jarvig 13 - 2006


jarvig13
 Share

Recommended Posts

Sjov hændelse i Vojens.

Dagen startede ud med, at min mor, jeg, min søster og hendes nye køreste lige tjekede Vojens down town ud. :laugh: Damn, det var en sørgelig historie. Vojens er der ikke gang i.

Derefter smuttede vi til min storebrors fødselsdag.

Well, jeg havde sprit i blodet fra en time før vi mødtes :laugh: og jeg var flyvende hele dagen. Ikke overraskende så fik jeg drøje hug fra familien. Hmmm, hvordan skal jeg sige - min lillebror har styr på det, han er "ekstrem" men har nu en ret velfungerende forståelse hvad man kan sige i forskellige - ikke mindst til forskellige mennesker. Ham og jeg har haft utallige diskussioner hvad man kan tillade sig overfor andre og hvad man ikke kan. Konfrontationen er åbenlys. Jeg er vild og "ærlig" men træder mange over tæerne - han er vild og ærlig man mre behersket når det kommer til stykket. Hvem har mest "ret"? Er man mest menneske når man indenfor nogenlunde rimelige grænser giver maks gas (mig) eller man tager grænserne meget mere bogstavelige og kun indenfor disse giver den gas (min lillebror). Vi bliver aldrig enige. Og en fødselsdag med 20-30 medlemmer, er som skåret i pap til at vi ryster på hovedet af hinanden - uden af nogen andre har den fjenerste ide om, hvad vi signalerer.

Selvfølgelig fik jeg forsamlingen til at gå amok. :blush::laugh: Jeg mener, at selv his jeg var fuldstændig kontrolleret og bare sporadisk gav min mening til kende, så ville jeg være under angreb. Men sådan er jeg jo ikke. Fuld gas, og så må de andre følge med så godt de kan.

Well, aftenen rinede ud, og jeg var naturligvis "upopulær". :tongue:

Jeg har lyst til at tage i byen down town Vojens. Prøver både at overtage min storesøster, storebror og lillebror. Men de vil ikke.

Godt så - så smutter jeg selv.

Hæhæhæhæhæhæhæ - ganke underholdende. I Vojens by sker der intet. Jeg er på vej hjem, da jeg i en villa hører fest og musik. :4thumbup:

Der er gang i den - mindst 50 ungen mennesker er ved at trykke den af.

Jeg går ind. Ser cool ud og tjekker baren ud. Der går ikke lang tid førend jeg er ret sikker på, hvem som holder festen. 3 piger holder festen - det er en fest for gymnasiester som er blevet sådan 2 måned før.

Jeg år over til den lækreste af værterne. Damn, hun er lækker. :4thumbup: Hun ser totalt arrogant ud. Hvad er bedre? Jeg går hen til hende og kommenterer, at det da vist er okay fest som en eller anden holder her. På sekundet bliver hun tul is og ser vred på mig og spørger hvad jeg laver her.

Hæhæhæhæh, ren underholdning. Siger blot (på ren københansk og med kropssproget at dette her er bare for dårligt)at der hvor jeg kommer fra, der byder værten en gæst på en drinks som venlighed. Instant meltdown. :laugh: Hun farer hen og får en drinks (tequila sunrise) til mig og er straks mere imødekommende. Men jeg er selvfølgelig helt cool og skrider. :tongue:

Hygger med nogen andre ligegyldige personer, som deler ud af deres gin og vodka (holder min til vodkaen). Hun er bare helt vild. Kommer hele tiden hen og vil sidde på skødet af mig. Strort set hver eneste gang så rejser jeg mig bare og smutter ud og danser - alene (men så vil nogen af de andre horney piger danse med mig - det får de lov til).

Så kommer den altafgørende test. Hun næsten klæber sig op ad af mig og siger "Alle min veninder siger at du er for gammel og ikke noget for mig - er du noget for mig?". Jeg siger selvfølgelig nej. Jeg er ikke noget for dig. :laugh:

Well, nu er hun solgt. Nu nærmest voldtager hun mig ved baren. Well, derfra kan de fleste nok gøtte forsættelsen. :tongue:

Det sværeste var næste morgen seriøst at forklare hende at jeg altså kun var på besøg hos min storebror og at nu måtte jeg smutte. Fun stuff. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så kommer den altafgørende test. Hun næsten klæber sig op ad af mig og siger "Alle min veninder siger at du er for gammel og ikke noget for mig - er du noget for mig?". Jeg siger selvfølgelig nej. Jeg er ikke noget for dig. :laugh:

Well, nu er hun solgt. Nu nærmest voldtager hun mig ved baren. Well, derfra kan de fleste nok gætte forsættelsen. :tongue:

Like your style :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Well, nu er hun solgt. Nu nærmest voldtager hun mig ved baren. Well, derfra kan de fleste nok gøtte forsættelsen. :tongue:

Det sværeste var næste morgen seriøst at forklare hende at jeg altså kun var på besøg hos min storebror og at nu måtte jeg smutte. Fun stuff. :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Okay, jeg gætter forsættelsen: Og så vågnede du op fra din drøm, slut prut finale :tongue:

Jeg nægter simpelthen at tro på den historie, en halv gammel mand som crasher festen og med et bliver festens hit fordi han har læst et par DeAngelo bøger...

Du skulle vel ikke have nappet et par pics med din mobil, historien lyder for godt til at være sand.

Link to comment
Share on other sites

Hov hov drenge, jeg har lige oplevet det samme da jeg var i New York.

Crashede også en privat fødselsdagsfest for 22-26 årige uni-studerende, det syntes folk var vildt sjovt.

Behøvede blot ikke DeAngelos (iøvrigt vise) ord. Det faktum at man var europæer var nok til at få en vis kropsvæske til at flyde i stride strømme hos den ene halvdel af de tilstedeværende (og det var ikke fyrene :laugh::tongue: )

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Hov hov drenge, jeg har lige oplevet det samme da jeg var i New York.

Crashede også en privat fødselsdagsfest for 22-26 årige uni-studerende, det syntes folk var vildt sjovt.

Behøvede blot ikke DeAngelos (iøvrigt vise) ord. Det faktum at man var europæer var nok til at få  en vis kropsvæske til at flyde i stride strømme hos den ene halvdel af de tilstedeværende (og det var ikke fyrene  :laugh:  :tongue: )

<{POST_SNAPBACK}>

Kone-bræk? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Haløjsa, der har været gang i loggen mens jeg har været væk. :smile:

Cool nok med folk der nægter at tro på virkeligheden. :4thumbup:

Jeg var faktisk selv pænt overrasket over hvor latterligt nemt det gik (i modsætning til i går, hvor jeg lavede en præstation 10 gange bedre end nogensinde før og alligevel måtte gå hjem uden telefonnummer :sneaky2::laugh: ). Nogen gange er man bare i the mode og så er man ikke til at skyde igennem. Man tænker ikke engang rigtigt over det - det kører bare. Tilsat et par fuldt bevidste "tricks" hist og her, så glider det som i olie.

Men indrømmet - jeg var faktisk også overrasket over hvor nemt det gik. :4thumbup:

Nej, scoringsforsøget i nat var langt. langt mere genialt udført - men gav ingenting. :laugh:

En rimeligt lækker pige, der sad sammen med sin veninde. Jeg sad sammen med lillebror og en af mine venner og gav den gass overfor 3 svenske piger, der studerede her i København. Vender mig bare om, kigger hende lige ind i øjnene og siger "Hej" - intet andet - det er godt nok ikke avanceret "teknik" vi taler om her. :laugh::laugh:

Men derfra så kører samtalen bare i olie. Jeg er total grov overfor hende. Og på alt hvad hun sagde til mig, så fik hun det kastet lige i hovedet igen. Seriøst 50 % af samtalen på 1½ time, der var der "battle". Hun var ikke decideret arrogant. Men hun prøvede samtlige de tricks piger knalder af overfor nye fyrer - og jeg smækkede den hver eneste gang lige tilbage i hovedet på hende. Og hun syntes det var totalt underholdende - på den fede måde, hvor hun ofte siger "sure ting", men hvor hele femøren er et stort smil.

Virkeligt genialt kørt af mig. Aldrig har jeg overfor en så "aggresiv" pige fuldstændigt styret showet. Da jeg henkastet sagde at nu måtte jeg smutte og om hun ikke lige kunne skrive sit tlf.nr. da var jeg 99,9 % sikker på at den var hjemme. Men det var den ikke. Det ville hun sq ikke ud med. :laugh: Fair i stiv arm så måtte jeg accepterer at min (seriøst) pragtpræstation endte i absolut ingenting.

Verden er så pudsig. Jeg var elendig i lørdags og lavede en super scoring stort set uden at jeg gjorde noget som helst. I går leverede jeg en pragtpræstation og fik den perfekte kombination af "jorde-hende-samtidigt-med-at-hun-synes-det-er-hyldende-underholdende" - men da fik jeg ingenting. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Det kunne jo tænkes at pigen egentlig ledte efter en sød fyr der var sig selv, og ikke en person med lånt materiale, der ikke tør opføre sig som den han er.. :wink:

Da hun formentlig hurtigt har opdaget din taktik, har hun vel bare syntes det var sjovt at få dig til at tro der var noget, og fået den onde griner da du opdagede det slet ikke gik som du havde planlagt :tongue:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Din Vojens "præstation" var Guld, men endnu mere underholdende var måden du fortalte den på. Du skulle da nok kunne skrive nogle små noveller til ugebladene  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Well, jeg var lidt spritstiv da jeg skrev den.

Det sjove ved at gengive ting i spritstiv tilstand er, at fortællingen altid "falder til en side".

Enten bliver en detalje eller hele fortællingne fyldt med alle mulige ligegyldige detaljer som er rimeligt ligegyldigt for den overordnede fortællinger - eller også sker det modsatte, man skøjter elegant over vigtige detaljer som man slet ikke kan huske. :laugh: Ofte sker begge dele på samme tid.

Der er dog en fordel ved at skrive når man er spritstiv. Tingene kommer lige fra leveren og er ikke sovset ind i alle mulige ligegyldige efterrationaliseringer og bedømmelser. Det gør ofte fortællingen "levende", men ofte noget slingret i den eksakte gengivelse.

Jeg har bestemt en vane med at skrive ting, når jeg kommer hjem fra byen. Det sker tit i denne log. Jeg synes jeg har en hel masse på hjertet og vil gerne fortælle "mine loglæsere" :cooldance: om det.

Ofte er det ret interessante historier der kommer ud af det - som sagt specielt fordi det kommer lige fra hjertet og man - for at sige det mildt - slet ikke har styr på, hvad der virker "normalt" og hvad der virker "navlepillende" i situationen.

Ikke sjældent i denne log er jeg vågnet op næste og har været lidt bekvemt ved at gense, hvad det nu var jeg udstillede mig selv med den foregående nat. :laugh:

Når man ikke er spritstiv, så er det ligesom om, at nogen af de ting man havde rigtigt meget på sinde mens var bedugget ikke ligefrem er særligt spændende når man vågner.

Det er sjovt. Det har jeg og en af mine venner snakket meget om. Specielt en detalje. Dette her med at smutte hjem fra en våd aften i byen og der i nattens stille timer for sig selv inden man når hjem, der er der ofte en eller anden bestemt pige som spøger i ens tanker. Det kan være en gammel flamme, en man er glad for og som man har glemt at sige undskyld til for et eller andet, en som man ikke har haft nosserne til at gå over til og få i snak osv. sov. Og der om natten i ens lidt absurde spritpåvirkede tankegang, der giver det helt vild stor mening at gøre et eller andet overfor hende. Tage telefonen og ringe til hende - her og nu........elller måske i morgen. Eller man udtænker diverse måder at få ditten og datten til at ske på. Måske skulle man her klokken 5 om morgenen lige trille forbi og ringe på døren.

Så vågner man op næste dag. Og et sekund efter man vågner så føler man to ting:

- En uovertruffen lettelsens glæde over at gårsdagens absurde planer ikke blev gennemført - for det ville godt nok havde været en bummerte af klasse

- En lille skam over, at ens spritstive sind dog har udtænkt så latterlige tanker dagen før - tanker som på det tidspunkt gav ufattelig meget mening, men som nu bare er skrækkelige at tænke på.

Det har vi tit udvekslet tanker/erfaringer om. :laugh:

Men altså det samme sker i min log til tider. Vågner og tænker: Det der skrev du bare ikke i din log - ikke fordi det ikke passer, men fordi det måske er lige lidt for vildt at fyre - specielt eftersom det du fyrede af kun var rigtig meningsfuldt i spritstiv tilstand, mens det dagen efter virker noget "pinligt".

Men som sagt, jeg kan egentlig godt lide at kommunikere når jeg er spritstiv. På en eller anden måde, så forstår jeg Aldous Huxleys bog "Doors of Perception" (som gruppen The Doors har opkaldt sig efter :cooldance: ) og den stemning i 60'erne som den i grunden lagde grunden til allerede inden ungdomsoprøret blev til noget.

Dengang var det LSD og andre grimme stoffer som åbnede "perceptionens døre" og som gav ungdomskulturen meget syrede og anderledes oplevelser af virkeligeheden. Det er dog farligt med stoffer. Jeg bruger kun alkohol. Men alkohol er en måde til at nå ud over ens dagligdags perceptionsapperats fortolkninger af virkeligheden. Jeg elsker at opleve, at folke, at snakke, at opføre mig under alkoholens påvirkning.

Det er ikke en flugt. På ingen måde. Og jer er på ingen måde afhængig af alkohol. Men det er simpelthen en anderledes måde at opleve verden på. En måde som har nogen dårlige sider - men som bestemt også har nogen meget positive sider. Nogen af de mest interessante diskussioner jeg har haft har været under voldsom påvirkning af alkohol - også diskussioner som jeg i senere ædru tilstand er både imponeret og stolt af at have ført. Ofte yderst interessante diskussioner om meningen med det hele og hvordan forskellige elementer i menneskets eksistens skal forstås og vejes i betydning.

Så det med spritstivhed og indlæg/dsikussioner, det er lidt en tveægget sværd. På den ene side noget som ofte bringer meget spændende med sig - mens det andre gange bare er lidt pinligt. Jeg tager det dog i stiv arm og har aldrig slettet et indlæg senere fordi det virkede pinligt i ædru tilstand. Jeg sletter kun indlæg hvis jeg i spontan affekt er kommet til at skrive for grove ting til andre og senere finder ud af, at det ikke er rimeligt. Jeg står altid ved mit ord - også de ord som er skrevet på MOL i spritstiv tilstand. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share