Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Tog lige lidt kropsmål igår morges, da det var ved at være længe siden... :rolleyes:

Stats pr. 28-7-05:

Højde: 171 cm

Vægt: 62.0 kg :blink:

Mål (i cm):

Talje, spændt (smalleste sted): 68.5

Hofte (bredeste sted): 97

Læg, spændt (h/v): 37.5/37.5 :chicken::crybaby:(målte dem ellers til 38 cm forleden, men det var vist om aftenen :unsure:)

Lår, spændt (bredeste sted) (h/v): 61/61 :bigsmile:

Overarm, spændt (h/v): 30/30.5 :chicken:

Underarm, spændt (h/v): 26/25

Bryst, forsøgt spændt (under armhulerne/bredeste sted): 91/93 (<-- er godt nok svært at måle på sig selv :wacko: - mener at kunne huske, at jeg målte begge dele til 85 cm engang i foråret sidste år :unsure:)

Det her er vist de seneste mål, jeg ellers har: :smile:

Lidt kropsmål... :4flex:

Højde: 171 cm

Vægt: 61.5-62.5 kg

Mål (i cm):

Talje, spændt (smalleste sted): 68 (sådan ca. - føler mig godt nok lidt bloatet i dag :confused:)

Hofte (bredeste sted): 96.5

Læg, spændt (h/v): 38/38

Lår, spændt (h/v): 59.5/59.5

Overarm, spændt (h/v): 29/29 (hmm... kan vist ikke passe - for nogle dage siden kunne jeg i hvert fald ikke få dem op på 29 cm :blink:)

Underarm, spændt (h/v): 26/25

Håndled (h/v): 15.5/15.5 

Gider ikke forsøge at bøvle med at måle bryst og skulder. B)

<{POST_SNAPBACK}>

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning i TSK den 29-7-05: :unsure:

Skulle egentlig køre tung dødløft og let squat i dag, men jeg følte bare slet ikke for tung dødløft. :chicken: Så besluttede i samråd med Zhee Coach at køre let i såvel squat som død i dag. :rolleyes:

Squat:

:baaa::baaa::baaa:

Kørte simpelthen elendigt! :mad: Gider slet ikke skrive, hvad jeg løftede. :wacko: Følte mig som en slatten karklud!! :newtongue:

Det virkede som den værste træning længe. Havde følelsen af, at der hang en eller anden tåge over mig (var vist ikke den eneste, der var en smule brandt aw i dag :raisebrow:), men den lettede sgu, da jeg kom til dødløften! :w00t:

Sumo dødløft:

15@65kg (rep PR - dobbelt overhåndsgreb)

10@70kg (rep PR - dobbelt overhåndsgreb)

15@75kg (rep PR)

15@80kg (rep PR)

15@85kg (rep PR)

10@90kg (rep PR)

10@95kg (rep PR)

10@100kg (rep PR)

8@110kg (PR :devil: og rep PR)

5@115kg (PR :devil::devil::devil: og rep PR - alle sæt uden bælte i.ø.)

Rumænsk dødløft:

8/8@80kg (med låsegreb - der var sgu ikke så meget mere at komme efter på dette tidspunkt, så det blev ikke til så meget :rolleyes:)

Læg i benpres:

20/16/15/15@50kg

supersetted med:

One-legged legpress:

(2x)8/8/8@50kg

Så var der desværre ikke tid til mere. :unhappy: Mave + lænd (og evt. lidt ekstra læg :wink:) tager jeg i morgen. :smile:

Kan vel ikke ligefrem påstå, at det blev til let dødløft i dag. :rolleyes: Men da jeg først kom igang, havde jeg bare lyst til at reppe derudaf - så det gjorde jeg. :biggrin: Men der skal godt nok trænes bundstyrke. :4whip: Så fremover tror jeg, jeg vil køre dødløft stående på skive på min tunge dag. :bottom:

Vil undtagelsesvis dele karaktergivningen for dagens træning op i to:

Squatten: 1x slatten :banana:

Resten: 5x :banana:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGENPW :walking:

Tid: ca. 34 min med ca. 8.5 kg rygsæk

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 8 km + 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

Mojn...

Fame flot i dag. Du er jo skabt til at brænde reps af!

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er en skam, at man ikke konkurrerer i 10'ere i dl. :laugh::tongue:

Det er sku godt reppet i dødløft!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak. :cooldance: Men som jeg sagde til Lungbrush på msn i går aftes - til gengæld kan jeg ikke squatte, om det så gjaldt mit liv. :wacko::chicken:

Tillykke med dine kloninger  :4thumbup: (selvom jeg må give Poul ret i, at der er temmelig meget "Zhe evil scientist" over det :unsure:  :laugh:  :laugh:).

:santa2:

Og mange tak! :w00t::4smartass: Til gengæld brillierede jeg så i går med at starte dagen med en lillebitte fejl, som kommer til at sætte mig to dage bagud. :blush::4slap:(Men til gengæld fik jeg så tidligt fri, fordi der så ikke var noget at lave før mandag... :4whistling:)

...og så lige  :1356:  :1356:  :1356: for dine PR's i dødløften - det kører bare for dig!  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det går ganske godt med sumo'en for tiden. :firebounce: Og må indrømme, at jeg faktisk godt kan lide at reppe i dødløft. :blush:

Link to comment
Share on other sites

:pumpin:Træning i TSK den 30-7-05: :4flex:

Bænkpres:

12@20kg

8@35kg

5@40kg

3@45kg

3@50kg

3@55kg

Bænkpres med kæder: (vægt inkl. 33 kg kæder)

3@53kg

3@58kg

8sæt@3reps@63kg (som regel var der rigtig god fart på de første to reps, hvorimod den tredje rep gerne blev sådan lidt underlig :unsure: - men det var i det mindste slet ikke tungt :smile:)

Incline db press:

12@16kg (som back-off til bænken)

Chins:

Medium bredt overhåndsgreb:

4/3/3@bw

Smalt overhåndsgreb:

3/3@bw

Underhåndsgreb:

5sæt@3reps@bw (nemme nok)

supersetted med først:

Dips:

12/10/9/9@bw (bedste serie længe :cooldance:)

og derefter med:

Seated db shoulderpress:

8@10kg

9/6/[email protected]

11@10kg (back-off)

Db one-armed preacher curl:

(2x)12@5kg

(2x)12/12/[email protected]

supersetted med først:

Db rows:

(2x)[email protected]

(2x)5@26kg (den øvelse gad jeg så alligevel ikke, fandt jeg ud af :blush:)

og derefter med:

Yates rows:

12@35kg

10@45kg

8/8@50kg

som til sidst blev supersetted med:

Seated alternating db curls:

(2x)7/7@10kg (én rep bedre end i onsdags :tongue:)

Mave på skråbænk:

15@bw

15/15/[email protected]

supersetted med:

Reverse hypers:

20/20@bw

Så var klokken ved at være lukketid... Ville godt have kørt lidt rotator + lidt læg, men jeg ville endnu hellere i bad, så jeg nåede ikke mere i dag. :rolleyes:

Udmærket træning ellers, i selskab med Q. :4flex: Og en motionist, som bemærkede, at jeg er blevet bredere over skuldrene, og at det ser godt ud. :innocent::blush:

Tror, det bliver til tre store for dagens træning: :banana: :banana: :banana:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGENPW :walking:

Tid: ca. 45 min

Damn, hvor blev jeg bare våd!! :blink:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Havde jeg været fornuftig at tage regntøjet på både ud og hjem, og så kom der selvfølgelig ikke en dråbe. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Utroligt at du kan holde vægten på 62 kg  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Med den mængde choko, jeg fik guffet i går aftes, ja, så må jeg nok være enig med dig... :blush::rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Pssst..... :ninja: kig Føtex's tilbuds avis for næste uge (protbarerne er på tilbud :santa2: )

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Utroligt at du kan holde vægten på 62 kg  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Med den mængde choko, jeg fik guffet i går aftes, ja, så må jeg nok være enig med dig... :blush::rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Pssst..... :ninja: kig Føtex's tilbuds avis for næste uge (protbarerne er på tilbud :santa2: )

:wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, har set det! :w00t: Tænkte faktisk straks på dig. :biggrin: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Utroligt at du kan holde vægten på 62 kg  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Med den mængde choko, jeg fik guffet i går aftes, ja, så må jeg nok være enig med dig... :blush::rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Pssst..... :ninja: kig Føtex's tilbuds avis for næste uge (protbarerne er på tilbud :santa2: )

:wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, har set det! :w00t: Tænkte faktisk straks på dig. :biggrin: :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor dog :unsure::laugh:

Bon appetit :wink:

(du skulle forresten ellers prøve nogle nye fantastiske barer jeg næsten lige har fået ind af døren :wub: DE er utrolige :4mewantfood:)

Link to comment
Share on other sites

(du skulle forresten ellers prøve nogle nye fantastiske barer jeg næsten lige har fået ind af døren :wub: DE er utrolige :4mewantfood:)

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder godt. :tongue4: Hvilket mærke? :4mewantfood:

Er også lige "kommet til" at bestille lidt protbars... :blush: Efter den seneste tråd om Udo's Choice, besluttede jeg mig for at prøve det, så der røg lige lidt barer med i bestillingen ved samme lejlighed. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

"Morgen"cardio den 31-7-05: :headphonedance:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 33 min med ca. 8.5 kg rygsæk

Super lækkert solskinsvejr :sun: - de første 20 min af turen. Men begyndte det at stå ned i stænger. :dry: Hvis ikke, det var fordi, min rygsæk ikke er vandtæt, og jeg havde bøger i tasken, ville jeg have været ligeglad, for det var jo lunt nok. Men stillede mig godt nok lige i ly under et træ, indtil det værste var overstået. Og fik da lige vekslet et par ord med en lidelsesfælle ved den lejlighed. :tongue:

Og så :walking: op til Føtex efter protbars bagefter. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Hey powergirl!

Hvor er det cool med gå-tur i regnvejr!

Ville lige forbi og sige hej fordi jeg har set "The Incredibles" for 20'ende gang på DVD igår, og kom sådan til at tænke på dig da jeg så Elasticgirl aka mor Helen. Hun er helt, helt fantastisk! Så vild med hendes stemme!

Sjovt, men jeg tænker jo at du må være lidt derhenad :shades:

Nå, har en lille aftale med mig selv om lidt morgen træning :innocent: så må hellere se at kigge lidt efter min seng... mmm.. burde være her et sted :smile:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Sally>> Mange tak for din hilsen! :bigsmile: Må indrømme, at jeg faktisk aldrig har set "The Incredibles". :blush: Det var St. Pauli, som mente, at Elastigirl da lige måtte være en avatar for mig. :w00t:

God træning til dig. :pumpin: Ser ud som om, du er kommet godt igang (trods rygproblemer :4ranting:) - Incognito ved, hvad han taler om. :4thumbup:

:firebounce:Morgencardio den 1-8-05: :firebounce:

LØB :blink:

Distance: 4.50 km

Ved ikke, hvad der gik galt for mig, da jeg vågnede i morges... :unsure: Men havde heeelt vildt meget lyst til en løbetur i stedet for en pw, så sådan blev det. :smile: Tog ikke tid, men mon ikke, jeg har løbet på omkring 6 min/km?! Dvs. lidt hurtigere end snegletempo. :tongue:

Har meldt mig som reserve til mit praktiksteds løbehold til DHL-stafetten, så det er da meget betryggende at vide, at jeg ville kunne løbe distancen uden problemer, skulle jeg være så heldig/uheldig at komme til at løbe. :rolleyes:

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

:poking:Træning i TSK den 1-8-05: :poking:

Squat:

Gik elendigt igen i dag, så gider slet ikke skrive om det. :dry: Det gik ellers endelig fremad med min squat, men her de sidste par gange har teknikken været helt hen i hegnet igen! :mad: :4ranting:

Dødløft:

5@65kg (sumo)

10@70kg (konv)

15singles@75kg (12 sumo, 3 konv - tog det meget roligt i dag, da fredagens dødløftmarathon godt kunne mærkes lidt i benene endnu :rolleyes:)

Rumænsk dødløft:

12/[email protected] (med låsegreb)

Læg i benpres:

20/17/17/17@50kg

supersetted med:

One-legged legpress:

(2x)10/10/10@50kg (helt færdig i benene - på den gode måde :bottom:)

Mave på skråbænk:

15@bw

12/12/12@16kg

supersetted med:

Hyperextensions:

15@bw

12/12@16kg

og:

Standing calf raise:

12/12/12@80kg

18@60kg (back-off)

+ i alt ca. 36 km transportcykling... :bike:

Bortset fra squatten en helt okay træning. :smile:

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Squat:

Gik elendigt igen i dag, så gider slet ikke skrive om det.  Det gik ellers endelig fremad med min squat, men her de sidste par gange har teknikken været helt hen i hegnet igen! 

Selvom teknikken er i hegnet kan det godt være en god squatdag, ellers ville jeg aldrig have andet end latterlige squatdage :laugh: Sprørg bare Q :innocent:

Nå, på den seriøse side (selvom jeg nok er den sidste der skal give gode squat råd :blush: ) kører du egentlig meget boxsquat?? De par gange min teknik har forbedret sig en smuuuuule, så er det sket vha. det.

Link to comment
Share on other sites

Har meldt mig som reserve til mit praktiksteds løbehold til DHL-stafetten, så det er da meget betryggende at vide, at jeg ville kunne løbe distancen uden problemer, skulle jeg være så heldig/uheldig at komme til at løbe.

Ha, jeg kom også til at tale over mig for et par uger siden, så jeg står også som reserve for det hold jeg er uddannet på. Jeg har bare ikke taget mig sammen til at prøveløbe turen endnu - satser vel egentlig på at trække frinummer :blush:

Link to comment
Share on other sites

Nå, på den seriøse side (selvom jeg nok er den sidste der skal give gode squat råd  :blush: ) kører du egentlig meget boxsquat?? De par gange min teknik har forbedret sig en smuuuuule, så er det sket vha. det.

<{POST_SNAPBACK}>

Kører jævnligt boxsquat... men jo, burde nok gøre endnu mere ud af det, for "alle" siger jo, at den er så god. :blush:

Er bare så f***ing træt af ikke at kunne finde ud af det. :4ranting: For det burde vel ikke være så svært at sætte sig ned og rejse sig op igen?! :raisebrow: Men det kommer vel engang, hvis bare jeg bliver ved med at øve mig... :unsure:

Har meldt mig som reserve til mit praktiksteds løbehold til DHL-stafetten, så det er da meget betryggende at vide, at jeg ville kunne løbe distancen uden problemer, skulle jeg være så heldig/uheldig at komme til at løbe.

Ha, jeg kom også til at tale over mig for et par uger siden, så jeg står også som reserve for det hold jeg er uddannet på. Jeg har bare ikke taget mig sammen til at prøveløbe turen endnu - satser vel egentlig på at trække frinummer :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Jeg satser også stærkt på at trække frinummer. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

:sleepy::sleepy:Den 2-8-05: :sleepy: :sleepy:

MORGENPW :walking:

Tid: ca. 33 min med ca. 8.5 kg rygsæk

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 8 km

AFTEN"CARDIO"

Rask gang --> ca. 24 min hen til Arne, hvor en god middag :4mewantfood: og godt selskab :blahblah: ventede. :bigsmile:

Pw --> ca. 21 min hjem igen :bunny:

Og nu: :sleeping::sleeping::sleeping:

Edit: Datofejl :4slap:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:cooldance:Træning i TSK den 3-8-05: :4thumbup: :cooldance:

Var meget sent færdig i lab (igen) i dag, så da jeg endelig kom ud i TSK, var ptpoul og anyone netop blevet færdige med at hygge sig i badet, og Rommel var i fuld gang med træningen. Alle andre var allerede taget hjem, så jeg nåede ikke i trøje i dag - havde ellers gået og glædet mig til det hele dagen. :crybaby: Vil forsøge, om jeg kan få lidt tidligere fri på fredag, :innocent: så jeg kan hoppe i trøjen da. :firebounce:

Det blev i stedet til en noget disko-agtig træning. :4flex:

Incline db press:

12@10kg

[email protected]

6/6/[email protected] (ingen energi i begyndelsen af passet pga. stress + ny teknik + ikke mindst generel ærwelighed gjorde, at jeg var max svag hér :chicken::laugh:)

supersetted med:

Træk til bryst - bredt greb:

12@30kg (som opvarmning til chins)

Chins:

4@bw (underhåndsgreb)

3(+3)/(3(+3)@bw (overhåndsgreb - excentriske i parentes)

Træk til bryst - bredt greb:

10@40kg

5/6/6@45kg

12@40kg

supersetted med:

Tate press:

12@5kg

12/12/[email protected] (er ikke helt klar over, om jeg gjorde det rigtigt, men synes godt, jeg kunne mærke lidt i triceps... :unsure:)

Alternating db front raises:

(2x)12@5kg (hmm... synes ikke helt, jeg bryder mig om den :raisebrow:)

Seated face-pulls:

20@35kg

15/12@40kg

supersetted med:

Db upright row:

[email protected]

12/15@10kg

Seated cable row:

8@50kg

6/6/9@55kg

15@40kg (back-off)

supersetted med:

One-armed db preacher curl:

(2x)12@5kg

(2x)[email protected]

(2x)8/[email protected] (blev noget lidt mærkeligt noget, for de 8.5 kg var "sammensat" af en 7.5 kg's db + en 1 kg's db - lidt uhandy)

Concentration curl:

(2x)6(+2)/5(+1)/5(+1)@7.5kg (forced i parentes :4flex: :tongue:)

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)10/10@3kg

(2x)15@2kg

Standing db hammercurl:

15@5kg (faktisk en smule hårdt til sidst :blush: - men okay pump for en gangs skyld :w00t:)

Incline db flyes:

5@10kg

[email protected]

6/6@16kg

12@10kg (back-off)

Det var simpelthen så skønt at få trænet! :bigsmile: Var ret stresset, da jeg ankom til TSK. :wacko: Men efter de første par øvelser, var jeg ved at være faldet til ro igen, og der var fin energi i resten af træningen. :smile:

Fik også kæwet den lidt (meget :blush:) med Rommel. :blahblah:

:banana: :banana: :banana: :banana:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGENPW :walking:

Tid: ca. 34 min med ca. 10.5 kg rygsæk

Øgede vægten med 2 kg i dag. Det kunne da godt mærkes, men det var nu ikke så slemt, bortset fra, at det er en ret dårlig rygsæk, jeg går med. :wacko: Må altså snart få taget mig sammen til at købe en ny. :blush:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 8 km + 2x ca. 10 kg

Link to comment
Share on other sites

Sikke en træning!  :w00t: Godt gået med chins'ene :1356: ... er det rigtig forstået at du har taget 2 x 3 helt rigtige! (uden snyd og underhåndsgreb  :tongue:  :wink: ).

<{POST_SNAPBACK}>

De første tre var sådan nogenlunde og med mediumbredt overhåndsgreb. På det efterfølgende sæt prøvede jeg med bredt overhåndsgreb og tog tre rigtig dårlige, absolut ikke-godkendte. :sneaky2: Men i lørdags fik jeg fire ganske gode med det mediumbrede greb, :4sport: så det går da fremad. :cooldance: Men synes stadig, jeg har svært ved at "få kontakt" og trække med lats'ene. :unsure:

----------------

:cheer: :cheer: Morgencardio den 4-8-05: :cheer: :cheer:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 35 min med ca. 10.5 kg rygsæk

Er trææææt (for meget stress, for lidt søvn :wacko:), :sleeping: så det tog lidt tid at få gang i stængerne. Ellers en udmærket tur - og jeg vågnede da en smule op. :sleepy:

Senere bliver det selvfølgelig til de sædvanlige 2x ca. 8 km transportcykling. :bike:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share