Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Blackmoore, DaDane>> Rigtig mange tak! :superman: Ja, dødløften kørte super i går. :4jumpy:

cj8000, Mona>> Tusind tak. :biggrin: Blev godt nok glad og overrasket, da jeg blev gjort opmærksom på listen. :blush: Selvfølgelig vil jeg da vildt gerne med, men jeg håber nu alligevel ikke, at Eva eller Lise bliver nødt til at melde afbud. :smile:

jo du gør :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jo du gør :laugh::tongue:

Nej, det gør jeg seriøst ikke. De er jo begge to mine holdkammerater på vores tøse-ligahold, og desuden er Eva så godt som min klubkammerat efterhånden. :smile:

Men selvfølgelig vil jeg da rigtig gerne med - det er jo heller ikke sådan, det skal forstås.

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Nej, det gør jeg seriøst ikke. De er jo begge to mine holdkammerater på vores tøse-ligahold, og desuden er Eva så godt som min klubkammerat efterhånden. :smile:

Men selvfølgelig vil jeg da rigtig gerne med - det er jo heller ikke sådan, det skal forstås.

Forstår jeg godt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Heysan Hoos godt at se dig komme igen på det sidste patpres og forøvrigt drabeligt opspænd :4thumbup:

Jo tak - det var vist mere held end forstand. :tongue: Var godt nok også blevet bitter, hvis ikke jeg havde fået lov til at dødløfte. :dry:

Hej Kathrine!

Tillykke med det flotte resultat! :bigsmile:

Din squat og dødløft så godt ud :thumb:

Jo tak, og i lige måde, Søren. :4thumbup: Dødløften var vist helt udmærket, ved nu ikke med squatten - havde jo lidt balanceproblemer ligesom dig. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke til dig!

Med at du figurerer på listen over deltagere ved EM! :w00t:OG med dine vilde løft selvfølgelig :4thumbup: (det går over min forstand, hvordan man kan squatte over 100 kg! :blink: ...men det siger selvfølgelig mere om mig end det gør om dig :laugh:).

:banana::banana::banana::banana::banana:

Stine.

Link to comment
Share on other sites

Godt løftet Hoos :superman:

Så hjalp det trods alt at du fik et par kiks og lussinger :tongue:

Ja. :innocent:

Stærkt løftet lille pige og rigtig godt at se dig igen :smile:

Taaaak. :blush: Og i lige måde. :4winkkiss: Vi savner dig jo i TSK... :crybaby:

Tillykke til dig!

Med at du figurerer på listen over deltagere ved EM! :w00t:OG med dine vilde løft selvfølgelig :4thumbup: (det går over min forstand, hvordan man kan squatte over 100 kg! :blink: ...men det siger selvfølgelig mere om mig end det gør om dig :laugh:).

:banana::banana::banana::banana::banana:

Stine.

Tusind tak, Stine! :w00t: Det med squatten skal du nu ikke være så benovet over. :blush: Du har jo squattet mere end mig raw, så det kunne du såmen også sagtens godt pakket ind - det er jo bare udstyret, der løfter resten. :innocent:

Tillykke med det - og tak for kage. :4mewantfood:

Tak - selv tak, og tak for massage! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil bare lige hilse og sige at man ikke skal tro på noget af det Lars skriver på msn! :blush:

:laugh:

Jeg tror nu på langt det meste af det, Lars siger på msn. :innocent:

Et forsinket tillykke herfra med sølvet og PRs'ne! :4thumbup: :devil:

Jo tak. :superman:

:tongue: Ihh, hvor er du altså stærk :tongue:

Tillykke med resultatet, det er vildt flot gået

(Måske er det alt det kage du spiser der gør det?)

-Camilla

Tak skal du have, Camilla. :w00t: Kage - det er vist mere bozne, der får sin styrke derfra. Jeg sværger til slik. :blush:

----

Tja... Havde store planer om at få lavet et eller andet fysisk i dag. :innocent: Men var så smadret efter en hel dag med at høre på eksamensprojektfremlæggelser, at jeg blev nødt til lige at få mig en morfar, da jeg kom hjem. :blush: Det blev så til to en halv time. :blush: :blush: Så nu må jeg vist hellere bare bruge resten af dagen på at forberede mig til min eksamen i morgen. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hey Hoos .

Hyggeligt at hilse på dig i lørdags :blahblah: og få en lille sludder...

Og tillykke med det flotte resultat :clap:

Doktoren

Ja, det var hyggeligt. :bigsmile: Du ser massiv ud. :w00t: Og tak skal du have - 350 kg i totalen var et mål - så det er jeg glad for. :smile:

Du lee'!

Held og lykke med eksamen i morgen :bigsmile:

:superman:

Må også lige hoppe med i koret: TILLYKKE

Jeg er oprigtigt imponeret!

Knus

Mads

(som havde overvejet at komme ud at kigge, men kom først hjem fra byen kl 8.45... :innocent: )

Taaaaak. :4winkkiss::blush:

Link to comment
Share on other sites

Fik trænet i går... Lækkert at komme igang igen efter DM. :4thumbup: Tog det bare stille og roligt, da jeg var ret smadret i skallen pga. for lidt søvn. :crazy: Men nu er eksamen overstået, og jeg har påskeferie! :superman:

:cheer: :cheer: Træning i TSK den 5-4-06: :cheer: :cheer:

Squat:

10@20kg

10@45kg

Til box:

3@45kg

3/3/3/3@50kg

Alm:

3/3/3/3@50kg

Sumo dødløft:

10@65kg

10@75kg

10singles@85kg (god fart)

Goodmornings:

12@20kg

12@40kg

5sæt@5reps@60kg

Startede bare let ud, men får helt sikkert doms alligevel. :w00t:

Mave på skråbænk:

12@bw

6/6/6@5kg

Sad rigtig godt. :superman:

supersetted med:

Hyperextensions:

10/10/10/10@bw

Standing calf raise:

8/8@80kg

supersetted med:

Hanging leg raise:

15@5kg

[email protected]

Fin træning trods lidt tung i hovedet. Fik kæwet den lidt med Q, som deloadede. :blahblah::biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med de fantastiske resultater ved DM.

Virkede det-der-du-ved-nok, eller skal vi lave et forsøg mere?

Tak skal du have. :biggrin: Nej, har ikke fået det til at virke. :unhappy: Men prøver lige igen - nogle gange fungerer det efter nogle forsøg. :unsure:

------

:superman:Træning i TSK torsdag den 6-4-06: :4flex:

Bænkpres med miniband underbænken:

12@20kg

5@30kg

6sæt@3reps@35kg

Alm:

6@50kg

supersetted med først:

Træk til bryst - bredt greb:

12@30kg

og derefter med:

Chins - bredt overhåndsgreb:

2@bw+5kg

2@bw

Kunne mærke det en anelse i min højre skulder, når jeg var helt udstrakt. Tror såmen bare, det skyldes, at jeg har en stram højre brystmuskel, men gik alligevel tilbage til træk til bryst for en sikkerheds skyld.

og derefter med:

Træk til bryst - bredt greb:

5/5@50kg

10/10/10@40kg

Bent over BB rows:

12@20kg

12@40kg

10/10@45kg

supersetted med:

Incline db press:

5/8-9/[email protected] (med pause på første sæt)

One armed db laterals:

(2x)15/12/12/15@5kg

Den sidder altså helt fantastisk godt! :w00t:

supersetted med:

Standing alternating db curls:

(2x)10@10kg

(2x)[email protected]

(2x)10/12@10kg

Triceps pushdown:

10/8@35kg

supersetted med:

Seated db rear laterals:

15/12@5kg

Rotator cuff-øvelse:

(2x)12/10/10@2kg (uden pause mellem sættene)

Forsøgte at tage den lidt med ro, men det gik egentlig ikke så godt. :blush:

Link to comment
Share on other sites

One armed db laterals:

(2x)15/12/12/15@5kg

Den sidder altså helt fantastisk godt! :w00t:

hvordan laver du dem? stående, siddende, som lean-away (altså holder fast i et eller andet og står skråt med kroppen)?

Og ja, de er lækre - måske man skulle kører den en periode :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

hvordan laver du dem? stående, siddende, som lean-away (altså holder fast i et eller andet og står skråt med kroppen)?

Og ja, de er lækre - måske man skulle kører den en periode :bigsmile:

De giver helt klart bedst liggende på siden på en incline bænk... det basker :4flex:

Link to comment
Share on other sites

hvordan laver du dem? stående, siddende, som lean-away (altså holder fast i et eller andet og står skråt med kroppen)?

Og ja, de er lækre - måske man skulle kører den en periode :bigsmile:

Lean-away. :smile:

De giver helt klart bedst liggende på siden på en incline bænk... det basker :4flex:

Det vil jeg prøve i morgen. :4thumbup: Hvor meget hældning plejer du at have på bænken?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share