Mac'en


Lagoon
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så stopper du med at bitche over Smolov! :mad:

Det har givet dig 40cm guns og reps med dit gamle max i patten :devil: (godt gået!)

Og selvom du ik mener det brææænder, så tror jeg nok det skal nå at gøre det :wink:

Haha, ja det har da helt sikkert givet rigtig gode resultater! Over al forventning! :4thumbup: Men det er altså virkelig kedeligt! Nu mangler jeg kun 2 pas, og jeg synes sgu egentlig ikke, at jeg har været særlig presset. Men jo du har ret - det har givet pissegodt! Vender dog tilbage til noget åndssvag BB'ing igen, når jeg har maxet. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så må du bare sætte dit max højere næste gang du kører det :wink:

Synes ikke at dine BB pas ser mere brænde-agtige ud end de 6-10sæt tung bænk der er i smolov. Men du kan da nemt gøre Smolov tungere ved at skære lidt i pauserne. Tror helt klart også at Smolov giver noget med hensyn til BB. Udover den store volume, så har du vel også fået rykket dine arbejdsvægte betydeligt op. Glæder mig til at se, hvad du får ud af det, når du er færdig med det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så må du bare sætte dit max højere næste gang du kører det :wink:

Synes ikke at dine BB pas ser mere brænde-agtige ud end de 6-10sæt tung bænk der er i smolov. Men du kan da nemt gøre Smolov tungere ved at skære lidt i pauserne. Tror helt klart også at Smolov giver noget med hensyn til BB. Udover den store volume, så har du vel også fået rykket dine arbejdsvægte betydeligt op. Glæder mig til at se, hvad du får ud af det, når du er færdig med det :smile:

Haha, nå så det synes du ikke? Men de føles nu mere "brænde-agtige"... :tongue: Jeg har også kørt med rigtigt korte pauser, men jeg har helt sikkert sat mit max for lavt. Satte det til 90 kg m. pause, men der undervurderede jeg åbenbart mig selv.

Men ja, jeg kan uden tvivl køre med noget tungere worksets, når jeg vender tilbage til mit "hoved-under-armen"-split igen. :4thumbup:

Men mit største problem med Smolov, har helt sikkert været at jeg synes det er røvkedeligt at køre samme øvelse dag ud og dag ind. Der er ikke specielt meget variation i de 3 uger. :wink:

Link to comment
Share on other sites

tillykke :a-okhand:

så må du da også kunne lave omkring 5 reps med 90??.

Vi må håbe at den olympiske's pizza'er ikke er svundet helt ind!!

Så stopper du med at bitche over Smolov! :mad:

Det har givet dig 40cm guns og reps med dit gamle max i patten :devil: (godt gået!)

Og selvom du ik mener det brææænder, så tror jeg nok det skal nå at gøre det :wink:

det er squ ikk smolov der giver 40 guns det er mørbra i fad :4mewantfood:

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

tillykke :a-okhand:

så må du da også kunne lave omkring 5 reps med 90??.

Vi må håbe at den olympiske's pizza'er ikke er svundet helt ind!!

det er squ ikk smolov der giver 40 guns det er mørbra i fad :4mewantfood:

:w00t:

Ja, 5 med 90 kg er der sgu nok... Men nu er alle kræfter bare sat ind på, at jeg skal have de 110! :smile:

Og yearh - mørbrad i faaa' giver mere køø' på guns end noget andet af det der russiske styrkeløfter-lort! :laugh:

Det kører godt for dig, hva Lagoon :smile:

Ved næste stævne ser jeg dig vel i tank top og oliesmurt overkrop :w00t:

Ja, det går helt udmærket. Tænk at der ikke skulle mere til end lidt mad. :4mewantfood:

Og har du måske set mig iført andet? I talk the talk, and I walk the walk! :4flex: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 21/10 - 2005

-Smolov Jr. - gain!

Bænkpres m. stop:

8 X 4 reps med 77,5 kg

- ingen nye PR-stunts i dag, men det kommer der helt sikkert på søndag. Vægtene i dag var røv-nemme, og med 50 bragende ud i City Fitness var motivationen og lysten through the roof! Yearh leeeee'! :tongue:

Wide-grip chins:

3 X 5 reps

supersettet med:

Swissball crunches:

3 X 8 reps

Gym 80 dual plate rows:

3 X 6 reps med 45 kg på hver side

H-greb pulldowns:

3 X 8 reps med 70 kg

Narrow-grip pressdowns:

2 X 15 reps med 50 kg

Incline DB curls:

2 X 8 reps med 14 kg

10 reps @ 10 kg

God træning i dag. :smile:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Smolov Jr. - gain!

Bænkpres:

2 reps @ 100 kg - friggin' raketter!

1 rep @ 102,5 kg - og endnu en! :4thumbup: PR!

9 X 3 reps m. pause @ 82,5 kg

- sidste omgang pat med Smolov Jr., og sikke en omgang! Ny PR og det var med masser af overskuuu'. :w00t:

DB rows:

5 reps @ 30 kg

5 reps @ 35 kg

5 reps @ 40 kg

5 reps @ 45 kg

5 reps @ 54 kg

Dips:

12 reps

18 reps

Pull-ups:

6 reps

5 reps

- kæft, hvor er jeg bare brændt aw og overreached i trækkestrukturen... :laugh::blush:

Dagens fantastiske træning. Nu står den på deload den næste uges tid, og så skal der maxes i patten på søndag. Det bliver så fedt! :4thumbup:

Nu har jeg brokket mig så meget over Smolov, men det har givet mig større og stærkere patter, så det har jo virket efter hensigten. Men kedeligt, det har det helt sikkert været. :tongue:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Smolov Jr. - gain!

Bænkpres:

2 reps @ 100 kg - friggin' raketter!

1 rep @ 102,5 kg - og endnu en! :4thumbup: PR!

9 X 3 reps m. pause @ 82,5 kg

- sidste omgang pat med Smolov Jr., og sikke en omgang! Ny PR og det var med masser af overskuuu'. :w00t:

DB rows:

5 reps @ 30 kg

5 reps @ 35 kg

5 reps @ 40 kg

5 reps @ 45 kg

5 reps @ 54 kg

Dips:

12 reps

18 reps

Pull-ups:

6 reps

5 reps

- kæft, hvor er jeg bare brændt aw og overreached i trækkestrukturen... :laugh::blush:

Dagens fantastiske træning. Nu står den på deload den næste uges tid, og så skal der maxes i patten på søndag. Det bliver så fedt! :4thumbup:

Nu har jeg brokket mig så meget over Smolov, men det har givet mig større og stærkere patter, så det har jo virket efter hensigten. Men kedeligt, det har det helt sikkert været. :tongue:

:4flex:

Lagoon

Flot :4thumbup: Det bliver spændende, at høre hvad det bliver til på søndag. God deload :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 30/10 - 2005

-Max i pat - gain!

Bænkpres:

5 reps @ 50 kg

3 reps @ 70 kg

2 reps @ 80 kg

2 X 1 rep @ 95 kg

1 rep @ 110 kg -PR!

1 rep @ 112,5 kg -Og fuck yeah! P-to the mo'fuckin-R! :w00t: Ny 1RM PR med en smule overskuuu', men ville gemme lidt pres til min 100 kg rep-out.

4 reps @ 100 kg -og så var der sgu endnu en PR. :laugh: Døde på den 5., så den blev en ritti' beskidt forced fra G-Unit! :4thumbup:

2 X 10 reps med 70 kg

H-greb pulldowns:

3 X 8 reps med 80 kg

supersettet med

Machine shoulder press:

3 X 10 non-lockout reps med 30 kg

Wide-grip cable rows:

2 X 12 reps med 60 kg

Lying DB extensions:

4 X 10 reps med 10 kg + et dropset med 10 reps @ 7,5 kg

Incline DB curls:

2 X 8 reps med 15 kg

8 reps med 12,5 kg -brændt aw... :blush:

Fuck, en lækker træning. Men hey en træning uden PR, har vel aldrig været helt skidt. :wink:

Nu holder jeg så helt træningsfri indtil på torsdag, og så kører bussen igen.

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

1 rep @ 110 kg -PR!

1 rep @ 112,5 kg -Og fuck yeah! P-to the mo'fuckin-R! :w00t: Ny 1RM PR med en smule overskuuu', men ville gemme lidt pres til min 100 kg rep-out.

4 reps @ 100 kg -og så var der sgu endnu en PR. :laugh: Døde på den 5., så den blev en ritti' beskidt forced fra G-Unit! :4thumbup:

Lagoon

Damm, sindssygt bænket..:devil:...jeg vil også over 100kg..... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Damm, sindssygt bænket..:devil:...jeg vil også over 100kg..... :blush:

Hvis man ikke har noget i mod at bænke submaximalt ritti' meget og ritti' tit, så er Smolov the shit! Det skal nok få dig op på 100 i løbet af no time!

Fandme en vild fremgang du har haft! Godt bænket! :devil:

Ja, det er gået helt og aldeles acceptabelt de sidste 2-3 mdr! Nu er næste mål, at lave min. 6 reps med 40'erne i skrå pat.

Ja ja, men der er stadig langt til fordums styrke og de 180 kg i bænk! :tongue:

Teløk med det alligevel! :4thumbup:

Rommel

Bwahaha! :rofl2: Ja, jeg mangler stadig noget, for at være helt tilbage på toppen, men jeg er helt sikker på, at det bare et spørgsmål om nok psycho-dropsets i stem, før jeg er oppe og reppe med 180 igen... :tongue:

den russiske onkel har været gavmild

Nu husker du at stille en kop øl, en shake og en hamburgerryg til ham udenfor døren hver morgen, så han fortsat kan tilsmile dig.

Godt pattet

Ham julemanden kan pille mig i møllen, jeg skal sende ønskeseddel til onkel Smolov! :4thumbup:

tillykke.. og endnu en har profiteret af det russiske hardcore flænser program... :smile:

Tak tak. Ja, han var god ved mig, må jeg nok allernødigst indrømme...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Toby...

Flot fremgang du har bænket frem der... :4thumbup: :wink: Respekt fra det midtfynske...

:w00t:

Nu jeg har køwenhawner drengen på tråden - hvad kender du så nogen centre i Lyngby som er acceptable??? Skal på kursus den 7 og 8 dec i Lyngby... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share