Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:lol:

Ja, MaxP :) ...selv uden vægt...især de sidste 4 skridt. Så jeg tænkte jeg ku holde lidt pause fra det. Men øvelsen er klart bedre end benpres når det gælder røv ;) trist :cry:

Flexi ==> ja, knæbind kunne måske hjælpe :bigsmile: Jeg har faktisk et liggende, måske jeg sku prøve det :unsure:

:lol: ang. mavemaskinen...jeg skriver det fordi der er forskel på hvor meget vægt man kan ta...den med et digital halløjsa tillader en at ta meget mere i vægt ift. den alm.... :bigsmile:

Spockie ==> :w00t: ja...vil faktisk gerne...jeg ku ihvertfald i det mindste lige starte med at se på først :bigsmile:

***************

Træning:

Eftermiddag:

:cheer:Spinning :cheer:

:bike: Cykling II (52 min.)... :heartpump: maxpuls 186 og :heartpump: average 162

:bike: Kom i form (42 min.)...:heartpump: maxpuls 180 og :heartpump: average 154

Link to comment
Share on other sites

:lol:

Ja, MaxP :) ...selv uden vægt...især de sidste 4 skridt. Så jeg tænkte jeg ku holde lidt pause fra det. Men øvelsen er klart bedre end benpres når det gælder røv ;) trist :cry:

Så siger min logik mig at du skal lade være med at tage de sidste 4 skridt (evt de sidste 5 for at være på den sikre side) ;)

Dvs du kan starte med 3x5 skridt med hvert ben (hvis det ikke giver problemer) og gradvist øge til 10 skridt. Derefter vægt på. :)

Link to comment
Share on other sites

:lol:

Ja, MaxP  :) ...selv uden vægt...især de sidste 4 skridt. Så jeg tænkte jeg ku holde lidt pause fra det. Men øvelsen er klart bedre end benpres når det gælder røv  ;) trist  :cry:

Så siger min logik mig at du skal lade være med at tage de sidste 4 skridt (evt de sidste 5 for at være på den sikre side) ;)

Dvs du kan starte med 3x5 skridt med hvert ben (hvis det ikke giver problemer) og gradvist øge til 10 skridt. Derefter vægt på. :)

nååhh, ja... :blink: For helvede, det giver jo mening :w00t: (du er bare klog, Falkeøje! :rolleyes::bigsmile: )...

Så genoptager jeg øvelsen imorgen...savner den sgu allerede :wub: Lad os så håbe at røven vil være ligeså ristet med så få skridt :unsure:

Link to comment
Share on other sites

:cooldance:

Hehe MaxP...I like the way you dance :tongue: ;) :bigsmile:

*************

Træning igår:

:cheer:Spinning :cheer:

Cykling II med Spock og Arne ;-)

Cykling III

Havde SÅDAN! en lyst til at gå efter den første time, men da tøsen ved siden af mig tilbød at fylde drikkedunken op med vand tænkte jeg; nåhhh, ja..hvorfor ikk? :hippy:

Dagens træning:

Turbo-fast træning, skulle ud at spise med vennerne bagefter ;) Det blev kun til det her….:

:cheer: :cheer: Styrketræning :cheer: :cheer:

(ja, ja…stadig ingen frie vægte :4whistling: men jeg tager mig sammen …meget snart :devil: )

Arm Curl

12 reps x 10 kg

8 reps x 10 kg

8 reps x 10 kg

8 reps x 10 kg :4flex:

Chest press:

8 reps x 20 kg

8 reps x 20 kg

8 reps x 20 kg

8 reps x 20 kg

Mave: (uden digital thingie)

10 x 25 kg

10 x 25 kg

10 x 25 kg

10 x 25 kg

Lower back:

10 reps x 35 kg

10 reps x 35 kg

10 reps x 35 kg

10 reps x 35 kg

Siddende dips:

8 reps x 35 kg

8 reps x 40 kg

7 reps x 40 kg (fuck!! :chicken:)

8 reps x 40 kg (got ya! :devil: )

Derefter

:cheer:Spinning :cheer:

:bike: Kom I form (40 min.) :heartpump: maxpuls: 178 og :heartpump: average: 159

Min bror kommer tilbage til DK på tirsdag …så bliver fast’s nonne-livstil lagt på hylden for jeg skal bare fyre den af for vildt, skal jeg …og Flexi tager med til spinning på fredag :w00t: …det bliver kæmpe hyggeligt ;) :bigsmile:

Og for resten, ben og røv styrketræning laver jeg i morgen ;-)

Så, ikke mere Moleri… nu skal fast :4flex: ud at feste… with my boyssss… :devil:

Ha’ en ræti go lørdag aften, Mol’ere ;)

Link to comment
Share on other sites

Havde SÅDAN! en lyst til at gå efter den første time, men da tøsen ved siden af mig tilbød at fylde drikkedunken op med vand tænkte jeg; nåhhh, ja..hvorfor ikk? :hippy:

Så, ikke mere Moleri… nu skal fast :4flex: ud at feste… with my boyssss… :devil:

God fest - så får vi se om jeg bliver eneste MOLbo i morgen til spin B)

"Tøsen ved siden af dig" hedder Anne Mette og er en knag! - Og du kom jo igennem B)

Link to comment
Share on other sites

Havde SÅDAN! en lyst til at gå efter den første time, men da tøsen ved siden af mig tilbød at fylde drikkedunken op med vand tænkte jeg; nåhhh, ja..hvorfor ikk?  :hippy:

Så, ikke mere Moleri… nu skal fast :4flex: ud at feste… with my boyssss… :devil:

God fest - så får vi se om jeg bliver eneste MOLbo i morgen til spin B)

"Tøsen ved siden af dig" hedder Anne Mette og er en knag! - Og du kom jo igennem B)

Tak, det var sjovt igår :strat::w00t:(men detaljerne springer jeg over, for så har jeg andet end hjertekvaler at gøre dig og andre rundtosset :wacko::crazy: med over MSN :tongue::blahblah: )

Ja, jeg kom helskindet igennem i fredags, og det ku også ha' været sjovt at være kommet igennem idag :devil: Men det er ik blevet til hverken spinning eller styrketræning, for jeg stod først op kl. 15 ....århhh, hvad?! :blink::w00t:

Men se, det betyder bare at jeg har en masse øvelser at gå i krig med imorgen :showoff: Desuden vil jeg også prøve at gå over i frivægts-afdelingen og glo lidt på vægtene - det ku være jeg får lyst til at bruge dem :w00t:

Og hvor naaaaajs med det nye MOL-look :bigsmile:Totalt luksus!! :rolleyes::wootdance:

Link to comment
Share on other sites

Havde SÅDAN! en lyst til at gå efter den første time, men da tøsen ved siden af mig tilbød at fylde drikkedunken op med vand tænkte jeg; nåhhh, ja..hvorfor ikk?  :hippy:

Så, ikke mere Moleri… nu skal fast :4flex: ud at feste… with my boyssss… :devil:

God fest - så får vi se om jeg bliver eneste MOLbo i morgen til spin B)

"Tøsen ved siden af dig" hedder Anne Mette og er en knag! - Og du kom jo igennem B)

Tak, det var sjovt igår :strat::w00t:(men detaljerne springer jeg over, for så har jeg andet end hjertekvaler at gøre dig og andre rundtosset :wacko::crazy: med over MSN :tongue::blahblah: )

Ja, jeg kom helskindet igennem i fredags, og det ku også ha' været sjovt at være kommet igennem idag :devil: Men det er ik blevet til hverken spinning eller styrketræning, for jeg stod først op kl. 15 ....århhh, hvad?! :blink::w00t:

Men se, det betyder bare at jeg har en masse øvelser at gå i krig med imorgen :showoff: Desuden vil jeg også prøve at gå over i frivægts-afdelingen og glo lidt på vægtene - det ku være jeg får lyst til at bruge dem :w00t:

Og hvor naaaaajs med det nye MOL-look :bigsmile:Totalt luksus!! :rolleyes::wootdance:

<{POST_SNAPBACK}>

Pyha.. Det lyder lidt som min lørdag! :crazy:

Har ligget limet til sofaen og et tæppe hele dagen og bare været ugidelig, da fødselsdag og bytur i nat trak tænder :4drunk: :wacko: :4nope:

Så ingen cardio eller træning til mig idag :dry:

Nå; men der er jo rigeligt med tid til at lade op til på fredag :w00t: :bike:

Link to comment
Share on other sites

Pyha.. Det lyder lidt som min lørdag!

Har ligget limet til sofaen og et tæppe hele dagen og bare været ugidelig, da fødselsdag og bytur i nat trak tænder  :4drunk: 

Så ingen cardio eller træning til mig idag

Nå; men der er jo rigeligt med tid til at lade op til på fredag

:tongue: Flexi, ja…det er vist den pris vi skal betale for at ha’ et liv :wink: Det går nok :biggrin: Forresten, jeg plejer også bare at være :blink: "dagen efter" :laugh: ...nogle er gode til at håndtere byture - not me :tongue: Og ja, der er gooooo' tid til fredag - jeg er sikker på at du vil klare det strålende :devil::hehe:

Dagens træning:

Formiddag

:cheer: :cheer: Styrketræning :cheer: :cheer:

Opvarmning: transportcykling (jeg bliver helt mongol af at sidde på motionscykel, så det er droppet...FOREVER!! :devil: )

Arm Curl:

12 reps x 10 kg

8 reps x 12,5 kg

7 reps x 12,5 kg (aaargh!! :chicken: til mit ynkelige forsvar vil jeg sige, at det skyldtes en mand som stod og gloede på hvordan jeg kæmpede med øvelsen! :dry: Man bliver jo helt distraheret når sådan noget sker! :mad:)

8 reps x 12,5 kg ( i pulled myself togetha!)

Chest Press:

10 reps x 20 kg

8 reps 22,5 kg

8 reps x 22,5 kg

8 reps x 22,5 kg

Lower Back:

10 reps x 35 kg

10 reps x 35 kg

10 reps x 35 kg

10 reps x 35 kg

Mave (maskinen uden digital thingie)

15 reps x 25 kg

15 reps x 25 kg

12 reps x 25 kg

12 reps x 25 kg

Siddende dips:

10 reps x 35 kg

8 reps x 40 kg

8 reps x 40 kg

8 reps x 40 kg (yeaaah, kom igennem uden kikser denne gang! :devil: )

Benpress (seated):

10 reps x 100 kg

9 reps x 100 kg

8 reps x 100 kg

8 reps x 100 kg

Og the ”Butt-blaster Master” øvelsen :

Walking Lunges:

3 sæt af 20 skridt med 5 kg i hver hånd. (jeg droppede tudefjæs-mentaliteten og tog 20 skridt alligevel. Det kunne musklerne åbenbart godt klare i dag, så det gik ik ud over knæet )

Rigtig god styrketræning, synes det er lækkert at se en fremgang allerede nu (altså rent styrkemæssigt) når det gælder overkroppen – det havde jeg faktisk ikke regnet med. Men jeg glemte vist at træne med frivægte - :4oops:fast er ved at blive senil……

Eftermiddag/aften:

:cheer: :cheer: Spinning :cheer: :cheer:

:bike: Cykling III (58 min.) med Mr. Arne og Spockie.

Jeg lå på 70-80% af max i starten, og da vi efter ca. 10 min. var gået rigtig igang kom pulsen oppe på 85-86% af max mens vi sad nede, og 90-95% mens vi stod oppe. :bigsmile:

:bike: Udholdenhed (70 min.) …ca. 70-75% i starten…og den sidste halve time: 78-88%

Kanon go dag idag. Imorgen skal jeg træne med Tulle og Arne...og det bliver ikke maskiner :w00t:

*******************

OBJECTION!: De har fjernet doctor-smilien :mad: De kan de da ik :cry::crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Og the ”Butt-blaster Master” øvelsen :

Walking Lunges:

3 sæt af 20 skridt med 5 kg i hver hånd. (jeg droppede tudefjæs-mentaliteten og tog 20 skridt alligevel. Det kunne musklerne åbenbart godt klare i dag, så det gik ik ud over knæet )

:devil:

Men kig lige i min signatur :wink:

Kanon go dag idag. Imorgen skal jeg træne med Tulle og Arne...og det bliver ikke maskiner

:cooldance::showoff::4trumpet::dumbbell_lift:

Link to comment
Share on other sites

:cheer: :cheer: Styrketræning :cheer: :cheer:

:blink: Halløjsa.. Der bli'r trænet seriøst på bøfferne for tiden!

Jeg kan snildt skaffe dig et dørmandsjob på Konrad :tongue:

7 reps x 12,5 kg (aaargh!! chicken.gif til mit ynkelige forsvar vil jeg sige, at det skyldtes en mand som stod og gloede på hvordan jeg kæmpede med øvelsen! dry.gif Man bliver jo helt distraheret når sådan noget sker!  :mad: )
Mon dog det var øvelsen han lurede på? :dry::w00t:
8 reps x 12,5 kg ( i pulled myself togetha!)

There you go, Doc :4thumbup:

Mave  (maskinen uden digital thingie)

:laugh: - I love this!!

OBJECTION!: De har fjernet doctor-smilien

Vi fælder alle en tåre, og håber Morten Z sover med en ren samvittighed i nat!!

Link to comment
Share on other sites

Imorgen skal jeg træne med Tulle og Arne...og det bliver ikke maskiner 

:w00t:

Jaaaaaaahhhhhhhh :cheer::cheer::cheer: Glad for du er med på den og hverken Arne, mig eller vægtene gør dig noget, promise :bigsmile: Det værste der kan ske er at du kommer til at kunne lide det :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Arne ==>

Ja, det var altså fedt...især den der energi der var i lokalet :4jumpy: kæft mand, sådanne dage må der gerne være flere af :bigsmile: (Og TAK! til dig og Spockie btw :thumb::hehe:)

MaxP===>

Ja, mht. knæ...du har ret, kære Falkeøje :bigsmile: passer meget godt på...sådan næsten :4oops: ej, seriøst...jeg skal nok lade være med at overdrive...hvis det gør for ondt, stopper jeg :wink:

Flexi ===>

:blink:  Halløjsa.. Der bli'r trænet seriøst på bøfferne for tiden!

Jeg kan snildt skaffe dig et dørmandsjob på Konrad  :tongue:

:w00t: seriøst? :tongue:
Mon dog det var øvelsen han lurede på?  :dry:    :w00t:

årh, den bums :dry: jeg gloede igen :devil: og lagde ihvertfald mærke til at han kun tog 40 kg. i den der glutes maskine...den kylling....

8 reps x 12,5 kg ( i pulled myself togetha!)

There you go, Doc :4thumbup:

thanx, søde Flexi :bigsmile:

Mave  (maskinen uden digital thingie)

:laugh: - I love this!!

:rolleyes: jeg ved virkelig ik hvad man ellers skal kalde den :laugh:

OBJECTION!: De har fjernet doctor-smilien

Vi fælder alle en tåre, og håber Morten Z sover med en ren samvittighed i nat!!

Taaark...Sætter pris på Jeres solidaritet :tongue:

Imorgen skal jeg træne med Tulle og Arne...og det bliver ikke maskiner 

:w00t:

Jaaaaaaahhhhhhhh :cheer::cheer::cheer: Glad for du er med på den og hverken Arne, mig eller vægtene gør dig noget, promise :bigsmile: Det værste der kan ske er at du kommer til at kunne lide det :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe Tulle...Det skal sgu nok blive rigtig skægt...Og imens vi holder pause kan jeg jo passende stå og fortælle dig om vores kemilærer :4whistling: :laugh:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Fast - jeg har forslået Tulle at I 2 laver en aftale - du tager med hende til frivægtstræning og hun tager med dig til spinning - til gavn for begge :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo tak, det lyder som en rigtig god ide :bigsmile: Men jeg tror så at jeg skal ud og finde mig nogle squat-venlige træningsbukser eller bare generelt træningstøj, derudover skal jeg også ha’ smidt nogle kg fedt – så skal der nok komme ordentlig gang i frivægts-træningen :bigsmile: Det er jeg sikker på :wink:

Dagens træning:

Det blev kun til kiggeri – surprise, surprise! :4whistling: Jeg havde kun sovet i 6 timer :hmmm: , havde ik nogle ordentlige træningsbusker på :dry: , havde DOMS i røv, lænd, mave og overarme… :w00t: desuden var der også lige min bror som ankom til DK i dag og som jeg ik havde set i langt tid, sååhh …Dog vil jeg absolut ikke kalde det ”spild af tid” for udover at der blev hyggesnakket fik jeg lige set mig omkring og jeg føler mig generelt mere hjemme frivægts-afdelingen. Tak til Tulle og Arne for det :wink::bigsmile:

I morgen står den atter på styrketræning og spinning – og fuck det om det bliver maskiner eller frie vægte – bare man er øm i røven bagefter :wink:

Link to comment
Share on other sites

derudover skal jeg også ha’ smidt nogle kg fedt
Que??? :blink::blink::blink:

Hvor sidder de kg placeret? :w00t: Synes absolut ikke du ser ud til at have noget fedt nogle steder!!! :smile:

Dog vil jeg absolut ikke kalde det ”spild af tid” for udover at der blev hyggesnakket fik jeg lige set mig omkring og jeg føler mig generelt mere hjemme frivægts-afdelingen. Tak til Tulle og Arne for det 

Selv tak, det var hyggeligt du ville joine os :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share