XAX


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

har lige genstuderet dine stats på forsiden xax, ganske imponerende, men med hver stats iteration kunne det være interresant at have din kropsvægt med også, for at se hvor stor sammenhæng der er mellem den og din fremgang (ex. og BF% for at gøre det helt perfekt, men det gider du nok ikke ;)

Link to comment
Share on other sites

Onde hyperextensions der, Xax   B)

Tak ;)

-> Brainroid

Jo tak. Jeg vil nok mene at der er 10-13 kg forskel på den gang og så nu, efter hvad jeg kan huske. Fedt% er nogenlunde den samme, stadig småfed... :lol:

Men det fedt% er ikke lige det jeg bekymrer mig mest om... :rolleyes:

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

AAARRGH! :)

Altså, den med Einstein var en hentydning til dit og Dadanes påfaldende ens avatarvalg...

Onde hyperextensions der, Xax B)

Det skyldes faktisk at vi oprindeligt havde samme avatar - men jeg ikke engang selv kunne finde ud af om det var mig eller BrainRod der havde skrevet det :lol: Så måtte jeg jo skifte avatar. Min mangel på fantasi gjorde så at jeg valgte samme motiv - men i en klart anden udgave.

Link to comment
Share on other sites

26/11-2002:

Startede kl. 15.45, sluttede kl. 16.55

XAX/TJ Program, version 2, uge 2 - eksplosiv bænkpres + ryg

Dagens program:

Bænkpres:

1 x 8 x 20 kg

1 x 3 x 50 kg

8 x 3 x 67,5 kg

Closegrip bænkpres:

2 x 5 x 67,5 kg

3 x 5 x 72,5 kg

Bænkpres rackouts:

2 x 1 x 100 kg x 10 sek.

Stående DB Skulderpres:

4 x 6 x 20-24 kg

Cable rows:

4 x 8 x 9-13 blokke

Hammercurls:

3 x 8 x 13-16 kg

1 x 8 x 17 kg (Ny PR!) tror jeg nok...

Bænkpres kørte godt eksplosivt i dag. For sjovs skyld prøvede jeg at undlade opspænd i closegrip bænkpres, og jeg skal love for at det gjorde en forskel. Der var nærmeste tale om en ørkenvandring :dead: Rackouts følte ret lette, og ryg var hellere ikke det store problem, ligesom jeg vist nok kan notere mig for en PR i hammercurls.

En god træningsdag i dag :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

27/11-2002:

Startede kl. 16.00, sluttede kl. kl. 18.00

XAX/TJ Program, version 2, uge 2 - tung squat/eksplosiv dødløft

Squat:

1 x 4 x 70 kg

1 x 3 x 120 kg

3 x 3 x 157,5 kg

Squat walkouts:

4 x 1 x 190 kg

Goodmornings:

3 x 5 x 80-92,5 kg

Dødløft:

1 x 4 x 70 kg

10 x 1 x 130 kg

Hyperextensions:

2 x 5 med 10-20 kg

1 x 5 med 22,5 kg (Ny PR!)

Hyperextended crunches:

3 x 5 med 20 kg

DB Sidebends:

3 x 5 x 45-50 kg

Squtten var rigtig ond i dag, meget tung :pullup: men jeg fik den trods alt. Goodmornings kørte ok, mens benene var færdige da jeg skulle køre dødløft, så jeg manglede en del legdrive, men alligevel kørte den tilfredsstillende eksplosivt. :bigsmile:

Resten kørte fint, kunne notere mig for en PR i hyperextensions, men jeg har nu ellers lovet mig selv at der ikke skal sættes PR i hjælpeøvelser hele tiden :o så jeg tager den med ro i den næste uge. I morgen er det også eksamensdag(hovedopgaven skal forsvares :w00t: ) og normalt plejer min træning at lede under stresset, men ikke i dag :)

Dagens sjove moment: Baardi's beundrer fra i går stod og lurede direkte mens vi kørte squat, lidt sjovt og alligevel lidt underligt. :blink:

En god træningsdag i dag :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg endelig overstået min hovedopgave, og det gik ganske pænt, fik et 10-tal.

JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

:bigsmile: :8a: :beerchug: :biggrinhat: :cool3: :kickass::strat: :dance: :banana: :byebye: :smilerock: :lol2: :barguy: :elephant: :yeah:

Ja, så er man datamatiker, men for de næste mange måneder vil jeg nok nærmere betragte mig selv som fuldstidsstyrkeløfter... B)

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share