Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

:bunny:Træning i TSK 7-4-06: :bunny:

Squat med elastikker oppefra:

8@65kg

8@75kg

5sæt@5reps@85kg (bælte)

Farmerwalk-dyst:

Godt 1.5 runder@(2x)32kg

Heldigvis var der præmie til både de to første og til bedste dame, så jeg fik da reddet mig en protbar trods en solid sidsteplads. :laugh:

Sumo dødløft:

5@65kg

5@75kg

3singler@80kg (bælte)

7singler@85kg (bælte)

Walking db lunges:

(2x)10/10/10@(2x)10kg

Mave på skråbænk:

12@bw

8/8/8@5kg

supersetted med:

Hyperextensions:

12/12/12/20@bw

og:

Standing calf raise:

15/15@60kg

Av! :crazy:

Det der med at tage det stille og roligt er jeg vist ikke så god til. :tongue: Er i hvert fald øm OVERALT! :innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lean-away. :smile:

Det vil jeg prøve i morgen. :4thumbup: Hvor meget hældning plejer du at have på bænken?

Nogenlunde som denne ... dog sørger jeg for at holde den ende af DB'en som er nede ved lillefingeren som det højeste punkt til alle tider :smile:

shoulder-exercises-one-arm-incline-lateral-raises.gif

Link to comment
Share on other sites

Nogenlunde som denne ... dog sørger jeg for at holde den ende af DB'en som er nede ved lillefingeren som det højeste punkt til alle tider :smile:

shoulder-exercises-one-arm-incline-lateral-raises.gif

Mange tak! :4thumbup: Den glæder jeg mig til at teste i morgen. :pumpin::superman:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 8-4-06: :strat:

Bænkpres med fødderne oppe:

10@20kg

10@30kg

10@40kg

3@50kg (det var max :chicken::laugh:)

Var helt død i pecs'ene herefter, så ikke flere brystøvelser i dag. :blush:

supersetted med:

Træk til bryst - bredt greb:

12@30kg

og derefter med:

Chins - bredt greb:

3/3/3@bw

Intet at mærke i skulderen i dag. :smile:

Yates rows:

12@20kg

12@40kg

12@45kg

8/8/8@50kg

supersetted med:

One arm incline laterals:

(2x)15@3kg

(2x)8/7/6/6@5kg --> (2x)15@5kg one-arm lean away laterals direkte efter sidste sæt

Lavede den ikke helt rigtigt, kan jeg se, når nu jeg ser animationen igen. :blush: Prøver igen på onsdag. :rolleyes:

Db spider curls:

12@5kg

[email protected]

7/7@10kg

[email protected]

supersetted med først:

One armed triceps pushdown:

15@10kg

8@15kg (føltes lidt underligt i venstre albue)

og derefter med:

Tate press:

20@5kg

[email protected]

Den her øvelse bliver altså aldrig lige mig, tror jeg... :unsure:

Seated db rear laterals:

15/15/15@5kg

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)12/10@3kg

(2x)15@2kg

Igen i dag måtte jeg smide lidt af min efter-trænings-mad ud. :crazy: Har virkelig haft problemer med at spise den sidste uges tid. Det eneste, jeg virkelig har lyst til, er slik og Nutella. :sneaky2: Al anden mad skal jeg nærmest tvinge i mig. :wacko: Det ligner mig godt nok ikke, ikke at have nogen appetit... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Igen i dag måtte jeg smide lidt af min efter-trænings-mad ud. :crazy: Har virkelig haft problemer med at spise den sidste uges tid. Det eneste, jeg virkelig har lyst til, er slik og Nutella. :sneaky2: Al anden mad skal jeg nærmest tvinge i mig. :wacko: Det ligner mig godt nok ikke, ikke at have nogen appetit... :nonono:

Det passer jo ikke. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hov forresten - jeg var inde at tjekke i går, om mine praktikpoints langt om længe skulle være kommet (jeg var i praktik i sommerferien). Og sørme så! :w00t: Registreret den 29-3-06 (bedømt 30-9-05, så de har godt nok haft fart på! :laugh:). Så nu kan jeg kalde mig selv levnedsmiddelingeniør. :4smartass::blink:

Link to comment
Share on other sites

Og så har jeg i øvrig udskudt diæt-starten. :4mewantfood: Synes, det ville være lidt for fjollet at rende at tabe mig her nu, hvis jeg alligevel skulle være så heldig at komme til at løfte til EM. :blush: Så diæt må vente til derefter. Så er det jo også nærmere sommeren, så det er vel egentlig ikke så tosset. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Du skal da ik tabe dig :poking:

Nu er det ikke fordi, jeg vil være en pind eller noget - bare rolig. :smile: Gad bare godt at se, hvordan min mave ville komme til at se ud, hvis jeg smed 2-3 kg. Og om det mon skulle være muligt at få bare den mindste lillebitte markering på mine stænger (men næppe - det kræver nok noget mere end 2-3 kg :laugh:). Men det kunne være meget rart, hvis man kunne komme til at føle sig godt tilpas ved at gå med lidt kortere toppe til sommer - og så spiller det altså ikke med den lille mavedelle, jeg render rundt med. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Tabe dig?? Seriøst, Kathrine, jeg troede du havde kommet dig over din diæt-psykose... :unhappy:

Rolig nu. :smile: Jeg kan virkelig ikke se, hvad problemet skulle være i, at jeg smider 2-3 kg, holder vægten på det niveau et stykke tid (sommeren over, hvis jeg gider), og så begynder at bulke igen op mod SM. :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Nu er det ikke fordi, jeg vil være en pind eller noget - bare rolig. :smile: Gad bare godt at se, hvordan min mave ville komme til at se ud, hvis jeg smed 2-3 kg. Og om det mon skulle være muligt at få bare den mindste lillebitte markering på mine stænger (men næppe - det kræver nok noget mere end 2-3 kg :laugh:). Men det kunne være meget rart, hvis man kunne komme til at føle sig godt tilpas ved at gå med lidt kortere toppe til sommer - og så spiller det altså ikke med den lille mavedelle, jeg render rundt med. :innocent:

altså Kathrine... hæ hæ ... du er så omskiftelig som en vejrhane :tongue:

p.s. Du ved da godt hvordan din mave ser ud med en smule mindre fedt, så ingen overraskelser der :wink:

Link to comment
Share on other sites

altså Kathrine... hæ hæ ... du er så omskiftelig som en vejrhane :tongue:

p.s. Du ved da godt hvordan din mave ser ud med en smule mindre fedt, så ingen overraskelser der :wink:

Nææ... det synes jeg nu ikke i dette tilfælde. :smile: Har jo sagt i flere måneder, at jeg ville gå på en mini-diæt efter DM, fordi jeg efterhånden har nået min grænse mht. hvor meget fedt, jeg kan have på kroppen og stadig have det godt med det. Jeg havde jo bare ikke forventet at blive udtaget som reserve til EM.

Jeg forslog ellers, at vi skulle se om hun kunne komme op på 100 kg før jeg ramte 150 kg...Men neeeeeeeej, DET kunne der ikke blive tale om! :nonono::tongue:

Det tror jeg ærligt talt ikke ville gøre nogen af os noget som helst godt. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share