Mac'en


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Tirsdag d. 15/11 - 2005

-Pull - gain!

Medium-grip UH pullups:

4 reps

4 X 3 reps

Francis DB rows:

3 X 8 reps med 36 kg

Yates rows:

4 X 10 reps med 55 kg

Pulldowns m. triangel:

3 X 10 reps med 70 kg

Leg curls:

3 X 8 reps med 40 kg

+ et dropsæt med 8 reps @ 25 kg

EZ curls:

5 X 6 reps med 25 kg + stangen

Machine curls:

3 X 12 reps med 25 kg

supersættet med

Crunches m. ben på bænk:

3 X 15 reps

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Onsdag d. 16/11 - 2005

-Push - gain!

Low incline DB press:

6 reps @ 30 kg

6 reps @ 28 kg

10 reps @ 26 kg

-Lightweights hele vejen. Skulle bare lige op og kysse 30'erne, og se hvordan de føltes. Masser af overskud, og jeg kørte dem med pause i bunden, and all. :smile:

Skrå bænkpres:

8 reps @ 60 kg

7 reps @ 60 kg

2 X 10 reps med 50 kg

-Hold da kæft, hvor er jeg bare slap i skråbænk?! Hvordan fanden kan jeg blive presset af 60 kg? :raisebrow: På flad bænk kan jeg vel lave 20 reps med 60 kg... Never the less, så sidder de bare pissegodt i kanonerne. Brænder rigtig godt.

VMO leg extensions:

3 X 12 reps med 35 kg

-Kørte røvdårligt. Føltes som om jeg var ved at gå sukkerkold, så jeg var lidt nervøs for squatten.

supersættet med

Seated DB laterals:

4 X 8 reps med 10 kg

Front squats:

5 X 6 reps med 55 kg

+ et dropset med 6 reps @ 40 kg

-Havde taget fejl før. Der var slet ikke noget som helst galt, og de kørte helt udmærket.

Dips:

8 reps med +5 kg

2 X 7 reps med +5 kg

10 reps

Incline EZ extensions:

3 X 12 reps med stangen + 15 kg

-På de sidste 2 reps i sidste sæt fik jeg et par små men gode forced af lillemor! :4thumbup: :wub:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Tror da vist snart du skal skifte navn til LEE'goonen!!!

Arrrgghhh!! Tubbimann har fået nyt kaldenavn! LEE'goooonnnnaaa'en! :4thumbup:

faktisk imponerende du stadig kan trække dig selv op :tongue::laugh::worship::bowdown:

Ja, det er ikke engang lyv... Før Smolov'en og min superbulk kunne jeg lave 6 overhånds. Nu kan jeg vel lave 5 med underhånd... :blush:

Hm hm - billeder???? :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Ja undskyld kunne sgu ikke lade være... :innocent:

Dig og dine billeder... Du kan vel godt vente 14 dage endnu, kan du ikke?` :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Skrå bænkpres:

På flad bænk kan jeg vel lave 20 reps med 60 kg... Never the less, så sidder de bare pissegodt i kanonerne. Brænder rigtig godt.

Sounds like a challenge.... :tongue:

Lavede 30reps med 50kg i Jeans og t-shirt, en dag jeg sku hjælpe med at spotte for Insaniac :laugh::laugh::blink::tongue:....Btw, Ild i patterne :thumb:

Front squats:

5 X 6 reps med 55 kg

+ et dropset med 6 reps @ 40 kg

-Havde taget fejl før. Der var slet ikke noget som helst galt, og de kørte helt udmærket.

Så kører La'Gunz sku' squat igen, :thumb: , ikke bange for din skade bryder op igen? :annoyed: :poking:

Link to comment
Share on other sites

Sounds like a challenge.... :tongue:

Lavede 30reps med 50kg i Jeans og t-shirt, en dag jeg sku hjælpe med at spotte for Insaniac :laugh::laugh::blink::tongue:....Btw, Ild i patterne :thumb:

Haha, der er sgu ikke meget challenge i det... Gider sgu'nte bænke, og specielt ikke for 20 reps! :laugh:

Så kører La'Gunz sku' squat igen, :thumb: , ikke bange for din skade bryder op igen? :annoyed: :poking:

Nej, når jeg kører frontsquats, så er der slet ikke nogen problemer. Jeg kan bare aldrig komme til at køre rigtig tungt (relativt) i dem, for jeg er nødt til at holde formen 110%. Fordelen ved frontsquats er jo nemlig, at overkroppen er helt lodret, og så lægger det et helt minimalt stress på lænden. :smile: Og bener'n er da også begyndt at vokse igen. :4thumbup:

NÅÅÅ 30reps med 50kg i Jeans og t-shirt, ja hvis du først får shorts og undertrøje på så må du da ligge omkring de 45 reps :laugh::laugh::blink::blink::cola::cooldance::rolleyes::raisebrow::w00t::tongue::sleeping::smile::nonono:

:w00t::rofl2: :rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 18/11 - 2005

-Pull - gain!

Medium-grip UH pullups:

4 reps

4 X 3 reps

Francis DB rows:

3 X 8 reps med 38 kg

T-bar rows:

4 X 10 reps med 40 kg + stangen

Pulldowns m. triangel:

3 X 10 reps med 70 kg

Leg curls:

3 X 8 reps med 40 kg

EZ curls:

5 X 8 reps med 25 kg + stangen

-G-Unit mente at det var alt for meget armtræning... :tongue: Han vil helst ikke have, at hans arme bliver for store i forhold til resten... :blink:

Incline hammer curls:

3 X 12 reps med 10 kg

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 19/11 - 2005

-Push - gain!

Incline DB press:

2 X 8 reps med 28 kg

8 reps @ 26 kg

Skrå bænkpres:

3 X 8 reps med 55 kg

10 non-lockout reps @ 50 kg

VMO leg extensions:

3 X 12 reps med 35 kg

supersættet med

Cable laterals:

3 X 8 reps med 12,5 kg

Front-squat:

5 X 6 reps med 55 kg

+ et dropset med 6 reps @ 40 kg

Dips:

3 X 8 reps med +5 kg

10 reps

Fransk pres m. EZ

3 X 12 reps med 25 kg + stangen

Endnu en fed træning, og igen med makker G-Unit! :4thumbup:

Han var i øvrigt ud for det mærkeligste i går. Han var i gang med sin Smolov bænkpres, da et ordentligt jern (SL aka HB) kommer hen til ham og siger: "Kan du ikke bare gå over og køre i den der ovre. Den er også flad. Det er helt det samme", mens han peger over på Smith-stativet. :raisebrow: Hvor arrogant er han, mand?! Bare fordi han selv skulle køre nogle beskidte forced CG bænkpres, så skulle han lige tyre alle andre væk? :dry::mad: CF er sgu et lidt besynderligt sted.

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Endnu en fed træning, og igen med makker G-Unit! :4thumbup:

Han var i øvrigt ud for det mærkeligste i går. Han var i gang med sin Smolov bænkpres, da et ordentligt jern (SL aka HB) kommer hen til ham og siger: "Kan du ikke bare gå over og køre i den der ovre. Den er også flad. Det er helt det samme", mens han peger over på Smith-stativet. :raisebrow: Hvor arrogant er han, mand?! Bare fordi han selv skulle køre nogle beskidte forced CG bænkpres, så skulle han lige tyre alle andre væk? :dry::mad: CF er sgu et lidt besynderligt sted.

:4flex:

Lagoon

Hold kæft, han skulle over knæet. Han er simpelthen for usympatisk, men heldigvis er der kun én af hans slags. Måtte han vente til det blev hans tur?

Link to comment
Share on other sites

Endnu en fed træning, og igen med makker G-Unit!

Han var i øvrigt ud for det mærkeligste i går. Han var i gang med sin Smolov bænkpres, da et ordentligt jern (SL aka HB) kommer hen til ham og siger: "Kan du ikke bare gå over og køre i den der ovre. Den er også flad. Det er helt det samme", mens han peger over på Smith-stativet. Hvor arrogant er han, mand?! Bare fordi han selv skulle køre nogle beskidte forced CG bænkpres, så skulle han lige tyre alle andre væk? CF er sgu et lidt besynderligt sted.

Total dårlig stil (Håber ikke han flyttede sig) - Han skulle bare have sagt, at vis det er præcis det samme, jamen så kunne han jo bare selv kører der eller vente til han selv blev færdig og så lige nappe en 10 sæt ekstra (så kan han lære det........ (Hvem er forøvrigt SL aka HB ???).

Ellers en feeee gang træning du får fyret af der Lagoon :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

gæt:

SL=Sune Larsen

HB=HormonBomben/HalvhjerneBøffen/FieldsFlexeren

:laugh::laugh:

Ja... jeg savner absolut ikke stedet hvad angår klienterne :tongue:

KK truede mig forresten også lørdag morgen før DM (tror jeg fortalte dig det)

... total griner - tror han troede at kan hylle mig ud af det men det lykkedes sgu ikke særligt godt i stedet fik jeg mig en griner senere på dagen sammen med de andre over episoden :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Endnu en fed træning, og igen med makker G-Unit! :4thumbup:

Han var i øvrigt ud for det mærkeligste i går. Han var i gang med sin Smolov bænkpres, da et ordentligt jern (SL aka HB) kommer hen til ham og siger: "Kan du ikke bare gå over og køre i den der ovre. Den er også flad. Det er helt det samme", mens han peger over på Smith-stativet. :raisebrow: Hvor arrogant er han, mand?! Bare fordi han selv skulle køre nogle beskidte forced CG bænkpres, så skulle han lige tyre alle andre væk? :dry::mad: CF er sgu et lidt besynderligt sted.

Flyttede han sig så?

:laugh::laugh:

Ja... jeg savner absolut ikke stedet hvad angår klienterne :tongue:

KK truede mig forresten også lørdag morgen før DM (tror jeg fortalte dig det)

... total griner - tror han troede at kan hylle mig ud af det men det lykkedes sgu ikke særligt godt i stedet fik jeg mig en griner senere på dagen sammen med de andre over episoden :rolleyes:

Truet? :blink:

Hit med historien... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det var såmænd bare at han mere eller mindre overfaldt mig med hans pegefinger under morgenbuffet timerne før DM.

Han stillede sig truende op over for mig (sådan rigtigt puste sig op, gør sig bred og bukke sig ind over mig) mens han først pegede på mig (var lige ved at prikke mig i hovedet :blink: ) og derefter sig selv og tilbage på mig mens han sagde: "DIG og MIG, VI TO, vi har noget vi skal snakke om, DU ved udemærket hvad det drejer sig... først og fremmest den måde du teede dig til DM sidste år og så ved du også godt hvad der ellers skal diskuteres..."

Han mumlede også en hulens masse andre ting som jeg ikke 100% kan huske da jeg var lidt paf over situationen og faktisk var ved at sprutte af grin indenvendig da hele situationen var lidt bizzar...

For helved... manden er over 40 år!!! Teede sig som om jeg var hans uartige teenage datter og prøvede på mest unfair vis at hylde mig ud af den før DM... har så absolut INGEN RESPEKT for ham!!!

Havde egentligt på forhånd også besluttet at jeg ville have en snak med ham omkring hans doping-anklager imod mig men gad simpelthen ikke involvere mig i nogen diskussion med manden efter det lille show.. for så kan vi jo godt regne ud hvilket niveau det skulle foregå på :raisebrow:

Har forøvrigt også for nylig opdaget at min taske fra DM jeg fik for 1. pladsen slet ikke havde et indhold der modsvarede hvad de andre fik... ???

Total børnehaveklasse.... :laugh::laugh::laugh:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

LOL :laugh: Hvor langt ude...

Siden har du ikke talt med ham?

Det med tasken er bare for morsomt - hvor lavt har man lov at synke?!

Hvad med LK - er det ok eller er det det samme?

Har aldrig snakket med hende andet end: "Sidder der nogen her?" :rolleyes:

Ved ikke om hun kender til hans stunts... men hun havde i hvert tilfælde ikke overskud til at ønske mig tillykke i år, så ved ikke om det er det samme??

Det pudsige er bare at jeg virkeligt ikke aner hvad jeg har gjort for at træde manden over tæerne :blink: andet end at jeg skrev et sted at jeg ikke var imponeret over hans squat PR, da jeg kender flere som squater det samme bare med lavere kropsvægt!

Og hvad det var jeg skulle have gjort til DM sidste år ud over at være i et usandsynligt godt humør aner jeg heller ikke :cry:

Jeg er CLUELESS :slut::tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Har aldrig snakket med hende andet end: "Sidder der nogen her?" :rolleyes:

Ved ikke om hun kender til hans stunts... men hun havde i hvert tilfælde ikke overskud til at ønske mig tillykke i år, så ved ikke om det er det samme??

Det pudsige er bare at jeg virkeligt ikke aner hvad jeg har gjort for at træde manden over tæerne :blink: andet end at jeg skrev et sted at jeg ikke var imponeret over hans squat PR, da jeg kender flere som squater det samme bare med lavere kropsvægt!

Og hvad det var jeg skulle have gjort til DM sidste år ud over at være i et usandsynligt godt humør aner jeg heller ikke :cry:

Jeg er CLUELESS :slut::tongue:

Hold da helt fest for et cirkus?!! :blink: Direkte respektløst at opfører sig sådan på DIN store dag :mad:

Hvor er det sørgelig at folk er så smålige og selvcentrerede at de ikke magter at håndtere tabet til (i mine øjne) en blot bedre atlet??

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh:

Ja... jeg savner absolut ikke stedet hvad angår klienterne :tongue:

KK truede mig forresten også lørdag morgen før DM (tror jeg fortalte dig det)

... total griner - tror han troede at kan hylle mig ud af det men det lykkedes sgu ikke særligt godt i stedet fik jeg mig en griner senere på dagen sammen med de andre over episoden :rolleyes:

Angel har du trænet i City Fitness?

Incognito, du er tæt på, men HB er ikke helt korrekt. Prøv at gætte videre :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hold kæft, han skulle over knæet. Han er simpelthen for usympatisk, men heldigvis er der kun én af hans slags. Måtte han vente til det blev hans tur?
Total dårlig stil (Håber ikke han flyttede sig) - Han skulle bare have sagt, at vis det er præcis det samme, jamen så kunne han jo bare selv kører der eller vente til han selv blev færdig og så lige nappe en 10 sæt ekstra (så kan han lære det........ (Hvem er forøvrigt SL aka HB ???).

Nej nej, selvfølgelig flyttede han sig ikke! HB kunne pænt få lov at vente. Og G-Unit gjorde det fede. Pludselig spørger HB, om G-Unit er færdig. G-Unit siger så bare, at han mangler et sæt til, og så er han færdig. G-Unit laver sit sæt, og HB spørger så igen, om han er færdig. G-Unit siger så igen, at han bare mangler et sæt, og HB svarer så bare "nåh ja", som om det vidste han jo egentlig godt. :laugh:

gæt:

SL=Sune Larsen

HB=HormonBomben/HalvhjerneBøffen/FieldsFlexeren

HB er der ikke helt, som Rall også siger. :wink: Tænk på brillerne, og at han går og flasher sig i public, så burde det komme til dig. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share