Spock 2004


Spock
 Share

Recommended Posts

Guest PlayboY

Haha for en griner spock :lol: :lol:

Alt for fed måde du har at udtrykke din selvbedømmelse af en elendig træning :D

Egentlig ser det da slet ikke galt ud med styrken.. Jeg kan se du ligger på nogenlunde samme niveau som mig, selvom du er skadet.

Forstår dog ikke hvorfor du træner mave hver dag.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ej, jeg var sindssygt svag idag, pinligt, turde næsten ikke engang skrive det i loggen, hehe..

Jeg træner heller ikke mave HVER dag, men når jeg har tid og lyst - og så bliver det alligevel ofte til 4-5-6 gange om ugen :lol:

Men altså, det hele kunne seriøst ikke nytte noget idag :bigsmile:

- forresten, så "Wrong Turn" i aftes da jeg stenede - check den ud hvis I skal have lidt godt gys, den er ok.

Link to comment
Share on other sites

Hoosier >> Jeg kan rykke til anytime :lol: - så no problem.. lørdag d. 20 er ok for mig!

Søndag d. 14. marts 2004

Genoptræning dag 11

Cardio:

- Spinning III (Chris MacDonald feat. Fast & Arne)

- Spinning II (Chris MacDonald feat. Fast & Arne)

Bum bum bum.... hvad skal man sige.... don't drink and spin :bigsmile:..

1 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Hej Spock.

Du er sgu' ikke til at styre på 10 tønder land. Al den træning med en nyopereret skulder... ! :blink:

Men jeg skal lige ha' checket 1 ting: Hvor meget cola tyller du på an gennemsnitsdag ? Og er det 'rigtig' cola ?

Men i det hele taget imponerende, at du kan smide så mange timer på spinning & styrke hver uge ! :)

Link to comment
Share on other sites

Hep,

- jeg drikker ikke "rigtig cola", men cola light, så det er ikke så slemt..

Prøver at trappe ned men forbruget ligger typisk på 4-6 liter dagligt.. :angry:

Skulle gerne ned på 2...

Det er jo nemt nok at smide mange timer på træning når man elsker det, og ser frem til det hele tiden... lysten driver jo værket, og hvis det var surt slid så gad jeg ikke lægge så mange timer, helt klart...

Link to comment
Share on other sites

det ligner små søde fladmaste is-numser... Velbekommen ;)

:tongue: lol b-skaal :lol: :lol:

Hoosie: I'm in! :bigsmile:

Håber du har fået det bedre, Spockie...og smart at du ikke kom, for han kørte et hårdt program idag...jeg var helt svimmel da vi endelig blev færdig... :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Lyder dejligt, både Fast & MaxP - skal nok blive sjovt.

Ak ja, min is-test blev ikke som den skulle, det hele røg op igen.

Man kan da sige at jeg fik double value for money, hahaha..

Min mave er præcist 4 gange så stor som normalt, det er helt sindssygt!!!

Den er seriøst ved at eksplodere, så fyldt med luften er den!!

Avavav.. avavav. avv... ser helt deformt ud!! Somebody luk luften ud!!!

Tør næsten ikke poste den, den er seriøst mange gange større end normalt...

post-12-1079387043.jpg

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Ja jeg ved sgu heller ikke hvad der sker, men det er faktisk meget god beskrivelse af hvordan det føles - som om jeg har ædt en indkøbsvogn fyldt med gær... behøver vel heller ikke sige at jeg prutter ca. hver 20 sekund vel???? :devil: - og det er altså prutter af vindstyrke 10 :lol:

Faktisk ligger jeg med to dyner, et vattæppe og et sengetæppe over min krop her i sengen.. een dyne er ikke nok, den blæser af hvad gang der går en vind :lol:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Sidste døgns tid har været det værste i mit liv, har haft de mest sindssyge mavesmerter, diarre og opkast.... tilsidst tog jeg på Bispebjerg (af ren desperation) efter at have seriøst overvejet at prikke hul på maven med en brødkniv i nat...

Diagnosen stod på kraftig salmonella-infektion... så tror da pokker at jeg har det så elendigt.

Har fået en bunke medicin med hjem, håber det bliver bedre imorgen, for jeg klarer ikke meget mere end et døgn mere.

Får resultatet af prøver imorgen, som viser præcist hvilke antibiotika jeg skal have. Lige nu har jeg fået noget bredspektret som "rammer alt" :lol:

Grunden til den enorme mave er at tarmene er udspilede pga luft i maven, og det er det der giver de store smerter. Jeg vil seriøst ikke ønske det for min værste modstander, ever. Man ligefrem håber at der kommer en barmhjertig samaritaner og gør det af med een....

Vægt (for sjov:) 69 kg !! Har smidt 3-4 kg væske pga konstant diarre og opkastninger. Lækkert ikk?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share