Blackmoore


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

fik udleveret min ugeopgave her til morges, så der var ikke tid til træningen...

Så, jeg tog istedet for 5 km løb, en røvfuld chinups og armbøjninger her til eftermiddag for at få lidt luft til min kaffefyldte krop :)

En uge..og så er jeg arbejdsløs :) SÅ skal der trænes :)

Venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg prøvede lige en spændende form for træning igår..  Var egentlig planen at jeg også skulle løbe 5 km men det hænger mig virkeligt ud af halsen alt det løb..

I stedet blev jeg enig om at prøve det de inde på animal ability-forumet kalder for the royal court/gotch bible!!

Du tager simpelthen et spil kort..  Alle røde kort er hindu push.ups og alle sorte kort er hindu squats (check øvelserne inde på www.mattfurey.com  hvis du er i tvivl)

2-10 er det antal gentagelser! knægt-es er femten gentagelser og jokere er tredive gentagelser (kun squats!)

Det giver 220 push-ups og 280 squats (hvis jeg da regnede rigtigt sammen igår)..  Og så starter du bare. Et kort af gangen...

Men ak, forbered dig på smerte og rysteture!!  DAMN, det er hårdt til sidst..  Men det er langt fra umuligt. Og jeg tror personligt på at det er enormt effektivt - især på kampsports-folk der skal have en enorm udholdenhed i ben og overkrop!!

jo jo..   :o)

Link to comment
Share on other sites

haha..sjovt, jeg så selv på den workout her i weekenden, og har gået og overvejet en tur..

Jeg har faktisk øvet mig en del i hindu squat (pinligt, ja, jeg ved det godt)

Man kan også gøre det med 2 terninger. Rul..Lige laver du squat, ulige armbøjninger..bliv ved til du ikke kan mere.

Outch!

Nå, back to work

venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle lige ha' lidt træning idag, selvom jeg har travlt med opgaven. men det gik nu rent faktisk rigtigt godt. jeg var ret tændt, da jeg kom op i centeret

Bænkpress:

10*50, 10*60, 5*90, 3*100, 1*110, 1*110, 1*110..og så tog fanden ved mig, jeps, selvom det var en ringe dag til det og jeg lige havde kørt en del... 1*122,5 kg.. ny PR med 2,5 kg.

Gik overraskende nemt.

Så var jeg tændt

Dødløft

10*90 kg, 5*110kg, 3*140, 1*150, 1*162,5 Igen ny PR, med 2,5 kg.. Gik endda meget nemt

Midt i en stresset opgavetid med for lidt træning, dårlig mad og for lidt søvn..der venter store ting forude, når jeg bliver arbejdsløs :)

Venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

endelig færdig...efter en apokalyptisk druktur oven på eksamen var det tid til lidt træning igen

Tung dødløft:15*60kg, 10*100 kg, 5*130 kg, 3 singles med 150 kg

bent rows, reverse grips: 15*60 kg, 15*60 kg, 10*90 kg

One arm rows: 9*35 kg, 10*37 kg, 5*42,5 kg

chins :3 og 3

Okay, når man tænker på hvor træt jeg var :)

Link to comment
Share on other sites

SKODDAG!

Okay, jeg havde arbejdet hårdt fysisk fredag, lørdag og søndag og fået alt for mange øl fredag aften, men alligevel..jeg var ramt af paparm her idag:

eksplosiv dødløft

8*3*90 kg

Bænkpress

3*7*90 kg

4 singles med 110

20*60 kg

og så var der bare ikke mere tilbage..

2 sæt lette pullovers, 2 sæt triceps pushdowns, og så hjem og ærge sig..

venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

følte mig til gengæld stærk idag, så jeg tog lidt GPP træning

Kørte den rutine med at blande et spil kort, og så give hver af de 4 typer (ruder, klør, spar og hjerter ) en øvelse hver..

det vil sige 105 af hver øvelse, når man er igennem spillet

105 armbøjninger

105 hindu squats

105 laterals med 5 kg vægte

105 curls med 5 kg vægte

tog 20 min..god hurtig workout..og sjov :)

Link to comment
Share on other sites

hæderlig dag

Var træt da jeg kom, men fik det bedre

Squat:

12*50, 12*60,12*90, 12*90

Dødløft

10*100 kg, 3*3*135 kg, 1*155

Seated cable rows:

10*60, 10*70, 2*10*80

Hæderlig energi, men lidt bombet... Nu slapper jeg af til fredag og giver den en skalle der. Så en uges træning til og så deload og maxtest, hvis min kalender vil :)

Link to comment
Share on other sites

God dag idag. var lidt øm i haserne, men fik en god workout alligevel

Eksplosiv squat: 8*3*70kg

eksplosiv bænk: 5*3*70, 3*3*90, 1*110, 1*120

Pushpresses 2*6*60 kg

barbell scrugs: 3*10*60

dumbel biceps curls: 10*15kg, 2*7*20 kg

Rotary cuff, mave + sidebends

Og SÅ ud og nyde solen :)

God weekend allesammen

Link to comment
Share on other sites

Ligger på ryggen på en bænk med 2 dumbells i strakt arm over hovedet. Bøjer albuerne til  vægtene er ud for mine ører, strækker så armene igen. Går Ok i triceps. Vil mene at det er det korrekte navn for en øvelse som denne, men jeg kan godt tage fejl..det er sket så tit :)

brugte  mest denne øvelse fordi jeg var lidt for træt i skulderen til at køre close grip benches.

Venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

GOD dag idag

Tungt dødløft

2*5*130 kg

2*3*150 kg

(phua..så sveder man)

og så sænke vægten og øge reps:

3*10*90 kg.

Puste...puste

One arm rows

6*35 kg, 6*40kg, 6*45 kg (den var tung)

Good mornings

2*10*40 kg

Zercer Squats (skule lige prøve)

2*10 *40 kg

Ret fed øvelse

Supersæt af chins og crunches

5 sæt

Heavy sidebends

Føltes virkelig godt. Glæder mig til at makse om 2 uger :)

venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

da jeg nok ikke kommer til at træne næste uge (arbejde) smed jeg en ekstra workout ind idag:

Squat:

10*90 kg

10*90 kg

2*120 kg

benpress:

6*140

6*170

6*210

6*240

6*270

Triceps pushdowns

10*60

10*70

6*80

dips

2*5

Sidebends, saxon sidebends

Link to comment
Share on other sites

Fredag

Eksplosiv bænk

4*3*70 kg

3*3*90 kg

1*110 kg ,de fløj alle op.

Dumbell shoulder presses. (hvor jeg startede fra en semi dødløft position, vægtene ved knæene, og så først stødte vægtene op til skuldere og så videre op)

3*6*25 kg

Push press

7*60 kg

EZ biceps curls

2*10*40 kg

Link to comment
Share on other sites

Trænede sidste mandag, men fik den ikke skrevet op, men kørte noget fornuftig tung bænk op til 120 kg.

Nu har jeg så været i felten resten af ugen og arebjdet hårdt, og så skal der max testes på Onsdag. Går efter 125 kg bænk og 165 kg dødløft. Squat er jeg spændt på, har ikke maxet i den før, og har heller ikke trænet optimalt efter et tungt squat, men hvad pokker, lets go....

Alle gode råd til maxtests modtages med en barket næve.

venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

SÅ var den der endelig..max dagen. jeg var afsindig tændt, og det gik godt. Men den fik også hvad den kunne trække. Psykede mig selv godt op, havde AC/DC på centerets anlæg (fuck hvad de andre tænkte..det var "min" dag :) ) , og jeg gjorde generelt alt hvad jeg kunne for at lave en intens atmosfære. Psykede min partner og han psykede mig.

1 Bænk:

Gammel PR: 122,5 kg

Jeg varmede godt op, og pressede så 125 kg uden problemer.

Derefter kom 127,5 kg op, den var hårdere. 130 kg var en failure. Så ny pr. er 127,5 kg... 5 kg op

Dødløft:

Gammel Pr 162,5 kg

Var ret tændt her. Tog 165 kg let. 170 røg op, med lidt kamp. jeg stoppede der, da der også skulle være krudt til squat. men 7,5 kg op i dødløft :)

Squat: har ikke en Pr. her, så var lidt spændt.

120 kg gik nemt.130 gik okay. 135 kom helt ned og op igen, men var langsom, så PR her er nu 135 kg.

Alt i alt en rigtig god dag, totalen er nu på 432,5. Kunne være værre. 440 burde være muligt inde sååååå længe.

Venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

AC/DC....dejlig australsk sumprock..Tjaaa.. jeg tror bare jeg så ud som om jeg godt måtte. Og så gik jeg rundt i 10 min og stirrede på en loaded bar og knurrede. Det hjalp nok også :)

M;en hold da op hvor jeg også hader PopFM eller the voice når jeg træner

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share