BadAssJones´s Log -


Jonas B(B)
 Share

Recommended Posts

  • Replies 896
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Træning idag. d. 28/3-04

Havde til dagens træning aftalt at mødes med SaintPauli her fra boardet.

Han kan måske overtales til at starte op med at træne her, det kunne være cool...

Bænkpres 5x5x107½ :devil: Der var mer´ at gi´af, Pauli.

Dødløft 5x5x130kg

Dips BW, 28, 18(+15kg), 13(+30)

Er sgu stadig lidt imponeret over dit antal af dips, Saint ;)

Men selvfølgelig, hvis de fjerner den til komkurrencen, hva så.... :blink:

Lægpres 3x10-12 x Squeeeeeeezzz.... :devil:

Squat 5x5x125

Chins 7,7,6,6,6

Incline dumbell 3x6x30(2.hak i bænken)

Backoff Mavetræning i maskine, 3sæt.

Well, en go træning idag, fik rørt hele kroppen... Tidsmæssígt blev der brugt meget mere end normal, men hva fanden, kæbetræningen skal jo også til....

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Havde til dagens træning aftalt at mødes med SaintPauli her fra boardet.

Han kan måske overtales til at starte op med at træne her, det kunne være cool...

Yepper. Tak for en hyggelig omgang træning! Det var sku fedt! Hvem ved det kan være at jeg går over til fjenden. :)
Bænkpres 5x5x107½  Der var mer´ at gi´af, Pauli.

Kunne godt se det. Den kørte i fin stil i alle sæt. B)

Er sgu stadig lidt imponeret over dit antal af dips, Saint

Men selvfølgelig, hvis de fjerner den til komkurrencen, hva så....

Takker! Hvis de fjerner dem så må jeg bare nøjes med at være ham med det gode pattøj og de ynkelige guns. :(
Lægpres 3x10-12 x Squeeeeeeezzz....

Squeeeeeeezzz it Mr. Yates!!!!!

Backoff Mavetræning i maskine, 3sæt.

He he. Maskinen er noget skod, men det kunne dog godt gå hen og blive en tradition. ;)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Det kan jo kun skyldes at der ikke findes en ordentlig chin-bar i Fitness.dk ;)

Ronnie, Jeg synes faktisk ikke det er noget problem at lave chin-ups inde i centret, B)

Surt, at du skulle arbejde i søndags, hva? Vi finder sgu nok en dag igen... Deloader du for tiden eller hva?

Link to comment
Share on other sites

Chins BW 12, 7, 7.

Bænkpres 5x5x110kg, Uha det var nice. Tougt one, men den blev lige akkurat reddet hjem.

Squat 5x5x130kg

Dips BW 23, 14, 12 <_< Kørte sgu træg, var pauserne blev lidt for korte.

Bendower 3x8x75kg

Mave Swishball 3x10

Lægpres 3x10x250 Her var der så dømt Squeeeeeeezzz....

Overall ok træning, det blev dog hurtig varmt pga. den høje luftfugtighed i centret idag....

Link to comment
Share on other sites

Det kan jo kun skyldes at der ikke findes en ordentlig chin-bar i Fitness.dk ;)

Ronnie, Jeg synes faktisk ikke det er noget problem at lave chin-ups inde i centret, B)

Surt, at du skulle arbejde i søndags, hva? Vi finder sgu nok en dag igen... Deloader du for tiden eller hva?

Det var nu lidt lettere og lave chinups med den chinbar i havde i Holbergsgade, men dener åbenbart blevet smidt væk :(

Yeps der bliver "deloaded" i en uges tid, jeg har netop afslutte TJ's Alternativ Hypotrofi, men kan dog alligevel ikke holde mig fra at løbe, jeg er blevet sygeligt bidt af det cardiofis :lol:

Link to comment
Share on other sites

Chins BW 13, 8, 6.

Bænkpres 5x5x112½kg, meget hård, dog blev det "kun" til 4 rep i sidste sæt :angry:

Dødløft 5x5x135kg Uha, den trak sgu tænder ud... Jeg tror sgu den gir de der dejlige DOMS.....

Incline 4x6x32

Lægpres 4x10x250

Bendower 3sætx80kg(8,7,6)

Lidt dragonflags..... :blink:

Well, Go´træning, bænk og død var sgu meget hårde, i bænk er jeg sgu nk ved at ha´nået toppen mht 5x5, men nu ser vi. Jeg var ihverdfald træt idag....... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Bad ASS

Hvor langt tid tager din HST-træning - jeg kan se at du 6 april 2004 har udført 7 øvelser ????

Det er cirka det halve antal øvelser som jeg har i mit program - og en af de BAD ASS-fyre nede i centeret har fortalt mig at man ikke får fuld valuta af sin træning fordi kroppen nedsætter produktionen af eget væskhormon når man træner over 45 min. Men kan det virkelig passe for så skal jeg da pille nogle af mine øvelser fra for at komme ned på den træningstid.

Men det ser da ellers ud til at du giver den gas i denne tid - skulle du egentlig ikke holde lidt pause i denne tid ????

Link to comment
Share on other sites

-> Bean.

Jamen jeg kører jo slet ikk HST for tiden, det afsluttede jeg jo for et par uger siden Prøv at gå et par sider tilbage, så vil du finde.... Jeg tror jeg havde 11-12 øvelser i mit HST program, og brugte vel 1½time på det... Mht til kun at træne i 45min, så er der slet ikk noget belæg for, at man skal holde sig under den tid... Men du kan jo spørge ham om noget dokumentation herom. Jeg har godt nok hørt om "myten" om at holde sig under en time i træningsrummet, men lad os nu det ligge der, for det har ikke noget på sig, vil jeg sige. Jeh tror du vil høre det samme, hvis du spørger en masse andre herinde.

Hold du dig bare til dit nuværende program.

Pause, siger du? Jo planen var jo at køre lidt let efter HST og det blev ca. til en uge :tongue:

Jeg træner to gange om ugen i øjeblikket, og vil nok holde det derved, indtil jeg har afsluttet noget svømmelærerudd. på mit studie sidst i juni. Derefter må vi så se hvad der skal ske.

Link to comment
Share on other sites

Så fik den gazz igen...

Træning 12/4 -04.

Bænkpres 5x5(6)x112½kg PR Faktisk gik det så godt at jeg tror jeg kunne have fortsat med de 112½ i 1 eller 2 sæt endnu. Efter det 5 sæt kom jeg helt i tvivl om jeg nu også havde taget 5 sæt, så derfor tog jeg lige et extra sæt :) Derfor 6 sæt i (). Men Overall gik det sgu rigtig nice.... :devil:

Chins BW 13, 7, 8

Dødløft 5x5x137½kg. :devil: Grum og trak virkelig tænder ud. Grebet synes dog at være min mest begrænsende faktor <_< Selvom jeg kører mixed greb....

Incline 4x7x32

Lægpres 4x10x265

Bendower 3x8x80kg

Så stod jeg af vognen.....

Link to comment
Share on other sites

Jamen BadAss - to gange om ugen - du er da ikke ved at falde af på den ?

- nu har jeg taget mig lidt tid til at se din kæmpe log igennem - meget spændende (det er ikke alle øvelser jeg ved hvad går ud på !)

Du skriver i indlægget til din log at du vil træne for en lav fedtprocent, men hvordan gør du det ? - jeg kan i din træning ikke se nogen konditionstræning ?

Efter jeg er sprunget på HSY-vogen er jeg gået hen og blevet en smule små fed, hvilket jo nok skyldes kosten :tongue: , men jeg kan bare ikke se hvor det er jeg laver noget forkert.

En træningsdag typisk dag:

60 g müsli + 30 g protein + 300 ml mælk

bolle med 2 stk ost (fedtfattig)

1 dåse tun i vand + 125 g ris

2 æbler

2 stk kylling fillet + 120 g spagetti

1 banan efter træning

1 æble + 30 g protein + 300 ml mælk

en dag hvor jeg ikke træner spiser jeg inden senge tid 20 g protein istedet for 30

Link to comment
Share on other sites

Jamen BadAss - to gange om ugen - du er da ikke ved at falde af på den ?
Næ, det mener jeg nu ikk. I øjeblikket og i den nærmeste fremtid er jeg bare nødt til at priotere således. ;)
- nu har jeg taget mig lidt tid til at se din kæmpe log igennem - meget spændende (det er ikke alle øvelser jeg ved hvad går ud på !)

Du spørger bare hvis du er i tvivl. :bigsmile:

Du skriver i indlægget til din log at du vil træne for en lav fedtprocent, men hvordan gør du det ? - jeg kan i din træning ikke se nogen konditionstræning ?
Hmm, jeg sørger for at spise fornuftig, en go´ portion protein i alle mine måltider, men nej jeg laver ikke meget cardio lige nu, jeg cutter jo ikke men det sker nok snart, hvem ved <_< Derudover prøver jeg at holde øje med, at vægten ikke laver alt for store udsving.
Efter jeg er sprunget på HSY-vogen er jeg gået hen og blevet en smule små fed, hvilket jo nok skyldes kosten :tongue: , men jeg kan bare ikke se hvor det er jeg laver noget forkert.

Ens fedt% (hvor tydelig musklerne fremstår) er udenlukkende kosten. Hvis du føler du tager for hurtig på, kunne du måske prøve at skære lidt ned på kulhydraterne i løbet af dagen, dvs. pastaen og risene... Derudover skal man jo som grundregel være i kalorieoverskud for at tage muskler på, men det kan ikke helt undgåes at der også vil snige sig lidt fedt på. Kunsten er jo så at finde balancegangen. Man plejer at sige 500kcal i overskud når man vil tage på...

En træningsdag typisk dag:

60 g müsli + 30 g protein + 300 ml mælk

bolle med 2 stk ost (fedtfattig)

1 dåse tun i vand + 125 g ris

2 æbler

2 stk kylling fillet + 120 g spagetti

1 banan efter træning

1 æble + 30 g protein + 300 ml mælk

en dag hvor jeg ikke træner spiser jeg inden senge tid 20 g protein istedet for 30

Ser fint ud. Evt snak om kosten kan vi jo tage i centret...

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Kan se at jeg har ikke fået skrevet mine to sidste træninger ind, det er da vist på tide...

Træning torsdag 15/4

Bænk 5x5x107½

Chins 13, 7, 7

Lægpres 4x10x265

Dips 10, 8(+10kg), 10(+10kg) Gejsten var sgu ikk.. <_<

Træning søndag 18/4

Bænkpres 5x5x110

Squat 5x5x130

Chins 13, 9, 7

Lægpres 4x10x280

Incline 3x8x32

Swishball 3x10

Bendower 3x6x82,5

Link to comment
Share on other sites

Det ser sq helt godt ud med træningen.. Dog en smule i underkanten med 2 pas per uge :tongue:

En rigtig lækker pr du satte forleden 5 x 5 med 112½ kg er sq hårdt nok, det er en der trækker tænder ud..

Nu hvor du kunne køre 5 x 5 med 112½ kg, går du så et par uger tilbage og starter med 5 x 5 med lidt lavere vægt igen, og så kører videre derfra ?

Du kan evt investere i et par straps til din DL, jeg har selv stor glæde af dem.. Jeg er af den overbevisning at man dog kun skal bruge dem på de rigtigt tunge sæt, så man ikke helt mister sin grebsstyrke :)

Link to comment
Share on other sites

Det ser sq helt godt ud med træningen.. Dog en smule i underkanten med 2 pas per uge  :tongue:
Thanks... Ja jeg ved det mht til de to gange, men som jeg skriver længere oppe, så er jeg nødt til at priotere således lige nu <_< Regner med godt at kunne holde min styrke, måske øge med de to gange ugentlig, hvor jeg så koncentrerer mig om basisøvelser
En rigtig lækker pr du satte forleden 5 x 5 med 112½ kg er sq hårdt nok, det er en der trækker tænder ud..

Nu hvor du kunne køre 5 x 5 med 112½ kg, går du så et par uger tilbage og starter med 5 x 5 med lidt lavere vægt igen, og så kører videre derfra ?

Det er korrekt, det gør jeg. Samtidig kører jeg også lidt mere efter dagsformen. Hvis jeg føler at gejsten er der, så ryger der 2,5-5kg mere på :devil:

Du kan evt investere i et par straps til din DL, jeg har selv stor glæde af dem.. Jeg er af den overbevisning at man dog kun skal bruge dem på de rigtigt tunge sæt, så man ikke helt mister sin grebsstyrke  :)

Jeg har sådan et par straps, men bruger dem ikke i øjeblikket selvom jeg kraftigt har overvejet. Begynder jeg at bruge dem, træner jeg jo bare ikke min grebsstyrke optimalt, som du også siger... Men igen, jeg træner jo heller ikke decideret for styrke, men BB/fitness og straps kan måske hjælpe, så ryggen får nogle flere tæsk....

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 26/4

Bænkpres 5x5x115 Volume PR Nice...

Chins 12,6, 6 <_< Ikke meget at hive med.

Squat 3x5x110 ;) Meget let.

En kort træning idag da jeg skulle ud og spille firma-fodbold. Derfor tog jeg lidt let på squatten. Til gengæld kørte bænken over alle forventninger. Det er ca. 14 dage siden, jeg lavede PR med 112½, og da så gejsten var der idag, røg de 115kg på stangen og det blev sgu til 5 rep alle 5 sæt, virkelig nice..... Her har jeg sgu rykket mig på det seneste. Det kan vi godt lide.... :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lige en opdatering af de seneste træninger

1)

Chins 6,6,6

Dødløft 5x5x145 ( med straps) ;) ok let

Squat 120 3x5x120

lægpres 4x10x280

swishball 2x10

2)

squat 5x5x135

chins 13 (BW), 7(+2,5kg), 6(+2,5kg), 6(+2,5kg)

Bænkpres 5x5x115 (dog "kun" 4 rep i sidste sæt)

Bendower 4x6x80

3) d. 3/5-04

Dødløft 5x5x150( med straps)

Incline 5x5x32

chins 6,6,6,6,6

Bænkpres 3x5x100

bendower 3x8x80

Lateral raise 3x8x10kg. Virkelig lang tid siden jeg har kørt en øvelsen for siden af delto. Den skal helt sikkert være en fast del af programmet fremover, så jeg kan komme til at se lidt bred ud B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share