Armoured female


Armoured female
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

man har brugt sådan et farvestof, man gav til folk, der skulle undersøges for noget necrosis i knogle/bindevæv, som farvede hele personen total turkis/grøn - sådan for alvor grøn....

Hvis du farvede dit hår sort (med et stænk af autoriseret marvel lilla og mødte op grøn, ville du score så meget karma at du aldrig bliver genfødt som andet end den kvindelige pendant til Fittsmoker)

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Incoq: et hit til næste fastelavn, måske :lol:

The Bear: Takker :) Jeg er nu slet ikke så trimmet som Angel - men den tykkere subcutis opvejes til dels af ekstra LBM (jeg har ingen planer om at stille op i fitness, og har i modsætning til Angel intet gjort for at holde muskelmassen nede - tværtimod :4flex: ).

Link to comment
Share on other sites

men når man nu kun bor 5 min derfra burde man nok overveje det (men er lidt bange for Angel.... :tongue: )

Jeg tror ikke du behøver at være bange for hende. Hun er lidt ligesom Yetien (stor og behåret?) eller Loch Ness uhyret (en kold fisk?). Der er rygter om at hun er blevet set af flere lokale MOLbrugere, men der er ikke nogen holdbare beviser for hendes eksistens, som en samtale eller et billede.

Nu læste du vist medievidenskab (eller noget med medier i hvert fald, ikke?), så det kunne da være du skulle lave noget i retning af "The OBBC Angel Project".

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jeg har altid undret mig over fraværet af yakokser i OBBC. Med det kødforbrug Angel har, er mit mysterium nu løst  :lol:

... jeg ved snart ikke hvad jeg skal mene.... hmmmm.... er I nu sikre på at I vil have mig med på Jensens? Jeg kan jo ikke love at jeg levner noget til Jer andre!!! ;) B)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

angel>

Jeg kan jo ikke love at jeg levner noget til Jer andre!!! 

det er jo NETOP en del af The Grand Design at du skal med på Jensens,

idet jeg satser på at du frådser så meget i is og yakokse at jeg snart har den mindste talje igen :4whip::devil:

:lol: ;)

Link to comment
Share on other sites

-> Angel, jeg bøjer mig i støvet hvis du overgår Xax's efterhånden legendariske madfrådseri :worship: :lol:

Idag:

Powerbuildertræning á la jsc, 1. trin (8x5) :

Opvarmning: 5 min CII

Bænkpres: 55 kg x 5^8 (helt fin vægt)

1 minuts supersetted med

BB bent-over rows 55 kg x 5^8 (måske lige tung nok, formen begyndte at halte i 5-6. sæt).

Puha, jeg kunne næsten ikke forestille mig dette med dødløft... :dead: :4whip:

Lateral raise maskine 35 x 12^2

supersetted med

Rotary calf 190 x 12^2

DB hammercurls 10 kg x 12^2

supersetted med

Cable triceps extensions 20 kg x 12^2

Incline reverse bench crunches: 8^3.

Det er længe siden, jeg har svedt sådan til styrketræning. Selvom der ikke var så mange i OBBC ved middagstid, var samtlige pulldowntårn optaget med folk, som glanede efter mig, da jeg fes frem og tilbage mellem bænken og en stang, jeg havde lagt på gulvet til bb rows. De virkede vældig interesserede i det kvarter, det tog at lave det første superset :D

:angelgrin: Cuttestatus: BW 81,6 kg før træning (i tøj+sko). Jeg har tabt et kg bare ved at skifte vægt :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

-> Angel, jeg bøjer mig i støvet hvis du overgår Xax's efterhånden legendariske madfrådseri :worship: :lol:

hmmmm......

et eller andet siger mig desværre at min appetit den dag nok ikke er vildt stor efter mad men i stedet noget helt andet ;)

... så jeg kommer nok også til at bukke mig i støvet for XAX som alle jeg andre dødelige!!

p.s. bliver det nødvendigt med skiftetøj, eller sviner XAX kun moderat når han spiser?? :blink:

Link to comment
Share on other sites

p.s. bliver det nødvendigt med skiftetøj, eller sviner XAX kun moderat når han spiser??  :blink:

Xax lader intet gå til spilde, men du skal nok passe lidt på jsc ;) Min fine lyse sandfarvede skjorte overlevede kun lige sidste besøg på Jensens :lol:

Edited by Armoured female
Link to comment
Share on other sites

:4whistling:

Ja, den var ikke så god :rolleyes: Jeg plejer ellers være nogenlunde stueren når jeg er ude og spise.

Dødløft kan virkeligt trække tænder ud, hvis ikke man laver en anden øvelse imellem dem, så man får 2 min+ pause mellem sættene. Jeg kørte nogle crunches sidste gang, og det var helt fint. Jeg var også ved at gå død over det andet. 10 sæt med 170 x 3 med 1 min pause er noget man frygter, og det gider jeg ærlig talt ikke. Men det må da gerne være hårdt :4whip::devil:

Men det er da fedt at svede lidt med tunge vægte, synes jeg. Jeg ved ikke om du kørte et sæt per minut, eler tog ét minuts pause mellem sættene. Jeg ville nok anbefale det sidste, i hvert fald med de lidt højere gentagelser(3-5reps, forstås ;) , man er vel POWER builder :4george: ).

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

>>AF. Ikke rigtigt, men det skyldes nok at jeg samtidigt er holdt op med at spise kreatin, som normalt virker godt for mig. Jeg har holdt styrken, dog, så når jeg nu begynder at spise kreatin igen, kan det jo være jeg får lidt ekstra gains. Jeg har også så uendeligt svært ved at spise for at gaine, da jeg synes jeg har RIGELIGT subcutis.

>>HEST: det er umuligt at gaine med lave reps, med mindre man tager rigtigt mange sæt. Hemligheden er så ikke at køre til udmattelse.

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Nej, det håber jeg da sandelig ikke. Når jeg tænker mig om, har jeg da også set nogle fremskridt, for eksempel i mine stående skulder pres, som er gået fra en gammel rekord på 40 x 3 til 46 x 1 og 40 x 4 (udført 5 min efter det foregående sæt). Grunden til, at jeg måske ikke synes jeg har set nogen fremgang, er at jeg kun har ligget én gang på hver rep range. I DL hvor jeg dog er gået fra 170 x 10 x 2 til 180 x 12 x 2 har jeg ved den sidste omgang fx holdt et min længere pause mellem sættene. Så jeg har ikke noget sammenligningsgrundlag endnu.

Ang. masse, så synes jeg at det gamle ordsprog med, at styrke kommer før masse, og at masse kommer i spring holder for mit vedkommende. Det kan selvf. blive en undskyldning, men jeg er da tålmodig endnu. De ekstra centimeter på mine tændstikarme skal nok komme. Om ikke andet så fra mine ben :tongue: (tag den XAX)

Link to comment
Share on other sites

Læste mig lige til, at du havde sidste eksaminer i dag (teknisk set i går). HVORDAN GIK DET? Er din tavshed udtryk for depraveret druk, og i så fald af glæde eller dyb sorg (i hvilket tilfælde alkohol ikke er nogen god løsning. Kom hellere forbi skadestuen her på P og få noget "afslappende").

Link to comment
Share on other sites

jsc: Tak for opmærksomheden ;)

:4police: Har været i KBH og tage den sidste eksamen, drikke mig et kæmpe hul i jorden :beerchug: sammen med mine søde klassekammerater :4drunk: og trykke Rpch. i Haanden :4smartass:

Eksamenerne gik fint, og jeg har fået uforskammet gode karakterer (snit foreløbig 9,1 - 1,0 over holdets gennemsnit) i forhold til den indsats, jeg (ikke) har ydet (idræt undtaget, men det har jeg jo tudet over tidligere i loggen) :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke, tillykke. Det viser bare, at folk der løfter på vægte er klåvere end folk i almindelig tror :tongue: .

Har du fundet ud af om du joiner Baardi, XAX, Angel+unavngiven ledsager(oh la la), sil, hippo, Mette og undertegnede den 20?

Jeg har bestilt plads til dig under alle omstændigheder, så det haster ikke. Men jeg håber da du kan, da jeg tror det bliver vildt sjovt :)

Link to comment
Share on other sites

Ih, tak :)

Jeg har endnu ikke fået fat i ham, som jeg måske har en aftale med d. 20, men det skal nok komme...

Og det træningsrelevante:

I torsdags: Løb 5 km, godt tempo :4whip: Var også vældigt oppe at køre efter et tital i en mundtlig eksamen (jeg er sikker på, jeg må have lignet censors yndlingsdatter..).

Fredag: Ingenting.

I dag: Løb 20 min, noget tung i kroppen (hænger måske sammen med den kæmpebrandert jeg havde i torsdags :biggrinhat: )...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share