Failure


rimlig_arnold
 Share

Recommended Posts

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Men bare fordi du ikke har et problem med det, kan det jo godt være, andre har. Men har det ikke noget at sige i din verden? :wink:

David har intet problem med det, jeg skriver. I øvrigt er din fortolkning, at jeg (åbenbart) har ment, han er en 'retard', hvilket naturligvis er en fejlfortolkning. :smile:

Det kan også være at andre er enige med dem som du nu kritisere. Ærligt talt selv har jeg selv haft lyst til at skrive min ærlige mening til DPO - sjovt nok hed han ikke DPO dengang - men det gad jeg så ikke. Sikkert fordi jeg indså, at der her var tale om en speciel person. Hvad med at bruge din godgørenhed på et ½ år MSF i stedet for at lege kanonføde for en polemiker. Det ville da i mindste mening.

Link to comment
Share on other sites

Men bare fordi du ikke har et problem med det, kan det jo godt være, andre har. Men har det ikke noget at sige i din verden? :wink:

David har intet problem med det, jeg skriver. I øvrigt er din fortolkning, at jeg (åbenbart) har ment, han er en 'retard', hvilket naturligvis er en fejlfortolkning. :smile:

Ok Pay, er det her ikke ved at være en ommer. Reelt set fik trådstarten nogle rimeligt fornuftige svar i starten. Indtil DPO dukker op, og argumenterer med at en eller anden WPO løfter`s reultater taler for sig selv. Det vil naturligvis aldrig fungere som et validt argument i en debat på et dansk board, hvor de fleste blot er motionister, eller træner for sundhed`s skyld. De hverken skyder sig i nummi med kanyler på daglig basis, eller ifører sig 6 lag spandex før et squat.

DPO`s historik her på MOL er at han mest af alt opfører sig lidt som de lege man har med små børn. Borte, tit tiiiiit. Borte, tit tiiiit, borte, tit tiiiit. Hver gang folk siger ham lidt imod, så stopper han sin log og forsvinder. Så går der nogle uger, og så debaterer han glædeligt igen, i præcis samme stil. Og generelt er det at hans amerikanske helte ved bedre end alle andre.

Det kan godt blive lidt trivielt at debatere med en der argumenterer ved at sige "jeg har ret". Du skal ikke lede længe efter det efterhånden høje antal debatter hvor DPO (som er nyeste bruger navn, det bliver åbenbart ikke skiftet hver gang han forlader MOL) ikke argumenterer, men blot postulerer. Samtidig bliver han meget hurtigt fornærmet, og tror at alt uenighed er et korstog mod ham som person.

Trivielt.

Link to comment
Share on other sites

Det pudsige er at du mener at dig og David har krav på særbehandling... hvis det ikke er barnligt, ja så ved jeg snart ikke hvad er
Payam >> Jeg er lidt nysgerrig efter at høre på hvilken måde du er speciel, og hvilke forholdsregler vi må tage i forhold til dette? :P

Tillæg nu ikke ordenes betydning større værdi, end de allerede har. Jeg har aldrig nævnt "særbehandling", men med "specielle krav" mener jeg naturligvis ikke, at den røde løber skal rulles ud, og folk skal stille sig til side og kun vente på at David påbegynder sin tale, så resten kan sidde og blot høre på - dog er der ene og alene tale om små sociologiske krav, ethvert menneske naturligt og ubevidst burde kunne tolke og forholde sig til. Eksempelvis er det vist gået op for enhver, at David (bare for at tage ham som eksempel igen) har svært ved at tolerere offensive uberettigede antiteser, hvori hans personlighed samtidig bliver provokeret. Nogle kan holde til mere end andre - med "specielle krav" mener jeg blot, at folks grænser er individuelle, og man burde acceptere de forskellige grænser.

Det kan også være at andre er enige med dem som du nu kritisere. Ærligt talt har jeg selv haft lyst til at skrive min ærlige mening til DPO - sjovt nok hed han ikke DPO dengang - men det gad jeg så ikke. Sikkert fordi jeg indså, at der her var tale om en speciel person. Hvad med at bruge din godgørenhed på et ½ år MSF i stedet for at lege kanonføde for en polemiker. Det ville da i mindste mening.

Og dét er præcis, hvad jeg mener med at kunne tolerere folks individuelle grænser. Du havde knækket nøden om Davids personlighed og indset, at udtalelser omkring hans personlighed ikke bar nogle steder hen. Hvad havde der sket, hvis du havde skrevet din mening? David var blevet sur og tvær, skrevet noget negativt til dig, MOL ville blive udstillet i et dårligt lys, og kritikerne ville få manifesteret deres teser omkring MOL og dets personfnidderier.

Ok Pay, er det her ikke ved at være en ommer. Reelt set fik trådstarten nogle rimeligt fornuftige svar i starten. Indtil DPO dukker op, og argumenterer med at en eller anden WPO løfter`s reultater taler for sig selv. Det vil naturligvis aldrig fungere som et validt argument i en debat på et dansk board, hvor de fleste blot er motionister, eller træner for sundhed`s skyld. De hverken skyder sig i nummi med kanyler på daglig basis, eller ifører sig 6 lag spandex før et squat.

DPO`s historik her på MOL er at han mest af alt opfører sig lidt som de lege man har med små børn. Borte, tit tiiiiit. Borte, tit tiiiit, borte, tit tiiiit. Hver gang folk siger ham lidt imod, så stopper han sin log og forsvinder. Så går der nogle uger, og så debaterer han glædeligt igen, i præcis samme stil. Og generelt er det at hans amerikanske helte ved bedre end alle andre.

Det kan godt blive lidt trivielt at debatere med en der argumenterer ved at sige "jeg har ret". Du skal ikke lede længe efter det efterhånden høje antal debatter hvor DPO (som er nyeste bruger navn, det bliver åbenbart ikke skiftet hver gang han forlader MOL) ikke argumenterer, men blot postulerer. Samtidig bliver han meget hurtigt fornærmet, og tror at alt uenighed er et korstog mod ham som person.

Trivielt.

Læs mine svar i dette indlæg - jeg håber, de vil besvare nogle af dine udsagn.

Men bemærk at hele essensen i problemet altså er, at der er nogle mennesker herinde, der bare ikke vil opføre sig ordentligt. Tag bare eksemplet fra denne tråd - David svarer på et indlæg herinde, hvorefter en tredje person, der INTET har med sagen at gøre, kommer ind og prikker til David på samme facon, som har gjort ham vred så mange gange før. Min anklage går udelukkende på dén type lave retorik, der ikke hører hjemme nogen steder. På den anden side skal det naturligvis siges, at jeg sidder og siger de samme ting til David om hans personlighed, opførsel og retorik. Det er bare ikke let at komme tilbage i børnehaven, når man er blevet mobbet af de andre børn pga. ens temperament, som man har forsøgt at gøre op med og afslutte, når selvsamme børn falder tilbage i den gamle sædvane og vækker de samme følelser.

Link to comment
Share on other sites

Warning: Failure to stay on topic.... :dry: Det var ellers et godt emne.

En tråd udvikler sig om man kan vælge at følge med eller ej. Jeg tror trådstarteren har fået de svar han/hende skulle bruge.

Har du noget du gerne vil have uddybbet, så spørg endelig. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Men bemærk at hele essensen i problemet altså er, at der er nogle mennesker herinde, der bare ikke vil opføre sig ordentligt. Tag bare eksemplet fra denne tråd - David svarer på et indlæg herinde, hvorefter en tredje person, der INTET har med sagen at gøre, kommer ind og prikker til David på samme facon, som har gjort ham vred så mange gange før.

Hvem er denne tredje person, der INTET har med sagen og gøre, der prikker til David. Er det T eller Mugge?

Link to comment
Share on other sites

Det var ikke længe du holt dig væk hva', men du ved jo godt selv kan er krudtet, du diskuterer det bare for at diskutere på din latterlige facon.

PS: Til alle andre, I skal være gode ved dpo, han har det med at blive sur, og så forlader han mol for stedse, det er allerede sket to gange!!!

LOL!

normal_Internet-SeriousBusiness.jpg

morans2rn.jpg

:wink:

David og bl.a. Søren W har tidligere haft uoverensstemmelser, hvorfor ovenstående indlæg ikke var andet end støj.

Link to comment
Share on other sites

Ok, så du mener altså Søren W. er stupid, fordi han poker til David.

Du mener derimod ikke at David er stupid, når han i indlæg 26, afslutter med "kthnxdie". Og det efter indlæg som næppe kan være betegnes som usobre. Det vil altså sige at fordi David er en speciel person, må man bare leve med at han ønsker andre på MOL døde, blot fordi de ikke er enige med ham.

Det er en ommer.

Link to comment
Share on other sites

Ok, så du mener altså Søren W. er stupid, fordi han poker til David.

Du mener derimod ikke at David er stupid, når han i indlæg 26, afslutter med "kthnxdie". Og det efter indlæg som næppe kan være betegnes som usobre. Det vil altså sige at fordi David er en speciel person, må man bare leve med at han ønsker andre på MOL døde, blot fordi de ikke er enige med ham.

Det er en ommer.

Igen - lad være med at overfortolk ordene så de bliver tillagt en uhensigtsmæssig værdi. Jeg mener ikke, Søren W er stupid, men derimod at hans aktion mod David var 100% unødvendig og stupid. David skriver det endda til T og Mugge, hvorfor det absolut intet har med Søren W & co. at gøre. Aktionen var blot et forsøg på at skabe støj og ravage i Davids personlighed.

David mener naturligvis heller ikke, nogen skal dø (hvilket dog ikke retfærdiggører, at han skriver det).

Og læs nu i øvrigt hvad jeg skriver. Jeg mener naturligvis heller ikke, David er berettiget til at skrive de ting, han gør herinde, hvilket jeg fortalte ham, før jeg overhovedet tænkte på at skrive i denne tråd.

Link to comment
Share on other sites

Igen - lad være med at overfortolk ordene så de bliver tillagt en uhensigtsmæssig værdi. Jeg mener ikke, Søren W er stupid, men derimod at hans aktion mod David var 100% unødvendig og stupid. David skriver det endda til T og Mugge, hvorfor det absolut intet har med Søren W & co. at gøre. Aktionen var blot et forsøg på at skabe støj og ravage i Davids personlighed.

David mener naturligvis heller ikke, nogen skal dø (hvilket dog ikke retfærdiggører, at han skriver det).

Og læs nu i øvrigt hvad jeg skriver. Jeg mener naturligvis heller ikke, David er berettiget til at skrive de ting, han gør herinde, hvilket jeg fortalte ham, før jeg overhovedet tænkte på at skrive i denne tråd.

Ok, fair nok. Kan godt følge hvad du mener.

Link to comment
Share on other sites

En tråd udvikler sig om man kan vælge at følge med eller ej. Jeg tror trådstarteren har fået de svar han/hende skulle bruge.

Har du noget du gerne vil have uddybbet, så spørg endelig. :smile:

Fair nok :smile: . Failure er ikke godt pga mulighed for at øge/skabe skader right? især som noob vel.

-Det har effekt/kan bruges når man er i et godt trænings gear....

-Faliure til hvad, det er når man ikke kan gøre det pænt/strict? (go teknik?)

-Skal man stoppe 1-2 rep før failure?

Jeg køre altid tæt på failure, men altid i go stil, altså strict.

Link to comment
Share on other sites

Igen - lad være med at overfortolk ordene så de bliver tillagt en uhensigtsmæssig værdi. Jeg mener ikke, Søren W er stupid, men derimod at hans aktion mod David var 100% unødvendig og stupid. David skriver det endda til T og Mugge, hvorfor det absolut intet har med Søren W & co. at gøre. Aktionen var blot et forsøg på at skabe støj og ravage i Davids personlighed.

David mener naturligvis heller ikke, nogen skal dø (hvilket dog ikke retfærdiggører, at han skriver det).

Og læs nu i øvrigt hvad jeg skriver. Jeg mener naturligvis heller ikke, David er berettiget til at skrive de ting, han gør herinde, hvilket jeg fortalte ham, før jeg overhovedet tænkte på at skrive i denne tråd.

Jeg kommer med en kommentar til det emne tråden er blevet drejet hen imod på det givne tidspunkt, så helt ligegyldigt er det vel ikke. Dog fortryder jeg de mange slå-fejl jeg har lavet, beklager.

Jeg tror ikke på særbehandling i øvrigt(dog gerne til piger med store kander), især ikke af usympatiske personer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer med en kommentar til det emne tråden er blevet drejet hen imod på det givne tidspunkt, så helt ligegyldigt er det vel ikke. Dog fortryder jeg de mange slå-fejl jeg har lavet, beklager.

Jeg tror ikke på særbehandling i øvrigt(dog gerne til piger med store kander), især ikke af usympatiske personer.

Hvem er indehaver af yppighederne på din avatar?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer med en kommentar til det emne tråden er blevet drejet hen imod på det givne tidspunkt, så helt ligegyldigt er det vel ikke. Dog fortryder jeg de mange slå-fejl jeg har lavet, beklager.

Jeg tror ikke på særbehandling i øvrigt(dog gerne til piger med store kander), især ikke af usympatiske personer.

Emnet blev drejet ind på, om en eller anden var krudtet eller ej samt argumentationen herom, hvortil din kommentar ingen gavnlig konstruktiv effekt skabte.

Søren, problemet er jo ikke, at du har fornærmet David (for den har I begge været lige gode om), men nærmere at du ikke vil forstå. Jeg ved, du går på uni, får fremragende karakter og skriver ofte gode indlæg herinde - der er ingen tvivl om, at du hjerne. Naturligvis er særbehandling i visse tilfælde det rette element at bruge i forskellige situationer, hvilket du sikkert er klar over, og du dermed ikke udøver den, men sikkert går ind for den.

Link to comment
Share on other sites

MaximusMaximus: Problemet med failure træning er ikke skader. Problemet er at resultaterne som regel ville være bedre uden failure, fordi failure principielt er for trættende for muskler og for nervesystem i forhold til, hvad der er nødvendigt.

Det er en god ide at google på TJ og failure eller TJ og forced reps, så plejer der at komme gode forklaringer.

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

MaximusMaximus: Problemet med failure træning er ikke skader. Problemet er at resultaterne som regel ville være bedre uden failure, fordi failure principielt er for trættende for muskler og for nervesystem i forhold til, hvad der er nødvendigt.

Det er en god ide at google på TJ og failure eller TJ og forced reps, så plejer der at komme gode forklaringer.

1 Det er vel set ud fra mange forsøg og tests vel, det er i forhold til restitutions evner man fraråder det hvis jeg er helt med.

2 Kræver nervesystemet også restitution på samme måde ala muskler?

Og Hvorfor?

3 Så at stoppe 1 rep før naturlig failure er måske ikke så tosset?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share