BadAssJones´s Log -


Jonas B(B)
 Share

Recommended Posts

  • Replies 896
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det ser sq helt godt ud med din bænkpres  :devil:

Ja det kører fandeneme godt. Ja nemli´ja...

Træning 6/5-2004

Bænkpres 4x100, 3x110, 2x5x120 5REP-PR Endda 2 sæt :devil: 5x100

Squat 5x5x140

Chins 10 BW, 2x7(+2,5), 6,(+2,5)

Dips 8(+15), 2x8(+30)

Dødløft 3x5x100

Swishball 3x10

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Den bænk kører for vildt for tiden, men jeg er MINDST lige så imponeret over din fremgang i dødløft :devil:

Tror du ikke at det er på tide du tager lidt SD før du rykker helt fra os andre. :tongue:

Ja jeg er da også gået en del frem i dødløft, sidst jeg afsluttede HST, sluttede jeg med at køre 5 rep med 150 i to sæt. Nu kører jeg den så 5x5 så det er vel ok. Dertil skal så siges at jeg de sidste par træninger foruden bælte er begyndt at bruge straps, hvilket betyder en hel del.

Regner med at træne igennem et par mdr endnu, for derefter at holde SD så det passer med Nibe Festival. DET SPILLER MAX! Jihaa det er fedt...

Link to comment
Share on other sites

Hvaaa.... skal du aldrig have oprettet et billedgalleri? Du kan vel nok få en af de små veldrejede fintessbabes til at tage et par billeder efter lukketid i centeret, du skal bare flexe lidt :w00t:

Jo det må det vel ende med. Jeg har endda et digi-cam, så jeg mangler bare fotografen :lol:

Også rart at have pics som dokumentation, så man kan se om der er sket noget. Det håber jeg sgu. <_<

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 9/5-04

Dødløft 5x5x152½kg( med straps+løs bælte) Sgu meget hård, men den kom da i hus :sneaky:

Incline 5x5x34kg

chins 7,6,6,6

Bænkpres 3x5x100kg

bendower 3x8x85kg

Stående Læg 3x10x100kg

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Træning d. 14/5

Efter 5 dage uden træning var det ved at være tid igen. Jeg har de sidste dage haft problemer med at min venstre spytkirkel hæver op og gør nas, hver gang jeg spiser. Det har bestemt ikke været hensigtspraktisk, 1½ dag på næsten kun flydende kost er altså nedtur. Med en hævet spytkirkel har man altså bare ikke lige lyst til at træne, da hvis man bare presser sig det mindste, gør det nas på siden af halsen. (Det med at presse sig fandt jeg så ud af en tilfældig dag på kummen :blink:)

Var derfor lidt usikker på hvordan træningen ville spinde af, men det gik nu ok.

Har efter min gode fremgang de seneste uger, bestemt mig for at dette måtte være tiden hvor jeg springer lidt tilbage i vægten på de store øvelser (en 15-20kg) for så igen at bygge opad, stille og rolig.

Bænkpres 5x5x100

Squat 5x5x120

Chins 5,6,6,6,6

Dips 8, 10, 15, 15

Bendower 3x8x70

Stående læg 3x10x90

Link to comment
Share on other sites

:w00t: ...squat med 140 kilo... Om jeg fatter at du kan holde til det :blink:

Jeg tror næsten at en dag når jeg støder ind i dig igen, så må du hellere vise mig den rigtige teknik mht. squat, for jeg har aldrig fået det rigtigt lært...og er aldrig kommet over 65 kilo(på trods af at jeg har haft den i mit program i ca. 3 års tid, on and off self. :tongue: )

Edited by ronnie99
Link to comment
Share on other sites

Virkeligt imponerende vægte du smider rundt med! Jeg må vidst til at tage mig gevaldigt sammen hvis jeg skal blive den stærkeste "Jones" her på mol :tongue:

Thanks :)

Mht at være den stærkeste "jones" på MOL, så gir jeg mig ikke frivilligt.... :devil: Du får kamp til stregen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hehe jeg elsker konkurrence, så jeg vil gøre mit for at indhente dig:) Men der er sgu lang vej endnu for mig før jeg kommer i nærheden af de vægte du løfter og når jeg en dag kommer derop er du jo nok blevet en de stærkere, men jeg vil kæmpe med næp og kløer for at nå dig :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hehe jeg elsker konkurrence, så jeg vil gøre mit for at indhente dig:) Men der er sgu lang vej endnu for mig før jeg kommer i nærheden af de vægte du løfter og når jeg en dag kommer derop er du jo nok blevet en de stærkere, men jeg vil kæmpe med næp og kløer for at nå dig :devil:

:devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Bænkpres 5x5x105

Squat 5x5x125

Chins 7x5xBW

Dips 19,18,12

Dødløft 3x8x90 Let og eksplosiv

Lateral Raise 3x10x10

Mave swishball 3x10

Ok træning hvor der udover svederiet blev brugt en del kæbe idag. Jeg snakkede en del med Bean herinde fra MOL, jeg har planer om at køre HST med progression i både intensitet og volume fra omkring 1.Juli, og han regner med at ville køre med. Fint med en makker B)

Derudover snakkede jeg lidt med en anden gut, som henvendte sig til mig for at høre hvordan jeg trænede. Vi snakkede lidt frem og tilbage, kom blandt andet ind på MOL, jeg foreslog ham denne, da han gerne ville mere ind i både træning og kost.

Til sidst kom spørgsmålet så: Du har aldrig taget noget, vel? Ja, mig... NEJ... Men tak for komplimentet, haha....

Link to comment
Share on other sites

Hej BadAss!

Fedt at rende ind i dig til karneval!

I lige måde, Saint, det var griner nok. Tak for link´sene til megabite.
Hvem var hende fitness tøsen? Er hun hvad man kalder medarbejder bonus?  ;)  :lol:

medarbejder bonus kan man vist ikke kalde det for hun træner ikke i Aalborg og kommer slet ikke herfra ;) Man lærer jævn tit nye mennesker at kende... Især til karneval :tongue:

Hva med dig? Jeg synes ikke du var klædt ud, mester?

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share