Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alle>> Tusind tak for held-og-lykke'erne og for lykønskningerne! :bigsmile:

DM i Albertslund den 2. april 2006: :superman:

Indvejning:

64.2 kg (trekamps-PR :innocent:)

Squat:

1. løft:

115 kg - godkendt 3-0 (PR +2.5 kg)

2. løft:

122.5 kg - godkendt 3-0 (PR + 10 kg)

3. løft:

127.5 kg - underkendt 3-0

Kom halvskidt ud med stangen og kom hurtigt op på tæerne under løftet, så fik spotterne til at tage den, i stedet for at bruge kræfter på noget, som jeg var chanceløs på.

Bænkpres:

1. løft:

75 kg - underkendt 2-1 (skæv udstrækning)

2. løft:

75 kg - underkendt 3-0 (bare noget lort - tror, jeg mistede spændet?!)

3. løft:

75 kg - godkendt 2-1 (pyyyyha! :innocent: trekamps-PR +5 kg, godkendt-PR +2.5 kg)

Stina fik lige sagt nogle gode ting til mig inden løftet. Tusind tak! :4winkkiss: Og dem fra klubben fik råbt de rigtige ting til mig, mens jeg lå derinde. Også tak! :bowdown:

Dødløft:

1. løft:

137.5 kg - godkendt 3-0 (nem)

2. løft:

145 kg - godkendt 3-0 (trekamps-PR +2.5 kg; også ganske overkommelig)

3. løft:

152.5 kg - godkendt 3-0 (trekamps-PR +10 kg; godkendt-PR +5 kg, overall-PR +2.5 kg)

Tror, der var til 5 kg mere i dag. :bigsmile:

Total:

350 kg (PR +25 kg :superman:)

Blev 2'er i -67.5, slået af Lise, selvfølgelig, som lavede 427.5 kg (167.5(dansk rekord)-90-170). Og blev 2. bedste dame på wilks! :4jumpy: (ud af 11, tror jeg nok)

Der havde været til en del mere i squatten, hvis ikke jeg havde været så nervøs, og hvis jeg havde haft nogle knæbind med elastik i. :innocent::blush: Men nervøsiteten var godt nok ved at slå mig ud. :wacko: Troede sgu, jeg skulle kaste op under opvarmningen til squatten. :crazy: Og blev også pæææænt nervøs, da jeg var ved at bomme i bænk. :blush: Men når man så når til dødløft, begynder det jo at blive rigtig sjovt! :w00t:

Tillykke til alle med de mange flotte resultater, der blev lavet både i går og i dag. :4thumbup:

Og især et kæmpe stort tillykke til Eva, som blev udtaget til EM!!! :superman:

Edit: Det var forresten også PR i bænken. :smile:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det flotte resultat. Du er sgu en stærk tøs.

Tak for kage iøvrigt :4mewantfood:

Mange tak. :w00t: Og det var da så lidt mht. kagen - den var der jo for at blive spist. :4mewantfood:

Halløj Katrine

Tillykke med resultatet :devil: , jeg har helt dårlig samvittighed :blush: , mht de der knæbind :sneaky2: , men glæd dig de er på :w00t:

Jan

Hehe - tak skal du have. Men du skal nu ikke ha dårlig samvittighed mht. knæbindene - jeg skulle bare selv have været tidligere ude. :blush: Men nye knæbind... og hvis så Henrik Sørensen lægger dem på... Så er der til 150. :innocent:(Om hovedet vil. :sneaky2:)

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med stævnet Hoos, PR's i alle løft (og vægt :tongue: ) er trods alt ikke så ringe. :superman:

Jeg kan ikke lade være med at tænke på at nu har du da efterhånden en del stævner under bæltet, så man skulle tro det med nerverne ikke ville være et problem længere.

Har du tænkt nærmere over hvorfor du stadig har lidt vanskeligheder på den front?

Link to comment
Share on other sites

Flot stævne smukke - kæmpe stort tillykke :4thumbup:

Mange tak. :blush: Det var virkelig hyggeligt at se jer allesammen igen, selvom der desværre ikke blev så meget tid til snak. :unhappy: Men så må jeg jo se at komme til Odense igen snart. :innocent:*hostskildpaddelagkagehost*

superflotte løft, for satan da...! :bigsmile: hatten af for det.. (to sek, finder lige en.. )

Tusind tak. :w00t:

there you go... :tongue:

:laugh:

Totalt flotte løft Hoos!! :4thumbup: Damn - det ville jeg gerne have set, nå, men stort tillykke!!!

Jo tak, bortset fra skod-bænken er jeg også okay tilfreds. :smile:

Endnu en gang tillykke med det

Det var en flot omgang

men havde nu regnet med 160 i dødløft :4thumbup:

Well... jeg blev overrasket over, at Claus kun ville have mig på 145 kg i andet forsøg, men jeg havde sagt, at han måtte bestemme. (Kim var jo dommer - ellers havde jeg ganske givet fået 150 kg på. :tongue:) De 152.5 kg i tredje var dog min egen beslutning for at nå de 350 kg. :smile: Men ville da gerne have givet de 160 kg et go. :wink: Næste gang måske... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke lade være med at tænke på at nu har du da efterhånden en del stævner under bæltet, så man skulle tro det med nerverne ikke ville være et problem længere.

Har du tænkt nærmere over hvorfor du stadig har lidt vanskeligheder på den front?

Nej hvorfor skulle Kathrine havet tænkt over det - tænker vi mennesker normalt over noget der betyder noget for os? :tongue: Og hvis hun havde - så er jeg sikker på at hun ville skrive alle detaljer om denne eventuelle selvreflektion på internettet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nej hvorfor skulle Kathrine havet tænkt over det - tænker vi mennesker normalt over noget der betyder noget for os? :tongue: Og hvis hun havde - så er jeg sikker på at hun ville skrive alle detaljer om denne eventuelle selvreflektion på internettet :smile:

Haft en god søndag, arne? :wink:

Ja, selvfølgelig har hun tænkt over det, og bare fordi hun ikke har skrevet så meget om det tidligere kunne det da godt tænkes hun ville dele det, og måske få gode råd til at få gjort noget ved det.

Hvad ved jeg?

Link to comment
Share on other sites

Mange tak. :blush: Det var virkelig hyggeligt at se jer allesammen igen, selvom der desværre ikke blev så meget tid til snak. :unhappy: Men så må jeg jo se at komme til Odense igen snart. :innocent:*hostskildpaddelagkagehost*

Tusind tak. :w00t:

:laugh:

Jo tak, bortset fra skod-bænken er jeg også okay tilfreds. :smile:

Well... jeg blev overrasket over, at Claus kun ville have mig på 145 kg i andet forsøg, men jeg havde sagt, at han måtte bestemme. (Kim var jo dommer - ellers havde jeg ganske givet fået 150 kg på. :tongue: ) De 152.5 kg i tredje var dog min egen beslutning for at nå de 350 kg. :smile: Men ville da gerne have givet de 160 kg et go. :wink: Næste gang måske... :innocent:

Det var også bare pjat, man må jo bare tage lidt af gangen

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med stævnet Hoos, PR's i alle løft (og vægt :tongue: ) er trods alt ikke så ringe. :superman:

Nej, det var da okay. :bigsmile: Kunne have været bedre, men kan det ikke altid det?! :smile:

Tillykke med resultatet og alle dine PRs :4thumbup:

Mange tak. :w00t:

Super flot resultat, min unge prot-kage-yndling :cool::tongue:

Takker. :bowdown:

Det var også bare pjat, man må jo bare tage lidt af gangen

Jojo... Men kunne da godt have tænkt mig at se, hvor langt 160 kg ville være kommet op. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Blev lige gjort opmærksom på følgende:

Deltagere til EM Styrkeløft 9-14 maj, Prostejov, Tjekkiet

60kg Eva Buxbom

67,5kg Lise Ejlertsen

Reserve: Kathrine Bak

75kg Dan Kristensen

90 Michael Jensen

100 Keld Ingerslev

110 Casper T Nielsen

110 Peter Eriksen

125 Morten Sørig

Reserver: Louis Prethuen & Ryan Søndergaard

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Blackmoore, DaDane>> Rigtig mange tak! :superman: Ja, dødløften kørte super i går. :4jumpy:

cj8000, Mona>> Tusind tak. :biggrin: Blev godt nok glad og overrasket, da jeg blev gjort opmærksom på listen. :blush: Selvfølgelig vil jeg da vildt gerne med, men jeg håber nu alligevel ikke, at Eva eller Lise bliver nødt til at melde afbud. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share