jarvig 13 - 2006


jarvig13
 Share

Recommended Posts

Well, som sagt, jeg er pudsig med alkohol.

Jeg bliver meget hurtig påvirket. Min bedste ven rammer foruroligende rigtigt bare jeg har fået to almindelig pils og taler i flf. med ham.

Men derfra og frem, så går det langsomt. I hvert fald hvis jeg er frisk og har spist. Hvis jeg er træt og ikke har spist nok/drukket nok væske, så kan jeg sagtens gå død ved bare 2/3 flaske.

Men frisk, så glider 1 flakse rimeligt upåvirket ned. Omkring 1½ så er jeg stadig fungerende - men er selvfølgelig lidt ukoordieneret i bevægelser og "stemmeføring" (= lyder fuld). Går jeg over 2 flakser så bliver jeg decideret spritstiv med dertilhørende falden i søvn, hukommelsestab, opkast osv.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mine ideer.

En helt konkret plan, som burde kunne gøre f.eks. (efter de har opkøbt konceptet) msn til de gule sider world wide (bare meget bedre for alle) - til glæde for alle

En ide som kræver hårdt arbejde, men som til fulde udnytter ens store viden og intelligens

En ide som kræver hårdt arbejde, men som skal udkonkurrerer Euroman på alle felter - Euroman = overflade crap - mit projekt = be a winner in every aspect of life

En ide som knytter sig til sammenlægningen af kommuner - estimat dog lig sølle 2 mille bruto om året

Den sidste ide er for god til at blive luftet. :tongue:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
En ide som kræver hårdt arbejde, men som skal udkonkurrerer Euroman på alle felter - Euroman = overflade crap - mit projekt = be a winner in every aspect of life

Jan - med al respekt - tror du selv på den :laugh:

Du kan vel godt selv se problemerne med den :poking: Jeg mener ikke noget personligt med dig og at være en winner, jeg mener at du vil erstatte Euroman...

Du skal nok se at vejen til flere penge for dig er at investere og få et bedre-lønnet job...

Link to comment
Share on other sites

Euroman er crap. Det er bladet for taberen som tror at han ved at følge et par overfladiske råd i et ligegyldigt blad kan blive "en af de seje". Bevares - noget af det er ok råd (køb en Armani-habit og husk Church-sko) - men så heller ikke mere. Vi taler derimod om et blad for verdensmanden. Et blad som James Bond ville holde, hvis han havde stil nok. :4smartass: Vi taler om personlighed, udstråling, påklædning, vide noget om verden, vide noget om historien, vide noget om hvordan tingene hænger sammen.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Bevares - noget af det er ok råd (køb en Armani-habit og husk Church-sko) -

jeg troede et god råd var ting som Råb aldrig "alle fiskere er bøsser" i Esjberg

eller Spis aldrig gul sne eller Hvis du vælter Stig Tøftings øl så køb ham en ny

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Bevares - noget af det er ok råd (køb en Armani-habit og husk Church-sko) -

jeg troede et god råd var ting som Råb aldrig "alle fiskere er bøsser" i Esjberg

eller Spis aldrig gul sne eller Hvis du vælter Stig Tøftings øl så køb ham en ny

:bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Well, er du verdensmand så går du nok ikke i byen i Esbjerg eller hænger ud hvor Tøfting hænger ud. :poking:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Fint - de gør sig til - jeg afviser. :4thumbup:

Seriøst - jeg har ikke mødt noget lækkert i umindelige tider. De er grimme, ubegavede, uspændende og bare gabende kedsommelige at være sammen med. Mon der overhovedet findes en eneste pige i verden man gider bruge mere end 10 minutter sammen med efter man har kneppet hende???

Link to comment
Share on other sites

eriøst - jeg har ikke mødt noget lækkert i umindelige tider. De er grimme, ubegavede, uspændende og bare gabende kedsommelige at være sammen med. Mon der overhovedet findes en eneste pige i verden man gider bruge mere end 10 minutter sammen med efter man har kneppet hende???

Øh ja... Har du overvejet om du kigger de forkerte steder?

Q

Link to comment
Share on other sites

Fint - de gør sig til - jeg afviser. :4thumbup:

Seriøst - jeg har ikke mødt noget lækkert i umindelige tider. De er grimme, ubegavede, uspændende og bare gabende kedsommelige at være sammen med. Mon der overhovedet findes en eneste pige i verden man gider bruge mere end 10 minutter sammen med efter man har kneppet hende???

<{POST_SNAPBACK}>

Har du overvejet at lade være med 'kneppe' dem med detsamme, og jeg ved det lyder lidt klicheagtigt, men lære dem at kende inden du 'knepper' dem ?

Link to comment
Share on other sites

Nu er det jo heller ikke en hemmelighed, at de fleste mænd er ret uspændende. Så det er sikkert pænt for hr. og fru uspændende at finde interesse for hinanden. Sådan er det bare ikke her.

Jeg stiller STORE krav til folks evne til at være menneske. Mange piger har bare et par bryster og lidt lipstick og mener at så har de gjort nok til at få et spændende liv. Det siger bare ikke mig noget.

Ganske simpelt - jeg siger "Kant" - og hvis der ikke falder noget begavet som svar, så er hun dumpet.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

:wink: Nej den fangede jeg...

Min pointe er, at hvis pigerne spiller op og du afviser, som du skriver længere oppe, så lyder det som om det er i byen du leder. Det er måske ikke lige stedet hvis du vil finde en der deler dine interesser og er interessant at tale med.

Q :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fint - de gør sig til - jeg afviser. :4thumbup:

Seriøst - jeg har ikke mødt noget lækkert i umindelige tider. De er grimme, ubegavede, uspændende og bare gabende kedsommelige at være sammen med. Mon der overhovedet findes en eneste pige i verden man gider bruge mere end 10 minutter sammen med efter man har kneppet hende???

<{POST_SNAPBACK}>

Har du overvejet at lade være med 'kneppe' dem med detsamme, og jeg ved det lyder lidt klicheagtigt, men lære dem at kende inden du 'knepper' dem ?

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen jeg brokker mig ikke. Jeg konstaterer bare, at kvinder generelt er uspændende. Om det er mig som rammer de forkerte eller det er et globalt fænomen, skal jeg jo ikke kunne udtale mig om. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

:wink: Nej den fangede jeg...

Min pointe er, at hvis pigerne spiller op og du afviser, som du skriver længere oppe, så lyder det som om det er i byen du leder. Det er måske ikke lige stedet hvis du vil finde en der deler dine interesser og er interessant at tale med.

:smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Enig. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

anske simpelt - jeg siger "Kant" - og hvis der ikke falder noget begavet som svar, så er hun dumpet.

Lyder noget indskrænket og paradoksalt nok også overfladisk. Èn pige kan jo sagtens være interessant og intelligent selvom hun ikke lige deler dine ekspertice områder.

Q

Link to comment
Share on other sites

Fint - de gør sig til - jeg afviser. :4thumbup:

Seriøst - jeg har ikke mødt noget lækkert i umindelige tider. De er grimme, ubegavede, uspændende og bare gabende kedsommelige at være sammen med. Mon der overhovedet findes en eneste pige i verden man gider bruge mere end 10 minutter sammen med efter man har kneppet hende???

<{POST_SNAPBACK}>

Har du overvejet at lade være med 'kneppe' dem med detsamme, og jeg ved det lyder lidt klicheagtigt, men lære dem at kende inden du 'knepper' dem ?

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen jeg brokker mig ikke. Jeg konstaterer bare, at kvinder generelt er uspændende. Om det er mig som rammer de forkerte eller det er et globalt fænomen, skal jeg jo ikke kunne udtale mig om. :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmmmm er løsningen så ikke at springe udaf skabet ? :tongue:

Nej, selvfølgelig findes der søde og intelligente piger derude, men som Q er inde på, så kigger du nok de forkerte steder...

Link to comment
Share on other sites

anske simpelt - jeg siger "Kant" - og hvis der ikke falder noget begavet som svar, så er hun dumpet.

Lyder noget indskrænket og paradoksalt nok også overfladisk. Èn pige kan jo sagtens være interessant og intelligent selvom hun ikke lige deler dine ekspertice områder.

Q

<{POST_SNAPBACK}>

Nu var det i overført betydning. Tag nu ikke alting bogstaveligt.

Men konkret. Hvis en pige er blank (ikke nødvendigvis om de har studeret det eller endog bare læst det - men i det mindste bare overvejet det) vedrørende politik, filosofi, pksykologi, historie, religion, eksistensspørgsmål og oven i det hele helt lever på illusion, så går jeg død og tænker på om jeg ikke skal hjem i seng - alene.

Link to comment
Share on other sites

intelligente piger derude

<{POST_SNAPBACK}>

Intelligens er fint - men det er langt fra nok. Der skal også være en nygerrighed og ydmyghed overfor eksistensens kompleksitet - og ikke bare om deres læber måske lige trænger til en omgang lip-gloss mere. :raisebrow:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

intelligente piger derude

<{POST_SNAPBACK}>

Intelligens er fint - men det er langt fra nok. Der skal også være en nygerrighed og ydmyghed overfor eksistensens kompleksitet - og ikke bare om deres læber måske lige trænger til en omgang lip-gloss mere. :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror godt jeg nogenlunde ved hvad du mener, at du søger lidt mere dybde i den person der står overfor - men altså, det er ikke ting du finder udaf på en bar lørdag nat - der kan selv astrofysikeren være anonym.

Måske var det en ide at møde folk i en anden sammenhæng end lige byen - nu har du et dårligt knæ, men ellers er sport en ret god ting hvad angår dette :poking:

Link to comment
Share on other sites

men altså, det er ikke ting du finder udaf på en bar lørdag nat

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor ikke - du kan da få den slags ud af mig på 5 min.

Men igen - jeg brokker mig ikke - jeg konstaterer bare at piger generelt er ekstremt overfladiske personer og hvis de endelig har lidt dybde så har dybt forvirrede holdninger grundet deres mystiske og bizarre følelsliv.

For at være lidt kategorisk

Mænd er ofte knudemænd, der bag deres frembrusende adfærd er små drenge

Kvinder er ofte mere åbne, men der er næsten altid selvopfundne (udover de "naturligt påførte") lig i lasten som gør deres ved første øjekast åbenhed til ren overflade og forvirret sludder.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke - du kan da få den slags ud af mig på 5 min.

Ja, men er det så ikke en kopi af dig selv du leder efter? Tænk over det. Du kan jo sagtens møde en sød pige som du både kan debattere med og holde af uden at hun nødvendigvis deler præcis din livsanskuelse og dine præferencer.

Jeg er lidt uforstående overfor dit koncept med at det skal være miss perfect du dater, hvorfor ikke lære en sød og interessant pige at kende, uden at hun nødvendigvis svarer rigtigt på alle dine indgangsspørgsmål. Det kunn jo være at du kunne lære noget af hende også... :wink:

Q

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke - du kan da få den slags ud af mig på 5 min.
Ja det kan jeg sagtens forestille mig :laugh: - det er ikke altid et plus at lukke helt op for hele posen fra sekund 1 af - forstå mig ret.
Men igen - jeg brokker mig ikke - jeg konstaterer bare at piger generelt er ekstremt overfladiske personer og hvis de endelig har lidt dybde så har dybt forvirrede holdninger grundet deres mystiske og bizarre følelsliv.

Byen er generelt overfladisk, det er altså sjældent man har nogle særlig intelligente samtaler på et diskotek / i en bar - og omvendt er det heller ikke supersmart at indlede sådanne samtaler sådan et sted. Hver ting til sin tid og sted - en bar der fester man, der kommer man ikke for at diskutere samfundsvidenskab (ihvertfald ikke min erfaring).

For at være lidt kategorisk

Mænd er ofte knudemænd, der bag deres frembrusende adfærd er små drenge

Kvinder er ofte mere åbne, men der er næsten altid selvopfundne (udover de "naturligt påførte") lig i lasten som gør deres ved første øjekast åbenhed til ren overflade og forvirret sludder.

Vi mænd har da også masser af lig i lasten - lad nu være med at gøre kvinder SÅ meget mere anderledes end de er.

Link to comment
Share on other sites

Ja det kan jeg sagtens forestille mig  :laugh: - det er ikke altid et plus at lukke helt op for hele posen fra sekund 1 af - forstå mig ret.

LOL - det gør jeg heller ikke.

Jeg morer mig bare over pigebørn - og når man gør det, så finder man ud, hvor spændende de er.

Vi mænd har da også masser af lig i lasten - lad nu være med at gøre kvinder SÅ meget mere anderledes end de er.

Tjaaaaa, nogen har. Som sagt masse af knudemænd.

Men det er bare anderledes med piger. Det er svært at forklare.

En kvindes følelsliv er langt mere integreret i deres tanker og handlinger end mandens er. For mænd er (forsimplet sagt) følelser årsag og konsekvens for deres handlinger og adfærd. For kvinden er følelser langt mere en del af tanke-/adfærds-processen - det som ligger i mellem arsag og konsekvens.

Jeg ved ikke om du forstår.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Nu skal jeg ikke komme og lege den store ”mentale doktor”..men..

Nu er jeg ikke den nye Einstein eller Kant eller Hawkins, men de mentale test jeg har fået foretaget viser da helt klart at jeg ikke ligger i bunden af bunken (tværtimod) Og jeg har da aldrig haft noget problem med at finde interessante piger at være sammen med. Jeg er i dag gift med en der på mange punkter er endnu mere skarp end mig (Hun har publiceret flere videnskabelige artikler) men jeg har også før haft endda meget gode forhold til piger der ikke var i universitets/vidensmiljøet, og som ikke havde deres interesser inden for den boglige verden. Og det kan SAGTENS være utroligt spændende og enormt givende!!!

Hvis man står i lang tid ved alle landets bilforhandlere og ikke kan finde noget man kan lide, er det måske slet ikke en ny bil man leder efter.

Hvis man kan løbe rundt blandt alverdens piger og ikke finder noget der har interesse, er det måske nogen andre behov man skal se på først....så er det måske ikke en pige man leder efter i sit liv.

Mht hvad Piger skal interessere sig for.. naturligvis skal der være et vist overlap af interesser, men det er bestemt en fordel hvis dette ikke er for stort. Jeg vil nærmere mene at det er mere vigtigt at ens holdninger matcher end ens interesser. At min smukkere halvdel elsker at sy tøj, se boligprogrammer og se på planter ..det behøver jeg ikke forstå, bare vide at det er sådan (ligesom hun heller ikke behøver at forstå hvorfor jeg vil ned og træne, æder alle mulige kosttilskud og bruger timer på at Spille Steel Panthers mod en Finne jeg aldrig har mødt IRL). Det er derimod vigtigt at man forstår og respekterer og holder af hinandens holdninger (politiske, moralske og etiske).

Og vigtigst af alt… at når man går ind i den slags her (og det er noget der skal have mere vægt end en gang lagengymnastik) skal man tage ”det her er et spændende eventyr” brillerne på. At man nu kan få lov til at komme helt tæt på et andet levende, spændende menneske. Og at man skal åbne sig op for noget ud over en selv.

Så..uden at virke for anmassende, så er det spørgsmål du måske skal stille dig selv om du er parat til virkelig at møde et andet menneske, eller det ”bare” er en gang sex og ego onani der er brug for.

Og endelig.. at som Playaaaa at fortælle om alle de Piger man sagde nej til og ikke fik med hjem, er lidt som den lystfisker der aldrig fanger noget, men altid så de største fisk, men lod den gå..liiige for denne her gang.. :tongue::tongue::tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share