Armoured female


Armoured female
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1RM i bænkpres (raw med bælte, touch & go):

85 kg x 1 (PR - 1RM) :devil:

YEAH! :devil::devil::devil::devil:

Det er fandme godt løftet, der er mange mænd der er misundelige på den bænk der!! (altså bænkpres - ikke... bare glem det). :D

Jeg går ud fra du staddig stiller op til Sjællandsmesterskaberne?

Link to comment
Share on other sites

Nyt program med start efter SD i kommende uge:

Bænkpres kører efter Hatfields cyklus 2 x ugentligt, og da jeg gerne vil træne 3 x ugenligt, bliver bænkpres blot sprunget over i den midterste dag i ugen. Hvis Hr. Hatfield tillader det, tager jeg måske 2 sæt submaximale DB presses denne dag.

Resten af kroppen køres efter et normalt HST-program +1 uge (for at følges med Hatfields).

Efter 3x2 uger med hhv. 15R, 10R og 5R kommer 2 uger med 5R+dropset, hvor progressionen fortsætter udover den nuværende 5RM (I wish, det gik i hvert fald fint sidst :) ), og så en uge mere, hvor jeg må finde en træningsmakker og køre negativer, eller evt. tage et sæt ekstra.

Øvelse Sæt 15RM - 10RM - 5RM

Dødløft 2 sæt 65 - 80 - 92,5 (sålænge bækkenet tillader det, ellers går jeg over i leg press maskinen <_< )...

Leg extensions 2 sæt 70+3 - 110+3 - 170 (Cybexmaskine)

Widegrip pulldown 1 sæt 55 - 62,5 - 70

Lateral raise 2 sæt 4,5 - 7 - 10

DB presses 0-2 sæt submaximalt og afpasset efter Hatfields i bænkpres, men stadig progressivt.

DB bent-over row 2 sæt 26 - 31 - 36

Triceps pushdown 2 sæt 20 - 25 - 30

Incline bicepscurl 1 sæt 8 - 11 - 14

Hammercurls 1 sæt 11 - 14 - 17

Rotary calf 2 sæt 150+3 - 190 - 230+3 (Cybexmaskine)

Reverse bench crunches 2-3 sæt.

Det bliver rart med HST igen :bounce:

Nogle af RM'erne er tilbage på niveauet fra før første gang jeg kørte HST i vinters (fx 5RM i widegrip PD) på grund af mgl. træning og for hård cutning. Men nu skal der andre boller på suppen :devil:

Link to comment
Share on other sites

1RM i bænkpres (raw med bælte, touch & go):

85 kg x 1 (PR - 1RM) :devil:

YEAH! :devil::devil::devil::devil:

Det er fandme godt løftet, der er mange mænd der er misundelige på den bænk der!!

Det har du nemlig ret i Klaus. Mig for eksempel :unsure:

Så AF - flot løft der :respekt:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag-søndag: Ingenting, har SD-uge...

I fredags var der så endnu et ædegilde, som Angel havde arrangeret :) Der blev skovlet ind af den skønneste oksesteg, men jeg var nu ikke i topform (og temmelig træt i øvrigt efter en hård arbejdsuge).

Selvom jeg ikke havde fået andet end morgenmad kl. 0530, og så to Twixbarer og en tivolistang og havde knoklet rundt i en 10 kg's skudsikker vest hele dagen, var jeg langt bagud af dansen i forhold til jsc og xax (førstnævnte smurte bearnaisesovs på alle sine kødstykker :freaked: ).

Men kanonhyggelig aften, hvor jeg fik hilst på Hippo, Crawdaddy og Angel ;)

Fra i morgen går det løs med HST/Hatfields, samt et flerdagesprojekt i haven (læs: tungt cardio i døgndrift)...

Der følger også en cuttestatus, som vist ikke har taget skade af SD-ugen :angelgrin:

Edited by Armoured female
Link to comment
Share on other sites

Idag:

Hatfields cyklus 1. uge/HST 15R trin 1:

Opvarmning: 5 min CII

Bænkpres: CAT 5x2 x 60 kg - ikke så eksplosivt, mest på grund af en solskoldning på ryg & skuldre :chicken:

HST:

Dødløft: 2x15 x 50 kg

Leg extensions: 2x15 x 50 kg

Widegrip pulldown: 1x15 x 40 kg

DB Lateral raise: 2x15 x 3 kg

DB bænkpres: -

DB bent-over rows: 2x15 x 18 kg

Triceps pushdown: 2x15 x 12,5 kg

DB incline bicepscurls: 1x15 x 5 kg

DB hammercurls: 1x15 x 8 kg

Rotary calf: 2x15 x 130 kg

Incline reverse bench crunches: 2x8.

Blød start på 9 hårde uger, omend det var noget varmt idag :sweetsun:

:angelgrin: Cuttestatus: Morgentalje 77½ cm, BW 80,5 kg. Cutningen har ikke taget skade, men er dog heller ikke nået så meget videre i SD ugen. Jeg skulle have været ekskluderet af AMU 80 nu :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Mr. Freeze: Joda - knapt så blegfede nu, men stadig de samme ben :)

jsc: På avataren. Kan du ikke se avatarerne, så kan du gå ind i Dit Kontrolpanel - Board-instillinger og skrive "Ja" til "Ønsker du at se medlemmers avatarer når du læser indlæg?"

Jeg kan godt afsløre, at min squatbooty er offentliggjort. Hvornår ser vi din?? :chicken::4whip::tongue:

Jarvig: Jeg er også spændt på hvad det kan føre til. Nu er jeg godtnok i kalorieunderskud det meste af tiden, så det er ikke sikkert jeg vil få så meget ud af det igen. Men sidst jeg kørte HST, fik jeg ganske meget ud af det, selvom jeg var nogenlunde kalorieneutral :bigsmile:

Hatfields har jeg ikke prøvet før.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share