Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Jeg er stadig ikke blevet ordentligt rask, men jeg forsøger at få indlempet lidt træning her og der

BVK i dag

Dødløft

1 x 5 x 70

1 x 5 x 100

1 x 5 x 130

1 x 3 x 160

1 x 3 x 180

1 x 3 x 190

Bænkpres

1 x 8 x 50

1 x 8 x 80

3 x 8 x 100

Benpres

2 x 8 x 200

Håber på at kunne lave lidt igen i morgen

Link to comment
Share on other sites

Jeg er stadig ikke blevet ordentligt rask, men jeg forsøger at få indlempet lidt træning her og der

BVK i dag

Dødløft

1 x 5 x 70

1 x 5 x 100

1 x 5 x 130

1 x 3 x 160

1 x 3 x 180

1 x 3 x 190

Bænkpres

1 x 8 x 50

1 x 8 x 80

3 x 8 x 100

Benpres

2 x 8 x 200

Håber på at kunne lave lidt igen i morgen

Ser rigtig fornuftigt ud af sådan et sygt skravl. Du kan trøste dig med, at selv, når du er syg, er du stærkere end hele ABBMH til sammen.

Link to comment
Share on other sites

Endnu en halv fessen træning. Det er sindsygt så hurtigt eksplosions styrken, og work capacity bliver skudt i sænk

Squat

1 x 5 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

3 x 3 x 130

3 x 3 x 110

Bænkpres med pause

1 x 10 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 110

3 x 3 x 115

2 x 3 x 117,5

1 x 1 x 110

Military

3 x 5 x 60

Chest supported rows - wide grip

3 x 5 x 80

One arm cable curl

3 x 5 x 60

Lidt random curls og så hjem

Link to comment
Share on other sites

Det her er IKKE BB.

(...) jeg er sendt i knæ af noget sygdoms tis.

(...) Hvilket er nederen.

I dag var officelt en skod dag.

(...) har hostet mig halvt ihjel hele dagen.

Her gav jeg op og skred hjem. Jeg hostede, og hostede og hostede, og har flere gange kastet op/fået opstød af den voldsomme hoste.

(...)

Elendige møg

Men hvornår er man færdig med at være syg? :nonono:

Arghhhhhhhhhhhhhhhhh

Endnu en halv fessen træning.

Denne her logbog trænger til en mere FUN og MUNTER STEMNING! Man bliver sgu helt deprimeret af at læse den.... :laugh:

Gode løft i øvrigt! :4thumbup:

Du har været syg - du er sgu da ikke død, mand. Kom ind i kampen! mockery-056.gif

Link to comment
Share on other sites

Denne her logbog trænger til en mere FUN og MUNTER STEMNING! Man bliver sgu helt deprimeret af at læse den.... :laugh:

Gode løft i øvrigt! :4thumbup:

Du har været syg - du er sgu da ikke død, mand. Kom ind i kampen! mockery-056.gif

:laugh:

Lige så meget som jeg hader at være syg, så hader jeg ugerne bagefter hvor der er gummi i arme og ben. Det hele er halv slattent.

Det skal nok blive godt igen. Jeg skal bare liiiiige bruge et par uger. :superman:

Men tak for opmuntringen

Link to comment
Share on other sites

jeg er enig med de andre - den her log er nok en af de mest emo logs jeg har læst.

Jeg forestiller mig Nikolaj sidder derhjemme med et varmt tæppe og en liter is, græder en smule mens han hører Mew.

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Ja kom nu op på hesten igen! :smile:

Hvis du tager til træning med den indstilling, at i dag er du træt og har gummiarme, så bliver resultaterne også derefter... Hank op i dig selv og se så, at få fundet de sidste procenter frem! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Læderbøssemusik

vil nu mere sige det er den slags musik for bøsser ala Mews forsanger. Små, skrøbelige og meget følsomme.

jeg kunne forestille mig læderbøsser mere hører noget musik med mere tempo, og gerne nogle lidt perverse tekster.

Link to comment
Share on other sites

vil nu mere sige det er den slags musik for bøsser ala Mews forsanger. Små, skrøbelige og meget følsomme.

jeg kunne forestille mig læderbøsser mere hører noget musik med mere tempo, og gerne nogle lidt perverse tekster.

Det er nok rigtigt. Når jeg tænker på læderbøsser er det nok mere den ulækre slags med lædervest, bar overkrop, læderhat, læderbukser, hører YMCA og ligner dem, der er på den bar i Politiskolen hvor 2 af eleverne farer vild.

Link to comment
Share on other sites

Så længe jeg owner 80% af deltagerne i denne log så står det ikke så slemt til :tongue:

Jeg er syg når jeg er syg, og så tager det altså lige et par uger at komme tilbage i kampen igen. Faktum er dog, at jeg som altid , kommer afsted, og gennemfører mine pas.

Hvis ikke jeg må brokke mig i min egen log hvor filan må jeg så

Link to comment
Share on other sites

Det er nok rigtigt. Når jeg tænker på læderbøsser er det nok mere den ulækre slags med lædervest, bar overkrop, læderhat, læderbukser, hører YMCA og ligner dem, der er på den bar i Politiskolen hvor 2 af eleverne farer vild.

Blue Oyster! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så længe jeg owner 80% af deltagerne i denne log så står det ikke så slemt til :tongue:

Hvorfor så brokke sig så meget, hvis det ikke er så slemt? :wink:

Jeg er syg når jeg er syg, og så tager det altså lige et par uger at komme tilbage i kampen igen. Faktum er dog, at jeg som altid , kommer afsted, og gennemfører mine pas.

Det er klart man er syg når man er syg - men hvorfor træner du så, når du nu er syg og det tager et par uger at komme ind i kampen igen? Det forlænger jo sygdomsperioden og derfor perioden hvor du brokker dig mere end du plejer :tongue:

Hvis ikke jeg må brokke mig i min egen log hvor filan må jeg så

Har du hørt historien om Peter og Ulven? Man kan brokke sig så meget man vil og hvor man vil, men det er svært at tage seriøst når du næsten ikke brokker dig mere når du er syg end når du er rask. Det gør det også svært at vurdere hvor slemt det egentligt er når du ikke er syg :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor så brokke sig så meget, hvis det ikke er så slemt? :wink:

jeg var slet ikke klar over at der var nogle regler for hvor slemt/ikke slemt noget må være før man må brokke sig. Hvor kan jeg eventuelt læse om disse? :laugh:

Det er klart man er syg når man er syg - men hvorfor træner du så, når du nu er syg og det tager et par uger at komme ind i kampen igen? Det forlænger jo sygdomsperioden og derfor perioden hvor du brokker dig mere end du plejer :tongue:

Jammen jeg har ikke trænet mens jeg var syg. Jeg begyndte at træne igen samme dag som jeg tog på arbejde igen. Men du ved jo udemærket godt at efter 1 uges sygdom, så går der yderligere 1-2 uger hvor man stadig er halv mat. Især hvis man stadig er på anti biotika.

Har du hørt historien om Peter og Ulven? Man kan brokke sig så meget man vil og hvor man vil, men det er svært at tage seriøst når du næsten ikke brokker dig mere når du er syg end når du er rask. Det gør det også svært at vurdere hvor slemt det egentligt er når du ikke er syg :cool:

Jeg ser ingen relationer mellem Peter og Ulven og så det faktum at jeg for en uge siden lå med 40 i feber, og derfor missede 3 trænings pas, hvorfor jeg nu naturligvis har tabt lidt work capacity og eksplosions styrke.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville egentlig have startet på "normalt" program i denne uge, men jeg synes ikke der er overskud, hverken mentalt eller fysisk til det endnu. Så jeg kører lidt efter det gamle program.

Det er usædvanlig hårdt at komme i gear igen synes jeg. Fokus skal stadig ligge på at bibeholde squat og dødløft styrke, og få pakket mere styrke på benene.

Dumbell benchpres

1 x 10 x 22,5

1 x 8 x 32,5

1 x 8 x 42,5

1 x 3 x 53,5 - Ja det skulle så ikke være endnu

3 x 6 x 47,5

2 x 5 x 47,5

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

1 x 3 x 140

1 x 1 x 170

1 x 1 x 190

3 x 1 x 200

3 x 1 x 170

Pulldowns Spade greb

5 x 8 x 95

Link to comment
Share on other sites

Hej Sortis!!

Ville lige smide et hej herinde, da det jo ikke ligefrem er meget at jeg tuller rundt på MOL mere, men må sq indrømme at jeg faktisk savner det lidt.

Håber alt er vel hos dig og konen smile.gif

Kan ihvertfald se at dødløften stadig kører superman.gif og at du stadig brokker dig som du plejer 4thumbup.gif

Jeg er selv endelig kommet lidt op på hesten efter ja, flere år uden noget rigtig træning. Har været i gang et par gange af en måneds tid og er så røget i -

vandet med ikke at lavet noget som helst igen.

Dog synes jeg at motivationen denne gang er i en anden liga, så jeg håber det holder ved. Startede op lige omkring juleaften, så styrken kommer også krybende tilbage ligeså langsomt, men det er nu også meget fedt at blive øm af 15 reppere med 17,5 kgs dbs i patten crazy.giflaugh.gif

Nå, men anyway, håber som sagt det går godt og hermed en lovning på mere MOLtid fra mig, så jeg kan komme efter dig tongue.gif

Mange hilsnener fra Henrik showoff.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share