Blackmoore


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

FOR POKKER..

det her 5*1/5*5 er altså hård træning!

Dagens arbejde

Dødløft:

5*1*150 kg / 5*5*120 kg.

Normalt ville 5*5*120 kg ikke være tungt, men efter 5 singles + 3 opvarmningssæt (før singles) begynder det altså at kunne mærkes. Men det mærkes godt! Underarmene var også ret solgte

Seated cable rows:

3*8*80 kg

Chins

5,5,3 (grebet kunne ikke mere...chins efter dødløft er ondt!)

Standing alternate biceps curls

8*20 kg, 2*7*20 kg

God, intens workout. Regner med at øge dødløften, både i 1 RM og 5Rm med 2,5 kg pr uge....indtil en af dem stejler.

Venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hrmmm-..

Dagens træning var IKKE optimal.

Jeg havde siddet alt for sent og spillet trolle rolle med drengene i går aftes. Dvs. junk food, kaffe, og øls.. mens man smadrer troldmænd og orker :)

Så.. ca 3,5 timers søvn og så op. Jeg var vildt træt og havde en smule ondt i halsen..skidt start på en dags løft..

Men man skulle jo til det

Tung squat

5 singles med 110 kg. Gik rimeligt nemt, kan godt blive tungere

3*5*90 kg.

Skulle ha' haft 2 sæt til, men min venstre hofte, der ellers har været stille i over en måned, begyndte at brokke sig lidt, så jeg droppede de sidste 2 sæt for at spare den lidt.

CAT bænk

6*3*80 kg. Bortset fra det første sæt fløj de op

Military Press. jeg var ved at være solgt

3*7*50 kg

Close grip benches

3*6*80 kg

Og SÅ var jeg helt færdig. Håber at være 100% frisk til mandag hvor der skal smides et par kg mere på bænken.

Overvejer at køre alle mine squats som Box squats for at tvinge mig selv til at komme længere tilbage og få bedre teknik

Link to comment
Share on other sites

Ah... Ny uge, og lidt flere kg på stængerne :)

Min makker var tilbage fra ferie, så det var tegnede godt.. og jeg prøvede at glemme weekendens alt for store alkoholindtagelse

Bænk

5 singles med 112,5 kg. (de kører stadig nemt...det var også meningen)

5*5*97,5- (var ike presset, men sidste sæt var tungt)

CAT squat: 6*3*80

Seated DB skulder press:

3*10*25 kg (sidste sæt lidt presset, men den komop)

Dips

7.8.6 (Var helt tom i sidste sæt)

Varm dag... og træls at gå og søbe i det lunkne kogte vand hjemmefra!

Programmet føles godt og rigtigt. Min makker er også vild med det! Øgede alle løftene stille og roligt..og så Igen Litopsi køre dødløft. Hun er virkelig ved at falde for den mørke side :) Perfekt !

Venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

yepper... mandet fra hanen må ikke drikkes, før man koger det..

Ellers kan man risikere en gang racermave. Men det er forhåbentligt slut engang i aften

http://www.stiften.dk/artikel:aid=76761

Hvor fedt var det ikke at kunne drikke vandet fra hanen, Søndag morgen med alvorlige "skallabanka"??? hader at bruge så mange penge på sodavand!

Nå, men det er ingen undskyldning for at træne mindre!!!

Link to comment
Share on other sites

Onsdag.. tung dødløft!

Singles

5*152,5 kg

5*5*122,5 kg. Gik nemmere end de 5*5*120 kg sidste gang.. FEDT!

Cable rows

3*10*80 kg

Chins

5,4,3..det er HÅRDT efter de andre øvelser

Biceps curls

3*9*20 kg DB

programmet føles stadig fedt. Dødløft kørte helt vildt lækkert i dag, og der var godt med overskud! det tegner godt for et forsøg om en 4-5 uger på et nyt max i dødløft!

Venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

jeg bruger , for tiden, hverken stropper, bælte, knæbind eller andet....

Kunne godt finde på et bælte på et tidspunkt, men lige nu kører jeg så "clean" som jeg kan. Grebet er naturligvis et problem... men det er lige så meget et problem, at jeg er blevet dårlig til chins. Og det er lidt æv, for da jeg vejede 15- kg mindre og klatrede rigtigt meget, var jeg hamrende sej til det... :(

Lige nu prioiterer jeg ikke chins som andet end en hjælpeøvelse. Og hvis grebet er det første, der giver efter..så har jeg fået noget mere grebstræning :) Hvis jeg skal blive god til chins/pullups igen, skal det foran i programmet og køres i en højere volumen og så ikke til failure

venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Bliver forresten lige nødt til IGEN at hylde min makker...for det første kører ham 110% med på Hepburn programmet. For det andet er hans one liners stadig for fede!

Idag under dødløft træder han hen til en tung single...ser på mig og siger "I'm not lifting the weight..I'm pushing the planet away"... Så bukker han sig ned, tager fat i vægten og siger så i bedste Matrix stil "...there IS no weight" og laver et rigtigt flot løft!

se..den slags gør det sjovt..vores største fejl er nok bare at vi er så ivrige, at vi ikke hviler lang tid nok mellem vores sæt...

Link to comment
Share on other sites

SÅ var det fredag..Og dermed squat dag... Og som det åbenbart er ved at være tradition, skal Squatdagen altid komme efter "spille rollespil og drikke kaffe og øl og æde junkfood med drengene" aftenen

Nå, men det er ikke nogen undskyldning

Jeg kørte squatten relativt let, da jeg ikke havde gennemført den Sidste fredag.

Squat singles

5*1*110 kg

Reps:

5*5*90. Gik meget bedre i dag. Kom dybere, de føltes bedre, alt var bedre. Måske har det hjulpet at jeg har fået et okay lækkert bælte, der giver en god rygstøtte...

CAT bænk

6*3*80... light weights baby :)

Mil. press

3*8*50 kg. SÅ var jeg ved at være solgt! Fuck, det var hårdt i den varme

Close grip benches

3*8*80 kg. Sidste rep i sidste sæt ..var liiiiidt langsom :)

Var virkelig bombet bagefter..Varmen er hård ved mig! Men det er et fedt program!

Link to comment
Share on other sites

Mandag

Bænkpress dag...

Var TIDLIGT oppe...i centeret allerede kl 08.00, mend et blev en god dag alligevel

BP singles

5*1*115 kg. Føltes nemmere end de 112,5 sidste gang

BP reps

5*5*100 kg. Var betydeligt nemmere end sidste gang. Meget positiv oplevelse

CAT squat

3*6*80 kg

Seated DB skulderpress

6*27,5 kg, 7*27,5 4*27,5..Ramte failure med et brag sidste sæt..længe siden jeg har været DER sidst!

Dips

8,8,7. Igen, bedre end sidste gang. Fremgang er lækket. Min makker har samme respons, så det tegner godt!

Venlig hilsen Blackmoore

P.S: HADER alt det e-coli pis i vores vand

:angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Link to comment
Share on other sites

Er meget begejstret!

Det tiltaler mig at køre tungt (med singles) hver uge, uden at maxe. Det føles som om det giver en god styrke, og en overraskende god fart! Derudover har jeg lagt mærke til, at de tunge singles + CAT træningen forbedrer både min og min makkers teknik. I 5*5 kan teknikken godt flagre lidt i sidste rep, men singles bliver meget rene. Det er lækkert.

5*5 føles som om det giver lige dele styrke og masse. Nu er min diæt for tiden ikke lagt mod at gaine (jeg er tung nok) -- Men det føles godt at køre tungt, med 5*5, uden at gå til failure!

Jeg vil helt klart anbefale det her program til andre. Nu må vi se hvor meget det giver, når jeg maxer om en 5 ugers tid, men jeg er, indtil videre, meget positiv over for det!

Venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Black> jeg har nemlig aldrig selv kørt det før. Det er derfor jeg spørger ;) Jeg har kun haft en gut på det før, og det var kun i bænkpres. Der øgede han fra 115 kg til 130 kg på omkring 3 måneder, med en kropsvægt på 85 kg. Så det var en OK fremgang.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

dagens træning:

Dødløft singles

5*1*155 kg. de var fustrerende tunge i dag..meget tungere end de 152,5 sidste gang..men de kom op

5*5*125 kg. De gik så til gengæld overraskende godt, og med god fart!

Seated cable rows:

3*9*85 kg

Chins

4,5,5

DB biceps curls

1*9*20 kg

2*10*20 kg

Link to comment
Share on other sites

What a day :)

Idag var squat dag..og jeg var klar.. Og det var en FIN dag :)

Squat singles

5*1*115 kg. 5 kg op fra sidste gang, men det føltes ikke tungere. DET var fedt!

Squat reps

5*5*95 kg. Igen.. det føltes overraskende godt. Efter at dødløften var lidt tung i Onsdags var jeg lidt nervøs for idag, men squatten kørte rigtigt godt

CAT bænk

6*3*80 kg

En tung single (fordi jeg er et legebarn, og det er fredag)

1*120 kg.

Fløj nærmest op. Det gør mig optimistisk. Min gamle max er 127,5 kg, men når 120 kg flyver op efter cat træning, og der stadig er en god del tilbage af min træningscyklus, er der gode muligheder for en ny max senere :)

Mil press

3*6*55 kg (svedte som et svin..tungt)

Close grip benches

6*85 kg

2*8*85 kg.

Sidste gang kørte jeg 8*80 og var presset..idag røg 8*85 op... det er gode tegn

Og så slappe af og være klar til at møde drengene (og Litopsi) i morgen :)

venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

What a day..som man kan læse hos Klaus jensen, litopsi, lawman og Luciferase havde vi en rigtig sjov dag.

Nede i AUS var det mest machopis træning..men ikke et ondt ord om det!

Jeg startede med at arbejde mig op til et 160 kg dødløft. Det var ikke svært..slet ikke, men det er også klart at min svaghed er benstyrken i bunden, og lænden helt i bunden. Når jeg først er midt på skinnebenet er alt "peachy"

Så arbejdede jeg mig op til 3 reps med 42,5 på incline DB presses. Ny rekord for mig.

SÅ skulle jeg lege greb med Klaus. Han er hård! Ved 200 kg slog han mig med 4 sekunder (36 og 40 sekunder)..men ved de 250 kg endte jeg med sejren med 31 sekunder. Hele min krop rystede til sidst..det var for vildt!

Men min gamle grebstyrke fra min tid som klatremus er åbenbart ikke helt forsvundet.

Så tog vi til JM i bænk. Hvad kan jeg sige andet end inspirerende...og imponerende!!!

venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

AAAAAV!!

På alle måder av!

For det første har jeg den LEDESTE DOMS i mine traps efter mit og Klauses lille stunt Lørdag. For pokker da. Derudover lå lørdags aftens øl stadig og gjorde mig sløv..mandag ... Men der skal jo trænes, selvom jeg godtnok var lidt mærket

Bænk, singles:

5*1*117,5 kg. Gik godt..de var ikke hurtige, men det kørte OK

Bænk, reps

5*5*102,5. Sidste rep i sidste sæt var GODTNOK tæt på failure, men jeg ville ikke give op, så den kom op.

tror godt jeg kan øge singles til 120 kg næste uge.. men de 5*5 er nok ved at gå på grund når jeg kommer meget højere end 105

CAT squat

6*3*80

Seated DB press

2*6*27,5 1*4*27,5 mine skuldre var helt udsolgte

Dips

3*8. En mere end sidst

Og så var jeg godtnok bombet!!!

Link to comment
Share on other sites

Onsdagens arbejde

Dødløften var virkelig tung idag...

Singles

5*1*157,5 kg. :devil: Er nok ved at nå grænsen for hvad jeg bør køre singles med, hvis jeg skal undgå at brænde ud

Sæt

5*5*127,5. det sidste sæt var hårdt, men de 4 forrige gik dejligt hurtigt

Seated cable rows

3*9*90 kg (klar forbedring i forhold til sidste gang)

Chins

3*5 (en mere end sidste gang)

DB biceps curls

3*5*22,5 kg (Jeg var helt--- 100% lam i armene)

Jeg har siddet for meget ned her på det sidste, så min hofte drillede lidt i starten. Til gengæld har den det meget bedre nu, hvor den har arbejdet!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share