Mac'en


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Hva', ingen frontskwat?

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, der blev kørt bent-rows i squat-stativet, så vi/jeg hoppede bare på Gym 80'en i stedet. :blush: Desuden har lænden og røven brokket sig lidt de sidste 3-4 dage (sikkert pga. de Yates rows jeg kørte i Norge), så jeg ville lige skåne den en gang.

Udover det, så var det en ritti' modbydelig awbrænding!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Søndag d. 18/9 - 2005

-Ryg/triceps - gain

Chins:

2 X 6 reps - 2 X PR! :4thumbup:

5 reps

6 reps - og én mere for Prins Knud... :laugh:

Shrugs:

5 X 5 reps med 125 kg - 30 sek pause

Francis DB rows:

3 X 8 reps med 46 kg

12 reps @ 36 kg

- Fuck, en fed runde! DB rows styrer! :devil: :4thumbup:

Wide-grip pulldowns:

2 X 8 reps med 80 kg

12 strict reps @ 60 kg

Gym 80 dual-plateloaded rows:

3 X 8 reps med 60 kg

Dips:

10 reps

2 X 9 reps

Incline DB extensions:

2 X 8 reps med 14 kg

2 X 12 reps med 10 kg

Narrow-grip pressdowns:

3 X 12 reps med 22,5 kg

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

I anledning af min lille smuttur til San Francisco på onsdag, har jeg shoppet lidt i forvejen, og får leveret lidt godter til hotellet:

1 stk Dymatize Elite Whey, 5 lbs, Choc. Mint

3 stk Dymatize Elite Whey, 5 lbs, Chocolate

1 stk Higher Power R-ALA, 100 Capsules

2 stk ABB Steel Bars, 24 bars, Choc Crisp

1 stk Dymatize Elite Whey, 5 lbs, Smooth Banana

1 stk EAS Myoplex Deluxe Bars, Chocolate, Box of 12

Udover det, så regner jeg også med at shoppe en masse prot.bars aw, når jeg endelig kommer derover. Jeg er en glad lille gris nu. :4mewantfood: :smile:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tirsdag d. 27/9 - 2005

-Fullbody - deload

Bænkpres m. stop:

6 X 3 reps med 70 kg

Chin-ups:

3 X 4 reps

Francis DB rows:

4 X 5 reps med 30 kg

Front-squats:

3 X 5 reps med 50 kg

Incline DB curls:

3 X 10 reps med 10 kg

supersettet med

Incline DB extensions:

3 X 10 reps med 10 kg

Seated knee-ups:

3 X 15 reps

Træning tilbage i City Fitness, stort set lige efter jeg kom af flyet fra San Francisco. Fik trænet et par gange derovre, men det var bare et par lette pas i hotellets gym.

Fortsætter med at deloade den aw denne her uge, og så begynder jeg på noget Smolov Jr fra næste uge. Kører den på bænkpres og DB rows. Det skal nok blive modbydeligt! :4thumbup:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Træning tilbage i City Fitness, stort set lige efter jeg kom af flyet fra San Francisco. Fik trænet et par gange derovre, men det var bare et par lette pas i hotellets gym.

Fortsætter med at deloade den aw denne her uge, og så begynder jeg på noget Smolov Jr fra næste uge. Kører den på bænkpres og DB rows. Det skal nok blive modbydeligt! :4thumbup:

Lagoon

Velkommen hjem til DK... Mit kursus i KBH blev desværre udsat til efter nytår - så jeg smider nok min bulkede krop forbi CF for lidt fællestræning hvis du ellers er GAME... ???

:wink: Iver

Link to comment
Share on other sites

Velkommen hjem til DK... Mit kursus i KBH blev desværre udsat til efter nytår - så jeg smider nok min bulkede krop forbi CF for lidt fællestræning hvis du ellers er GAME... ???

:wink: Iver

Iver - jeg er altid game på at brænde og smide forced til højre og venstre! :4thumbup: :smile:

Men ellers ses vi måske på lørdag? Jeg skal derover sammen med Rall og Incognito her fra MOL. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Iver - jeg er altid game på at brænde og smide forced til højre og venstre! :4thumbup: :smile:

Men ellers ses vi måske på lørdag? Jeg skal derover sammen med Rall og Incognito her fra MOL. :smile:

Yepper vi ses - helt sikkert... Jeg er backstage med Jan Smedegaard BB... Er opvarmer... :cooldance:

Så hvis vi får tid kigger jeg ud i publikken... :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 30/9 - 2005

-Pecs 'n' back - deload

Bænkpres m. pause:

5 X 2 reps med 70 kg

Francis DB rows:

4 X 5 reps med 32 kg

Incline DB flies:

3 X 10 reps med 12 kg

Wide-grip pulldowns:

3 X 12 reps med 60 kg

Dagens lette, lette træning. Bliver sgu dejligt at komme ordentligt i gang igen på mandag. Bliver lee' med en gang Smolov. Incognito siger at DB rows er en skod-øvelse at køre en Smolov på, men hva' fa'en ved han egentlig...? :tongue::laugh:

Tager en gang lette benbøjninger og arme sammen med Rall og Incognito i morgen, før vi tager afsted mod Herning. Så er jeg vel forhåbentlig ikke alt for DAMP-barn i bilen på vej derover... :w00t:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Incognito siger at DB rows er en skod-øvelse at køre en Smolov på, men hva' fa'en ved han egentlig...? :tongue::laugh:

Jeg mente bare at i trækkeøvelser, betyder det mindre om man har nogle bestemte procenter og rep ranges at gå efter, så det gør nok ikke den store forskel om det hedder smolov eller 8x8 3-4 gange om ugen.

Link to comment
Share on other sites

Tager en gang lette benbøjninger og arme sammen med Rall og Incognito i morgen, før vi tager afsted mod Herning. Så er jeg vel forhåbentlig ikke alt for DAMP-barn i bilen på vej derover... :w00t:

Lagoon

"Lette" siger du? Du skal brændes helt af, så du er så rolig som en 90 årig på sovepiller, når vi skal køre :tongue:

Link to comment
Share on other sites

yes sir.

Kan du huske det der med de evil dropsæt du lavede ude i Thor, Lagoon?

Om jeg kan huske dem?! Jeg kan i hvert fald huske de DOMS, som først kom på 2. dagen, men som var så slemme, at bare jeg løftede armene over 10 grader, så gjorde ondt helt ind i hjernen... :blink::w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

hvis du laver det i bentåge kan jeg garantere så vildt et pump at du skal ud og købe nyt tøj inden vi kører til herning

(fristefristefriste)

jeg skal selv brænde rimeligt meget i nogle dips og kropshævninger og så naw gaaaaarnz og laterals, tror jeg

Haha, ja og så er jeg også 110% klar til at køre rows med knaldhøj volumen 4 gange om ugen fra på mandag, ik'? :wink:

Nej, det bliver lette benbøjninger og forced i cable curls... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 3/10 - 2005

-Smolov Jr - gain!

Bænkpres m. stop:

6 X 6 reps med 62,5 kg

DB rows:

6 X 6 reps med 32 kg

+ det løse

Fremover vil jeg kun poste mine 2 hovedøvelser, som jeg kører en Smolov Jr på, da alt andet bare er vedligehold. Er også begyndt på kreatin og R-ALA i dag. Så må vi se om det er så godt, som Angel siger det er. :smile:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Incognito >> Nu ved jeg ikke om du refererer til Lagoon eller mig, men jeg har også planlagt en omgang Smolov Jr. Glæder mig til at teste det over de kommende 3 uger :4thumbup: Efter vores nørderi på vej til og fra DM er jeg blevt tændt på det :devil:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Incognito >> Nu ved jeg ikke om du refererer til Lagoon eller mig, men jeg har også planlagt en omgang Smolov Jr. Glæder mig til at teste det over de kommende 3 uger :4thumbup: Efter vores nørderi på vej til og fra DM er jeg blevt tændt på det :devil:

Hvaaaa Rall - var det dig Lagoooonnnnnn havde på slæb i McD??? Skulle da lige have hilst... :wink: Jeg var nok lidt stresset med projekt Jan Protan Indsmøring og pleje..... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvaaaa Rall - var det dig Lagoooonnnnnn havde på slæb i McD??? Skulle da lige have hilst... :wink: Jeg var nok lidt stresset med projekt Jan Protan Indsmøring og pleje..... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Både og. Jeg tror det var Incognito, du så. Jeg kom nemlig først et par minutter senere, da I var på vej ud af døren, så jeg tror ikke du så mig. Men du gjorde et fint job med Jan. Han var rigtig god og leverede et fedt show :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share