Blackmoore


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

Du kan godt lide singles i dødløft, men du vil ikke brænde ud.

Løsning: Test dit max og start på Thomas' singles cycle. Der har du to ugentlige dødløft-sessions. En CAT med 15 singels med let vægt (65% af 1RM) og så en i cycle, hvor du kører 5-15 mere eller mindre tunge singles.

Det virker. :)

D_dl_ft_Singles_Cycle_TJ.zip

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mandag..både en god dag og en skidt dag. Jeg havde misset squat dag fredag (fyfy) da jeg var ude og vandre hele weekenden..det var fedt, men det var også for mange km og alt for lidt mad. (men der er PÆNT på sydfyn)

Og det kunne desværre mærkes idag :(

Bænk, singles

5*1*120 kg. Gik overraskende godt. FEDT at køre så tungt..uden at være presset!

Bænk reps

5*105 kg

4*105 kg (ramte failure ved sidste rep, da jeg havde fået spændt helt forkert op..kom virkelig til at kæmpe med vægten, og det påvirkede de næste sæt)

5*105 kg

4*105 kg

3*105 kg

SKUFFENDE! Men den failure jeg ramte i andet sæt + for lidt hvile og mad i weekenden var sgu for meget. revance næste uge!

CAT squat

6*3*80 lækkert!

Seated DB press

3*6*27,5 kg. haha..den kiksede jeg sidste uge, men denne gang var den her!

Dips

8,10,9. Massiv forbedring fra mine 3*8 sidste gang!

Og så en masse tun og cacaomælk...

Fandt forresten et par af mine første træningsdagbøger nogensidne her i går.

Mit første max i bænk... efter et års træning var jeg SÅ stolt da jeg maxede 72 kg :)..og et par år senere da jeg endelig dødløftede 100 kg :)

Meget sjovt :)

Link to comment
Share on other sites

Dagens arbejde

dødløft

2*1*160 kg..

1*1*150 kg

2*1*160 kg

Den er altså ved at være tung! Den ene med 150 var for at prøve en single med lidt mere fart. Men jeg er mere og mere sikker på jeg nok skal få slået min gamle max på 170 om 2 uger

5*5*130 kg..Igen, overraskende nemt..de var nærmest hurtige!

Cable rows

1*9*95 kg

2*8*100 kg

Chins

6,5,4. PIS. Jeg skulle have haft 5 i den sidste for at forbedre mig..men jeg ramte godtnok failure med 120 i timen!

Biceps DB curls

1*5*22,5

1*6*22,5

1 down the rack sæt

5*20 kg, 5*17,5 kg, 5*15 kg

And then all done.

Har gået meget og overvejet min træningsfremtid, både med center og det næste program.Ddet er meget fristende at smutte ud til Luciferase i AAK.. men så må jeg dumpe min nuværende træningsmakker..og det er noget pis, for vi træner kanon godt sammen. Da der skal betales kontigent oppe i AUS nu her,skal jeg vælge..om jeg ender nok med at blive i AUS for the time beeing, da det virkelig er fedt at træne med min nuværende makker!

Mht program.

Det har været vildt fedt med det her power program. Men der skal prøves noget andet bagefter. Har lidt overvejet noget HST, selvom det naturligvis ikke er så powersvinsagtigt, men det ville være godt for mig med noget mere masse, især på mine tynde ben...

Sidder bare og tænker på om man kunne smide lidt CAT ind i HST for at bevare eksplosiviteten?

venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Måske kunne man smide en CAT øvelse ind pr dag... F.eks CAT squat mandag, CAT bænk Onsdag og CAT død fredag... noget let i stil med 5*3*65%..

Jeg tror ikke det vil spolere programmet, hvis man ellers ikke går amok mht. volumen. det skal der tænkes over!

Link to comment
Share on other sites

Hey Blackie...

Det er ikke nemt at vælge hverken program eller center....især ikke når AUS faktisk er et ret godt sted at træne. Derfor har jeg valgt begge dele og vil træne 2-3 gange i AAK og 1-2 gange i AUS om ugen.....du kunne da gøre noget det ligner det samme :)

Iøvrigt.....HST?????...jeg troede du var til rigtige vægte :)

Link to comment
Share on other sites

jeg er skam til rigtige vægte :)

Men jeg vil også gerne prøve lidt forskelligt. Det har været spændende at træne tungt på et hepburn program som det jeg har kørt...men jeg kender også mig selv godt nok til at vide at jeg skal veksle mellem programmerne..ellers brænder jeg nemt ud og får småskader. Så, planen er at tage sådan en hypertrofi tur, og så vende tilbage til de TUNGE vægte med lidt mere masse på kroppen...

Det største problem er, at jeg ikke aner hvor jeg bor om 2 måneder... jeg kanb stadig være arbejdsløs her i Århus, men jeg kan også være heldig, så enten kæresten eller undertegnede har fået et job..og så aner jeg ikke hvor jeg bor.

Mht center..så er jeg i hvert tilfælde i denne her måned MEGA fattig..så der er kun råd til et sted (der er også Licens.. og jagttegn.. og..og..og, der skal betales)

Venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Fredag..

Squat dag

Hoften drillede lidt igen, men den var fin, da den var varmet op. Men det er nok stadig godt at det er sidste tunge dag næste fredag. Er gået i gang med nogen flere strækøvelser for mine stive usmidige ben!

Squat:

5*1*120 kg. Yearh baby :)

5*5*100 kg

Puha. Næsten en times squat. men det var fedt!

CAT bænk

6*3*80 kg.. fløj virkelig op

Mil press

3*7*55 kg. Gik nok for hårdt til den, for i sidste sæt følte jeg en svag smerte i højre slukder..og droppede derfor close grip benches....

Men en god squat dag!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning var lidt ustruktureret, da min makker ikke var der..der var både gode og dårlige ting

Bænk

5*1´*120 kg

1*1*125 kg,gik nemt. Tyder godt for maxen

4*7*90 kg

Squat

Cat

4*3*80 kg

så gik der lidt machopis i den

1*120

2*120

1*130

2*130

DB skulderpress

3*7*27,5 kg

Dibs

3*9

Ikke min bedste dag, men meget sjovt. sidste bænkdag inden deload :)

Link to comment
Share on other sites

Sidste tunge Dødløft dag inden deload

Singles

1*160 kg

1*165 kg

3*150 kg

reps:Skruede lidt ned for vægten og op for volumen, da jeg følte jeg havde brug for lidt forandring!

High rep sumo deadlift

3*10*100 kg

1*12*100 kg

1*15 *100 kg (der var morgenmaden ved at ryge)

cable rows

3*9*95 kg

Chins ladder battle:

1,2,3,4,5,1,2,3,4 (med kort pause mellem sættene)

AAV..så var mit greb væk, og de efterfølgende biceps curls blev bare til en fornærmelse..kunne knap holde vægten. men ellers god dag, gav mig godt!

Link to comment
Share on other sites

Sidste tunge squatdag..

Min makker var bombet, så vi kom først igang kl 11..men løb lige ind i Litopsi nede i AUS...

Squat, singles:

5*1*122,5 kg. Kørte rigtigt godt :D

Workset

5*5*102,5. Kørte også godt ;)

CAT bænk

6*3*80 kg

en tung single

1*120 kg..føltes dum og tung...:angry:

Mil press

Var lidt forsigtig efter den gav mig en øm skulder sidste gang

2*6*50 kg, 1*4*60 kg

Close grip benches

4*90 kg

4*100 kg

3*110 kg :devil::devil::devil:

DET føltes til gengæld rigtigt godt!

Så er der en uges deload og så skal der hamres igennem!

Link to comment
Share on other sites

..Forresten tyder meget på, at jeg efter max testen ikke får trænet meget e næste 6 uger :(:(:(:( :angry: :angry: :thumb_down::thumb_down::thumb_down:

Men det er af en god årsag, da jeg endelig har fået noget arbejde... men det meste af det betyder jeg skal være væk fra århus hele ugen (og det er arbejde fra 6 morgen til 8-9 om aftenen)..så jeg skal have fundet på et godt program jeg kan køre i weekenden..måske et 1 day full body workout, da det kuner Lørdag og søndag jeg kan komme i centeret., og så pushups og pullups i løbet af ugen...Det skal siges at det er relativt hårdt fysisk arbejde, så jeg mister nok ikke det vilde, men alligevel...

gode ideer efterlyses...

Venlig hilsen Blakmoore

Link to comment
Share on other sites

Deload dag 1

der var 100000 små mennesker nede i AUS idag..og så store stærke seje Litopsi :)

Der stod endda en og curlede i mit squatrack Curle ved alteret!!! ..helligbrøde..blasfemi! Må smide med noget kalk derovre igen. så guden ikke bliver sur!

Nå, men da det var deload stod den ikke på noget særligt

CAT squat

4*3*80

CAT dødløft

4*3*100 kg

CAT bænk

4*3*80

Og så var det det :(

regner med at max dagen bliver tirsdag formiddag. Vi har fundet et"æd hvad du kan" sted til bageter :devil::devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Der stod endda en og curlede i mit squatrack Curle ved alteret!!! ..helligbrøde..blasfemi! Må smide med noget kalk derovre igen. så guden ikke bliver sur!

Syge mennesker :devil: :D Godt du ofrede lidt til guderne :lol:

Hey så skidt er det vel ikke med at få noget at rive i (arbejdet altså :lol: ). Men selvfølgeligt ærgerligt for træningen. :(

Klø på Blackmoore :wave:

Link to comment
Share on other sites

Er lidt sløv idag, men ikke så slemt som jeg frygtede.

Den skal være slem for jeg ikke går efter den i morgen.

Mit gæt på mine forbedringer..

Bænk: +2,5

Død : +2,5 eller +5

Squat: No idea.. er helt klart blevet bedre, mindst +5.

Så, nu tager jeg hjem og fylder kroppen med ingefær, chili og hvidløg.. så kan jeg stinke ekstra meget i morgen :)

Venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share