Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Men mht squats kunne det være snedigt nok :devil::bigsmile:

Måske. Når kiloene bliver tunge kan jeg ihf ikke stoppe ved 90 grader fx. Eller jo, det kan jeg godt men jeg bruger en helveds masse energi på at bremse vægten.

For nogen er det bare lettere at lade kroppen bremse vægten når der automatisk ikke er mere bevægelsesudslag at give af.

Jeg har oprettet et emne hvor der snakkes om blok periodisering, såfremt det fortsat har interesse.

Link to comment
Share on other sites

Måske. Når kiloene bliver tunge kan jeg ihf ikke stoppe ved 90 grader fx. Eller jo, det kan jeg godt men jeg bruger en helveds masse energi på at bremse vægten.

For nogen er det bare lettere at lade kroppen bremse vægten når der automatisk ikke er mere bevægelsesudslag at give af.

Jeg har oprettet et emne hvor der snakkes om blok periodisering, såfremt det fortsat har interesse.

Ja det er jeg enig i. Faktisk diskuterede jeg det lidt med en af de unge vægtløftere som mente at han da kunne squatte laaaangt mere end han gjorte nu, hvis han gjorte det SL style i stedet for VL style, og der sagde jeg også at det nu ikke var sikkert at det ville være tilfældet.

Jeg ser på tråden. Tak for info

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i BVK

I Fredags var jeg helt top motiveret til træning, fyldt med energi og "in the zone". I dag hvor jeg skulle bænke tunkt var det naturligvis overhovedet ikke det samme.

Det er ikke godt nok, slet ikke på tung dag

Bænk med pause

1 x 10 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 110

1 x 3 x 125

1 x 3 x 135

1 x 3 x 137,5

1 x 2 x 140

1 x 2 x 137,5

1 x 3 x 135

Bænkpres Touch and go

1 x 5 x 100

1 x 1 x 110

1 x 1 x 120

1 x 1 x 130

1 x 1 x 140

1 x 1 x 150

1 x 1 x 155

Butt ugly, præcis som det var tiltænkt.

Box squat

1 x 5 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 110

1 x 3 x 130

1 x 3 x 135

1 x 3 x 140

2 x 3 x 145

Laterals

3 x 10 x 12,5

Closegrip pulldowns

5 x 8 x 110

Link to comment
Share on other sites

Lidt workout

Sidste pas i min single cyklus

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

1 x 1 x 140

1 x 1 x 170

1 x 1 x 200

1 x 1 x 222,5

1 x 1 x 225

1 x 1 x 227,5

1 x 1 x 230

1 x 1 x 232,5

De sidste to var grumt hårde, og absolut ikke kønne. Aka kranen.

Men op kom de.

Der efter kom den sagn omspundne Kofod, og joinede mig på noget bench. For mit vedkommende touch and go. Desværre har Kofod en forkærlighed for et squat stativ, med en almindelig flad bænk, med alt for meget skumgummi i. Man ligger derfor virkelig virkelig ringe

bench

1 x 8 x 50

1 x 8 x 80

1 x 3 x 110

1 x 2 x 130

1 x 3 x 130

1 x 3 x 140

1 x 2 x 150

1 x 3 x 140

Link to comment
Share on other sites

Nasty vægt at reppe med!!!!!

Thanks. Mit sammenlignings grundlag er muligvis lidt forskruet, men jeg synes stadig det er et noget sløjt squat.

BVK igår

Squat

1 x 5 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

6 x 3 x 107,5

Bench touch and go

1 x 10 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 110

6 x 3 x 127,5

Dødløft

6 x 3 x 125

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Squat

1 x 5 x 20

1 x 5 x 50

1 x 3 x 80

1 x 3 x 110

1 x 2 x 140

1 x 1 x 170

1 x 1 x 185 PR :4thumbup:

Det er det absolut tungeste squat jeg nogensinde har prøvet. Ellers er det bare VIRKELIG længe siden jeg har lavet et RIGTIGT max sidst. For silvan den var tough. Men de andre sagde at den faktisk var rimelig pæn, så det var jo positivt

Squat walk outs

3 x 10sekunder x 200kg

Dødløft

1 x 2 x 140

5 x 2 x 190

Cabel rows

5 x 10 x 110

Link to comment
Share on other sites

Skod træning i dag. Jeg duer ikke til morgen træning og det spolerede min træning. Det skulle være et dags max, men blev en fiasko

Bænk

1 x 10 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 110

1 x 2 x 130

1 x 1 x 140

1 x 1 x 152,5 Den var tung, men jeg ramte heller ikke noget der minder om en stabil bane

1 x 0 x 160 Jeg tror stadig jeg kunne have presset den, men min makker greb lige lovlig hurtigt ind

Bænk "walk outs"

3 x 10 sekunder x 170kg Ganske stabile

Bænk

1 x 2 x 140

chest supported rows wide grip

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

1 x "3" x 100 - Kunne ikke få dem til bænken

1 x 9 x 90

2 x 5 x 90

Cabel rows

1 x 8 x 115

1 x 8 x 125

Link to comment
Share on other sites

Bænk

1 x 1 x 140

1 x 1 x 152,5 Den var tung, men jeg ramte heller ikke noget der minder om en stabil bane

1 x 0 x 160 Jeg tror stadig jeg kunne have presset den, men min makker greb lige lovlig hurtigt ind

Tag dig nu sammen :cool: Få kommunikeret ordentligt til din spotter - et løft er ikke tabt før stangen hviler på din strube.

Du har desuden for mange semi-tunge løft op til. Din styrke er der, men du er en kylling og tager 152,5 kg. lige inden for at blive bekræftet.

Link to comment
Share on other sites

Tag dig nu sammen :cool: Få kommunikeret ordentligt til din spotter - et løft er ikke tabt før stangen hviler på din strube.

Du har desuden for mange semi-tunge løft op til. Din styrke er der, men du er en kylling og tager 152,5 kg. lige inden for at blive bekræftet.

Narh jeg synes faktisk det var ganske jævne spring. Men det er helt rigtigt at jeg tager de 152.5 for at blive bekræftet.

Sådan har jeg altid ageret i alle mine top løft. Jeg har ikke det mentale overskud til det andet.

Men i dag spillede ikke. For det første var det ikke et godt tidspunkt på dagen. Jeg er bare IKKE stærk om morgenen. Og så var spotteren lige ivrig nok. Tror godt jeg kunne have mast den op. Det BURDE jeg om ikke andet kunne.

Link to comment
Share on other sites

Shit du er blevet stærk. Det er da ik lang tid siden, at du bitchede over en svag squatstyrke! Hva' si'r kropsvægten???

Jeg har vel også på sin vis lav squat styrke. Det er efterhånden mange år siden jeg krydsede de 200 i dødløft, og flere år siden hvor jeg vejede 82.5 dødløftede næsten 240.

Så at jeg først er på 185 nu, er vel på sin vis, lidt svagt. Vægten siger at jeg er for tyk. Jeg vil tro at jeg som morgen vægt stadig kan knibe mig under 90. Kl 16 med trænings tøj og sko, vejer jeg cirka 93kg

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke misset nogen trænings pas, de er bare ikke blevet placeret hvor de var tiltænkt.

Det har været nogle stressende dage uden bil, med en masse prøve ture rundt omkring. Hvilket endte med at jeg i frustration købte en gammel Golf 3 1,8. Tilgengæld var den billig.

Ud over det har vi i dag solgt vores lejlighed :blink::blink: Det gik liiiige lidt stærkere end forventet. Heldigvis er der lang overtagelse. Hun kan naturligvis nå at fortryde, men hun har underskrevet.

Dagens træning

Squat

1 x 5 x 20

1 x 5 x 50

1 x 3 x 80

5 x 3 x 110

Bænk

1 x 10 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 70

1 x 3 x 90

1 x 3 x 110

6 x 3 x 130

Kørte virkelig skidt i dag. synes ikke der var noget overskud

Dødløft

5 x 3 x 125

Link to comment
Share on other sites

Det har været nogle stressende dage uden bil, med en masse prøve ture rundt omkring. Hvilket endte med at jeg i frustration købte en gammel Golf 3 1,8. Tilgengæld var den billig.

Ud over det har vi i dag solgt vores lejlighed :blink::blink: Det gik liiiige lidt stærkere end forventet. Heldigvis er der lang overtagelse. Hun kan naturligvis nå at fortryde, men hun har underskrevet.

Wow det er gået hurtigt lige pludseligt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Wow det er gået hurtigt lige pludseligt :bigsmile:

Det hele er gået sindsygt hurtigt.

Jeg satte BMW`en til salg. To dage efter var den solgt.

Vi satte lejligheden til salg d 13 December cirka. Og i dag d 4 Januar, har køber skrevet under.

Pænt vildt. Og det har godt nok også leveret en del stress. Nu har vi heldigvis rimelig god tid til at finde noget andet.

Link to comment
Share on other sites

Ud over det har vi i dag solgt vores lejlighed blink.gif:blink: Det gik liiiige lidt stærkere end forventet. Heldigvis er der lang overtagelse. Hun kan naturligvis nå at fortryde, men hun har underskrevet.

Tillykke. smile.gif

Mægleren skal vist ikke forvente julekort, kan jeg fornemme. laugh.gif

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Sidste træning inden BVK´s årlige store clash of the titans.......

Squat

1 x 5 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

4 x 3 x 110

Bænk

1 x 10 x 20

1 x 10 x 50

1 x 5 x 80

4 x 3 x 100

Jeg har gevaldige problemer med mine skuldre for tiden. Pudsigt nok er det ikke smerte, men blot at de føles usmidige, og ikke stærke. Mit pres er ujævnt, og jeg har ikke fuld styrke tilgængelig.

En gut i kluppen som er i gang med at læse til Fys, prøvede at hjælpe med lidt udstærkning m.m. Men lige pt er det ikke voldsomt bedre.

Det har drillet mig en uges tid eller to nu. Som skrevet er det ikke smerte, de føles bare stive, og hæmmede på en eller anden måde. Det bliver nok ikke et verdens klasse bænkpres på Lørdag

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share