Armoured female


Armoured female
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[smiske-mode]

Jeg respekterer dig skam også for din dejlige personlighed, ikke kun fordi du er lækker. :wub: :angelgrin:

Der høres ikke så få arrige buh-råb i baggrunden, og jeg får et nakkedrag af Xax på messenger. :w00t:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Altså! :biggrin2:

Nå, idag:

Hatfields 3. uge/HST 10R trin 1:

Opvarmning: -

Bænkpres: CAT 5x2 x 60 kg

Dødløft: 2x10 x 65 kg

Leg extensions: 2x10 x 90 kg

Widegrip pulldown: 1x10 x 55 kg

DB Lateral raise: 2x10 x 5 kg

DB bænkpres: -

DB bent-over rows: 2x10 x 26 kg

Triceps pushdown: 2x10 x 17,5 kg

DB incline bicepscurls: 1x10 x 8 kg

DB hammercurls: 1x10 x 11 kg

Rotary calf: 2x10 x 150 kg +3

Incline reverse bench crunches: 2x8

Godt at træne efter en lille pause fra torsdag af :)

Cuttestatus: Morgentalje 77½ cm, BW 80,6 kg. BW er oppe igen efter et dyk under 80 (skyldtes vist ikke min imponerende evne til fedttab :unsure: ) - men taljen er for nedadgående. Sålænge den er det, er jeg for så vidt ligeglad med vægten (man ku' jo håbe stagnationen i BW skyldes, at jeg bevarer/øger muskelmassen :bigsmile: )...

Link to comment
Share on other sites

Desdemonia: Bare rolig, det behøves såmænd ikke sige noget skidt om din fedtprocent - min ligger under det anbefalede interval for kvinder, selvom jeg faktisk er ganske godt i stand :biggrin2:

Det er bl.a. de tunge lårbasser afbilledet t.v., som trækker fedtprocenten ned...

...

Har lige kigget i din log - der er da hele 4 cm's forskel :blink: :) Der er sq langt ned til 73½ cm for mig (tror ikke jeg har været der siden konfirmationsalderen :4whistling: ).

Edited by Armoured female
Link to comment
Share on other sites

Sådan er vi åbenbart så forskellige. For mit eget vedkommende mister jeg ca. 1 cm i taljemål for hvert kg jeg taber (og omvendt, hvis jeg tager på). Jeg skyder selv min nuværende fedtprocent til 22-24% :thumb_down: , men jeg håber da at blive positivt overrasket, når jeg snart anskaffer mig en tang ;)

/Des

Link to comment
Share on other sites

Tænger kan både overraske positivt og negativt, afhængig af ens muskelmasse - hvis den er over gennemsnittet for ens køn, så overrasker tangen som regel positivt :)

:tongue: Grilltænger er så en anden snak, især når den napper en 400 grams fedtmarmoreret BBQ-oliedryppende entrecôtebøf fra grillen og over på min tallerken :drool: :4whistling:

For mit eget vedkommende mister jeg ca. 1 cm i taljemål for hvert kg jeg taber ...

Sådan er det også gået for mig indtil videre. Nu står begge dele dog lidt stille :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Idag:

Hatfields 3. uge/HST 10R trin 2:

Opvarmning: 5 min CII.

Bænkpres: -

Dødløft: 2x10 x 67,5 kg

Leg extensions: 2x10 x 70 kg + 1 (skulle have været 90 kg + 1 :rolleyes: )

Widegrip pulldown: 1x10 x 55 kg

DB Lateral raise: 2x10 x 5 kg

DB bænkpres: -

DB bent-over rows: 2x10 x 27 kg

Triceps pushdown: 2x10 x 20 kg

DB incline bicepscurls: 1x10 x 8,5 kg

DB hammercurls: 1x10 x 11 kg

Rotary calf: -

Incline reverse bench crunches: 2x8

Havde atter en gang glemt mit fine papir - men bortset fra leg extensions og rotary calf, så gik det udemærket alligevel :)

:angelgrin: Cuttestatus: Morgentalje 77 cm, BW 79,9 kg. AMU 80 er begyndt at rasle med sablen :w00t:

Og nu til stranden og spille beachvolley B) :sweetsun:

Link to comment
Share on other sites

Idag:

Spinner 1-2, 1 time. God time - Baardi havde fået vredet armen om på ryggen og brillerede ved at komme 10 min for sent :lol: Men han kæmpede en brav kamp, og kan nu nyde sin grillaften med velbehag ;)

Men jeg er ikke sikker på, at jeg kan lokke ham med til spinning igen :tongue::4whip:

Det ser heler ikke ud til at han selv har lyst til at skrive om det i sin log... :lol:

Link to comment
Share on other sites

I går:

Hatfields 3. uge/HST 10R trin 3:

Opvarmning: -

Bænkpres: 5x4 x 67,5 kg; spotteren hjalp kun ganske lidt til i de to sidste sæt :biggrin2:

Dødløft: 2x10 x 70 kg

Leg extensions: 2x10 x 90 kg +3

Widegrip pulldown: 1x10 x 57,5 kg

DB Lateral raise: 2x10 x 5,5 kg

DB bænkpres: -

DB bent-over rows: 2x10 x 28 kg; og her fik jeg hold i nakken :cries:

Triceps pushdown: 2x10 x 20 kg

DB incline bicepscurls: 1x10 x 9 kg

DB hammercurls: 1x10 x 12 kg

Rotary calf: 2x10 x 170 kg

Incline reverse bench crunches: 1x8; havde ikke lyst til at ligge på min nakke efter DB bent-over rows :chicken:

Ekstraordinært: lidt m. transversus abd. træning til erstatning for 2. sæt af ovenstående...

God træning, hvor bænkpres gik lidt over forventning (forventningerne var ikke så store efter sidste tunge Hatfieldsdag) - men det hold i nakken gør oooondt, endnu mere i dag :crying:

Link to comment
Share on other sites

Igår: ingenting :)

Idag:

Hatfields 4. uge/HST 10R trin 4:

Opvarmning: 5 min CII

Bænkpres: CAT 5x2 x 60 kg - havde de ONDESTE DOMS efter 5x4 x 85% i forgårs :devil::4whip:

Dødløft: 1x10 x 70 kg og 1x10 x 75 kg - een ting er at huske sit papir, en anden ting er at kigge på det :bblush:

Leg extensions: 2x10 x 110 kg

Widegrip pulldown: 1x10 x 60 kg

DB Lateral raise: 2x10 x 6 kg

DB bænkpres: -

DB bent-over rows: 2x10 x 30 kg

Triceps pushdown: 2x10 x 22,5 kg

DB incline bicepscurls: 1x10 x 10 kg

DB hammercurls: 1x10 x 13 kg

Rotary calf: 2x10 x 170 kg +3

Incline reverse bench crunches: 2x8

Fin træning - mærkede kun lidt til nakkeholdet fra sidst (skyldes nok ikke mindst indtagelsen af 600 mg ibuprofen p.o. 1 time forinden) :4whistling:

:angelgrin: Cuttestatus: Morgentalje 76,5 cm, BW 80,3 kg. Vægten er stabil, men der er gået en hel cm af taljen på en uge :w00t:

Generelt må jeg sige, at det ikke er så kedeligt at cutte som forventet. Man må ganske vist synke en klump, når der er forsvundet sammenlagt 1 cm fra armens omkreds og 2 fra lårets - men det er heldigvist tydeligt, at det er underhuden og ikke muskulaturen, der forsvinder. Der er i samme periode røget 6-7 cm af taljen til en trøst :)

Og kostdisciplinen stinker stadigvæk :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share