Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har du da et stævne du skal deltage til nu, siden du ikke føler du er i form :smile:

For man skal da ikke toppe eller være i form før et stævne :wink:

Jeg skal bænke til ligaen. Så kunne jeg jo bare godt tænke mig at lave et godt resultat - i stedet for de evindelige 70 kg. :blush:

og noget siger mig at fra nu af bliver det bare endnu værre...og du ved godt hvad jeg snakker om :cool::tongue:

Ja, for pokker! Det er farligt at få ny seng. :w00t::blush:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 26-5-06: :wub:

Squat med elastikker oppefra:

5/5/5@65kg

5@75kg

5/5@85kg

3/3/3@90kg

Sumo dødløft:

8@60kg

5@80kg

3singles@85kg (bælte)

3singles@90kg (bælte)

3singles@95kg (bælte)

6singles@100kg (bælte)

Med halv dragt - gad ikke lige tage den af efter squatten, når nu jeg skulle squatte igen bagefter.

Squat med elastikker oppefra:

5sæt@5reps@80kg

Squat:

8sæt@3reps@60kg

Hyperextended crunches:

15@bw

12/12@10kg

supersetted med:

Hyperextensions:

15@bw

12/12@10kg

Hanging leg raise:

10/[email protected]

supersetted med:

McKenzie rygbøjninger:

20/20@bw

Var ikke så motiveret, da jeg gik igang. Men motivationen indfandt sig heldigvis i stor stil, da jeg nåede til dødløften. :biggrin::wub:

Efter træningen fik jeg mig lige en ikke-planlagt lur på en times tid :blush: - man sidder så godt i de nye sofaer oppe i klubben. :laugh: Fra i morgen står den på deload... :crybaby: Men jeg trænger vist til det... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

:sun:Lørdag den 27-5-06: :sun:

Nåede ikke i klubben i dag, så i stedet blev det til lidt deloadtræning for overkroppen herhjemme. Armstrækninger på gulv (5 sæt) + lidt ryg (5 sæt), skulder (3 sæt), biceps (3 sæt) og triceps (2 sæt) med elastik. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 29-5-06: :smile:

Bænkpres:

12/12@20kg (benene oppe)

8@30kg (benene oppe)

5@40kg

3@50kg

1@55kg

Trøje:

2@70kg til 10-->5 cm board

1@70kg

Bænken kørte det bedste, den har gjort i over en måned. :hands:

DELOAD

Squat:

12@20kg

8@45kg

5sæt@5reps@55kg

Sumo dødløft:

5@70kg

5sæt@5reps@75kg

Hyperextended crunches:

15/15@bw

supersetted med:

Hyperextensions:

15/15@bw

Link to comment
Share on other sites

:4mewantfood: Træning i TSK den 30-5-06: :4mewantfood:

DELOAD :sleepy:

Bænkpres med miniband under bænken:

10@20kg

5sæt@5reps@30kg

supersetted med:

Træk til bryst - V-greb:

12@30kg

5sæt@5reps@40kg

Laterals:

8/8/8@5kg

supersetted med:

Standing db hammercurls:

12/12/12@5kg

Seated db rear laterals:

12/12@3kg

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

15/15@1kg

Blev nødt til at træne i dag, da jeg skal på ekskursion til Jylland for at se på slagterier med mit hold fra uni onsdag-torsdag. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

:blush::blush::blush::blush::blush:

Ja, det kom jeg så ikke, da jeg sov over mig og vågnede 10 minutter efter, bussen var kørt. :blush::blush::blush::blush::blush:

Æv for dig :dry: ! Så er der ikke andet at gøre end at nyde en fridag med masser af solskin :w00t:! (...og måske en trøste ParadIS :icecream: :4thumbup: :wink: ).

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 1-6-06: :crazy:

DELOAD

Squat:

12@20kg

8@45kg

5sæt@5reps@55kg

supersetted med:

Bænkpres:

12@20kg

5@30kg

3/3/3@40kg

Sumo dødløft:

5@70kg

5@80kg

10singles@90kg (+bælte)

Træk til bryst - V-greb:

15@30kg

5sæt@5reps@40kg

supersetted med først:

Laterals:

12/12@4kg

og derefter med:

Standing alternating db curls:

(2x)10/10/[email protected]

Hyperextended crunches:

15/15@bw

supersetted med:

Hyperextensions:

15/15@bw

Det er altid så godt for humøret med en gang træning - også selvom det bare var deload i dag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe godt arbejde :4thumbup:

Åh nej, det var bare super pinligt og for dårligt og alt muligt. :blush::blush::blush: Men kunne godt ane, at det var liiiidt for lyst udenfor, da jeg vågnede 6:10 - bussen var kørt kl. 6:00. :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Tænkte ellers lige på dig i går aftes

Var i byen og spise, og til desseret var der hjemmelavet toblerone is :wub:

Der var 2 forskellige en med hvid og en med den alm

Den hvide var speciel god, og der skal ellers noget til at overraske mig inden for is

Det blev til flere pr :superman:

Edited by jfk
Link to comment
Share on other sites

Tænkte ellers lige på dig i går aftes

Var i byen og spise, og til desseret var der hjemmelavet toblerone is :wub:

Der var 2 forskellige en med hvid og en med den alm

Den hvide var speciel god, og der skal ellers noget til at overraske mig inden for is

Det blev til flere pr :superman:

:tongue4: :tongue4: :tongue4:

Lyder godt nok lækkert. :blush:

---------

Divisionsturning 2. runde i Tårnby den 3-6-06: :superman:

Indvejning:

63.1 kg

1. løft:

70 kg - godkendt 3-0

2. løft:

72.5kg - godkendt 2-1

3. løft:

75 kg - godkendt 3-0

Små øgninger. :blush: 70 kg i første forsøg var lidt langsomme. Men løftene blev heldigvis nemmere og nemmere. :biggrin: 75 kg er en slags PR, da jeg tidligere kun har lavet det i trekamp (hvor jeg vejede 1.1 kg mere end i dag). 80.453 wilks - PR. :smile:

Camilla fik 170 kg i squat og Lise 170 kg i dødløft. :superman::devil:

Tilføjelse: Efterfølgende var jeg spotter/skivepåsætter i dødløft. Pænt hårdt. :gal:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:tongue4::tongue4::tongue4:

Lyder godt nok lækkert. :blush:

---------

Divisionsturning 2. runde i Tårnby den 3-6-06: :superman:

Indvejning:

63.1 kg

1. løft:

70 kg - godkendt 3-0

2. løft:

72.5kg - godkendt 2-1

3. løft:

75 kg - godkendt 3-0

Små øgninger. :blush: 70 kg i første forsøg var lidt langsomme. Men løftene blev heldigvis nemmere og nemmere. :biggrin: 75 kg er en slags PR, da jeg tidligere kun har lavet det i trekamp (hvor jeg vejede 1.1 kg mere end i dag). 80.453 wilks - PR. :smile:

Camilla fik 170 kg i squat og Lise 170 kg i dødløft. :superman::devil:

Tilføjelse: Efterfølgende var jeg spotter/skivepåsætter i dødløft. Pænt hårdt. :gal:

Tillykke med det

dejligt at se du fik noget godkendt

Link to comment
Share on other sites

godt løft og super opspænd. Der kunne køre en dobbeltdækker ind under den lænd :4thumbup:

Mange tak. :biggrin: Men jeg har vist set for meget på Kim løfte, sådan som jeg skruede alle løftene i dag. :laugh:

Tillykke med det

dejligt at se du fik noget godkendt

Jo tak. :smile: Er super tilfreds med at have fået tre godkendte løft - lækkert for en gangs skyld ikke at misse løft på dumme tekniske fejl. :bigsmile: Men selvfølgelig ville jeg da gerne have haft 2.5-5 kg mere med hjem. :blush: Næste gang, måske. :innocent:

Rigtig flot med dine 260. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Godt stævne. 3 godkendte! Flot

Ja, det gik udmærket. :smile: Er rigtig godt tilfreds med at have fået tre godkendte løft. :biggrin: Det har jeg ikke fået i bænkpres siden DM bænk 2004. :blush:

Godt bænket Kathrine - med alle tre godkendte kan du vidst ikke brokke dig over at bænken ikke kører som den skal :wink:

Jo tak. :w00t: Er nu stadig ikke helt tilfreds med, hvordan min bænk kører. :dry: Når 80 kg var let op til ER, er 75 kg ikke helt tilfredsstillende, synes jeg. :blush: Men er klar over nogle af de ting, jeg skal arbejde på + det virker da som om, at formen er i fremgang igen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tilykke med flot stävne!! :4thumbup: 3 godkendte er super NICEEEE

Og vär så ikke så hård ved dig selv, det kan ikke altid gå fremad ......desvärre.

Mange tak, Charlotte. :w00t: Er skam også overordentlig tilfreds med at have fået tre løft godkendt. Men det er bare så irriterende, når man føler, at man har været stærkere. :sneaky2: Men som sagt, det føles da som om, det går fremad i bænken nu igen. :smile:

------

:firebounce:Træning i TSK den 5-6-06: :firebounce:

Sumo dødløft:

5@70kg

5@75kg

3@85kg

1@95kg (bælte)

1@105kg (halv dragt + bælte)

Fuldt gear:

1@125kg

1@145kg

1@160kg (ville have været PR, hvis ikke det var fordi, stangen røg ud ad hånden på mig i højre side stort set helt oppe :crybaby: - må være kommet til at køre fingrene op ad lårene eller noget... :unsure:)

miss@160kg (Kim mente, at jeg startede (eller rettere ikke startede :laugh:) den for langt ude fra skinnebenene)

1/1/1@140kg

Halv dragt + bælte:

8singler@100kg

Mave på skråbænk:

12/12/12/12@bw

supersetted med:

Hyperextensions:

15@bw

15/15/15@bw

Resten af træningen tager jeg i morgen, hvor jeg har aftalt at brænde sammen med Rommel. :superman:

Er mega ærgerlig over dødløften. :dry::unhappy: Men hvis ikke, jeg havde tabt stangen, havde den helt sikkert været der i første gang. Plejer ellers ikke at have nogen som helst problemer med grebet, og i venstre side, hvor jeg holder omvendt, var der da heller ingen problemer. :nonono:

Efter træningen fik jeg lidt massage. Av for satan! :crazy: Men det var godt. :smile: Rigtig hyggelig træning i dag. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share