det er ikke det bedste udgangspunktdry.gif

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 1*8*40,6 + 7+6+5+5*46,7

Skulderpres i smith: 2*6*stang+60 + 2*10*stang+50

Cable flyes: 2*12* 5 plader

CG bænkpres: 1*13*60 - blot for at smage de forbudte reps!

Link to comment
Share on other sites

Ærgerlig tur i aften. Jeg måtte opgive at squatte; knæet gjorde ondt af en eller anden grundcry.gif

Frontsquat: 1*6*60 + 1*6*90 + 1*3*120 + 1*5*120

Kropshævninger, OH/UH: 4*10*bw

Læg i benpres:*18*160 - stræk i bunden + dropset: 30*120+80+40 - arghhhcrazy.gif

Leg curls: 5*6*70

EZ curls m/bicepsblaster, salt tribute: 3*10*tungt - pump på guns og gode veins!

Link to comment
Share on other sites

Mere SuperPump inden træning og lange thights + knækogere er det rette for sådan en ung BB'er som dig.

Nu burde jeg selvfølgelig have skrevet, at jeg netop ikke fik høvlet noget SuperPump i dag. Deri ligger jo en del af forklaringen på elendigheden.

Knækogere: har dem

Lange tights: jeg frygter, at de vil slaske nede over læggene...

Ung: wub.gif

Link to comment
Share on other sites

Hyggetur i Atlas her i aften. Knæet driller lidt; jeg ved ikke hvorfor, men nu holder jeg lidt pause fra bentræningen.

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 1*8*40,6 + 4*6*46,7 + 1*4*46,7

Læg i benpres: 4*18*160

Skulderpres i smith: 3*10*stang+50

Cable flyes: 2*12*5 plader

Jeg ville have kørt lidt disko, men det bliver nok herhjemme i morgen. Så kan jeg også gøre det i bar overkrop! (og underkrop for den sags skyldsmile.gif)

Link to comment
Share on other sites

Det er sandelig ikke nemt at finde tid til træning i denne tid, hvis man også vil nå bare en smule julefrokoststemning.

Stadig pause til knæet, men det er næppe noget alvorligt. Der er blevet trænet lidt DB rows, side laterals mv. derhjemme i weekenden.

Da jeg ikke kunne komme til BB i aftes pga. snaps og sild, besluttede jeg at chokere musklerne maksimalt ved at træne tidligt i dag. Oh, teh confuzion was total - jeg kunne mærke dem tænke (pga. min ekstreme mind to muscle connection): "Hvad sker der her?! Vi må vokse! NU!"

SuperPump kl. 7.30 og morgentræning generelt er dog ikke lige mine favoritter, så det blev lidt mindre intenst end ellers.

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 1*8*40,6 + 3*6*46,7 + 1*4*46,7

Kropshævninger, OH/UH: 4*10*bw

Cable flyes: 2*12*5 plader

Læg i benpres: 3*20*160, sidste sæt umiddelbart efterfulgt af 30 reps stående med bw

Siddende læg: 2*12*40 - laaangsomme og med pause, sidste sæt efterfulgt af 30 reps stående med bw

Link to comment
Share on other sites

Træner man så tidligt, så ændrer træningen sig fra BB til funktionelt. Har du overvejet at faste minimum 36 timer før næste træning. Det gør jeg og det er her jeg sætter PR's.

Ganske korrekt. Det er dog ingen skade til at være forberedt til verdens undergang. Når det sker, er det bare med at komme ud af fjerene og skråpresse de faldende meteorsten, de trehovede drager, horderne af Sidney Lee-kloner eller en hvilken som helst anden form, som det onde måtte vælge at materialisere sig i. Der er hverken tid til at dunke SuperPump eller varme op; derfor er opvarmning decideret dysfunktionelt, og det har som sådan ingen plads i træningen hos den, der ønsker at overleve! Ud over, som du foreslår, at undlade at indtage føde, arbejder jeg desuden en del med at skære al søvn og hvile bort, for det kan man heller ikke forvente på den yderste dag; børn er udmærkede pacere på dette område...

I dag var det dog lidt mere BB!1!!, selv om det igen var en lidt underlig halvamputeret træning pga. knæet. Min mand på stedet kunne orientere mig om, at Atlas var uden strøm (og, til de lidt langsomme, dermed lys), så træningen startede først, da den vendte tilbage; til gengæld blev den også kort, selv om jeg holdt lange pauser...

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 1*8*40,6 + 3*6*46,7 + 1*5*46,7 - pænt tunge

T-bar rows: 1*8*40 kg på stangen + 2*8*60 kg på stangen

Læg i benpres: 4*20*160

Cable flyes: 3*12*5 plader

Leg curls: 4*6*72,5

Link to comment
Share on other sites

En hurtig up date vil afsløre, at der ikke er blevet trænet siden i tirsdags. Det skyldes, at vi onsdag morgen kl. 5.30 kørte på hospitalet i Herlev og kl. 5.32 torsdag morgen (!) blev forældre til endnu en drengsmile.gif Det var en uge senere end forventet.

hej mester.. har desværre ikke set denne fantastiske og dejlige nyhed før nu! Kæmpe tillykke med sådan en fantastisk nyhed!!!

og superpump er gode sager, hvis ikke man får eksplosiv afgang af tarmen af det!

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

hej mester.. har desværre ikke set denne fantastiske og dejlige nyhed før nu! Kæmpe tillykke med sådan en fantastisk nyhed!!!

og superpump er gode sager, hvis ikke man får eksplosiv afgang af tarmen af det!

Tak tak. Det er en helt fantastisk ting, selv om manglen på (ordentlig) søvn tærer gevaldigt på kræfterne!crazy.gif

SuperPump giver lige et nødvendigt boost for tiden, og jeg har sådan set ikke fået et tættere forhold til mit toilet af den grundsmile.gif

Der er blevet trænet nogle få gange her i julen i henholdsvis Nordjysk Helsestudio og Ny Helse og Motion. Begge nogle gode BB-steder, som dog også huser sine bøvhoveder... Det har ikke været noget særligt træningsmæssigt dog.

Jeg var lidt spændt på at komme i gang igen, men det gik OK i dag. I morgen håber jeg at kunne få tid til at squatte eller dødløfte. Det bliver nok lidt hårdt at starte op igen...

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 1*8*40,6 + 2*6*46,7 + 5+4*46,7 - vi havde savnet hinandenwub.gif

Kropshævninger, OH/UH: 4*10*bw

Skulderpres i smith: 3*13*stang+30 - teh forbidden reps! Muscle confusion extraordinaire!

Læg i benpres: 4*20*160

Salt, den stabile træningsguru med store guns, var selvfølgelig på pinden.

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Onsdag og torsdag: blev der trænet hjemme. Højdepunkterne var:

Split squat: 3*10*58 - det er bare en rigtig god øvelse!

DB stivbenet dødløft: 3*10*(2*50)

DB rows: 3*10*50

Military press: 3*10*58

BB curls: 3*10*48

Nytårsaften: gik vi i seng kl. 22.30...

Fredag: overtog vi hus kl. 11 og spartlede mv. til kl. 23.30. Kl. 02 brækkede jeg mig første gang af maveforgiftning, og det fortsatte til...

Lørdag: blev min bror og en bekendt blev sat i sving med pensler og afdækning.

Søndag: var jeg ovenpå igen, og der blev malet videre, så der nu kun mangler småting, og vi kan flytte over de næste to weekendersmile.gif

I aftes blev der så trænet i Atlas:

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*145 + 3*5*205 - der var til mere, end jeg havde troet

Shrugs: 3*10*140

Siddende læg: 4*20*40

Leg curls: 3*6*72,5

Link to comment
Share on other sites

Lidt ærgerlig tur i Atlas i aftes. Den venstre skulder brokker sig ind i mellem lidt ved de tunge håndvægte, så jeg valgte at stoppe midt i andet sæt.

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 1*8*40,6 + 1*6*46,7 (+1 forced) + 1*3*46,7

Skrå pres i smith: 3*10*stang+60

Læg i benpres: 3*20*160

Cable flyes: 2*12*5 plader

Kropshævninger: 2*10*bw OH + 1*10*bw UH + 8+7*bw NG

Der ud over sad jeg i sofaen det meste af natten med den lille, og det har ryggen bestemt ikke været glad for, og så er jeg ikke kommet mig helt ovenpå maveforgiftningen i fredags. Alt i alt noget sørgeligt noget i disse dageunhappy.gif

Link to comment
Share on other sites

er din mave stadig ramt af forbandelsen fra Tinas grill?

Hej Peter.

Ja, de fleste af mine ungdomsfejltagelser er efterhånden blevet forældede straffe- og erstatningsretligt set, eller arrene er svundet ind. Èn vil dog ikke slippe mig, og det er den halve city-burger på Tinas Grill! Kort sagt: ja, dunken tager let imod...

I torsdags blev der trænet lidt i Atlas sammen med salt. Frit fra hukommelsen:

Trækdød stående på boks: op til 4*6*145

Shrugs: 3*10*145

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 1*8*40,6 + 6+5*46,7 - bare for lige at mærke dem

Læg i benpres: 25+23+21*160

og så noget gøgl som jeg ikke husker.

I weekenden blev der flyttet godt halvdelen af vores indbo, og jeg tog det største slæb, så lægge, baglår og lænd var noget mærkede i dag. Derfor en let omgang i Atlas:

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*135 + 2*5*175 + 4*3*175 - det dobbelte overhåndsgreb holdt kun til et sæt med fem reps...

Shrugs: 3*10*140

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 4*8*40,6

Kropshævninger, OH/UH: 3*10*bw

Læg i benpres: 25+23+21*160

Let og ustruktureret. Salt er frygtelig tæt på 0,1 ton, men har droppet kakaoen. Close, but no cigarunhappy.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share