Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Fast,

Maa jeg spoerge hvordan du afvikler de der 'walking lunges'? Jeg er ret nysgerrig, og kunne godt bruge noget serioest booty-work selv! Hvis jeg har forstaaet det rigtigt, saa tager du de 20 skridt i traek? Gaar du lidt frem og tilbage paa stedet eller hvordan? Jeg spoerger fordi jeg tror ikke der i mit center rigtigt er plads til at spadsere 20 laaaaange skridt. I hvert fald ikke uden at vaekke viiildt meget opsigt, og det er jeg ikke saa meget for. :bblush:

:cheer: meadow

Edited by meadow
Link to comment
Share on other sites

Hej Fast,

Maa jeg spoerge hvordan du afvikler de der 'walking lunges'? Jeg er ret nysgerrig, og kunne godt bruge noget serioest booty-work selv! Hvis jeg har forstaaet det rigtigt, saa tager du de 20 skridt i traek? Gaar du lidt frem og tilbage paa stedet eller hvordan? Jeg spoerger fordi jeg tror ikke der i mit center rigtigt er plads til at spadsere 20 laaaaange skridt. I hvert fald ikke uden at vaekke viiildt meget opsigt, og det er jeg ikke saa meget for. :bblush:

:cheer: meadow

Den kan jeg vist også svare på :bigsmile:

Meningen er jo at man går fremaf, men som du også siger er det langt fra alle steder det er muligt at gå så langt. Jeg har plads til at tage ca 10 skridt (skiftevis højre og venstre), så vender jeg om og tager de sidste 10 skridt.

Ang opmærksomheden, så kan det simpelthen ikke undgåes med denne øvelse med mindre du træner alene :lol:

Jeg lavede den idag, hvor to tøser smilede MEGET bredt da jeg gik i krig. Bagefter gik de så hen og lavede deres balleøvelser i addukter og abdukter maskinerne :4slap:

Jeg glæder mig så bare over at kunne bidrage med underholdningen for de andre :jester:

Link to comment
Share on other sites

Playboy ==> whateva! <_< ........(:))

Men tak MaxP, og  til Fast og tak for laan af plads i log. 

Hej Meadow :-) Det var da så lidt :bigsmile: og også tak til MaxP for redegørelsen :thumbwink: men SPØRGSMÅL: er det ik ligegyldigt om man går fx. 10 skridt frem og 10 tilbage el. bare bliver stående..altså højre ben frem og tilbage, dernæst venstre ben frem og tilbage? :unsure:

Og ang. det at være genert...Kan godt følge dig Meadow, men på den anden side: numsen bliver så fast af det (sikkert) at det er hele ubesværet værd :devil: ;) :bigsmile: Jeg laver dem pt. hos min ven, ikke så meget fordi jeg synes det er pinligt at lave dem i centeret, men mere fordi jeg stadig lider af frivægts-afdelings-fobi :wacko: :lol:

*******************

Dagens træning:

:bike: Cykling II (56 min.)

:bike: Cykling III (øhh, ka ik huske det..ca. 55 min.)

Lækre timer...som sædvanligt :w00t: Der var godt nok ingen Mol'ere idag pånær mig, men det næstbedste er en sød lille dame (hende der vietnameseren) som jeg fik :blahblah: en hel del med :bigsmile: hun er så kær :rolleyes: :angel:

:cheer: :-)

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Eftermiddag kl. ca. 13

:cheer: :cheer: :cheer:Styrketræning :cheer: :cheer: :cheer:

Chest Press:

8 reps x 20 kg

8 reps x 20 kg

8 reps x 20 kg

8 reps x 25 kg

Siddende dips:

8 reps x 35 kg

8 reps x 35 kg

8 reps x 35 kg

8 reps x 35 kg

Leg press (seated):

10 reps x 120 kg

10 reps x 120 kg

10 reps x 120 kg

10 reps x 120 kg

Mave:

øvelser på gulv

Plus nogen enkelte ligegyldige maskinøvelser....

til slut:

10 min. på motionscykel (gaaab)

...gad virkelig ikke idag, men imorgen så går jeg til den :devil:

Glæder mig til spinning :bike: om aftenen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

SPØRGSMÅL: er det ik ligegyldigt om man går fx. 10 skridt frem og 10 tilbage el. bare bliver stående..altså højre ben frem og tilbage, dernæst venstre ben frem og tilbage?

Hov, den havde jeg lige overset ;)

Ifølge BioMechanics Lab er de involverede muskler de samme, men da bevægelser er forskellige må aktiveringsmønstrene for de enkelte muskler også være det. I walking lunges går du hele tiden fremaf, mens du i alm. lunges træder frem og træder tilbage igen.

Men det er da værd at prøve, om du rent faktisk mærker det anderledes ved den ene ift den anden.

PS: Du må altså se at få taget hul på de frie vægte. Den fobi skal bare ses i øjnene én gang, så er det værste i hvert fald overstået :devil:

Link to comment
Share on other sites

Men det er da værd at prøve, om du rent faktisk mærker det anderledes ved den ene ift den anden.

Tusind tak for svaret MaxP :4thumbup: Ja, skal prøve og se om man kan mærke forskel... :) Og ja, de dersens frie vægte :rolleyes: ...skal nok, skal nok! :devil: men vi tager lige et par uger mere med maskinerne :4whistling:

Dagens træning:

Aften

:cheer: :cheer: :cheer:Spinning :cheer: :cheer: :cheer:

:bike: Cykling III med Spock og Arne :bigsmile:

:bike: Udholdenhed med Spock :bigsmile:

Jeg kørte langt fra optimalt, føltes som om kroppen stadig sov. :heartpump: Maxpuls i III'er timen var også kun 189 (ca. 93%)...ellers lå jeg på 182-184 (ca. 89-90%) i rettt langt tid...Men jeg tror det skyldtes varmen :unsure:

**********************'

Og så skal jeg vist også lige huske at sige tak for i fredags :cheer: Det var super hyggeligt at få hilst på de af jer jeg fik hilst på :bigsmile:

Go' aften Mol'ere :headphonedance:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning:

:cheer::cheer::cheer:Spinning :cheer::cheer::cheer:

:bike: Cykling III (ca. 55 min.) med Spock :bigsmile:

:bike: Cykling II (ca. 55 min.)

Jeg kørte meget bedre idag ift. i mandags, hurra! :w00t: Pulsen i III'eren var: :heartpump: max: 190 og :heartpump: average: 174 :bigsmile: men i formiddags fik jeg ik styrketrænet :weight_lift: fordi jeg på vej til træning endte op i min vens lejlighed :4oops:Det skal aldrig ske igen...sværger! :bigsmile:

Hygge! ;)

Link to comment
Share on other sites

Respekt for det!
Tak Anyone :bigsmile: og jooooo, du skal da med til en times spinning :w00t: (vi kan bare sidde bagerst i hjørnet og rulle...det har jeg gjort ret mange gange nu :4whistling: :tongue: )
Jep.. Den er jeg med på!

Hatten af for spinning-tilbederne 

thanx Flexi (og du skal også med en dag :devil::bigsmile: )

Link to comment
Share on other sites

thanx Flexi (og du skal også med en dag :devil::bigsmile: )

Nu kan jeg tilfældigvis huske, at der er noget med du er på vej ind på medicinstudie - jeg vil så håbe for mit eget vedkommende, at specialet bliver cardiologi - for genoplivning bliver da mindst en nødvendighed, hvis du får hevet mig på sådan en tur, peaches ;)

Link to comment
Share on other sites

thanx Flexi (og du skal også med en dag :devil::bigsmile:  )

Nu kan jeg tilfældigvis huske, at der er noget med du er på vej ind på medicinstudie - jeg vil så håbe for mit eget vedkommende, at specialet bliver cardiologi - for genoplivning bliver da mindst en nødvendighed, hvis du får hevet mig på sådan en tur, peaches ;)

:lol: Undervurder aldrig dig selv, Flexi :devil: Og hvis det nu skulle være at du blev grebet af det :w00t: og det uheldigvis gik galt, så lover jeg at være der for dig :doctor: ;)

Link to comment
Share on other sites

:lol: Undervurder aldrig dig selv, Flexi :devil: Og hvis det nu skulle være at du blev grebet af det :w00t: og det uheldigvis gik galt, så lover jeg at være der for dig :doctor: ;)

Du er tæt på at ha mig overtalt, doktor... B)

Jeg vil så forvente, at hvis det bli'r et hit, så kommer din fremtidige signatur til at hedde:

The Fast and the Flexius :devil::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Du er tæt på at ha mig overtalt, doktor...  B)

Jeg vil så forvente, at hvis det bli'r et hit, så kommer din fremtidige signatur til at hedde:

The Fast and the Flexius    :devil:    :w00t:

:w00t: that's a deal, baby! :bigsmile: ( og "The Fast and the Flexius" lyder faktisk godt :devil::4winkkiss:)

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

...formiddag...

:cheer:Styrketræning :cheer:

Chest Press:

8 reps x 20 kg

8 reps 20 kg

8 reps x 20 kg

8 reps x 22,5 kg

Arm Curl:

10 reps x 10 kg

8 reps x 12,5 kg

10 reps x 10 kg

8 reps x 12,5 kg

Lower Back :

15 reps x 25 kg

10 reps x 35 kg

10 reps x 35 kg

10 reps x 35 kg

Mave (maskinen der har et digital thingie):

10 reps x 40 kg

8 reps x 42,5 kg

8 reps x 42,5 kg

8 reps x 45 kg

Leg press:

15 reps x 55 kg (skulle lige prøve mig frem, det var en anden slags maskine end den jeg er vant til)

10 reps x 85 kg

8 reps x 100 kg

8 reps x 130 kg :bootyshake:

Siddende dips:

8 reps x 35 kg

8 reps x 35 kg

8 reps x 35 kg

8 reps x 40 kg (yes!! :devil:)

til slut: 15 min. på :bike: motionscykel :)

Link to comment
Share on other sites

Arne = nej, fordi knæet siger mærkelige lyde  :cry: når jeg laver dem.... :blink:

Så længe det blot er lyde og ikke stemmer er der lys forude, sukker.. ;)

Et knæbind er trods alt bedre end en tur på Sct. Hans.

Er i øvrigt meget interesseret i hvad dét der er for noget....

(maskinen der har et digital thingie)

:lol:

Edited by Flexipecs
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share