XAX


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

En lille update...

Det har været en meeeeget lang uge med hovedopgave og UDEN træning. Sidste træningdag var onsdag i sidste uge, og så var der lige et MOL-træf, som jeg måtte takke nej til. :(

Nu har jeg endelig tid og energi til at komme afsted igen(efter at sovet ud efter at have været vågen i 31 timer i træk :retard: )

I dag står den på hyggetræning, men ellers så har jeg tænkt mig at fortsætte med det tidligere program i et lidt modificeret udgave. Så vidt jeg kunne se, så gav programmet rimelig gode resultater for Sil og Baardi, så det er nok værd at holde fast i.

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

13/11-2002:

Startede kl. 12.15, sluttede kl. 13.15

Rehabiliteringstræning :lol:

Dødløft:

1 x 6 x 60 kg

1 x 6 x 100 kg

1 x 4 x 140 kg

1 x 1 x 185 kg

BB Rows:

1 x 2 x 100 kg :o

DB Press:

1 x 6 x 20 kg

2 x 6 x 30 kg

BB Curls:

3 x 8 x 5-10 kg + stang

Squat:

2 x 6 x 80 kg

Side Laterals:

2 x 6 x 8-10 kg

Robe pushdowns:

2 x 8 x 40-50 kg

Ah man, det var altså bare dejligt at komme tilbage til vægtene. De sidste par døgn med alt for lidt søvn og kombineret næsten udelukkende indtagelse af koffein og sukker har ikke gjort underværker for min styrke. Dødløft var det eneste jeg havde overskud til at bare løfte en smule tungt, og der var mit greb ikke alt for stærk, ellers også er det bare fordi at jeg ikke plejer at bruge straps, som jeg gjorde i dag, i stedet for magnesiumpulver. :unsure:

Resten kørte nu ok, selvom det hele var lidt tungt, så vil jeg endnu en gang pointere at det er herligt at være tilbage... :devil:

En god træningsdag i dag :afro:

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

15/11-2002:

Startede kl. 16.05, sluttede kl. 17.30

XAX/TJ Program, version 2, uge 1 - tung/eksplosiv bænkpres + ryg

Dagens arbejde:

Bænkpres:

1 x 4 x 60 kg

4 x 4 x 80 kg

Boardpress:

3 x 3 x 80-95 kg

Bænkpres:

8 x 3 x 62,5-65 kg

T-Bar rows:

4 x 8 x 50-70 kg + stang

Pushdowns med V-greb:

4 x 8 x 30 kg

Hammercurls:

4 x 8 x 13-15-13 kg

Rear Laterals:

3 x 8 x 10 kg

De første par sæt bænkpres føltes lidt tunge, indtil jeg fik styr på opspændet. Herefter blev de nærmest eksplosive. En af ændringer i programmet i forhold til sidste gang, er at decline bænkpres er blevet erstattet med eksplosivt bænkpres. Den sidste runde bænkpres var supereksplosiv, hvilket så også skyldtes den første runde tunge sæt. Jeg skulle have kørt triceps dips i dag, men for at være solidarisk med Baardi så valgte jeg pushdowns. :lol: Mine underarme blev godt og grundigt ristet med al den bænkpres, så hammercurls var røv og nøgler... :dead:

En god træningsdag i dag :wave:

Link to comment
Share on other sites

17/11-2002:

Startede kl. 12.50, sluttede kl. 14.40

XAX/TJ Program, version 2, uge 1 - eksplosiv squat/dødløft

Dagens arbejde:

Squat:

1 x 2 x 70 kg

10 x 2 x 105 kg

Dødløft:

4 x 1 x 125 kg

Rackpulls:

4 x 1 x 190 kg

Goodmornings:

3 x 5 x 70-90 kg

Shrugs:

3 x 6 x 45-54 kg

1 x 6 x 58 kg (Ny PR!)

Strict BB Curls: :bblush:

3 x 8 x 10-20 kg + stang

Hyperextensions:

3 x 5-6 med 15 kg(Glemte at jeg kun skulle køre 5 rep :lol: )

Hyperextended crunches:

3 x 6 med 10-18 kg

DB Sidebends:(Uden straps)

3 x 6 x 45-54 kg

Squatten kørte ok i dag, mens dødløften var dejlig eksplosiv. Rackpulls er altså en grim øvelse, men vægten kom op, selvom det gik meget langsomt. I goodmornings og hyperextensions var der godt med overskud, så jeg tror godt at jeg kan satse på en ny PR i goodmornings inden længe. Jeg fik også sådan en lyst til at prygle mine biceps i dag, så de fik lige et par sæt, selvom det normalt ikke er på søndagens program. :lol:

Sil ville battle lidt i sidebends på greb, så det blev uden straps. Det lykkes ham at følge med hele vejen, så næste gang må jeg nok hellere tage mig sammen :devil:

En god træningsdag i dag :cool3:

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

19/11-2002:

Startede kl. 14.45, sluttede kl. 16.30

XAX/TJ Program, version 2, uge 1 - eksplosiv bænkpres + ryg

Dagens arbejde:

Bænkpres:

8 x 3 x 62,5 kg Ups, glemte to sæt... :bblush:

Closegrip bænkpres:

1 x 5 x 62,5 kg

1 x 5 x 75 kg

1 x 5 x 80 kg

1 x 5 x 85 kg(Ny PR!)

Military Press:

3 x 6 x 40-50 kg

Stød: :hehe:

1 x 4 x 50 kg

Rev. grip BB Rows: (Med glat stang og uden straps)

1 x 8 x 60 kg

3 x 8 x 80 kg

BB Curls:

4 x 8 x 10-25 kg + stang

Og så ville Sil battle...

Statisk hold med DB(Kun højre side):

1 x 54 x ? sek. (Nok til at owne Sil) :D :devil:

Bænkpres kørte bare supereksplosivt i dag :w00t: hvilket nok er første gang at jeg har oplevet dette på en tirsdag. Inspireret af jarvig fik jeg lyst til at sætte en PR i closegrip bænkpres, hvilket også lykkes mig, og så med en enkel rep i overskud, altid lækkert :devil: Der gik også lidt tid i dag med at aggere instruktør sammen med Sil for en af hans kammerater. Han viste stor teknisk potentiale i øvelserne, så det var nu meget fornøjeligt. :)

Resten kørte fint nok, var dog også lidt legesyg i dag, så jeg tog et enkelt sæt stød også... :lol:

En god træningsdag i dag :wave:

Link to comment
Share on other sites

Jo tak :)

Jeg kører den nøjagtig ligesom alm. bænkprs, bare ca. 4 cm længere inde på stangen ved hver hånd end alm. bænkpres. Jeg har ikke rigtig noget billede af det, så du må nøjes med min beskrivelse, håber det går... ;)

Jeg har kun haft problemer med håndleddet i denne øvelse en gang i tidernes morgen og det skyldes for tæt greb den gang.

Link to comment
Share on other sites

20/11-2002:

Startede kl. 15.50, sluttede kl. 18.30 :blink:

XAX/TJ Program, version 2, uge 1 - tung squat/eksplosiv dødløft

Dagens arbejde:

Squat:

1 x 4 x 60 kg

1 x 4 x 100 kg

4 x 4 x 148 kg (Inkl. Crawdaddy Warmup :lol: )

Squat walkouts:

4 x 1 x 185 kg x 10 sek.

Dødløft + shrugs:

12 x 1 x 120,5-130,5-120,5 kg (Glemte at pille skiver af fra Baardi's sæt :rolleyes: )

Goodmornings:

3 x 5 x 80-85 kg(Tog det stille og roligt her i dag)

Hyperextensions:

3 x 5 med 0-15 kg

Hyperextended crunches:

1 x 6 med 15 kg

2 x 6 med 20 kg (Ny PR!)

DB Sidebends:

3 x 6 x 56 kg

Squatten var pænt tung de første par sæt, men herefter begyndte det at blive bedre. Walkouts var røvtunge, og dødløften var der ikke meget go i. Jeg fik også prøvet mine nye skiver fra SAB af :wave: Resten kørte fint, sparede lidt på kræfterne i goodmornings, men gav den tilgengæld en ordentlig skalle i mavetræning i dag.

Dagens absolute højdepunkt var da !diot skulle låne mine 0,25 kg skiver til Military Press, og det var altså de eneste skiver han skulle have på. :w00t:

Vi grinede så højtlydt af det alle sammen, damn, hvor så det altså bare morsomt ud... :D

En god træningsdag i dag :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share