Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Dagens træning - tempoet gav det en snert af cardio, heldigvis var jeg alene i hulen, så jeg kunne træne i bar overkrop, det er lidt køligere.

Opvarmning

håndcykel, trin 5, 70-75 rpm, 2 minutter

Chinups

9

9

9, lidt højere tempo end normalt, men med et dejligt ekstraklem for latsen i topstilling

supersættet med

Mavecrunch

18

18

Rotator cuff, stående armrotation med DB

15x5

15x5

Rear laterals

10x5

10x5

Ægte bænkpres

10x48

08x68

08x68, vi har jo intet rack, så de måtte rulles henover ben og mave. Lidet behageligt og tappede en del energi, så det tror jeg ikke jeg prøver igen.

Bicep curl

08x20

08x20

Tricep pushdowns

08x40

08x40

Hyperextensions

18

18

supersættet med

Laterals, som Axbard-link, dvs. 30 grader frem og med tommelfingeren øverst

10x10

10x10, meget underligt at lave dem sådan, kræver tilvænning men får en chance.

Så løb tiden ud - faktisk så meget at jeg ikke nåede at skifte, så løst over med jakken og ned at køre. Kunne dog skifte nede i "hullet" mellem Enghave og Valby :blush:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning - tempoet gav det en snert af cardio, heldigvis var jeg alene i hulen, så jeg kunne træne i bar overkrop, det er lidt køligere

Hvor er du heldig!

Gør jeg det i vores center betyder det lig ekskludering omgående!!

At pigerne så får lov at gå rundt i bittesmå gennemsigtige shorts og G-streng der stort set ikke dækker det de skal, dét er en helt anden sag :blink:

Hørte jeg ordet; ligeberettigelse???

Flot træning Gregers, du er godt nok en 'ørn'. Hos dig er der øjensynlig sjældent noget der hedder "kun lige 10min. træning så må det være godt for idag".

Med respekt

Taurus.

Link to comment
Share on other sites

Hej Taurus.

Tak for dine pæne ord! Jeg tror nu heller ikke at det er helt i orden, men eksludering bliver der ikke tale om. Var der kommet nogen ind for at træne, have jeg selvfølgelig også straks taget trøjen på, meeeen når nu chancen bød sig :smile: Respekten for andre skal være der selv om man strækker grænserne når man er alene.

Dagens træning på spincykel derhjemme.

Kombi fedtforbrænding/langintevaltræning. Kørt på tom mave bortsat fra 1ltr. vand med lidt salt - var på cyklen under 20 minutter efter jeg forlod sengen.

- 5 minutter puls 140 ca 100rpm

- stående indtil pulsen ligger på 160-165

- siddende og holde pulsen ca 90 RPM optil næste 5te minut

- om igen

Mærkeligt, jeg lagde den største svedsø jeg nogensinde har præsteret - den løb langt langt bagom cyklen. Helt vildt. Jeg vejede mig efterfølgende og har tabt 0,7 kg trods at jeg har drukket en liter vand :crazy: havde det ikke været for søen havde jeg troet at vægten havde vist forkert.

Nå, men jeg skal til Fyn og besøge mor. Forventer at vende tilbage med lidt mere cardio i morgen inden arbejde.

Hav det godt!

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Vejret kunne ikke rigtigt bestemme sig. Jeg havde besluttet at køre selv i regnvejr og meget passende vaske cyklen bagefter - den trænger - men det blev til en times kørsel hvor temperaturen steg fra 15 til 19 grader - ret lunt til sidst.

Skidt med det. Det var ikke verdens længste tur, min sædvanlige Vedbæktur og den er efterhånden ved at føles en smule klejn. Ak ja :tongue: Jeg kunne slet ikke mærke min spinning fra i går men blev selvfølgelig også tanket totalt op med kagecarbs, såååå :blush: Havde rigtig friske ben og tempoet begynder at nærme sig noget der er acceptabelt.

Det med kagerne er ikke godt for vægten, men den er alligevel steget konstant den sidste uge. Det er hver gang jeg når ned i noget der er en smule OK, så siger kroppen fra og vægten stiger igen. Det kan naturligvis lade sig gøre at tæmme den, men om det er besværet værd begynder jeg efterhånden at tvivle på. Nå, men jeg giver det alligevel en chance og hopper (igen) på Helsevagten.dk

Med aftenens madpakke når jeg op på 2451kcal., motionen fratrukket.

Det er 96% af det tilladte

91 % af fedtrationen

85 % af kulhydratrationen

141 % af proteinratioenen

Nu vil jeg iføre mig arbejdsklunset og indtage Ringbanen.

God aften og god weekend :smile:

post-1580-1148056109_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dagen indsats:

PAUSE 1:

Opvarmning

håndcykel, trin 5, 80 rpm, 2 minutter

Rowsmaskine

10x60

08x100

08x90

supersættet med

Bænkpresmaskine

10x60

10x100

08x100, fail på 9ende. Det er vist første fail i flere måneder, så helt hyggeligt faktisk :smile: Men føj hvor er håndtagene ubehagelige at holde i. Glatte og alt for lille diameter. Godt maskinen ikke går længere op end de 100, den gør rigeligt nas i hænderne. Skal prøve at huske skumpuderne til næste gang.

Bicep curl, BB = Z-stang

8x38

8x38

Tricep extension, BB = Z-stang

8x38

8x38

Hyperextensions

18

18

supersættet med

Mavecrunch, alm

18

18

PAUSE 2:

Opvarmning

håndcykel, trin 5, 80 rpm, 2 minutter

Axbard-laterals

10x10

10x10

skulderpres

6x20

6x20

Kickbacks, strakt arm

10x10

10x10

Rotator cuff, stående armrotation med DB

20x5

20x5

Rotator cuff, stående: bagud og til siden med DB

10x5

10x5

- og så er denne arbejdsweekend endelig overstået. Kors hvor er jeg træt af fulde folk :mad: I går var der en eller anden provo-tumpe (han var vist ikke engang fuld, tror vist ikke "de" drikker alkohol) der skulle være sjov og endte med at plante sit klippekort 2cm fra mit fjæs. Vel at mærke mens jeg var inde på kinagrillen og købe en sodavand.

Og i dag havde jeg opkast i to tog (føj det stinker), en trukket nødbremse (for sjov) på Nørreport og utallige klaphatte til at stå i dørene. Nogle weekender bliver folk generelt glade og i godt humør af at få en mindre eller større bøhmand på. Denne weekend var ikke en af dem.

For at fuldende værket:

Da jeg skulle hjem holdt Kystbanen 20 minutter på Skodsborg pga. teknisk uheld.

Og jeg er ikke for en fem-øre træt lige nu, så at komme op klokken 8 for at køre Hørsholm Rundt bliver sq nok ikke til noget - jeg er sikkert møgtræt når uret ringer :nonono:

Dagens hælden-indenbords:

2095 kcal når motionen er trukket fra

Det er 93% af min dagsration

108 % af fedtrationen

55 % af kulhydratrationen

209 % af proteinratioenen

Hm, hvis jeg kommer på cyklen i morgen skal der vist hældes nogle kulhydrater på tanken.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Fortsat fra i går (sov jo sent og skulle tidligt op til hørsholm Rundt).

Dagen startede dumt, men endte fint. Fyldte faktisk mad på allerede om natten med to gulerodsbrud med skinke ost og en liter vand.

Desværre hørte jeg ikke vækkeuret eller kan i hvert fald ikke huske at have hørt det. Så Vivsen, de to enkroner du omtalte i PM er vist dine :laugh:

Jeg vågnede af mig selv ca. tre kvarter senere og panikkede op i en adrenalinrus og heksede rundt for at samle stumperne sammen og sluge muslien. Desværre kunne jeg efterhånden indse at jeg ikke kunne nå at cykle til Hørsholm. PLAN B: at tage toget noget af vejen. Meeen det smuttede også. PLAN C at tage bilen. 23 minutter før start stod jeg klar med bilnøgler i hånden, men at komme ned fra anden sal og hen til bilen, lægge bagsædet ned og pille hjulene af cyklen og nå Hørsholm, samle cyklen, køre til startstedet og betale startgebyr: arj næppe.

Nu var adrenalinen væk og jeg blev totalt træt. Smed cykeltøjet og lagde mig til at sove - kunne ikke falde i søvn. Typisk. Fik dog efter en rum tid losset mig selv bagi til at komme ud i blæsten, ikke at jeg havde spor lyst.

Da jeg endelig kom ud var det nu slet ikke så tosset, selv om det stadig piner min stolthed (meget) at ligge i modvinden med sølle 23-24 og pulsmåleren oppe over 160. Det trøstede dog senere at se andre med samme problem, men det har jeg garanteret glemt til næste blæsevejr. Det endte med at blive en kanon tur med lidt planlagte korte intervaller og god fightervilje på de mange småbakker, så lårbasserne var faktisk godt stegte da jeg nåede hjem. Nedvarmningsruten i modvind og op fra kysten var for en gangs skyld hård og var ikke egnet til nedvarming for de trætte ben.

Herefter videre til min guddatters fireårs-fødselsdag. Masser af voksne, små energiske børn og VM i ishockey på tossekassen(og Sverige vandt jo :4thumbup: ). Støjende!!! men hyggeligt.

Ugestatus:

Motion :banana::banana::banana::banana: :banana:

Har ganske vist ikke cyklet så meget som ønsket med med ugens øvrige program er jeg fuldt tilfreds.

Vægt :banana::banana::dead_banana::dead_banana::dead_banana:

Har taget 100 gram på. Har indset at på styrketræningsdagene spiser jeg for meget - især når træningen er delt over to gange. Proteinpulver + banan efter hver træning og lidt igen efter en time samt solid morgenmad giver ikke meget til resten af dagen.

Søvn :banana::banana::banana::dead_banana::dead_banana:

Fire gange er jeg kommet over 7 timers nattesøvn. Bortset fra denne nat har ugen været rimeligt og har flere gange følt mig 100% udhvilet.

til pulskurve: Opvarmningeruten er til en forandring med. Jeg havde igen fået for meget tøj på så pausen ved de 35 minutter var da de løse ben havnede i baglommen.

post-1580-1148245443_thumb.jpg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Desværre hørte jeg ikke vækkeuret eller kan i hvert fald ikke huske at have hørt det.

Jeg vågnede af mig selv ca. tre kvarter senere og panikkede op i en adrenalinrus og heksede rundt for at samle stumperne sammen og sluge muslien.

Hæhæ det lyder tilnærmelsesvis meget som mange af mine morgener når jeg skal på arbejde og har sat vækkeuret så jeg har rigtig god tid :tongue::innocent: Har gennem de senere år udviklet et helt fantastisk evne til at ignorere både tlf og alm vækkeur :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Desværre hørte jeg ikke vækkeuret eller kan i hvert fald ikke huske at have hørt det. Så Vivsen, de to enkroner du omtalte i PM er vist dine :laugh:
:devil::cool:
Nu var adrenalinen væk og jeg blev totalt træt. Smed cykeltøjet og lagde mig til at sove - kunne ikke falde i søvn. Typisk. Fik dog efter en rum tid losset mig selv bagi til at komme ud i blæsten, ikke at jeg havde spor lyst.

.... var det een rulle eller eeen palle du ønskede ????

post-3751-1148274527_thumb.jpg

:tongue:

/ :sun::please:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle nok have spist flere af Vivsens tudekiks... starter lige med i går.

Egentlig en dag til vægttræning men havde fridag og da motionscenteret ligger på arbejde så :innocent:

NÅ! noget skulle jeg jo lave, så jeg testede lige mit

max i kropshævninger: 24 stk. Der er vel egentlig OK når jeg slet ikke har trænet for det - gad vide om en indsats i den rigtige retning krydret med lidt vægttab kan give 6 mere? Min gamle PR er på 29 men det kunne være lidt sejt at komme op i 30-tallet...

20 minutter senere:

max i armstrækkere blev 58 stk. Det var så en PR - en af de yderst sjældne i denne log.

I går blev jeg vanen tro overtræt inden jeg kom hjem fra mormor og kunne ikke falde i søvn, men vågnede ret tidligt alligevel :unhappy:

For at tage tråden op fra Taurus log kunne jeg på ingen måde finde motivation til at trampe rundt i "jævn til frisk vind" og da der også løb en invitation til hygge ind på mobilen blev det blot til en lille spinnetur. Nettos spinning-CD:30 minutter. I vinters var det en OK udfordring. I dag nærmest spild af tid - overdrevet selvfølgelig, men altså... På den siddende enkelttakt måtte skruen have en hel omgang mere modstand end jeg mener den var sidste gang og i det sidste tunge stående interval er jeg vis på at der var 1½ omgang mere på. Og med aktivt hiven-op i den pedal jeg ikke trådte med for at holde belastning nok til den lave RPM, så det gav da et positivt indtryk alligevel.

Ikke-interessant pulskurve:

post-1580-1148403545_thumb.jpg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jeg er lidt i tvivl om jeg akut skal flytte fokus. Af en eller andet grund er fedtet på maven på retur :4thumbup: . Angel, som jo burde have forstand på de dele, har tidligere redegjort for at (og hvorfor, men det husker jeg desværre ikke) stress fremmer fedtophobning på maven. Og faktisk er det rimeligt ro på for tiden; ingen kritiske helbredsprobler i familien og økonomien er under kontrol da har fået oplyst min restskat til "kun" 77.600 men de er dækket ind. Og vigtigt: i disse dage arbejder jeg så jeg får fuld nattesøvn, har endda lige haft tre ferie/fridage.

Under alle omstændigheder blev dagens træning omlagt til fedtforbræninding: 60 minutters spin før morgenmaden. Overvejer at fortsætte ugen sådan, da vejret trods alt ikke er super og de sidste to uger tabte jeg mig jo ikke så er noget bagud på den konto. På den anden side savner jeg også snart min rigtige cykel. Og nej, jeg gider ikke at ligge og køre mig sukkerkold med vilje ude på landevejen, så det er enten eller :smile:

Hvad jeg til gengæld ved er, at jeg har kastet mig over et lille eksperiement. Det er meget, faktisk rigtigt meget, u-MOLsk så selv om der kun er få læsere herinde, så venter jeg allivel med at berette mere til jeg ved om det virker. Hvis det gør, skal jeg med glæde stille mig op og gå mod strømmen, men ellers vil jeg i al ubemærkethed lade som ingenting og blot få mine penge tilbage som lovet. Umiddelbart er jeg selv skeptisk men de første tests virker overraskende positive.

- så er der kun 7 måneder til jul :tongue:

post-1580-1148480618_thumb.jpg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Arh, en cliff-hanger som i de gamle Jens Lyn serieafsnit :laugh: Så må vi jo checke dag efter dag for at se om en flig af hemmeligheden bliver afsløret

Når du skriver kropshævninger, er det så chin-ups i en barre? 24 stykker af disse er ganske ganske godt - personligt tager jeg selv 27...........fordelt over 4 sæt og så er jeg helt færdig.

Det er godt at høre at der er kommet orden på din søvn igen. Jeg lider selv i perioder af søvnløshed og det ødelægger i høj grad dagene derpå.

Mvh,

AxBard

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle nok have spist flere af Vivsens tudekiks...

du kan dele den palle med mig i den kommende uge.... :dry:

- så er der kun 7 måneder til jul :tongue:

ååååhhh nej :crazy::crazy::crazy::crazy: ...men ok, så er der kun 8 mdr til skiferie :cool::cool:

:tongue:

vi vil ha' udendørscykelvejr....fra onsdag næste uge :devil:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Hej Gregers!

Hvad jeg til gengæld ved er, at jeg har kastet mig over et lille eksperiement. Det er meget, faktisk rigtigt meget, u-MOLsk så selv om der kun er få læsere herinde, så venter jeg allivel med at berette mere til jeg ved om det virker. Hvis det gør, skal jeg med glæde stille mig op og gå mod strømmen, men ellers vil jeg i al ubemærkethed lade som ingenting og blot få mine penge tilbage som lovet. Umiddelbart er jeg selv skeptisk men de første tests virker overraskende positive.
Min nysgerrighed plages uvilkårligt af denne tekst fra dig. Hermed ikke ment at du skal fremlægge det skjulte, jeg venter kun spændt.
max i armstrækkere blev 58 stk. Det var så en PR - en af de yderst sjældne i denne log.

Der kan jeg med garanti ikke være med.

Du er altså imponerende Gregers...om du vil det eller ej!

Med de bedste ønsker

Taurus

Link to comment
Share on other sites

Axbard:

Kropshævningerne er ikke taget i barre. Som min ryg/bicepstyrke er indbyrdes, kan jeg få flest reps ud af at lave øvelsen med neutralt greb, altså håndfladerne mod hinanden, og alle kneb gælder jo. Når der bliver fyret reps af på denne måde, er de heller ikke gennemført i træningstempo. De er eksplosive fra bunden så de øveste cm. kommer op af sig selv pga. farten og nedturen er også vel hurtig. Dog er jeg ikke modig nok til bare at lade mig falde frit - dertil har jeg mine skuldre for kære. I øvrigt er vores lille mysterie om RM ikke glemt, jeg har bare endnu ikke stødt på en fys, men holder øje....

Vivsen:

Udendørscykelvejr: ja tak, senest onsdag :tongue: og gerne før :wub:

Taurus:

Jeg håber det lykkes så jeg kan fortælle. Ellers kan det da godt være at jeg alligevel løfter sløret. Tak for de pæne ord om min PR. Nu er jeg jo kun et lille nips ved siden af dig, så er det lidt nemmere at flytte rundt på sig selv.

Jeg har også fået trænet i dag. To gange :4thumbup:

Først godmorgenspinning på tom mave igen. Meget hårdere end i går hvor jeg lå på 56% af mit kulhydratindtag som i forvejen er beregnet til vægttab, så der var ikke meget at køre med.

Det var samme opskrift som i går:

(10 minutter rolig opvarming)

45 sek stående, middel tempo

30 sek siddende med samme belastning -> noget lavere tempo

45 sek stående igen

8 minutter på puls 150-155 med 90-100 rpm

om igen.

I dag nåede jeg kun 50 minutter inden jeg igen skulle til børnefødselsdag, hvor der blev fyldt på med boller og lagkage :4mewantfood: Selv om jeg også har spist her da jeg kom hjem fra arbejde ved et-tiden ligger jeg idag kun på 2340 kcal = 87 energi%, heraf 68% kulhydrat og 155% protein, så spinningen i morgen bliver nok også lidt sej at komme igennem.

Vægttræning på arbejde:

PAUSE 1 som var relativ lang:

Opvarmning

håndcykel, trin 5, 80-85 rpm, 2 minutter - den ekstra hastighed får sq sveden frem på den korte tid.

Chinups

6xBW+20, urg - temmeligt tungere end forventet

5xBW+20

4xBW+20, baaahh :mad:

Bænkpres i smith

20xslæde

6xslæde+40

6xslæde+60

6xslæde+70

6xslæde+80

Bicep curl, DB

6x22

6x22

Skulderpres

6x22

6x22

Kickbacks, strakt arm

10x10

10x10

Tricep extension, DB

6x14

6x14

Hyperextensions

18

18

supersættet med

Rotator cuff, stående armrotation med DB

15x6

15x6

Mavecrunch, alm

18

18

PAUSE 2 (skulle faktisk ikke have trænet mere, men fik lige lyst til at lave noget alligevel):

Benpres

10x110

10x150

10x200

03x260 = full stack

03x260

Lårcurl, siddende

10x40

10x60

10x70

10x80

08x90

Note1: benpressen fortryder jeg nok når jeg skal spinne i morgen:crazy:

Note2: kunne igen i dag træne i bar overkrop men det var altså et sørgelig syn. Når konkurrencefolkene fra OBBC snakker om at være flad i muskulaturen så tror jeg nok at jeg fik oplevet hvad de mener. HÅBER JEG!!, altså at det er kalorie- og især kulhydratunderskuddet der gør det. Hvis det til gengæld er prisen for at kunne se lidt streger (jojo, de er begyndt at vise sig :wink: ) på maven, så kaster jeg mig over tre plader Rittersport og et liter flødeis i en ruf. Så hellere undvære stregerne. Damn, jeg så bette ud.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Som ventet blev morgenspinningen en djævelsk omgang. Jeg havde sat mig for at spinne 70 minutter for at indhente de 10 jeg sprang over i går. Nogle kan kalde mig en kylling og det er OK, men jeg valgte at lytte til kroppen som bestemt ikke havde "lyst" til at udføre fysisk arbejde. Så jeg stoppede efter 30 minutter og har siddet med helsevagten for at planlægge dagens kost. I dag skal jeg ikke være i kalorieunderskud - der er vist en del at restituere.

Jeg har endda kalkuleret ind at gumle tre chokoladescones på arbejde :4mewantfood: tarvelige carbs, men dog carbs :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hey hey :smile:

Det er ikke :chicken: at lytte til sin egen krop !!!! det er faktisk en vigtig egenskab at have !!! Så :1356: for dig :smile:

...pssst skal lige :secret: noget, som KG har lært mig: man kan ikke indhente forsømt træning :nonono:

Nyd de 3 :bigsmile: du har arbejdet hårdt for dem de sidste dage :bigsmile:

/V

Link to comment
Share on other sites

Først og fremmest skal du lige have noget street-cred for dine anstrengelser :yo: 58 armstrækkere er bestemt ikke ringe, din kropsvægt taget i betragtning, og 24 chins er decideret flot! Jeg har sgu aldrig taget over 18 - heller ikke dengang jeg vejede 65 kg. Hvis du når op i 30'erne opnår du status af bad-ass :superman::cool:

Mht. dit uMOLske eksperiment, så har jeg svært på fornemmeren jeg ved hvad det er. Men det skal du selvfølgelig selv have lov at afsløre. Uanset hvad så mener jeg oprigtigt talt, at man bør finde ud af, hvad der virker bedst på én selv.

Link to comment
Share on other sites

Hej Clayman,

Jeg er da også udemærket tilfreds. Det havde været sjovere hvis mine evner lå i det mere almindelige som en god 1RM i de tre store eller fuld skrue på landevejen, men da jeg er udstyret med en genetik der ligger midt mellem to stole må jeg jo nøjes :tongue:

Vi får se om du har gættet rigtigt :smile:

Mikrotræning i går aftes på arbejde:

Det var højrep, så jeg gad ikke varme op :innocent:

Træk til bryst

20x60, kunne stadig ane de tunge chins fra sidst. Alligevel lidt for lette.

Bænkpres, DB

18x30

Skulderpres

20x14

Bicepcurl

20x14

Trices pushdowns

20x30

Det var det :blush:

------------------------------------------------------------------

Dagens træning:

Formiddagsspinning, IKKE på tom mave :w00t:

Pulshullet ved 8-10 var det jeg måtte skifte musikkilde. Plejer ellers at spinne til P4 men giro 413 var altså ikke sagen. Fandt en CD med techno i stedet.

Jeg startede med vildt friske ben, dog stadig lidt DOMS i hamstring, men de tabte hurtigt kræfterne og efter anden pulsserie var der ikke mere at køre med.

Ugestatus:

Motion :banana::banana::banana::banana::dead_banana:

Tidsmæssigt har jeg brugt den tid jeg skulle, intensiteten har ikke været i top men da det var træning for vægttab er det godkendt.

Vægt :banana::banana::banana::banana::banana:

Ugens gennemsnitsvægt ligger 1½kg under sidste uge

Søvn :banana::banana::banana: :banana: :dead_banana:

Jeg har sovet igennem 6 dage. B-mennesket er begyndt at røre på sig - faldt først i søvn klokken 4 i nat. Det skal nok give problemer senere, men den tid den sorg.

post-1580-1148818339_thumb.jpg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Sovekrisen nærmer sig - i nat faldt jeg først i søvn 5:45. Når jeg kommer hjem fra arb. klokken 2 i nat er der IKKE noget med lige at se om der er spændende ting på Tekst-TV, Discovery eller National Geographic. Der er direkte i kassen, ellers skal jeg have smæk...... :devil:

På vej hjem fra en lille familievist i går svingede jeg lige ind omkring mit ynglings-krophævningsstativ for at lave lidt volumentræning.

Alle kropshævninger er udført med neutralt greb (=håndflader mod hinanden) og godt og vel skulderbredde

fuld ROM, kvikt tempo

15

15

11

7

7

Statisk hold, til fail

Helt oppe

helt oppe

90 grader

90 grader

RO sticking point = ½ reps fra 90 grader og helt op

10 , de skulle nok have ligget før det statiske, men glemte dem i første omgang

Statisk hold, til fail

Helt oppe

Da jeg kom hjem ville jeg egentlig have skudt et lille rygbillede mens der var pump i, men det var faktisk væk og latsen fyldte ikke så meget på billedet som jeg synes i spejlet :dry: Til gengæld opdagede jeg at det indre af maven begynder at titte frem fra flæskets skjul :smile: Skal det mon være i år det lykkes at smide vinterpolsteret?????

post-1580-1148905340_thumb.jpg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Hejsa Lillen og tak for den gode opmuntring. Den falder lige tilpas; sjovt som alting er relative. I sidste uge var dagens sidste måltid nogle gange af pligt for ikke at spise alt for lidt og lide akkurat nu, ville min mavesæk gerne have haft et hovedmåltid mere.

Meen den går ikke, Helsevagten.dk har bestemt madpakken for i aften og står på 98% af dagens kalorier, så der er lige til æble mere. Men så heller ikke mere.

Dagens træning - har desværre korte pauser i aften, men da mave, lats og bicep ikke skulle trænes kunne det alligev nås på 18 minutter.

Opvarmning

håndcykel, trin 5, 75-80 rpm, 2 minutter

Bænkpresmaskine

8x100 (full stack)

8x100

8x100 ,de sidste to reps var lige til øllet i venstre side

Kickbacks med strakt arm

12x10

12x10

Laterals

10x10

10x10

10x10

Fransk pres med Z-stang

8x38

8x38

supersættet med

Hyperextensions

18

18

Rotator cuff, stående armrotation med DB

12x6

15x6

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Det var mig der formulerede mig uklart i farten.

Det kunne jeg heller ikke finde på :innocent:- arh måske i en kage/is-rus men ellers....

Det var kalorietælleren som var nået op på 98% for hele dagen og ikke for madpakken alene. Jeg fik nu alligevel tælleværket til at gå i rødt for jeg spiste lidt musli og drak en godnatproteinshake da jeg kom hjem.

MEN - bøllebank fra Lillen vil jeg ikke udsætte mig selv for, så jeg kom hurtigt under dynen :smile:

I dag bliver en velfortjent hviledag.

Link to comment
Share on other sites

Det var mig der formulerede mig uklart i farten.

Det kunne jeg heller ikke finde på :innocent:- arh måske i en kage/is-rus men ellers....

Det var kalorietælleren som var nået op på 98% for hele dagen og ikke for madpakken alene. Jeg fik nu alligevel tælleværket til at gå i rødt for jeg spiste lidt musli og drak en godnatproteinshake da jeg kom hjem.

MEN - bøllebank fra Lillen vil jeg ikke udsætte mig selv for, så jeg kom hurtigt under dynen :smile:

I dag bliver en velfortjent hviledag.

pyha...jeg undret mig meget over hvad der var fordelsmessig ved et kææmpe måltid om dagen... :laugh:

det var godt at høre du faldt i søvn uden alt det forstyrrende pjat...ellers bliver tøsen jo argh :bruce:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share