Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Hep hep tøs :wink:

Hvis det ikke var for de satans nerver (som er gode at have hvis man bruger dem rigtig - kender det jo kun alt for godt!), så

er jeg sikker på du havde fået det resultat med dig som du havde håbet. :bigsmile:

Og så lige dagens spørgsmål: hvad fanden er 62,2 for en vægt at veje ind på? Har du overhovedet fået noget

ordentligt indenbords det sidste stykke tid? :nonono: Det er jo meningen du skal have energi til at gi' den gas tøs'pige'barn. Ellers må jeg jo satme proppe dig med muffins og cacao :tongue: (eller bare lære dig hvordan man tømmer en isbar buffet :wink: )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Surt show og bedre held næste gang.

Ja, det var surt. :sneaky2: Men tak. :smile: Det kan vist kun gå bedre næste gang. :tongue:

ja som c0y0te siger, surt show og bedre held next time.

ps. prøvet at drikke en bajer inden du skal løfte, for ligesom at dræbe noget at nervøsiteten? :superman:

Jo tak. Hmm... ja, det kunne være, jeg skulle prøve at drikke et eller andet næste gang. :unsure:

Jeg er skuffet over at der ingen var i TSK i lørdags, men I havde jo tilsyneladende en gangbar undskyldning.... :innocent:

Ærgeligt at du missede nogle kg på totalen - men hey - du bommede ikke! :wink:

Du har ret - det er da altid noget, at jeg ikke bommede. Det havde godt nok været en dyr tur til Luxemborg for at bomme. :wacko:

Det gør du bedre næste gang Kathrine :wink:

Nu er der snart samling igen - så må vi fyre noget vildt af der :superman:

Jo tak. :smile: Jeg skal vist bare lære at squatte før NM. :nonono: Det var ellers begyndt at gå meget bedre til træning, så derfor irriterer det mig ekstra meget, at jeg havde mit dårligste stævne mht. squat nogensinde. Har ellers altid fået 2-3 løft godkendt. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hep hep tøs :wink:

Hvis det ikke var for de satans nerver (som er gode at have hvis man bruger dem rigtig - kender det jo kun alt for godt!), så

er jeg sikker på du havde fået det resultat med dig som du havde håbet. :bigsmile:

Og så lige dagens spørgsmål: hvad fanden er 62,2 for en vægt at veje ind på? Har du overhovedet fået noget

ordentligt indenbords det sidste stykke tid? :nonono: Det er jo meningen du skal have energi til at gi' den gas tøs'pige'barn. Ellers må jeg jo satme proppe dig med muffins og cacao :tongue: (eller bare lære dig hvordan man tømmer en isbar buffet :wink: )

Opvarmningen gik godt, og jeg følte mig stærk. Det er selvfølgelig nemt nok at sige bagefter, men jeg tror også, der havde været til ~40 kg mere, hvis ikke jeg havde været så nervøs, at jeg mest af alt mindede om en slatten karklud på podiet. :crazy: Varmen har måske også haft lidt med det at gøre - der var vist ca. 35 grader i Luxemborg og meget fugtigt i luften - men det var jo ens for alle. Og jeg følte heller ikke umiddelbart, at det var af den grund, jeg løftede så ringe. :chicken:

Angående min kropsvægt, så har jeg virkelig ikke haft megen appetit, her mens det har været så varmt. Men jeg føler alligevel, at jeg har fået en rimelig mængde energi indenbords, og det føles ikke som om, at jeg har tabt styrke. Men jeg har i hvert fald ædt alt for usundt siden fredag eftermiddag (Nutella var billigt dernede :innocent:), så lidt har jeg nok taget på allerede. :smile: Kom forresten til at tænke på dig dernede, da jeg faldt over hvide Maltesere. :w00t: Men var det forresten ikke noget med, at vi stadig har en date med en skildpaddelagkage på et tidspunkt? :tongue4:

Hvad er det da for noget at spørge om??? :blink:

:tongue:

:laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

yeps..næste gang så er dødløften der sikkert, det er jo ikke styrken den er gal med, miss übersej!!!

Jaaa... det satser jeg da på. :smile:

http://www.styrkeloft.org/galleri/index.php?vis_album=258

der er da et enkelt billede af din røv i mellem :4thumbup:

:laugh:

You gotta love it!

Weltklasse, meine mädchen :4smartass:

(Fy Dr.! Kommentér nu også løftene... SKAL jeg det?... Nej.. Ok)

Taaaak. :blush::blush::blush:

Hov hun ser da ganske sød ud hende nordmanden med det lange mørke hård. :wub: (sorry kathrine men din mås er da også fin :tongue: )

Ja, hende blev jeg også lidt forelsket i. :blush::tongue: Hvis man nogensinde skulle kysse med en pige, så... :innocent:

Hun er i øvrigt tidligere junior verdensmester og super stærk! 200-117.5-202.5 med en kropsvægt på 68.8 kg. :w00t::superman:

Link to comment
Share on other sites

:superman:Træning i TSK den 24-7-06: :superman:

Squat:

10@20kg

5@35kg

5@45kg

3/3/3@55kg (bælte)

5/5@45kg

Første gang i evigheder uden den halve dragt. Det føltes godt nok mærkeligt. :blink: Men hoftebøjerne lader i det mindste til at have taget det okay. :smile:

supersetted med:

Bænkpres:

12@20kg

8@35kg

Smal:

5sæt@[email protected]

Sumo dødløft med grønt band nedefra:

1/1@60kg (bælte)

1@80kg (bælte)

5sæt@3reps@60kg (bælte)

Lying leg curl:

12/12/12@2plader

supersetted med:

Hyperextensions:

15/15/15@bw

og:

Hyperextended crunches:

15/15/15@bw

Fin træning. Selvfølgelig ikke så hårdt i dag, da det jo er lige efter stævne. Men dødløft med elastik nedefra rev egentlig ret godt. :w00t: Kørte den bare, fordi René, Martin og Post allerede var igang, og så slap jeg for selv at finde en stang frem. :rolleyes:

Og så afsted med toget til Sønderborg. :biggrin: Havde endda selskab indtil Odense. :cool:

Link to comment
Share on other sites

:w00t:

:superman:Træning i TSK den 24-7-06: :superman:

Squat:

10@20kg

5@35kg

5@45kg

3/3/3@55kg (bælte)

5/5@45kg

Første gang i evigheder uden den halve dragt. Det føltes godt nok mærkeligt. :blink: Men hoftebøjerne lader i det mindste til at have taget det okay. :smile:

supersetted med:

Bænkpres:

12@20kg

8@35kg

Smal:

5sæt@[email protected]

Sumo dødløft med grønt band nedefra:

1/1@60kg (bælte)

1@80kg (bælte)

5sæt@3reps@60kg (bælte)

Lying leg curl:

12/12/12@2plader

supersetted med:

Hyperextensions:

15/15/15@bw

og:

Hyperextended crunches:

15/15/15@bw

Fin træning. Selvfølgelig ikke så hårdt i dag, da det jo er lige efter stævne. Men dødløft med elastik nedefra rev egentlig ret godt. :w00t: Kørte den bare, fordi René, Martin og Post allerede var igang, og så slap jeg for selv at finde en stang frem. :rolleyes:

Og så afsted med toget til Sønderborg. :biggrin:Havde endda selskab indtil Odense. :cool:

Var det indtil VEJLEBROEN? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:w00t:

Var det indtil VEJLEBROEN? :w00t:

Nemlig ja. :4smartass::tongue:

-----

Træning i Sønderborg Fitness den 26-7-06: :crazy:

MORGEN

Ellipsetræner:

20 min program

1 min cool-down

Kondicykel:

5 min intervaller

2 min cool-down

Løbebånd:

9 min program løb med stigende hældning (hårdt! :gal:)

4 min cool-down

AFTEN

Dips:

10@-20kg

6/6/6@-5kg

supersetted med:

Chins - medium overhåndsgreb:

10@-20kg

6/5/5@-5kg

Det er altså ikke til at lave hverken dips eller chins ordentligt i et Technogym-stativ. :dry:

Bænkpres:

5/5/5@41kg

Møg stang. Møg stativ. :sneaky2:

supersetted med:

Seated cable row:

12@35kg

12@45kg

8/8/8@55kg

Den maskine var faktisk helt okay. :biggrin:

Var kommet lidt sent afsted, så nåede ikke skulder og biceps. Men satser på at tage op at lave lidt morgencardio igen i morgen tidlig, og så kan jeg tage det dér. :smile:

P.S. Technogym-udstyr sucks! :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Træning i Sønderborg Fitness den 27-7-06: :shades:

MORGEN :sun:

Løbebånd:

20 min løb

5 min cool-down, gang

Seated db shoulderpress:

12@10kg

6/6@14kg

Det føltes halvvejs livsfarligt med de glatte, tynde plastikhåndtag på Technogym-håndvægtene og intet magnesium. :chicken:

supersetted med:

Standing bb curl:

10@12kg

10/10@15kg

Det var faktisk hårdt. :blush:

Laterals:

8@7kg

8@8kg

15@5kg

supersetted med:

Incline seated db curls:

8/8/8@6kg

One armed triceps pushdown:

(2x)12@10kg

(2x)7/7@15kg

supersetted med:

Seated db rear laterals:

12@4kg

10/10@5kg

Rotator cuff-øvelse:

(2x)10/10/12@2kg

Er det bare mig, eller er vægtene meget tungere tidligt om morgenen?! :4whistling: Satser på at nuppe en let bentræning i aften. Eller i morgen. :innocent:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Træning i Sønderborg Fitness den 27-7-06: :weight_lift::gal:

AFTEN

Rumænsk dødløft:

8@60kg

8/8/8@70kg

Benpres:

12@100kg

12/12/12@140kg

Standing gluteus:

(2x)12@30kg

(2x)8@40kg

(2x)6/6@50kg

Seated leg curl:

12@40kg

8/8@50kg

Mave på bænk:

12/12/12@bw

supersetted med:

Hyperextensions - skråbænk:

15/15/15@bw

Var lige ved at falde i morfar-fælden... Tog en eftermiddagslur, og havde ekstremt svært ved at komme op i omdrejninger derefter, og var nær ikke kommet afsted til træning. Men vågnede da heldigvis lidt op, da jeg først kom afsted. Bare en let træning i dag. Men svedig. :gal: :gal: :gal:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Var lige ved at falde i morfar-fælden... Tog en eftermiddagslur, og havde ekstremt svært ved at komme op i omdrejninger derefter, og var nær ikke kommet afsted til træning. Men vågnede da heldigvis lidt op, da jeg først kom afsted. Bare en let træning i dag. Men svedig. :gal::gal::gal:

Morfar-faelden. Den kender jeg godt - rigtig godt. :laugh:

Den er ikke let at slippe ud af naar foerst man er indfanget :innocent:

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Spock>> En skam, det ikke blev til fællesafbrænding denne gang. Men til jul, som sædvanlig?! :superman:

Træning i Sønderborg Fitness den 29-7-06: :weight_lift:

Bænkpres:

12@21kg

12@31kg

8sæt@3reps@41kg

Træk til bryst:

Bredt greb:

12@40kg

6/6/6@50kg

V-greb:

6/5/5@55kg

Db French press:

12@8kg

6@10kg

10@9kg

Blev desværre mindet om, hvorfor det er, jeg gik væk fra denne øvelse - gjorde ondt i venstre albue. :unhappy:

Standing bb curl:

10/10@15kg

5/5@17kg

supersetted med:

Laterals:

8@8kg

6/6@9kg

15@5kg

Incline db flyes:

12/12/12@10kg

Triceps pushdown:

15@30kg

12@40kg

7@45kg

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)12/12/12@2kg

Seated cable row:

9/9/9@55kg

Prøvede at lokke min far til at træne ryg med mig, men han syntes, det var for tungt. :innocent:

Lækkert med en gang træning inden jeg skal til fødselsdagsfest i aften. :yahoo:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:sleepy:Træning i TSK den 31-7-06: :sleepy:

Sumo dødløft:

12@50kg

5@65kg

5@75kg

3@85kg (bælte)

1@95kg (bælte)

3singler@75kg (bælte)

[email protected] (bælte)

6singler@80kg (bælte)

Bænkpres:

12@25kg

8@35kg

Smal:

5sæt@5reps@40kg

Lying leg curl:

12@2plader

8/8/8@2plader+3kg

supersetted med:

Hyperextensions:

15/15/15/15@bw

og:

Hyperextended crunches:

15@bw

12/12/12@10kg

Sløveste træning i mands minde. :sleepy: Bænkpressen gik ret godt, men det var så også det eneste. :rolleyes::mad::chicken:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share