Armoured female


Armoured female
 Share

Recommended Posts

men når man nu kun bor 5 min derfra burde man nok overveje det (men er lidt bange for Angel.... :tongue: )

Jeg tror ikke du behøver at være bange for hende. Hun er lidt ligesom Yetien (stor og behåret?) eller Loch Ness uhyret (en kold fisk?). Der er rygter om at hun er blevet set af flere lokale MOLbrugere, men der er ikke nogen holdbare beviser for hendes eksistens, som en samtale eller et billede.

Nu læste du vist medievidenskab (eller noget med medier i hvert fald, ikke?), så det kunne da være du skulle lave noget i retning af "The OBBC Angel Project".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hun er lidt ligesom Yetien..

Jeg har altid undret mig over fraværet af yakokser i OBBC. Med det kødforbrug Angel har, er mit mysterium nu løst :lol:

jsc: Omkring den 20., må jeg så lige vente lidt med at give svar? Min ellers forudsigelige hverdag er lidt kaotisk lige i denne måned :)

....

Træning i dag: Ingenting, da eksamen i et fag, jeg ikke ligefrem føler mig hjemme i truer i morgen. Måske en lille løbetur i aften, hvis achillessenerne tillader det. De har faktisk taget mit løbeflip her på det sidste ganske pænt :thumbwink:

Cuttestatus: Bliver nok snart ekskluderet af AMU80 (Aldrig Mere Under 80 kg). Morgentalje 79½ cm, lår 69 cm.

Edited by Armoured female
Link to comment
Share on other sites

jsc>

Nu læste du vist medievidenskab (eller noget med medier i hvert fald, ikke?), så det kunne da være du skulle lave noget i retning af "The OBBC Angel Project".

hmm, det kunne da godt være man skulle låne et dv-cam på uni

og stille sig på lur oppe i OBBC for at se om ik man kunne fange "Yetien" live-in-action.... :devil:

AF> undskyld vi sviner i din log :bblush:

Link to comment
Share on other sites

hmm, det kunne da godt være man skulle låne et dv-cam på uni og stille sig på lur oppe i OBBC for at se om ik man kunne fange "Yetien" live-in-action.... :devil:

Alternativt kan du lave en indspilning, hvor du tegner OBBC som kridt-streger på gulvet og får en manisk, bindegal instruktør til at instruere. Så krydrer du med wanna-be-trendy skuespillere og gamle, afdankede has-beens og tilsætter elendig belysning. Til sidst markedsfører du det hele som noget smart og nyt, bl.a. ved at få en halvgammel, storskrydende tidligere venstreorienteret (nu desorienteret) pengemand til at hoppe nøgen og behåret i pølen.

;)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share