Spock 2004


Spock
 Share

Recommended Posts

Super super super træning, sad nede bagerst ved Fast - ville have sagt hyggeligt, men nåede kun lige at hilse da jeg kom og da hun gik :lol:

:lol: sorrrry...jeg render også rundt og er så confused :tongue: Men du er sgu altid en fornøjelse at træne med :bigsmile: Det var godt at se dig ihvertfald ;) næste gang sætter jeg mig gerne ved det lille bord og chiller lidt :a-okhand:

Ses :wave:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lørdag d. 18. september 2004

Fast>> ja, det må du gøre - selvom det altså normalt ikke er noget jeg gør mig i.... faldt bare over nogle gamle venner, som jeg lige tog en sludder med...

Til dagens træning:

Tid: lørdag morgen/formiddag

Sted: Parken

Program: Ryg/Ben/Kondi

Ryg:

BB Standing Bent Over Rowing:

- 20x50kg

- 10x60kg

- 8x70kg (uha tungt)

- 8x70kg

- 8x70kg

- 7x70kg (var for træt)

- 7x70kg (puha)

DB 1 Arm Bent Over Rowing:

- 12x40kg

- 10x40kg

- 9x40kg

- 9x40kg (udsolgt - håbløst)

Widegrip Machine Rowing:

- 12xwhatever :lol:

- 10xhele stakken

- 10xhele stakken

- 9xhele stakken

Machine Front Pulldown:

- 12x90kg

- 10xhele stakken

- 10xhele stakken

- 9xhele stakken

Armene gjorde store knuder under især BB rowing og Pulldown.. surt show...

Men ingen undskyldning, jeg var bare svag idag - følte mig slet ikke på toppen..

Videre til ben:

Ben:

Squat:

- 15x50kg

- 10x60kg

- 10x70kg

- 10x70kg

- 6x80kg

- 6x80kg

- 5x90kg :devil: Rep PR :devil: (ok ikke superdybe, :tongue: )

Leg Extensions:

- 10x80kg

- 10x100kg

- 10x110kg

- 9x120kg

Leg Curl:

- 10x40kg

- 10x45kg

- 10x50kg

Kondi:

- Spinning II (Jacob Kvist)

Kørte stille og roligt cykeltimen igennem, benene var ret trætte så jeg skulle ikke smadre sidste rester af energi i benene :lol:

3 x :banana: - selvom en rep PR i Squatten burde give en ekstra banan...

God lørdag til alle MolBoere

Link to comment
Share on other sites

Fast>> ja, det må du gøre - selvom det altså normalt ikke er noget jeg gør mig i.... faldt bare over nogle gamle venner, som jeg lige tog en sludder med...

Ja, jeg tænkte det nok...har jo heller aldrig set dig sidde der, og lagde sådan set også først mærke til det da jeg stod ved receptionen ;) du så ud til at have travlt, så jeg listede hurtigt forbi uden at forstyrre :lol:

Btw, jeg misunder dig for vildt fordi du kan ta' så meget i leg extensions... :w00t: sviiin! :tongue:

:cheer: Håber vi ses imorgen :bike: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

- det gjorde vi så ikke

Jeg vidste det allerede et kvarter før timen gik igang...Dine spinning sko hang ikke nogen steder :w00t::tongue: men hør her; du vil være SÅ restitueret imorgen ;) :cheer:

:bigsmile: :bike:

De spinningskok kan sgu ikke hænge nogen steder mere - jo ok hvis man bruger en af hullerne mellem sålen og resten B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg drikker ALDRIG mere ....øv

Er ovenstående noget vi evt skal printe ud så Arne eller Fast kan vifte dig om snuden med det næste gang det sker? :blink: Det er da vist ikke første gang de ord er skrevet i din log :tongue: :lol: :lol: :lol:

:lol:

Jeg tænkte præcist det samme, men var i først omgang for flink til at :smashtard: spock i knolden med det :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte præcist det samme, men var i først omgang for flink til at :smashtard: spock i knolden med det :tongue:

:tongue: Hæhæ jeg var ikke for flink :devil: Men nu har Spock også i sin tid truet med at jeg som velkomst hilsen når jeg kom til KBH ville blive rullet i tjære og fjer så det var oplagt lejlighed til lidt pay-back ;) :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 21. september 2004

Uhhh - ingen træning siden lørdag!!! Skandale! Skandale!

Til gengæld har jeg arbejdet non-stop (bortset fra en fest i lørdags :lol: - og tilhørende mega tømmermænd søndag) siden - og stort set kun levet af Buggi Burger, Pommes samt massive mængder af Chokofanter.. og så rekord-agtigt indtag af coca-cola.. stort set ingen søvn.. listen er uendeligt, skandale er det rette ord.. :angry:

Chokofanter er verdens onde.. jeg kan slet ikke stoppe med at få nok af dem, og det driver mig til vanvid med følgende konsekvenser:

1. økonomisk ruin :devil:

2. massiv vægt og fedt-forøgelse :angry:

Øv, nu var jeg i så god form, og så har 3 dage ødelagt meget.

Tog hjem kl. 17 fra job, åd 300 gram chokofanter og hældte et par liter cola ned, mens jeg arbejdede videre hjemmefra... efter lidt kort chat med Playboy fik jeg endeligt nosset mig sammen til at komme igang igen - en kort tur til SATS Nørrebro :thumb_down: til lidt pat-træning.

Er vild efter at komme igang igen efter sådan en pause - arbejdet har slugt alt - det er en skandale (nøgleordet for denne post :lol: ) men denne gang skal det være løgn, så jeg går på skrap skrap hestekur og gen-optræning fra nu af.

Kosten har været skandaløs de sidste 14 dages tid så det er på tide at skrive kosten ned igen i løse træk, så jeg kan holde mig selv i nakken.. har tidligere været en stor success. Derfor:

Tid: kl. 1730

Sted: SATS Nørrebro :thumb_down:

Program: Bryst

Rystede over hele kroppen af sukkerchok, manglende søvn og generel træthed, så det var med bævende hjerte.. højrep var intensionen.

Bryst:

Bænkpres:

- 15x50kg (let)

- 10x70kg (let, men rystende arme :chicken: )

- 8x80kg (ok)

- 5x90kg (tungt)

- 5x95kg !!! :w00t::devil:

Så sagde skulderen stop, følte ellers der var lidt mere i mig på trods af trætheden og sukkeret. Tror det er tid til max-forsøg en dag jeg er frisk og har en spotter i nærheden.

Incline DB Pres:

- 15x30kg

- 15x30kg :w00t: (slowmotion sidste 5 reps, pause i bunden)

- 20x30kg røvsygt - hader high reps

Incline DB Flying:

- 12x22kg

- 12x22kg

- 12x22kg

- 12x22kg (24 og 26 var udlånt, og armen kunne ikke bære mere)

DB Pullover:

- 40x30kg (føltes ridiculous - absolut ingen modstand i vægten :lol: )

- 50x30kg (til grin, gad ikke mere)

Lever Pec Dec:

- 3x15xwhatever

Havde mobilen med til træning (gør jeg normalt aldrig, men arbejdet kunne kalde når som helst) - og den ringede med besked om at arbejde, så jeg skred hjem til computeren - nåede således kun patten, selvom skulder også var på programmet... men det passede mig nu helt fint, blodsukkeret begyndte at falde og jeg var mega træt....

Tak til Playboy for at holde mig med selskab over MSN undervejs i træningen :lol:

2 x :banana: - mere kan det ikke sniges op på - men nu ER JEG TILBAGE!

Dagens kost:

Morgen:

- havregryn m. skummetmælk og protein-pulver

Frokost:

- lakseroulade og kalkunbryst

- salat

Eftermiddag:

- 300g chokofanter :thumb_down:

Det var her jeg besluttede mig for at det skulle være slut.

Igår fik jeg 1 kg chokofanter - sådan har det været hver dag siden lørdag... puha...

Slut med chokofanter!!!

Aften:

- Wok med kalkun, gulerødder, brune ris, Pytskud, bønnespirer m.v.

God aften MolBoere

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Hehe, ingen årsag ;)

Nogen skal jo se til, at du træner ordentligt B)

Anyway, ret imponerende styrke du har alligevel, taget i betragtning af din størrelse.

20 reps m. 30kg i DB pres er sgu en hel del, så burde du snildt kunne rive 40´erne rundt, og 45´erne også? og 5 reps med 95kg i bænken er også rigtig fint.

Link to comment
Share on other sites

Tak tak, men det er jo puny styrke i forhold til hvad de store drenge kaster rundt med.

Jeg kan ikke få DB > 36 kg op - armene kan simpelthen ikke.

Hidtil har jeg blot "svunget" DB op i een bevægelse - men det stopper ved 36kg.

Jeg er ved at øve mig i den der teknik hvor man hviler DB på knæene, og sparker så op.. går indtil nu fint, 30kg var nemme nok (og det plejer de ikke at være når jeg svinger)

Meeeeeen: 40kg DB kommer jeg nok desværre ikke til at reppe med foreløbigt... det er et stooooooooooort spring :thumb_down:

Og dog, who knows... one day.. one day...

Iøvrigt er Parkens største DB på 40kg så der stopper min karriere som DB presser ..

Det varer dog mange år (if efter) før jeg kan reppe 10 gange med 40kg.. så no problemo.

Pullover var dog rent til grin - man føler sig direkte latterlig når man repper > 30 gange med en 30kg DB uden overhovedet at mærke modstand, andet end at man syrer til i triceps :lol:

Havde ikke tid til at cykle i Parken, hvorfor det blev på Nørrebro jeg trænede (lige om hjørnet).

Link to comment
Share on other sites

Igår fik jeg 1 kg chokofanter

:w00t: Respekt, hvor mange stænger svarer det til ? eller er det de små poser ?

Og det er da ganske pæne vægte du smider rundt med, selvom at du siger det ikke har kørt specielt godt de sidste 14 dage ;)

Og du må da lige få teknikken på plads til at løfte de DB`s på plads, for hvis du kan tage 20 rep med 30 kg, så burde du også sagtens mindst kunne tage 5 rep med 40 kg :)

Og hvad ligger din patpres pr på ? siden du nu nævner du snart vil teste max..

Link to comment
Share on other sites

Hey Granhof!!!

- min bænk PR er 115 kg sat ved MOl træf sidste år i Tårnby.

Desværre har en skulderskade siden gjort det umuligt at træne bænken - men den sidste måned har jeg forsøgt mig lidt igen - incline bænk har alligevel gjort det muligt at beholde styrken.

Problemet med Chokofanterne er, at min cola-pusher på den anden side af Nørrebrogade har 300 gram Chokofanter for 20 kroner - og fordi jeg kommer der så tit kan jeg få det til 15 kr.....

Så f.eks. arbejdede jeg hjemme igår, mandag.. det blev farligt, for jeg gik nærmest i pendulfart (der er kun 30 meter til butikken fra min lejlighed), så det blev til en hel del chokofanter.. 4 gange 300 gram for at være præcis.. plus det sædvanlige slik (bounty, twix, sneakers osv)..

Katastrofalt!!!

Så det skal være slut NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Og mht incline DB - ja, sgu - det må da kunne lade sig gøre.. skal prøve næste gang jeg træner bryst...

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 22. september 2004

Har følt mig syg siden igår aftes - ondt i alle muskler og led - typisk tegn på at jeg har holdt 2-3 dages pause :lol: - ej, lidt småfeber og influenza-agtige symptomer.

Så dagens træning var skåne-kost:

Tid: kl. 1545

Sted: Parken

Program: Skulder/Mave/Kondi

Skulder:

Seated DB Pres:

- 1 x 12 @ 20kg

- 1 x 10 @ 22kg

- 1 x 10 @ 24kg

- 1 x 8 @ 26kg

- 2 x 5 @ 28kg

- 1 x 10 @ 24kg (backoff)

Standing DB Laterals:

- 1 x 10 @ 14kg

- 1 x 10 @ 14kg

- 1 x 12 @ 14kg

- 1 x 12 @ 14kg

Seated DB Arnold (uden rygstøtte):

- 1 x 10 @ 20kg

- 1 x 10 @ 20kg

- 1 x 8 @ 22kg

- 1 x 8 @ 24kg (hårdt)

Seated DB Laterals (strict):

- 1 x 10 @ 12kg

- 1 x 10 @ 12kg

- 1 x 10 @ 12kg

- 1 x 9 @ 12kg

Standing DB Front Raise:

- 1 x 10 @ 14kg

- 1 x 10 @ 16kg

- 1 x 10 @ 14kg

- 1 x 8 @ 16kg (træt)

Kondi:

- Spinning III (Chris Macdonald feat. Fast)

- Spinning II (Chris Macdonald feat. Fast)

Mave:

Swissball Crunch:

- 1 x 20 @ 20kg

- 1 x 20 @ 20kg

Swissball Skrå Crunch:

- 1 x 20 @ 20kg

- 1 x 20 @ 20kg

Dragon Flags:

- 1 x 10 @ bw

- 1 x 8 @ bw

Incline Leg Raise:

- 1 x 25 @ bw

- 1 x 20 @ bw (strict)

Sad sammen med Fast på bageste række (ja, Arne - det gjorde vi faktisk :lol: ) - var slet ikke i stand til at køre særligt godt - men det blev alligevel 2 superdejlige timer - i anden time var jeg helt væk, super fornemmelse i kroppen, herligt...

3 x :banana: for dagens skånetræning.

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

FoodLog 22.sept. 2004

Morgenmad:

- 50 g protein pulver m. vand

- 1 portion af wok fra igår :lol:

Frokost:

- Grøntsagssuppe (2 portioner)

- Blandet salat

- Sild

- 1 stk. rugbrød

Eftermiddag:

- 1 banan (mellem de to spinning-timer)

- 50 g protein pulver (til træning)

Aftensmad:

- 2 portioner wok fra igår :lol:

Hvis ikke jeg skulle have skrevet foodlog idag, havde jeg ædt store mængder Chokofanter. Stod i butikken idag, og manden bag disken lokkede for vildt, da han så jeg stod og gloede på Chokofanterne.. men jeg holdt mig flot i skindet :lol:

Tror nu ikke jeg gider skrive madlog meget mere, tager nok lige en dag eller to mere, mens jeg "genoptræner" :lol:

Link to comment
Share on other sites

Sad sammen med Fast på bagerste række (ja, Arne - det gjorde vi faktisk :lol: )  - var slet ikke i stand til at køre særligt godt - men det blev alligevel 2 superdejlige timer - i anden time var jeg helt væk, super fornemmelse i kroppen, herligt...

:lol: Jeg synes faktisk også det gik ret godt :cheer:...vi var jo lidt småsyge ;) Men på fredag.... :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Jir, d var 1 fornøjelse!

Jeg tror ikke jeg kører i Bolten imorgen - dermod lokker Anette Berg med udholdenheden i Parken...

Fredag kører jeg klart de 2 timer hos Chris i Parken - vi skal jo varme op til om aftenen, ikk=

Iøvrigt flot af "skrigeren" at hun holdt sig nogenlunde i skindet.. men fuck, hun lavede ikke en sk*d.. sat og prustede og stønnede, men hun lavede seriøst ingenting!

Kom til at grine flere gange, for det så helt komisk ud som hun var ved at eksplodere, mens hun hoppede op og ned af den cykel..

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share