Spock 2004


Spock
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Næ den stinker som altid :)

Armene har vist brug for laaangt tids ro hvis det virkeligt skulle virke.

Men det må blive til efteråret engang - må bare droppe de øvelser der involverer for meget involvering af biceps og forskulder:

Så:

- ingen bænkpres

- ingen chinups

- ingen biceps øvelser

- ingen bred bb rowing

- ingen reverse pulldowns

Det er en inflammation af biceps senerne der giver bøvlet..

Men det er lidt i bedring efter 2 hviledage her - nu kan jeg spise med kniv og gaffel NÆSTEN uden de vilde smerter :lol:

Link to comment
Share on other sites

Zoa>> Hov hov - jeg hader skam disco-øvelser (for mig er disco=kabel) :lol: Hvad blev det forresten til med druk-aften? (hov, mente hygge-aften) .. .nok lidt svært at samle folk i sommer eller hva?

Meeeen:

- BB rowing og chins er sgu fede øvelser - er vildt ked af ikke at køre dem... øv..

Kort update:

På grund af udløbet abonnement til SATS fik jeg ikke trænet sidste onsdag/tor/fredag - katastrofe! Er gået VILDT meget tilbage, har ædt for vildt og efterhånden kan man nemmere springe over mig end gå udenom :w00t:

Meldte mig ind lørdag (puha) - full body træning lørdag - var vildt svag og hele kroppen træt pga forkølelse og gider ikke notere lørdagens tal - men det var full body - og mange mange øverlser.

Søndag: arbejde hele dagen og full body DOMS :devil:

Idag starter vi for alvor igen - der er spinning og jeg glæder mig som et lille barn.. fuck jeg trænger.

Link to comment
Share on other sites

Vivs>> tak tak - det var en herlig træning idag (se efterfølgende)... det kan da godt være kroppen havde godt af nogle dages pause, men det har også kostet ihvertfald 3-4 fedtprocent-points ... oh well..

Mandag d. 26. juli 2004

Tid: kl. 17.40-2045

Sted: Parken

Program: Kondi + mave

Mave

Swissball crunch:

- 2x20xmig+20kg

Swissball små crunch:

- 2x20xmig+20kg

Dragon Flags:

- 2x8xmig

Incline Leg Raise:

- 2x25xmig

- plus lidt gulvøvelser.

Kondi

- Spinning III (Chris Macdonald feat. Arne(

- Spinning Udholdenhed (Chris Macdonald)

Super træning! Super hårdt! Faktisk vildt hårdt!

Arne har beskrevet første time i sin log - de sidste 70 minutters udholdenhed var superfed, jeg kan ikke huske programmet, men det er længe siden jeg har været så meget oppe at køre... vi sluttede med 16 mins stående 90rpm - klokkede 98% af max tilsidst, men lå ellers i timen omkring de 80-85 hele tiden.

Super super super træning, må udløse 5 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 27. juli 2004

Tid: kl. 17

Sted: Parken

Program: Bryst/Skulder/Triceps

Bryst:

Incline Bænkpres:

- 15x50kg

- 10x60kg

- 5x70kg (ok)

- 5x70kg (også ok)

- 5x70kg

- 5x75kg (puha)

- 5x75kg (var presset tilsidst, men det gik)

- 10x60kg (backoff)

Incline DB flying:

- 10x20kg

- 10x20kg

- 10x20kg

- 10x20kg

Kørte meget lette DB for at skåne armene :chicken:

DB Pullover:

- 10x40kg (godt)

- 10x40kg (strict)

- 10x40kg (svedende varmt!)

- 10x40kg ..

Uh jeg er vild med den øvelse.

Seated Lever Pec Dec:

- 3x10xwhatever

Cable Disco Flying:

- 3x15xwhatever (bare noget pump :lol: )

Skulder

Seated DB Pres:

- 10x22kg (let)

- 10x24kg (oops - døde triceps)

- 6x26kg (nøøøj pinligt)

- 6x26kg (game over)

Nøj det gik dårligt, armene var hele færdige efter gårsdagens knaldhårde spinning-timer - der var helt udsolgt :chicken:

DB Laterals:

- 10x12kg (very strict, let for at skåne arme)

- 10x14kg

- 10x14kg

- 10x14kg

Cable Crossover Bagskulder:

- 1x15xwhatever

- 3x10xwhatever

Seated Arnold Pres:

- 10x20kg

- 10x22kg

- 10x22kg (kan armene ikke lide.. :chicken: )

Triceps:

Dips:

- 15xmig (let)

- 15xmig (let)

- 15xmig (fucking tungt!! totalt færdig i triceps :chicken: )

Cable Presdown:

- 10x30kg (strict)

- 8x35kg

- 8x35kg

- 8x35kg

Føler mig halvsløj for tiden - meget forkølet og helt bombet når jeg vågner om morgenen. Nej hvor var kroppen smadret efter gårsdagens spinning - det er længe siden jeg følte mig så brugt. Men træningen gik alligevel nogenlunde godt, i betragtning af sagernes tilstand :lol:

Utroligt som sådan en gang træning kan få eens humør til at stige flere procent-points :lol:

Tog en gang sol bagefter, for at få lidt farve på den hvide blegfede krop - ren lys-terapi :lol: Hader ellers at ligge i sådan et solarium........

4 x :banana: for dagens træning - og nu skal der ædes! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 28. juli 2004

Uhh - for første gang i mange uger syrede jeg ikke til i benene ved blot at cykle de 15 mins til arbejde i morges :bigsmile:

Dagens træning:

Tid: kl. 1515

Sted: Parken

Program: Ryg/Ben/Kondi

Ryg:

BB Rowing:

- 15x50kg (ok)

- 10x60kg (uuhhh sad godt)

- 8x70kg (uha)

- 8x70kg

- 8x70kg

Kørte rimeligt smalt for at skåne biceps så meget som muligt - uha den gør nas :lol:

DB 1-arms Bent-Over:

- 10x40kg

- 10x40kg

- 12x40kg

- 10x40g

Dammit, for let :devil:

Bred TechnoGym Rowing:

- 10x50kg

- 10x55kg

- 10x60kg

- 10x65kg (hele stakken :devil: )

Machine Front Pulldown:

- 10xwhatever

- 10xwhatever

- 10xwhatever

- 8xwhatever

God ryg-træning!

Ben:

Squat:

- 15x50kg

- 10x60kg

- 8x70kg

- 8x70kg

- 8x70kg

Leg Curl:

- 10x35kg

- 10x40kg

- 10x45kg

Leg Extensions:

- 10x100kg

- 10x120kg (hele stakken) :devil:

- 10x120kg

- 10x120gk yeah!!! smadrede ben!

Umiddelbart var det ikke klogt at køre ben lige inden kondi, men af een eller anden grund havde jeg superben idag:

Kondi:

- Spinning III (Chris Macdonald feat. Arne)

- Spinning II (Chris Macdonald)

Uhhh - programmet var lige mig! Primært stående mellemtakt - sindssygt hårdt - havde overdrevent gode ben og besluttede at køre mig helt ud - herligt herligt!!! Overfedt! Overhårdt! Det var sindssygt varmt i et fyldt lokale - 70 cykler fyldt - lækkert!

Anden time var mere udholdenheds-præget - Arne, det var lige dit program, primært siddende/stående enkelttakt 2/2 4/4 6/6 - derefter 10 mins siddende mellemtakt, og tilsidst igen en god portion bjergkørsel. I anden time blev pulsen holdt omkring de 80% af max det meste af timen.

5 x :banana: - ingen tvivl herom!!!

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Arne, det var lige dit program, primært siddende/stående enkelttakt 2/2 4/4 6/6 - derefter 10 mins siddende mellemtakt, og tilsidst igen en god portion bjergkørsel.

Ja det lyder som mig - men jeg havde INTET tilbage! Jeg må sige du gik til den - og fik trukket mig godt med!

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 29. juli 2004

En damptromle havde åbenbart valgt at køre over mig i nattens løb - for derefter at bakke tilbage over mig igen... et par gange... :lol:

Dagens træning:

Part I

Tid: Kl. 17 og 18

Sted: Boltens Gaard

Program: Kondi og lidt mave

- Spinning III (Chris Macdonald)

- Spinning II (Chris Macdonald)

Lokalet var sindssygt varmt allerede inden vi startede.. første time var superfed, stående mellemtakt, siddende enkelttakt skiftevis hele timen - noget med 4 stående, 2 siddende.. uha det var fedt.....

Part II

Tid: kl. 21

Sted: Parken

Program: Bryst/Skulder/Ben

Bryst:

Incline Bænkpres:

- 15x50kg (nøj jeg var træt)

- 10x60kg (ok, bedre)

- 5x70kg

- 5x70kg

- 5x70kg

- 5x75kg

- 4x80kg :devil: det er vist rep PR :w00t:

- 12x60kg (backoff)

Incline DB Flyers:

- 10x20kg

- 10x22kg

- 10x22kg

- 10x22kg

Avs i armene - intet nyt der :angry: - og jeg tør ikke køre tungere, så falder armene af.

DB Pullover:

- 10x40kg

- 10x40kg

- 10x40kg

- 12x40kg

Cable Pat Disco :lol:

- 15xwhatever

- 12xwhatever

- 10xwhatever

Dips:

- 20xmig

- 15xmig

Skulder:

Military:

- 10x30kg (opvarmning)

- 10x40kg (let)

- 8x45kg (oup - fint!)

- 5x50kg (bemærkelsværdigt godt)

- 4x55kg

- 1x60kg (skulle lige prøve, 2. rep var milimeter fra.. puhu - men PR :devil: )

DB Laterals:

- 10x14kg

- 10x14kg

- 10x14kg

- 10x14kg

Incline Cable Crossover Bagskulder:

- 15xwhatever

- 10xwhatever

- 10xwhatever

- 10xwhatever

Seated DB Pres:

- 10x20kg

- 10x22kg

- 8x24kg

- 8x26kg

Ben:

Squat:

- 10x50kg

- 10x60kg

- 10x60k

- 10x60kg

- 10x60kg

Kørte ikke supertungt men benene var meget trætte efter de sidste 3-4 dages spinning - ikke mere at give af så jeg kørte lidt let istedet. Var nok til at højre lår krampede i sidste sæt :lol:

Leg Curl:

- 10x35kg

- 10x40kg

- 10x45kg

Leg Extensions:

- 10x100kg

- 10x100kg

- 10x120kg

Efter spinning mødtes jeg på Luftkastellet med nogle venner, hvor vi nødt de sidste rester af solen. Efter et par timer, susede jeg hjem - men trangen til at træne kom over mig, så her til aften susede jeg så i Parken til dagens 2. pas. Er totalt ristet nu, men det er en super følelse.

5 x :banana: til mig igen - det er ved at blive en vane.

Jeg tror jeg skal passe på nu - det er just i denne situation det hele går galt - man er på toppen, man har trænet meget meget hårdt (max) i nogle dage - og så krakkelerer det hele. Så jeg vil som forsøg prøve at træne meget let de næste par dage. Skal dog lige have trænet ordentlig ryg og triceps samt mave imorgen - men mht cykling får benene lidt ro - allerhøjest middel intensitet lørdag og søndag.

På den måde håber jeg at være klar til en ordentlig omgang spinning mandag - og ikke være totalt ødelagt når vi når mandag, som jeg plejer at være.

Langt indlæg, nat nat everyone outthere.. puha der er altså varmt her på Nørrebro.. bliver en lang og varm nat.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 30. juli 2004

Burde ikke rapportere dette som træning men:

Fredag morgen kl. lort:

- Spinning I-dont-know: Marie I-dont-know

Pseudo-cykling i Parken på bageste række sammen med 6 andre :w00t:

1 x :banana: - var god ved mine ben - rullle hele timen, maxpuls 75% af max - men selvom jeg havde forsøgt, var det aldrig lykkedes at runde de 80%

Benene kunne li det - århundredets ben-DOMS blev formindsket...

Vejede mig iøvrigt - scary stuff: har så lige smidt 6 kg på 6 dage.

Folk der skal have lynkur - smid lige dele fedt og lige dele muskler ( øv øv øv) kan lige skrive hvis jeg skal poste min kost.. ikke just for børn, hahaa... øvvvvvvvvvvvvv

Ej, ved godt man ikke kan tabe sig så meget så hurtigt uden at miste muskelvæv en mass, men det ser altså ikke sådan ud... :devil: Jakkedreng go home, haaha - ej just kidding..

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Lige for at komme nogen i forkøbet - var lidt en joke mht. kost/vægt - kan bestemt ikke anbefale min kost som diæt. Sidder netop nu og banker mig selv i hovedet for ikke at have holdt øje med vægten - så havde det kunnet været standset i tide :angry:

Link to comment
Share on other sites

Lige for at komme nogen i forkøbet - var lidt en joke mht. kost/vægt - kan bestemt ikke anbefale min kost som diæt. Sidder netop nu og banker mig selv i hovedet for ikke at have holdt øje med vægten - så havde det kunnet været standset i tide :angry:

Hr spock - De bedes straks henvende dem på 5 sal på Rigshospitalet opgang 76. Deres stofskifte anses for at være så unikt og fremmeartet, at De beordres til allerede nu at overgive deres krop 100 % til Forskningen.

Vores hjerneforskere vil også gerne have et kig på dem - ellere rettere sagt Deres hjerne, da deres motionsadfærd, omend knap så unikt som deres stofskifte, også skønnes placeret i den mere eksotiske ende. Der er rapporter om enkelte ligende tilfælde omkring Århus - har De familietraditioner på de kanter?

Så mange undersøgelser som muliget vil blive udført pre mortem. Så længe som der er brug for at holde Dem i live, vil de blive tilbudt rigelige mængder af såvel spinning (Vi har tilknyttet Chris MacDonald til forskerteamet) såvel som "Buggi burgers ".

Ærbødigst

Dr Knock

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 31. juli 2004

Bagstiv-træning i Parken:

Ryg:

DB 1 Arn Bent-Over Rowing:

- 12x40kg

- 12x40kg

- 12x40kg

- 12x40kg

Wide Grip Machine Rowing:

- 10xwhatever

- 10xwhatever

- 10xwhatever

- 8xwhatever

BB Rowing:

- 15x50kg

- 10x60kg

- 8x70kg

- 8x70kg

- 8x70kg

Hyperextensions:

- 2x20xmig

Triceps:

Cable Presdown:

- 10x30kg

- 10x35kg

- 10x35kg

- 5x40kg

DB 1-Arm Bag Nakke:

- 10x12kg

- 10x14kg

- 10x14kg

- 10x14kg

Dips:

- 40xmig PR :devil::w00t:

- 20xmig (backoff :lol: )

Mave:

Swissball Crunch:

- 2x20xmig+20kg

Swissball Skrå Crunch:

- 25xmig+20kg

- 20xmig+20kg

DragonFlags:

- 10xmig

- 8xmig

Incline Leg Raise:

- 2x25xmig

Lidt udstrækning m.v.

Fuuuuuuuuuuuuuuck jeg var stadig bagstiv - havde det vildt ringe og var flere gange tæt på at kaste op.... men rart at få trænet en lille bitte smule idag.. stille og roligt :bigsmile:

PR i Dips var ikke at foragte - kørte også dips på en dag hvor jeg ikke havde trænet bryst og skulder inden.. omend jeg havde nået at træne en smule triceps..

3 x :banana: til lille mig.

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 1. august 2004

Bytur, 2 timers søvn - søndagstræning :lol:

Tid: kl. 09.45

Sted: Parken

Program: Mave + Kondi

- Spinning II (Chris Macdonald) + bonus-tid fordi Chris ville køre videre :lol:

Derefter mave:

Swissball crunch:

- 2x20xmig+20kg

Dragon Flags:

- 2x8xmig

Swissball Skrå Crunch:

- 2x20xmig+20kg

Vågnede 14 minutter før timen startede :w00t: - i skrivende stund fatter jeg stadig ikke at jeg nåede det (endsige rejse mig fra sengen :bigsmile: )

3 x :banana: - en rigtig god time.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 2. august 2004

fredag og lørdag nat fik jeg ikke mere end sammenlagt 5 timers søvn, og selvom jeg fik 6½ i nat var jeg meget meget træt i kroppen, og det kunne klart mærkes i styrketræningen :angry:

Tid: kl. 17-21

Sted: Parken

Program: Bryst/Skulder/Kondi

Bryst:

Incline Bænk:

- 15x50kg

- 10x60kg (tungt :w00t: )

- 5x70kg

- 5x70kg

- 6x70kg

- 6x70kg

- 6x70kg

- 10x60kg (backoff)

Incline DB Flyers:

- 10x18kg

- 10x20kg

- 10x20kg

- 10x20kg

DB Pullover:

- 12x40kg

- 12x40kg

- 12x40kg

Cable Disco:

- 4 x something x whatever :lol:

Skulder:

Military:

- 15x30kg

- 10x40kg

- 8x45kg

- 5x50kg

- 6x50kg

- 5x50kg

DB Laterals:

- 10x14kg

- 10x14kg

- 10x14kg

- 10x14kg

Seated DB Pres:

- 10x22kg

- 10x24kg

- 8x26kg

- 6x26kg (død)

Var meget træt i kroppen og var ikke superstærk - specielt i bryst var jeg svagelig.

Videre til kondi - i en sindssygt varm sal i Parken:

Kondi:

- Spinning III (Chris Macdonald feat. Arne)

- Spinning Udholdenhed (Chris Macdonald feat. Arne)

Wooooooooooooooo for nogle fede timer.

Jeg har da sjældent været med til noget så hårdt og intensivt... fantastisk fedt!!

Havde egentlig intension om at prøve at køre konservativt pga styrketræningen lige før - ville minimere den muskelnedbrydende effekt.. men hold da op det blev hurtigt glemt.

Varmen, det sindssyge program, og musikken gjorde det til super super time (den første). Anden time var god, masser af stående arbejde, og der blev arbejdet hårdt til sidste sekund.

Kørte helt høj hjem - 5 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Hvad havde du regnet med, cardioboi?  :tongue:

Du kender da dig selv, gør du ikke

Ha ha - jo måske - men nu plejer jeg ikke at træne pat+skulder lige inden knaldhård cardio, så det var jo planen at undgå at kroppen åd for meget af mullerne :lol:

Lige nu føles det som om halvdelen af patterne og skuldrene er ædt op af aftenens cardio :angry:

Efter første sindssygt vilde time ville jeg faktisk tage hjem, fordi jeg kunne mærke at der intet var tilbage i kroppen af energi-depoter. Men Chris begyndte at snakke om at "dem der ville have kørt udholdenheden men overvejer at skride, skal SUCK IT UP" :lol:

- så jeg blev provoke'rt :bigsmile:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share