Armoured female


Armoured female
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

KJ & TF: Takker, og beklager hvis jeg har ødelagt jeres nattesøvn :angelgrin:

Jah, ben-avatarer er der for lidt af i dette squatsyge forum (jeg er iøvrigt en af de få, som trods spot & spe til fulde har erkendt at jeg ikke squatter)...

TF: Jeg venter stadig på, at separationen ml. quadriceps og baglår når helt op til hoften som på dine lår :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

MASS og da Baardi: Thx :)

Sophiala: De ovenstående debattørers smag er måske lidt ovre i det muskuløse, og ikke helt repræsentativ ;)

Jeg har rigtig nok nævnt, at jeg ikke ligner tidens idealkvinde - og at det er ret bevidst. Mit mål var at tillægge mig muskelmasse (hvilket jeg havde svært ved uden at tage fedt på samtidigt), og er nu at slippe af med det meste af underhudsfedtet under bevarelse af muskelmassen (det gør dog ikke noget, hvis der ryger noget muskelvæv af de her affotograferede lår&baller). Når sidstnævnte er opnået, skulle jeg gerne læne mig op af en fitnesstype (i sværgodsklassen, ganske vist :tongue: ).

Edited by Armoured female
Link to comment
Share on other sites

MASS og da Baardi: Thx :)

Sophiala: De ovenstående debattørers smag er måske lidt ovre i det muskuløse, og ikke helt repræsentativ ;)

Jeg har rigtig nok nævnt, at jeg ikke ligner tidens idealkvinde - og at det er ret bevidst. Mit mål var at tillægge mig muskelmasse (hvilket jeg havde svært ved uden at tage fedt på samtidigt), og er nu at slippe af med det meste af underhudsfedtet under bevarelse af muskelmassen (det gør dog ikke noget, hvis der ryger noget muskelvæv af de her affotograferede lår&baller). Når sidstnævnte er opnået, skulle jeg gerne læne mig op af en fitnesstype (i sværgodsklassen, ganske vist :tongue: ).

Nåh på den måde. :)

Men er fitnesspigerne ikke også en del af idealet idag ? Jeg tror gerne at de fleste kvinder ville ligne en fitness-chick (mig selv i blandt)

Link to comment
Share on other sites

Men er fitnesspigerne ikke også en del af idealet idag ? Jeg tror gerne at de fleste kvinder ville ligne en fitness-chick (mig selv i blandt)

Det er jo smag og behag, Sophiala.

Jeg har i hvert fald tre gange idag taget mig selv i at afbryde mit arbejde, for at skulle ind og kigge på AF's billede! :inlove: :hehe: :inlove:

Link to comment
Share on other sites

Nå,DE ben. Jeg tror ikke min side var opdateret. DET ER DEN NU :w00t:

Very nice, indeed :pimp:

Nå, så du vil se min booty. Skal du bruge det i anorektisk øjemed? Jeg troede ikke du havde problemer med at komme i kalorieunderskud.

Link to comment
Share on other sites

Idag:

Hatfields 1. uge/HST 15R trin 2:

Opvarmning: 5 min CII

Bænkpres: - tung Hatfields dag på lørdag.

Dødløft: - det skal haven nok klare :4whip:

Leg extensions: 2x15 x 50 kg +1 tillægsvægt

Widegrip pulldown: 1x15 x 42,5 kg

DB Lateral raise: 2x15 x 3 kg

DB bænkpres: 2x15 x 15 kg

DB bent-over rows: 2x15 x 20 kg

Triceps pushdown: 2x15 x 15 kg

DB incline bicepscurls: 1x15 x 5,5 kg

DB hammercurls: 1x15 x 8,5 kg

Rotary calf: 2x15 x 130 kg +1

Incline reverse bench crunches: 2x8.

En hurtig omgang før jeg skal hjem i haven og vende 20 m2 bed...

Link to comment
Share on other sites

Idag:

Hatfields 1. uge/HST 15R trin 3:

Opvarmning: 5 min CII

Bænkpres: 5x2 x 67,5 kg

Dødløft: 2x15 x 55 kg

Leg extensions: 2x15 x 50 kg +3 tillægsvægt3

Widegrip pulldown: 1x15 x 45 kg

DB Lateral raise: 2x15 x 3,5 kg

DB bænkpres: -

DB bent-over rows: 2x15 x 21 kg

Triceps pushdown: 2x15 x 15 kg

DB incline bicepscurls: 1x15 x 6 kg

DB hammercurls: 1x15 x 9 kg

Rotary calf: 2x15 x 130 kg +3

Incline reverse bench crunches: 2x8.

Quadriceps og kalvene syrer gevaldigt til, selvom der ingen problemer er med styrken. Bænkpres gik fint, men jeg gruer lidt for 5x6 x 85% om 4 uger :unsure:

Hø. SI-led knurrer lidt under dødløft, selvom det er en sand tøsevægt, jeg kører med - strikt form er et must, og jeg krydser fingre for, at jeg kan gennemføre makrocyklusen i DL :4crutches:

Cuttestatus: Morgentalje 77½ cm, BW 81,1 kg. + 0,6 kg på 5 dage, men heldigvis bevaret taljemål. Jeg tilskriver det øgning i LBM (sarkoplasmatisk hypertrofi) efter HST-start :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Idag: Spinning, 1 time. Ikke noget jeg døde af (ham instruktøren var mere human end sidst), men alligevel temmelig varmt. Jeg var kogrød i hovedet og trøjen kunne vrides.

Min gl. folkeskoleveninde, som havde været inde og træne triceps' mediale hoved, udbrød: "Hvordan er det, du ser ud!?!" bagefter - jeg havde været inde og træne, du ved... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Udover at jeg naturligvis gerne vil uddele en solid portion respekt for dine resultater, er jeg liiige blevet lidt nysgerrig.. Du skrev et par sider tidligere at du havde knoklet rundt i skudsikker vest en hel dag?!

Hvad er dit job, om jeg må spørge (og hvis jeg ikke må, er det helt fint :) ) Er du ved politiet eller hvordan? Eller har skudsikker vest en overført betydning, jeg bare ikke fatter :)

/T-P

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share