Blackmoore


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

Der er ingen grund til at skrive til dem. Du kan sagtens blive medlem uden at gå på uni eller andre uddannelser.

Der er bare en prisforskel som betyder at en studerende betaler 700kr for et år mens en ikke-studerende betaler 1400kr.

Iøjeblikket kører der et tilbud som går ud på træning resten af sommeren til september for 200kr. For at få dette tilbud skal man dog være studerende.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jast: Jeg er faktisk ikke helt sikker på at du skal være studerende på uni. Jeg kender nogen der er kommet ind på gamle unistudiekort og vist nok også en med et handelshøjskolestudiekort. Send dem en mail på [email protected]

Blackmoore: Du bør for det første være opmærksom på at når du har haft deltidskort kan du ved studiestart opgradere til fuldtid uden problemer. Samtidig bør du lige prøve at se om du ikke kan bruge det gamle studiekort til at få halv pris.

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Var lidt bombet i lænden i dag. Ikke helt perfekt til en tung dødløftsdag, og løftene viste det også. Havde ikke sovet nok ( for meget kaffe og for meget "heroes of might and magic 3" aftenen før) ..så kan jeg lære det!

CAT squat 8*3*70..kørte godt

Tungt dødløft. Opvarmning. Derefter 5 singles med 130 kg. De kørte ret godt. Så tog jeg en single med 160 kg, men den var simpelthen for langsom! Lænden ville ikke 100% Så tog jeg to til med 130 kg. Ikke den optilame gang dødløft. Men den er der næste gang!

Jeg tror mere og mere på singles ved dødløft. Når man kører reps føles 2-3-4 rep meget anderledes.

Dumbell presses

10*20 kg, 10*30 kg, 8*36 kg, 4*42,5 kg.

Det kørte til gengæld godt.

Jeg bliver liige nøst til igen at rose min makker. Han tog sgu ved her idag, og hans squat er godtnok på vej op.

Mellem sættene stod han så, og med den sædvanlige allo allo Tysk-engelske accent, lavede han sin egen radiobrevkasse..det lød ca. sådan her

Normal stemme:" I can't put on weight, should I train more biceps"

Tysk accent: "Shut op your sizzy..squat and eat"

Normal stemme: "Im sad and depressed what should I do"

Tysk stemme "Watch all Arnold and Clint Movies, deadlift and eat!"

Det får i hvert tilfælde mig til at smile...

Og så vandt brasserne sgu!

venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

I dag var en god dag..

Jeg fik ikke løftet mandag, men til gengæld var jeg flyttemand en halv dag og fik lavet MANGE partielle dødløft :) Flyttede bla. kampesten..det var noget, der tog ved. Jeg begynder at mistænke mine venner for at udnytte min lyst til at løfte tunge ting når der skal flyttes....

:blink:

men onsdagens træning

CAT dødløft

8*3*105 kg. Gik rigtigt godt

Bænk:

5*5*100. No sweat. Kun den sidste rep i sidste sæt var lidt hård. Der skal mere vægt på

2*35*50 kg. Prøvede ligt high rep bænk efter at have set Luciferases sinsyge løft..det er sgu da hårdt!!! AV!

20 min ergometerroning for fuld skrald

3 sæt triceps pushdowns.

I morgen skal der noget hård "gang i den" cardio til!

Min makkers dødløft sitiger forresten ret vildt. Han er gået fra 1*50 til 6*80 på 2 måneder! FLOT!

Link to comment
Share on other sites

dagens træning gik rent faktisk helt OK

jeg løb en god tur i går (en 4 km's penge) i godt tempo, men alligevel var benene relativt friske til dagens arbejde.

Dødløft

10*100 kg

3 singles med 150 kg

3 singles med 155 kg ( lidt langsomme men stadigvæk glidende)

no straps, no belt!

2*10*100 kg

CAT Squat:

8*3*80 kg. Gik rigtigt godt!

CAT bænk ( da jeg mistede en træningsdag da jeg ikke fik løftet mandag)

8*3*80 kg. De var forrygende hurtige!

så må carioen lige vente til i aften.

venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

jeg gider ikke poste alt min cardio, men dagen her idag var en fin dag, så...

jeg havde ellers tømmermænd i morges efter en hård polterabend med ALT for mange øl. Men det var bare en ekstra grund til at komme afsted. Mit højre ben driller dog lidt, det er som om det er mere "tense" end det venstre ved hoften og ved skinnebenet!

Men jeg kom ud og tog 25 min intervalløb, (løb, hvor der indgår sidelænds løb, højse knæløftninger etc) efterfulgt af 6*3 chins og 10*10 pushups med 20 sek pause imellem sættene.

Slet ikke så ringe. men det er meget arbejde forude.

venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning gik GODT.l

Jeg kom helt alene ned i AUS. Helt tomt! Okay, der er da en fordel der. Slammede Rammstein's første CD på, skruede op, og gik igang.

Man kunne endda gå og knurre uden det irriterede nogen :)

CAT dødløft:

8*3*105 kg. Gik rigtigt godt

Tung bænk

5*5*102,5 kg. (gik nemmere end de 5*5*100 sidste uge!).. og så var det endda helt alene uden spotter, men jeg var aldrig nær ved at være presset!

Mellem bænk (halvt smalt greb)

3*10*80 kg

Interval roning

Satte maskinen til at tælle 500 meter, og roede så så HURTIGT som jeg kunne. var ved at falde af maskinen bagefter, og pulsen ramte loftet. FUCK, det varv noget, der virkelig gav!

Har siddet og regnet på mit kaloriebehov. 2 forskellige metoder har givet mig samme svar, nemlig at min BMR ligger omkring 3200 Kcal.

Jeg skal nok snart til at smide lidt flab, så jeg er også ved at regne på en plan, der giver mig den nødvendige protein, men går ca. 300-500 kcal under pr. dag. (når BMR er korrigeret for motionen)

en uges stroppetur i Norge (uge 30) plejer at give en god kickstart :)

Og så begynder træningen med næverne også snart igen.

venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

I dag var igen en god dag.

Jeg løb ned til centeret, ca 3 kilometer for at varme op. jeg har haft lidt brok med mit højre ben, men det er mest når jeg sidder stille alt for længe. Løb virker modsat, det løsner benet op.

Men jeg løb ned og fik løftet dødløft:

jeg havde besluttet at sænlke vægten lidt idag og øge reps, men det blev nu ikke mindre hårdt af den grund.

Dødløft: 2*10*100. 1*10*120 kg 1*8*130 kg. uden straps, kalk, bælte eller noget. F**** hvor var mine underarme pumpede efter det! Længe sidne jeg har løftet så godt , for reps, sidst!

Seated cable rows: 10*50kg, 10*60kg, 10*70kg, 6*80kg, 6*90kg, 6*100 kg

CAT squat

6*3*80 kg

Fin dag. I morgen skal jeg så træne sammen med MR bænkpress, Luciferase :)

bør lige nævne at min makker idag øgede sit PR i dødløft fra 1*80 til 6*90. den dreng er VIRKELIG på vej fremad. Men han holder sig også meget til de tre store :)

Link to comment
Share on other sites

Igen en rigtig god dag.

AUS, med en lille MOL bande, mig, Litopsi, Lawman og Luciferase. Litopsi fik kørt noget seriøst bænk. Og jeg endte selv med at træne og snakke meget mere end der var planlagt. Det var faktisk rigtigt hyggeligt.

Bænkpress:

8*90 kg

2*3*110 kg

1*120 kg (gik rigtigt nemt)

4*3*110 kg

alt i alt 6*3*110 kg, uden at være presset. Bænken føles rigtig god for tiden!

Military press

3*6*50 kg

Plate front raises

2*10*20 kg

Close grip benchpresses

3*3*90 kg

3*1*110 kg (Gik overraskende nemt... nu må de 130 kg i alm. bænk sgu snart være der)

Jeg droppede squat, da jeg havde kørt CAT squat i går. Det, sammen med løbeturerne gjorde at benene ikke var i squat form. Det bliver mandag!

Sjovt at sætte ansigter på folk. Lawman og Luciferase er et par hyggelige gutter :D Og Godt bænket der, Litopsi, snart skal Armoured Female til at passe på ;)

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning var sub-optimal.

Jeg havde været til bryllup Lørdag, der var blevet særdeles fugtigt. Faktisk holde vi først op med at lamme øl søndag eftermiddag , så jeg var lidt træt idag.:beerchug: :dead: :beerchug: :dead:

Squat:

3*5*110 kg. Tunge, pga. øllene, men stilen var bedre end længe. har overbevist mig om, at jeg sagtens kan køre 5*5 med over 100 kg i god stil, når jeg skal igang igen efter norgesturen

CAT bænk

8*3*70 kg. Også lidt langsomme..

Pulldowns:

Arbejdede mig op til 2*6*90 kg

Det bliver bedre på Torsdag... Ingen træning onsdag,da jeg smutter til Nordjylland og hærger Fårup sommerland :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Naturligvis:)

Så kom jeg endelig i gang igen. Efter en uge i Norge med flotte bjerge, lange gå ture og meget få kalorier var jeg tilbage i "ze gym" på en ualmindelig hed dag.

dagens plan var at køre en full body workout for lige at få kadaveret i gear igen, inden det er alvor igen i næste uge. Så det var ikke en 100% workout i dag, nærmere en "get back into the groove"

Jeg var lidt paparm idag, nok både pga. Varmen og pga. den lange pause fra vægtene..til gengæld er jeg sulten, så nu skal der ske noget!!

Bænk:

8*90 kg, 2*5*100 kg

Squat

5*90 kg, 2*5*100 kg

Dødløft

3*5*120 kg

EZ biceps curls:

3*10*40 kg

Dips

8,5

Pullups

3

Og så var jeg gennemsvedt og alt alt for varm..

Forlod Lawman nede i den varme dungeon

Venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

jeg lagde stille og roligt ud med mit 5*1/5*5 program idag. Vægtne kunne godt have været tungere, men der skal også være plads til at jeg øger jævnt fra gang til gang.

Bænk:

5 singles med 110 kg. De gik glidende og godt

5*5*95 kg. Tungt efter de 5 singles..det kunne mærkes, især sidste sæt. men jeg var ikke presset på noget tidspunkt :)

CAT squat:

6*3*80 kg..fine sæt

seated shoulderpress

2*8*25 kg, 6*27,5

Dips med kropsvægten

6,7,7

Føles som et godt program. Jeg kan godt lide de tunge singles deromkring 90% Regner med at køre det 6 uger, og prøve at øge hele tiden fra workout til workout og så køre deload.

Løb ind i Litopsi og Bear nede i centeret..der er ved at være noget af en god MOL bande..

Og Litopsi er på vej over i "ze dark side"..de første dødløt blev kørt i dag..I dag dødløft.. i morgen... Sheiko til hende :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Og Litopsi er på vej over i "ze dark side".

jaja den er god med dig :lol: men okay, jeg kan godt se en pointe i at hvis jeg ikke kan banke folk i retten så skal jeg i det mindste være i stand til at gøre det udenfor... kan også have en vis effekt på en dommer hvis mine overarme er 50 + cm.... joeh der er fordele, men stadig : NEJ!!

Link to comment
Share on other sites

haha

slowly..slowly... turning litopsi ;)

Hun har maxet i bænk..hun kører gode basisøvelser med vægte og

nu dødløft..

tegnene er her :)

Don't underestimate ze power of the dark side :)

Eller også betyder det bare at "selv for piger" der ikke er powersvin, er gode frivægtsøvelser den bedste måde at styrke muskulaturen på :)

Venlig hilsen Blackmoore

P.S: Tror jeg tager en spand magnesiumkalk og en bøtte kreatin med til Litopsi..to prepare ze way :D :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share