Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Al den bicepstræning i går må have virket :tongue: - for har rent faktisk doms i biceps i dag!! :w00t: Kan ikke huske, hvornår jeg sidst har haft dét - for flere år siden garanteret. :crybaby: Føltes også som om, jeg fik rigtig godt fat musklerne i går for en gangs skyld. :4flex: :rolleyes:

Har desuden doms i pecs og en lille smule i ryggen - wuhu! :cheer::tongue:

Ingen træning her til aften. :smile: Ren afslapning + masser af mad. :4mewantfood: Så er jeg forhåbentlig klar til trøjen i morgen. :firebounce: Og squat og død selvfølgelig. :devil: Har endda fået lov til at få før fri fra praktik, så jeg kan nå i TSK, så de andre kan hjælpe mig med trøjen. :innocent::biggrin:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:bunny: :bunny: Morgencardio den 5-8-05: :bunny: :bunny:

:firebounce:LØB :firebounce:

Distance: 4.50 km

Kan se, jeg gav tre bananer sidst, måske lidt gavmildt. Men denne tur var nu langt bedre - masser af overskuuu' - fik endda indlagt nogle intervaller/temposkift, så 4x :banana: må være på sin plads! :cheer:

Føler mig i øvrigt forholdsvis frisk i dag, hvilket jo nok skyldes, at jeg for første gang i hele ugen kom op på ca. otte timers søvn i nat. :sleeping::biggrin:

Nu glæder jeg mig bare til at få fri, så jeg kan komme ud i TSK og i trøjen. :w00t::cooldance:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 5-8-05: :bottom::biggrin:

Bænkpres:

12@20kg

5@35kg

5@40kg

3@45kg

1@50kg

1@55kg

Trøje:

2@70kg (til 10 cm board)

1@70kg

1@75kg

[email protected] ("PR" - Kim rettede den ind i banen, men han siger, at jeg pressede den selv)

1@85kg (kom nemt nok fra bunden, men så glemte jeg åbenbart at fortsætte med at presse :blink: - begge dele generelt for alle løft :blush:)

2@90kg (til 5 cm board - baaah, lige i mit døde punkt, så det var vist med løftet røv og en finger på stangen fra Kim på begge reps :thumb_down:)

2@90kg (til 10 cm board - var helt død, så her måtte Kim også hjælpe :blush: - men tror dog, jeg havde fået den, hvis jeg havde kørt til 10 cm board før 5 cm board :smile:)

Squat:

8@20kg

5@35kg

5@40kg

3/3@45kg

5sæt@2reps@45kg (til box)

8sæt@3reps@45kg (kørte meeeeget bedre end de sidste par gange :bigsmile: - havde selvfølgelig lyst til at smække meget mere vægt på, men tænkte, at jeg hellere ville prøve at lave noget, der så bare nogenlunde ud :blush:)

Enarms-dødløft/suitcase dødløft: (Hvad hedder øvelsen? Den, hvor man står med stangen mellem benene :innocent: og løfter med én hånd. :unsure:)

1/1@70kg (højre/venstre - PR :tongue: - drengene var ved at lege, så jeg ville da også være med :w00t:)

Frivend:

En del sæt teknik op til nogle sæt@5reps@30kg, hvilket virkede som en fin vægt at øve teknik med. :smile: Har aldrig kørt frivend, eller nogen som helst anden vægtløfterøvelse for den sags skyld, før, så fik lige Rommel til at instruere lidt. :4thumbup: Gad vide, om jeg mon får doms i trapz i morgen. :w00t:

Dødløft:

5@65kg (sumo)

5@75kg (sumo)

12singles@80kg (10 sumo - kørte ret godt i dag :bigsmile:, 2 konv)

Rumænsk dødløft:

8/[email protected] (med låsegreb - skulle nok være stoppet efter syv reps i andet sæt, for der var lidt tendens til runding på sidste rep :mad:)

Læg i benpres:

18/16/16/15/15@50kg

supersetted med:

One-legged legpress:

(2x)6/6/6@50kg (mest fordi, den er så belejlig at supersette med læg, :rolleyes: for benene var egentlig ved at være færdige på dette tidspunkt)

Mave + lænd bliver i morgen, for havde jo været i TSK længe efterhånden, og var begyndt at føle mig en smule katabolsk. :tongue:

+ i alt ca. 36 km transportcykling :bike:

Udmærket træning igen. :smile: Bortset fra, da Claus mente, at jeg er ved at få håndtag. :crybaby: (Rommel sagde dog senere, at Claus ved ikke, hvad han taler om - det hjalp lidt at høre. :innocent:) Og da jeg blev tøsesur, hvilket desværre kom til at gå lidt ud over Coach Anyone, :blush: som dog heldigvis fik sat mig på plads igen. :rolleyes: Lidt senere fik han mig også til at grine lidt af mig selv - jeg kan være ret blond nogle gange. :hippy: :blush:

4x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Sandfærdigt citat fra dagens træning i TSK >>

Lars, jeg gider ikke det styrkeløft gejl mere. Nu skal du vise mig nogle ordenlige øvelser som frivend og træk så jeg kan dyrke den ædle vægtløfter-sport!

Desuden sidder dine nyvundne 10 kg rigtig godt!

<{POST_SNAPBACK}>

:4whistling:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

det begynder at se godt ud med bænken

regner med at se noget stort fra dig til sm

<{POST_SNAPBACK}>

Tak. :bigsmile: Og tak - skal gøre mit bedste. :blush: Nu må vi se - stilen skal jo også lige være godkendt. :4whistling:

Ser da i øvrigt ud til at gå rigtig godt med din bænk for tiden! :w00t: Starte på 250 kg - nice!! :cooldance:

Sandfærdigt citat fra dagens træning i TSK >>

Lars, jeg gider ikke det styrkeløft gejl mere. Nu skal du vise mig nogle ordenlige øvelser som frivend og træk så jeg kan dyrke den ædle vægtløfter-sport!

Desuden sidder dine nyvundne 10 kg rigtig godt!

<{POST_SNAPBACK}>

:4whistling:

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Godt nok sagde jeg ikke nogle af delene, men vil da godt medgive, at frivend er en sjov øvelse :4thumbup: - og de ekstra 10 kg sidder bestemt ganske udmærket på dig. :wink::smile:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce:Træning i TSK den 6-8-05: :firebounce:

Bænkpres:

12@20kg

8@35kg

8sæt@3reps@40kg (med fokus på teknik og eksplosivitet hele løftet igennem - kørt som Dmitry, selvom de 3 sek på nogle reps nok nærmere var anyone-sekunder end Q-sekunder :rolleyes:)

Incline db press:

12@16kg (som back-off til bænken)

Chins:

3@bw (med trekant-håndtag)

6sæt@3reps@bw (underhåndsgreb - tung i røven i dag :4whistling: - og så var ryggen vist også en smule brugt ovenpå gårsdagens træning :wink:)

supersetted med:

Tate press:

15@5kg

15/15/15/[email protected] (havde læst lidt op på teknikken, og fundet ud af, at jeg vist kørte den fint nok sidst, bortset fra en anelse for meget hældning på bænken :smile: - gik ikke højere op i vægt, da jeg lige vil være sikker på, at mine albuer er med på idéen først, for kunne nemlig mærke det en smule i den venstre - dog ikke noget særligt)

Frivend:

8@20kg

5sæt@5reps@30kg (ville lige øve mig lidt mere - sjov øvelse - og kan da også godt mærke mine undergunz + øvre ryg i dag :tongue:)

supersetted med først:

Laterals:

15@5kg

[email protected] (nope, er godt nok stadig ikke specielt vild med den øvelse :wacko:)

og derefter med:

Db upright row:

[email protected]

12/12@10kg

Smal bænk: (ca. 5 cm fra det glatte stykke)

15@20kg

15@30kg (skulle lige prøve - har ikke kørt den i en evighed, men den føltes fin nok, dog var der jo ikke specielt meget vægt på)

Træk til bryst:

Bredt greb:

12@30kg

8@40kg

5sæt@6reps@45kg

Underhåndsgreb med trekant-håndtag:

12@35kg

8@45kg (hårde - men sad rigtig godt! :cooldance:)

20@30kg (back-off)

supersetted med først:

One-armed db preacher curl:

(2x)12@5kg

(2x)10/10/[email protected]

og derefter med:

Concentration curl:

(2x)6/6/[email protected] :4flex:

Standing db hammercurl:

15@5kg (back-off - weee pump :4flex: :tongue:)

Mave på skråbænk:

15@bw

12/12/12@16kg

supersetted med først:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)15/12@2kg

og derefter med:

Hyperextensions:

15@bw

12@16kg (nasty pump i lænden! :firebounce:)

Det var jo ikke planen, at jeg skulle lave så meget i dag... :4whistling: Well, jeg holdt mig da til kun at køre meget, meget let bænk og ikke så meget andet for brystet (og ikke mere skulderpres før efter SM bænk :innocent:), men fik da vist disko'et den lige rigeligt aw ellers. :blush: Men var så fuld af energi - muligvis pga. et massivt kcal-overskud. :4mewantfood: :innocent:

:banana: :banana: :banana: :banana:

:bunny:Morgencardio: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 45 min :smile:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:cheer: :cheer: "Morgen"cardio den 7-8-05: :cheer: :cheer:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 44 min med ca. 10.5 kg rygsæk :smile:

Det føltes bare så skønt og god fart i stængerne, så tog lige en ekstra omgang omkring den ene del af Skt. Jørgens Sø. :headphonedance: Det begyndte at regne lidt til slut, men ikke noget særligt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

det begynder at se godt ud med bænken

regner med at se noget stort fra dig til sm

<{POST_SNAPBACK}>

Tak. :bigsmile: Og tak - skal gøre mit bedste. :blush: Nu må vi se - stilen skal jo også lige være godkendt. :4whistling:

Ser da i øvrigt ud til at gå rigtig godt med din bænk for tiden! :w00t: Starte på 250 kg - nice!! :cooldance:

Det er jo lige det med de dommer

men planen er at ligge ud på 250

håber at få 255 og et enten eller på 260 i sidste

men man skal jo også lige ramme dagen

men styrken er der, så må man jo bare prøve

Link to comment
Share on other sites

:bunny:Aftencardio den 7-8-05: :bunny:

LØB :firebounce:

Distance: 4.50 km

Trængte til at røre mig lidt, så i mangel af bedre blev det til en lille løbetur. :rolleyes: Føltes som om, det gik ret hurtigt efter min standard, og der var endda masser af energi til et par indlagte spurter/intervaller. :4jumpy: Så lidt svedig og forpustet blev man da... :wink:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

:bottom:Træning i TSK den 8-8-05: :bottom::innocent:

Frivend:

8@20kg

5@30kg

6sæt@5reps@35kg (alle squatracks var optaget, så varmede op med lidt let frivend...)

Squat:

Overhead squat:

15@kosteskaft

Alm:

8@20kg

5@35kg

5@40kg

5@45kg

3@50kg

3/3/3@55kg

2/2@60kg

Box squat:

8sæt@3reps@45kg (kørte ikke ligefrem genialt i dag :dry: - men de sidste to sæt blev da sådan nogenlunde)

Dødløft:

10@65kg (sumo, dobbelt overhåndsgreb)

5@75kg (sumo)

15singles@80kg (10 sumo, 5 konv)

Rumænsk dødløft:

12/12@80kg (med låsegreb)

Læg i benpres:

16@50kg

12/12/12/12@70kg

delvist supersetted med:

One-legged legpress:

(2x)8/8@50kg

Mave på skråbænk:

15@bw

15/15/15@16kg

supersetted med:

Hyperextensions:

15@bw

12/12@16kg (får altså sådan en dejligt pump i lænden af den her øvelse :bigsmile:)

Okay træning. :smile: Squatten kørte dog ikke helt, som jeg gerne ville have den til. :dry: Men havde godt nok også lidt trætte hoftebøjere pga. den forgangne uges løbeture. :blush: Det så dog lidt bedre ud på de sidste sæt, tror jeg. :smile:

Dagens højdepunkt må helt klart være erhvervelsen af det fine lille mærke, jeg nu har på højre balle! :w00t: Det skal træningen sgu næsten have 4x :banana: for. :tongue:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGENPW :walking:

Tid: ca. 34 min med ca. 10.5 kg rygsæk

Skøn morgen! :sun:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 8 km + 10 km + 12 km :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens højdepunkt må helt klart være erhvervelsen af det fine lille mærke, jeg nu har på højre balle!  :w00t:

Synes ellers at der var lidt tuderi... :poking: Men velbekomme til Coazen i hvert fald :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, :blush: men det var vist mest af overraskelse. For i virkeligheden kunne jeg jo godt lide det. :moon: :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Dagens højdepunkt må helt klart være erhvervelsen af det fine lille mærke, jeg nu har på højre balle! :w00t:  Det skal træningen sgu næsten have 4x :banana: for. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

You asked for it, you got it… :shades:

Bortset fra det, så synes jeg nu ikke din squat var så slem igen idag, ikke så meget fart, men god form. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens højdepunkt må helt klart være erhvervelsen af det fine lille mærke, jeg nu har på højre balle! :w00t:  Det skal træningen sgu næsten have 4x :banana: for. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

You asked for it, you got it… :shades:

Ja, det gjorde jeg vist. :tongue:

Bortset fra det, så synes jeg nu ikke din squat var så slem igen idag, ikke så meget fart, men god form.  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak! :w00t: Og nej, fart har jeg sgu aldrig noget af i squat - uanset vægten. :dry:

--------------

:cheer: :cheer: Cardio den 9-8-05: :cheer: :cheer:

MORGENPW :bunny:

Tid: ca. 33 min med ca. 10.5 kg rygsæk

Skøn, skøn tur, selvom jeg var pokkers træt (og troede, det var weekend, lige da jeg vågnede :crybaby:). :sleepy: Men livede da noget op i løbet af turen! :firebounce:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 8 km

Så fik jeg ikke lavet mere i dag, bortset fra at være ude at handle, da jeg følte, at benene ville have godt af en lille pause. :smile:

Link to comment
Share on other sites

med den neger røv du efterhånden har tillagt dig er det da svært at holde tænderne fra den :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Du får problemer med Anthon Berg ifølge deres patenter har de erhvervet Marcipanmåsen som skal være deres nye salgsobjekt! Men det claim kan du muligvis ryste eftersom den (altså måzzen) har været offentlig her på MOL længe før Berg "scorede" den!

SUK! Mange forgæves klik til denne log uden belønning med billeder!!

Edited by niceman
Link to comment
Share on other sites

:cheer: :cheer: Træning i TSK den 10-8-05: :cheer: :cheer:

Bænkpres:

12@20kg

8@35kg

5@40kg

3@45kg

1@50kg

1@55kg

Trøje:

2@70kg (til 10 cm board)

miss/1@80kg (til 5 cm board - ved ikke, hvad der gik galt på den første?! :raisebrow: koncentrerede mig måske bare ikke godt nok, :4whip: for nr. to var super nem :4thumbup:)

1@85kg (med røven løftet ca. en halv meter - ellers havde jeg sgu ikke fået presset vægten op :laugh:)

1/1@75kg (mistede banen på dem begge, :dry: men de var ellers nemme nok)

Incline db press:

14@16kg (back-off)

Pull-down - spadegreb:

12@30kg

8/8/8/8@40kg

supersetted med:

Db upright row:

12@(2x)7.5kg

10/10/10@(2x)10kg

Smal bænk: (5 cm fra det glatte stykke)

10/10/10/10@35kg (nemme nok - mere vægt på næste gang :smile:)

supersetted med:

Pull-down - smalt underhåndsgreb:

10/10/12/10@40kg

One-armed db preahcer curl:

(2x)12@5kg

(2x)[email protected]

(2x)5/5@10kg

(2x)[email protected]

supersetted med først:

Incline db flyes:

15@10kg (kunne ikke lige lade være... den giver jo sådan et dejligt stræk :innocent:)

og derefter med:

Pull-down - bredt greb:

9/7@40kg (sad godt! :4thumbup:)

Rotator cuff-øvelser:

(2x)15/15/15/15@2kg (opad/udad/opad/udad)

Teknikken spillede ikke heeeelt i trøjen i dag, men styrken lader til at være okay. :smile:

Resten af træningen var feee' :cooldance: - måtte virkelig beherske mig for ikke at brænde endnu mere. :innocent:

Måske lidt gavmildt, men :banana: :banana: :banana: :banana: for dagens træning. :pumpin:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGENPW :walking:

Tid: ca. 34 min med ca. 10.5 kg rygsæk

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 8 km + 2x ca. 10 km

Damn, det blæste da godt nok en halv pelikan, da jeg skulle hjem fra træning! :blink: Modvind, selvfølgelig... :dry::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

:headphonedance:Cardio den 11-8-05: :headphonedance:

MORGENPW :bunny:

Tid: ca. 34 min med ca. 10.5 kg rygsæk

For lidt søvn igen i nat, :dry: men egentlig okay gang i benene under pw'en. :smile:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 8 km

Heeelt flad i benene under cykelturen :blink:(begge veje :chicken:). Skyldes ganske givet mit søvnunderskud. :wink:

AFTENPW :walking:

Tid: ca. 34 min med ca. 10.5 kg rygsæk

Efter en tiltrængt morfar :sleeping: begav jeg mig ud på en lille aftenpw. :bigsmile: Let støvregn og perfekt temperatur. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

RunnersHigh>> Jo tak. :smile:

:cheer: :cheer: :cheer:Træning i TSK den 12-8-05: :cheer: :cheer: :cheer:

Dødløft:

Konv:

5/5/5@70kg

Konv. stående på skive:

3@70kg

3@75kg

3@80kg

3@85kg

3@90kg (med bælte herfra)

3@95kg

3@100kg (tangering af PR fra sidste sommer, men noget nemmere :smile: men damn, hvor er der bare langt ned til stangen!! :blink::chicken:)

Sumo:

5@70kg

1@90kg

3/3@110kg (alle sæt sumo uden bælte)

Squat:

8@20kg

5@40kg

8-10sæt@3reps@50kg (kørte ret godt i dag! :bigsmile:)

Lying leg curl:

10/10/10/10@2plader (mit hoved var simpelthen for træt til, at jeg kunne overskue at køre rumænsk dødløft :chicken: - så det blev lying leg curl i stedet, men de sad nu også okay i baglårene :smile:)

supersetted med:

Mave på skråbænk:

15@bw

15/15/15/15@16kg (brændte godt :cooldance:)

Hyperextensions:

15@bw

12/12/12@16kg (kan nu også godt mærkes i baglårene, når de allerede er blevet tæsket igennem :blush:)

supersetted med:

Standing calf raise:

12@50kg

12/12/12@80kg

18@50kg (back-off)

Var simpelthen så træt i hovedet, hvilket jeg har været hele dagen (stadig for lidt søvn :dry:), så det virkede helt uoverskueligt at skulle køre tung dødløft fra skive. :blink: Men tog det ét sæt ad gangen, og så gik det såmen ganske udmærket. Generelt fin styrke i dag! :bigsmile: Anders havde det vist på samme måde i dag... Så godt, det er weekend nu! :rolleyes: Fin, hyggelig træning med Eva og, som nævnt, Zhee Coach. :pumpin:

:banana: :banana: :banana: :banana: af de store. :cooldance:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGENPW :walking:

Tid: ca. 35 min med ca. 10.5 kg rygsæk

Det gik vist ikke så snapt i morges. :blush:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 8 km + 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK den 13-8-05: :firebounce: :firebounce:

Bænkpres:

12@20kg

5@35kg

5@40kg

3/3/3@45kg (altså, de var jo nemme, men ville gerne have lidt mere fart på...)

8sæt@3reps@40kg

Træk til bryst - bredt greb:

12@30kg (som opvarmning til chins)

Chins:

3/3/3/3@bw (bredt overhånsgreb - volumen PR! :w00t:)

4@bw (underhåndsgreb)

supersetted med:

Db upright row:

(2x)12@(2x)7.5kg

(2x)12@(2x)10kg

(2x)10/8/8@(2x)12kg

Smal bænk: (greb ca. 5 cm fra det glatte stykke)

8/8/8/8@40kg

supersetted med:

Træk til bryst - bredt greb:

8@40kg

6/6/6@43kg

One-armed db preacher curl:

(2x)12@5kg

(2x)[email protected]

(2x)6/5@10kg

(2x)[email protected]

supersetted med:

Seated cable row:

8/8/8@50kg

12@40kg (back-off)

Rotator cuff-øvelse:

(2x)15/15/15@2kg

Dejlig lørdagstræning med både Claus og tosserne. :biggrin: Rigtig god power i ryggen i dag. :firebounce:

:banana: :banana: :banana: :banana:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGENPW :walking:

Tid: ca. 45 min

Meget friskere her til morgen. :smile: Det er utroligt, hvad søvn kan gøre. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

:bunny: :bunny: Morgencardio den 14-8-05: :bunny: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 45 min med ca. 8.5 kg rygsæk

Tog et par kg ud af rygsækken i dag, da min nakke stadig er en smule stiv og øm, men den har det dog allerede betydeligt bedre end i går eftermiddags/aftes. :cheer: I morgen er den forhåbentlig så meget på toppen, at den ikke kommer til at genere, når jeg skal squatte. Skal i udstyr for første gang i (alt for) lang tid. :w00t: Min søde praktikvejleder har nemlig givet mig lov til fremover at gå tidligere om mandagen, så jeg kan nå i TSK at squatte sammen med de andre. :innocent::cooldance: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share