Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

havde DOMS i røv, lænd, mave og overarme…

selv tak :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe MaxP…og de er næsten først ved at forsvinde nu, efter godt 11 timers søvn ;)

derudover skal jeg også ha’ smidt nogle kg fedt

Que??? :blink::blink::blink:

Hvor sidder de kg placeret? :w00t: Synes absolut ikke du ser ud til at have noget fedt nogle steder!!! :smile:

Dog vil jeg absolut ikke kalde det ”spild af tid” for udover at der blev hyggesnakket fik jeg lige set mig omkring og jeg føler mig generelt mere hjemme frivægts-afdelingen. Tak til Tulle og Arne for det 
Selv tak, det var hyggeligt du ville joine os :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

fast :4flex: skal bare ha ”en lavere fedt-procent” …det er ik det helt store, derfor kommer loggen heller ik til at handle om det ;)

Ja, det var en go oplevelse igår selvom der var for mange mennesker og for lidt frisk luft ;) Men I fik da trænet! :bigsmile:

Og få så lige tømt nogle PMs i din indbakke, unge dame!!  :graduate:  :nonono:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

sorry søde Flexi...har slettet dem :bigsmile: ...jeg sagde jo at fast var ved at blive senil.....

Casper T ==>

Sidder her klukker lidt for mig selv :laugh:  Hvad er det med elle de  :bowdown:  :wub:  :tongue:  :satisfied:  :4jumpy:  :icecream:  :4smartass:  :firebounce:  :weight_lift: ?.
Ja, ja...der er et overforbrug af dem i denne log :biggrin: Skal dog nok lade være med at forpeste din log med dem hvis jeg smider en hilsen en dag :smile:
PS: Iøvrigt nogle yderst omfangsrige pas du køre. :worship:

jeg siger 1000 tak :smile:

Øhh, hvor er det lige du har det fedt placeret? :blink:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Der hvor det ik skal være placeret :dry:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du skal være velkommen til at kaste nogle (hånd-) smilies efter min log :smilerock:

<{POST_SNAPBACK}>

:bigsmile: Allright! Det vil jeg da gøre ved allerførste lejlighed (lige nu følger jeg bare med; I'm watching you! :devil: ) :wink:

****************************

Dagens træning:

Var lige ved at opgive det hele idag, for jeg er godt nok træt - og forkølet. Men jeg kom af en eller anden grund afsted alligevel ( :w00t: ) - dog kun til spinning idag :wink:

:cheer: :cheer: Spinning :cheer: :cheer:

:bike: Cykling III (ca. 55 min.)...maxpuls 191

:bike: Cykling II (ca. 55 min)

Pulsuret er lidt weird fordi jeg forleden dag fik Arne til at sætte det til at vise %-vis af max...skal vist nok ha' det skiftet tilbage til alm., for nu kan skidtet ik registrere en hel time mere :blink:

Anyway, kanooooon go'e timer - godt jeg endte i træningscenteret og ikke op hos en af mine venner igen - for jeg var fan'me lige ved at gøre det :hehe: ...

Link to comment
Share on other sites

Det pulsur må vi lige fixe inden timen på fredag - jeg må havet fumlet lidt med indstillingerne - for selcfølgelig kan det registrer en hel time samtidigt - jeg har jo selv haft det sammme ur!

Du havde også kun 10 sek. til at gøre det i jo ;) Lige nu registrerer det kun 28 min :blink: så holder det op med at gemme info, men viser stadig puls. Jeg tror dog jeg bare skal ha' det sat til basic use igen, for hvis uret ikke kan vise selve pulsen OG %-vis af max, så synes jeg ikke det er spor motiverende...%-vis af max skal man jo også regne med at være lavere i virkeligheden end hvad uret siger ;) Men tak though :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det pulsur må vi lige fixe inden timen på fredag - jeg må havet fumlet lidt med indstillingerne - for selcfølgelig kan det registrer en hel time samtidigt - jeg har jo selv haft det sammme ur!

Du havde også kun 10 sek. til at gøre det i jo ;) Lige nu registrerer det kun 28 min :blink: så holder det op med at gemme info, men viser stadig puls. Jeg tror dog jeg bare skal ha' det sat til basic use igen, for hvis uret ikke kan vise selve pulsen OG %-vis af max, så synes jeg ikke det er spor motiverende...%-vis af max skal man jo også regne med at være lavere i virkeligheden end hvad uret siger ;) Men tak though :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan vi nu godt fixe!

Link to comment
Share on other sites

Doktor - vil De ta MIN puls?  :bigsmile:

:laugh: Gerne! :w00t:Jeg skal jo også øve mig på nogle :tongue:

Det kan vi nu godt fixe!

:bigsmile: det vil jeg blive rigtig glad for...savner at glo på pulsuret og se at pulsen er 180-190 :devil: %-vis siger mig nada :blink:

*************

Dagens træning:

:baaa: Jeg smuttede forbi Nørrebro hvor en god ven driver en butik - der var brug for lidt arbejdskraft, så jeg tilbød min hjælp selvfølgelig....og NEJ! det var ikke sort arbejde, hvis I nu lige pludselig skulle begynde at få sjove ideer :hehe: ...jeg gjorde det helt gratis..........

Imorgen skal jeg fan'me styrketræne :devil: ....og så skal jeg se Flexi på cyklen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

:cheer:Spinning :cheer:

:bike: Cykling II (50 min.) med Spock...... (Flexi var lovligt undskyldt for ik at komme :wink: )

:bike: Cykling III (60 min.) også med Spock :bigsmile:

Mit fucking pulsur driller i disse dage - idag gad det slet ikke at modtage signal fra det der rem...så ingen puls i begge timer :mad: :(

Men føler da jeg fik kørt igennem :bigsmile:

Og nej...fik vist ikke styrketrænet idag, :4oops::4slap: men imorgen, imorgen!

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Super timer idag, hva?

- anyway, jeg havde også bøvl med mit pulsur - min sidemand gav mig et godt råd: gå ud af lokalet, tænd pulsuret, og gå ind igen. Der er simpelthen for mange pulsure igang i lokalet...

- og det virkede sgu...

Link to comment
Share on other sites

...så ingen puls i begge timer  :mad: :(

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er da glad for at du stadig er i live efter 2 timer uden puls :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, ja....fast :4flex: dør aldrig...immortal! :cooldance:

Super timer idag, hva?

- anyway, jeg havde også bøvl med mit pulsur - min sidemand gav mig et godt råd: gå ud af lokalet, tænd pulsuret, og gå ind igen. Der er simpelthen for mange pulsure igang i lokalet...

- og det virkede sgu...

<{POST_SNAPBACK}>

Jaaaaa, er du sindsyg de var lækre :biggrin: Og altid rart at hilse på Spockie...vi er jo fra en anden planet og af samme art, du og jeg :4whistling: :tongue: (Gør noget ved det!! Snarest!!! :devil: )

Nåh, så pulsuret er måske ikke helt gak-gak...må vente og se til imorgen...men tak fordi du siger det ;)

Link to comment
Share on other sites

Surt at jeg måtte misse timen idag  :confused:

Men så må jeg i stedte høvle dig igennem nogle vægte en dag  :bigsmile:

Eller også må jeg bare ta hævn på den cykel...

Hvis vi ikke helt dropper det, kan vi bare tage dig med til en lidt mere blid time end den vi kørte idag - tror faktisk at hvis du overhovedet skal spinne så bliver vi nødt til ikke at lægge for hårdt ud :wink::bigsmile:

Og yeaaaah, fast :4flex: vil mægtig gerne styrketræne med Flexi... :weight_lift::w00t:eller bare se på :ilovemuscle::hehe::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi ikke helt dropper det, kan vi bare tage dig med til en lidt mere blid time end den vi kørte idag - tror faktisk at hvis du overhovedet skal spinne så bliver vi nødt til ikke at lægge for hårdt ud :wink:  :bigsmile:

Og yeaaaah, fast :4flex: vil mægtig gerne styrketræne med Flexi... :weight_lift:  :w00t:eller bare se på  :ilovemuscle:  :hehe::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehehe - det kan godt være der skal lægges blidt ud.. Den gamle mand her skulle jo gerne kunne stige af cyklen igen ved egen kraft! :dry::laugh:

Se på mens jeg træner...? Not a sight for sore eyes! :nono:

Men okay - det ville da bestemt hjælpe på min mptivation!! :w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Its getting hot in here.. so take off all your clothes... dum di dum.. didej.. trala.. :lol:

Reem - husk også hvad Chris sagde idag... "dette er IKKE en time at tage en nybegynder med til..."... tror ham FlexiBørge ville få en ubehagelig oplevelse hvis han blev kastet ind i den IIIer... puha...

Btw - det med "at gøre noget ved det".. det er sgu lettere sagt end gjort når tungen slår knuder, ikk? IKK?

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Er det bare mig - eller stiger temperaturen i den her log :devil:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Naaah, jeg synes her er ok lunt og behageligt :smile: mht. det med at kigge på, der hentydede jeg blot til alle de gange jeg har været til fællestræning (både med mol’ere og andre venner) og hvor det aldrig rigtig er lykkedes mig at træne igennem (man er vel et socialt menneske :hehe: ) Men der kommer andre boller på suppen når Tulle vender tilbage fra ferien…desuden skal jeg jo også kunne imponere de der stærke styrkeløftere i TSK med min 6 kg. håndvægte…hehe

Reem - husk også hvad Chris sagde idag... "dette er IKKE en time at tage en nybegynder med til..."... tror ham FlexiBørge ville få en ubehagelig oplevelse hvis han blev kastet ind i den IIIer... puha...

:bigsmile: Ja, det gik sådan set også først op for mig i går…:blink: :lol: Det er jo også derfor jeg bakker ud og nu mener, at han hellere skulle prøve kom-i-form først…hvis han overhovedet vil :unsure::bigsmile:

Btw - det med "at gøre noget ved det".. det er sgu lettere sagt end gjort når tungen slår knuder, ikk?  IKK?

Hos dig er det i det mindste kun tungen der slår knuder… jeg bliver helt retarderet for at sige det mildt…og er helt bange for at komme til at skvatte :dry::cry:

Men jo, for at svare på spørgsmålet…….det er svært, svært, SVÆRT! :4slap:

Link to comment
Share on other sites

Her vender man blikket den anden vej i 3 øjeblikke, og før man ved af det, bliver man afskrevet og sendt på "mormors cykeltur i lunden"! :mad::tongue:

Okay okay.. Jeg er måske ikke lige klar til at lege cykelmyggen Egon endnu - jeg er jo trods alt ikke så vandt til at trampe i de pedaler endnu.

Men det er ikke ensbetydende med, at Fräulein Fast slipper udenom fælles træning og ærligt sved på panden - at snakketøjet så også skal motioneres er der vist ingen tvivl om! :blahblah:

I øvrigt trives Flexi bedst i varmen! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

:cheer: :cheer: Styrketræning :cheer: :cheer:

Arm Curl:

12 reps x 10 kg

8 reps x 12,5 kg

8 reps x 12,5 kg

6 reps x 15 kg ( jamen dog…PR! )

Chest Press:

10 reps x 20 kg

8 reps 22,5 kg

8 reps x 22,5 kg

8 reps x 22,5 kg

Lower Back :

10 reps x 35 kg

10 reps x 35 kg

10 reps x 35 kg

10 reps x 35 kg

Mave (maskinen uden digital thingie)

17 reps x 25 kg

12 reps x 25 kg

12 reps x 25 kg

12 reps x 25 kg

Siddende dips:

10 reps x 35 kg

8 reps x 40 kg

8 reps x 40 kg

8 reps x 45 kg ( jubiii! PR! )

Benpress (seated):

12 reps x 100 kg

8 reps x 120 kg

8 reps x 120 kg

8 reps x 120 kg

20 reps x 100 kg

Upper back:

10 reps x 10 kg

8 reps x 20 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 25 kg

Laver de elskede walking lunges :wub: imorgen :wink:

Derefter:

:cheer: :cheer: Spinning :cheer: :cheer:

:bike: Kom i form…(først 15 min. rul): average puls : 135…derefter gik timen i gang: (37 min.) maxpuls : 180 og average: 158

Jane (instruktøren) havde fø’sdag i dag, så stemningen var endnu bedre end hvad den plejer at være…herligt :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Her vender man blikket den anden vej i 3 øjeblikke, og før man ved af det, bliver man afskrevet og sendt på "mormors cykeltur i lunden"!  :mad:    :tongue:

Okay okay.. Jeg er måske ikke lige klar til at lege cykelmyggen Egon endnu - jeg er jo trods alt ikke så vandt til at trampe i de pedaler endnu.

Men det er ikke ensbetydende med, at Fräulein Fast slipper udenom fælles træning og ærligt sved på panden - at snakketøjet så også skal motioneres er der vist ingen tvivl om!  :blahblah:

I øvrigt trives Flexi bedst i varmen!  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe :tongue: det skal vi nok finde ud af :bigsmile: jeg stiller gerne op til fællestræning, og så skal jeg nok bestræbe mig på at træne :wink: og dig og spinning...En kom i form time vil være ganske fin, tror jeg...tænk over det :smile:

Link to comment
Share on other sites

hehe  :tongue: det skal vi nok finde ud af  :bigsmile: jeg stiller gerne op til fællestræning, og så skal jeg nok bestræbe mig på at træne :wink: og dig og spinning...En kom i form time vil være ganske fin, tror jeg...tænk over det  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det ku godt være, at det er dét jeg skal lægge ud med :whatsthat:

Men der er jo ingen MOL'ere (eller Fast-kvinder) på det hold går jeg ud fra.....? :hmmm:

Link to comment
Share on other sites

Det ku godt være, at det er dét jeg skal lægge ud med  :whatsthat:

Men der er jo ingen MOL'ere (eller Fast-kvinder) på det hold går jeg ud fra.....?  :hmmm:

ork, jo...jeg skal nok komme og holde dig med selskab (self.! :bigsmile: ) Det er også den nemmeste time...og den varer kun ca. 35-40 min. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Spock ==> de er faktisk ret kedelige, nu du siger det...Jeg fatter ikke hvorfor der skal være så mange pauser :dry: Hvilket jo også var derfor, at jeg i første omgang ville ha' Flexi med til en II'er :smile:

************************

Dagens træning:

:bike: Cykling II (ca. 55 min.) med Spock

Maxpuls: 179 og average: 147 ...det er sgu den laveste puls jeg har kørt med nogensinde. :blink: Det skyldes ikke overtræning, men nok mere at timen ik var baseret på mellemtakt.

:bike: Cykling III (ca. 55 min.) med Spock

Maxpuls: 186 og average: 155 :bigsmile:

Jeg stod først op kl. 9.15 idag :w00t: havde kun 10 min. til at gøre mig klar, så da jeg endelig var i centeret sov jeg faktisk stadig... :sleeping: og jeg er stadig træt :hmmm: Men mega gooooo' træning, selvfølgelig :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share