Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Det blev i sidste øjeblik besluttet, at vi skulle træne i dag i stedet for i morgen, så tjuhej afsted til TSK... :2000-pontiac-red:

:sun: :sun: Træning i TSK den 7-8-04: :sun: :sun:

AnyPower uge 8, dag 4

DE bænkpres:

Opvarmning:

12@20kg + 5@30kg + 3@35kg

Work-sets:

ca. 12sæt@[email protected] (det var ikke fordi, det var tungt, men kunne bare ikke rigtig få det til at spille max i dag... :unsure:)

Incline db flyes:

15@5kg + [email protected] + 8/8/8@10kg

MASS-one-cable rows:

(2x)10@30kg + (2x)8@35kg + (2x)7/6/7@40kg (rep PR) + (2x)12@30kg (back-off)

Triceps pushdown:

10@35kg + 6/5/5/5@40kg (kørte godt i dag :))

Standing db hammercurls:

12@5kg + [email protected] + 7/6@10kg + [email protected]

Cable face-pulls:

15@30kg + 10/10@35kg (PR)

supersetted med:

Cable upright row:

15@20kg + 10/10@25kg (PR)

og:

Cable front raises:

15/15/15@10kg

Incline seated db curls:

8/6/[email protected]

Pull-down: (bredt håndtag)

12@40kg + 9/7@50kg (kun 7 reps i sidste sæt, da jeg blev distraheret af tossernes kommentarer til min "alternative" pull-down-stil :tongue:)

Alt, alt, alt for varmt til at træne!! :dead: Men bortset fra det, udmærket og hyggelig træning i selskab med Zoa, anyone og Pinocchio. B)

:banana: :banana: :banana:

Cardio: 2x ca. 10 km transportcykling :bike:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:bunny: :bunny: :bunny: :bunny: :bunny: :bunny: :bunny:Morgencardio den 8-8-04: :bunny: :bunny: :bunny: :bunny: :bunny: :bunny: :bunny:

POWERWALK

Distance: 5.73 km

Tid: 44:13

Hastighed: 7.78 km/t (PR :devil: :devil:)

Var egentlig ikke specielt motiveret her til morgen. :rolleyes: Men da jeg først kom afsted, endte det med at blive den bedste tur so far. :4jumpy: God power og fart (næsten) hele vejen igennem, og jeg mærkede intet til mine skinneben i dag. :D

Kunne i.ø. være sjovt at vide, hvor mange kcal man forbrænder på sådan en omgang... :unsure:

Morgenvægt: 60.7 kg

Link to comment
Share on other sites

Er i øvrigt virkelig glad for, at jeg allerede kan se lidt resultater af diæten... For de sidste fem dages tid har været ret hårde. :( Har haft meget lyst til bare at fråde kulhydrater :cry::thumb_down: - men det er da heldigvis gået okay med at holde igen... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Kunne i.ø. være sjovt at vide, hvor mange kcal man forbrænder på sådan en omgang...

Det er jo stort set umuligt selv at måle sig frem til, så eneste præcise mulighed er nok i laboratoriet med måling af indånding- og udåndingsluft.

Ellers kan man jo prøve den trofaste Calories Burned Estimator.

Den siger dit energiforbrug på 45min hvor du ikke laver noget er ca 50kcal (basisforbrændingen).

En gåtur på 45 min med 4mph (6,4km/t) forbrænder for dig små 250kcal imens en løbetur også på 45min men med 5mph (8km/t) næsten når op på 400kcal. Begge tal er incl basisforbrændingen.

Jeg vil skyde på du så ligger omkring 300kcal incl basisforbrændingen. :)

Er pulsen efterhånden deroppe hvor den skal være?

Link to comment
Share on other sites

Er pulsen efterhånden deroppe hvor den skal være?

Jeg har opgivet at gå med pulsuret, da jeg havde lidt problemer med, at det mistede signalet fra tid til anden og af og til kom med nogle lidt "sjove" tal. :unsure:(Måleren trænger nok til at blive gjort ren.)

Det spooky ved det hele er, at det var på det samme sted på turen, signalet forsvandt hver gang - lige ud for Planetariet. :blink::unsure:

Og tak for udregningen. :)

Link to comment
Share on other sites

Silenced>> Tak, tak. :D

Cardio den 8-8-04: :bunny: :bunny: :bunny:

Gang:

Til/fra Parken (2x ca. 30 min i normalt tempo)

Crosstrainer:

21 min (20 min intervalprg. 3, niveau 6 + 1 min cool-down)

Stepper:

10 min (30 sek niv. 4, 30 sek niv. 6, 3 min niv. 7, 2.5 min niv. 8, 2.5 min niv. 9, 1 min niv. 10)

:banana: :banana: for eftermiddagens træning - én for selve træningen, én fordi, jeg gennemførte de 30 min cardio, jeg havde sat mig for, selvom jeg bare ikke gaaaaad mere efter ca. 2 min. :yawn: :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Det spooky ved det hele er, at det var på det samme sted på turen, signalet forsvandt hver gang - lige ud for Planetariet. :blink::unsure:

Og tak for udregningen. :)

Hey Hoos :)

Kan meget vel være noget af al deres elektroniske gøgl der går i :unsure: Har også et sted hvor jeg cyklede meget hvor der løb højspændingsledninger over vejen, hver gang jeg skulle under gik uret ud :blink:

Link to comment
Share on other sites

Det spooky ved det hele er, at det var på det samme sted på turen, signalet forsvandt hver gang - lige ud for Planetariet. :blink:  :unsure:

Og tak for udregningen. :)

Hey Hoos :)

Kan meget vel være noget af al deres elektroniske gøgl der går i :unsure: Har også et sted hvor jeg cyklede meget hvor der løb højspændingsledninger over vejen, hver gang jeg skulle under gik uret ud :blink:

Jo... tænkte også, at det nok er sådan noget. :unsure: Det var bare sjovere, hvis der var en eller anden spooky forklaring. :asthanos:

Link to comment
Share on other sites

:sun: :sun: Morgencardio den 9-8-04: :sun: :sun:

POWERWALK :bunny:

Distance: 5.68 km

Tid: 44:40

Hastighed: 7.63 km/t

Havde lidt svært ved at komme ud af fjerene i morges. :yawn: Og derefter lidt svært ved at komme ud ad døren. :rolleyes:

Den første halve times tid på turen følte jeg slet ikke, jeg havde nogen rytme i benene, og det kan mine skinneben altså ikke lide. <_< Men da rytmen så pludselig var der, gik det bare derudaf, og skinnebenene havde det glimrende. :D

Tror, tricket må være at fokusere mere på armsvingene end på, hvordan jeg sætter benene. :unsure:

Morgenvægt: 61.0 kg (hmm... det var jo ikke dén vej, det skulle gå <_< - men følte mig godt nok også lidt bloatet til morgen, så det er da muligt, at det er grunden :unsure:)

Link to comment
Share on other sites

Jo... tænkte også, at det nok er sådan noget. :unsure: Det var bare sjovere, hvis der var en eller anden spooky forklaring. :asthanos:

UFO'er? :unsure:

'Pyt

Det var også sådan noget, jeg tænkte. Ville være lidt mere interessant, ikke? Men plejer sådan nogle tingester ikke kun at dukke op i nattens mulm og mørke? :cry:

Træning i TSK den 9-8-04: :dance:

AnyPower uge 9, dag 1

Tung squat --> tja....:

8/8@20kg + 5@30kg + 5/2/5/5/5/8@40kg (tja... min stil er tilsyneladende blevet bedre, men andet sæt med 40 kg føltes bare vildt underlig, selvom det åbenbart så fint ud :blink: - tog bælte på på de sidste tre sæt, og så var vægten pludselig ret let, så måske det ligefrem skal lykkes for mig at lære at bruge bæltet?! :w00t:)

DE dødløft:

8@55kg (dobbelt overhåndsgreb) + 4singles@65kg (fløj op!) + 12singles@70kg (stadig god fart :D)

Military press:

8@20kg (let nok, men ville ikke brænde skuldrene helt af ;) - skulle bare lige lægge stangen fra dødløft på plads)

Step-ups:

(2x)8/8/8/[email protected] (PR :dead: - stadig en hadeøvelse :wacko:)

Db shrugs:

15/15@16kg (rep PR)

Standing calf raise:

9/8@110kg + 12@80kg + 12@60kg (fik lyst til at køre lidt høj-rep, men går åbenbart død ved nr. 12 uanset vægten :unsure: - tror i øvrigt også, læggene var lidt bustede ovenpå al den powerwalk :chicken:)

kørt skiftevis med:

Hyperextensions:

12@bw + 10/10/10/10@21kg (rep PR)

og:

Cable crunches:

15@20kg + 12@30kg + 6/6/5@34kg + 15@30kg (back-off)

Varm og svedig træning igen i dag. :dead: Er dog ved at vænne mig til varmen, synes jeg, selvom tempoet stadig er lidt sløvt. :rolleyes:

Dødløften kørte super godt i dag, men ellers synes jeg nu godt, jeg kan mærke, at det er 9. uge af programmet. Trænger vist efterhånden til lidt deload, tror jeg. :chicken:

Zoa, anyone og Cilius var også i hytten, så lidt kæbe blev det også til. :tongue:

Dagens positive element var, at min booty klarede sig bedre i "hånd-testen" end ved sidste måling (føling). :D Havde ellers så sent som i går brokket mig lidt over, at jeg mangler masse på den øverste del, men det er åbenbart ikke så slemt, som jeg selv går og tror. :bootyshake:

3x :banana: for dagens træning.

Cardio: 2x ca. 10 km transportcykling

Link to comment
Share on other sites

Jo... tænkte også, at det nok er sådan noget. :unsure: Det var bare sjovere, hvis der var en eller anden spooky forklaring. :asthanos:

UFO'er? :unsure:

'Pyt

Det var også sådan noget, jeg tænkte. Ville være lidt mere interessant, ikke? Men plejer sådan nogle tingester ikke kun at dukke op i nattens mulm og mørke? :cry:

Det er jo det de gerne vil have at vi skal tro. <_< Er der nogensinde nogen, der har set planetariet blive bygget, kom det ikke bare fra den ene dag til den anden? :unsure:

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Zoa, anyone og Cilius var også i hytten, så lidt kæbe blev det også til. :tongue:

Dagens positive element var, at min booty klarede sig bedre i "hånd-testen" end ved sidste måling (føling). :D Havde ellers så sent som i går brokket mig lidt over, at jeg mangler masse på den øverste del, men det er åbenbart ikke så slemt, som jeg selv går og tror. :bootyshake:

Hvem af de heldige herrer fik lov at foretage testen? :lol: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jo... tænkte også, at det nok er sådan noget. :unsure: Det var bare sjovere, hvis der var en eller anden spooky forklaring. :asthanos:

UFO'er? :unsure:

'Pyt

Det var også sådan noget, jeg tænkte. Ville være lidt mere interessant, ikke? Men plejer sådan nogle tingester ikke kun at dukke op i nattens mulm og mørke? :cry:

Det er jo det de gerne vil have at vi skal tro. <_< Er der nogensinde nogen, der har set planetariet blive bygget, kom det ikke bare fra den ene dag til den anden? :unsure:

'Pyt

Ikke mig i hvert fald. :blink::cry:

MaxP>> Testen er udviklet af AnyTests. :bootyshake:

Morgencardio den 10-8-04: :sun: :walking:

POWERWALK

Distance: 5.68 km

Tid: 44:55

Hastighed: 7.59 km/t

Okay tur i dag. :) Fandt godt nok aldrig power-rytmen, men der er da trods alt kommet mere gang i benene. :bunny:

Morgenvægt: 60.8 kg

Link to comment
Share on other sites

Zoa, anyone og Cilius var også i hytten, så lidt kæbe blev det også til. :tongue:

Dagens positive element var, at min booty klarede sig bedre i "hånd-testen" end ved sidste måling (føling). :D Havde ellers så sent som i går brokket mig lidt over, at jeg mangler masse på den øverste del, men det er åbenbart ikke så slemt, som jeg selv går og tror. :bootyshake:

Hvem af de heldige herrer fik lov at foretage testen? :lol: :tongue:

Hvad er det dog du tror og Cille og jeg lille MaxP... nææ du det er kun Anders der er en gris :D

Link to comment
Share on other sites

Eftersom jeg er AnyCoach™ for en atlet på et AnyPower™ program er det selvfølgelig også den eneste der kan udføre AnyTest™. Derudover er jeg den eneste coach i verden der er AnyCertified™, og så burde det være på plads!

Det smarte ved den her brugte test, er at den omgående afsløre en evt. svaghed i gluteus medius området. I Kathrines tilfælde har AnyPower™ udbedret det en hel del, men der mangler stadig en smulle før jeg kan skrive 100% på mit særlige AnyPowerTestSheet™.

:bigsmile: B) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Eftersom jeg er AnyCoach™ for en atlet på et AnyPower™ program er det selvfølgelig også den eneste der kan udføre AnyTest™. Derudover er jeg den eneste coach i verden der er AnyCertified™, og så burde det være på plads!

Det smarte ved den her brugte test, er at den omgående afsløre en evt. svaghed i gluteus medius området. I Kathrines tilfælde har AnyPower™ udbedret det en hel del, men der mangler stadig en smulle før jeg kan skrive 100% på mit særlige AnyPowerTestSheet™.

:bigsmile:  B)  :tongue:

:lol: :lol: :lol:

Freeze>> Jepjep - det er bare sådan, du skal gøre ved tøserne, når du er i byen... eller noget... :unsure::tongue:

Aften-"cardio" den 10-8-04:

GÅTUR :walking:

Distance: 7.95 km

Tid: 1:24:49

Hastighed: 5.62 km/t (= slentre-tempo :rolleyes:)

Trængte lige til en gåtur for at klare hjernen lidt - det hjalp. ;)

I et forsøg på at kompensere for, at jeg ikke kunne finde motivationen til en powerwalk, gik jeg lidt længere. :unsure:

Her i eftermiddags var jeg i øvrigt til et haste-arrangeret mini-MOL-træf ved Paradis på Sct. Hans Torv. Rigtig hyggeligt! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio den 11-8-04: :bounce:

POWERWALK :bunny:

Distance: 6.86 km

Tid: 53:50

Hastighed: 7.65 km/t :bigsmile:

Perfekt vejr at gå i i dag. :bigsmile:

Men hvor jeg altså hader, når folk kigger på mig og kommer med kommentarer, mens jeg powerwalker. :( Forsøger at tune det ud ved at skrue godt op for musikken på min mp3 og stirre ned i jorden, mens jeg trasker derudaf med de der overdrevent store armbevægelser. :chicken:

Morgenvægt: 61.0 kg (Hmm... stilstand... synes ellers stadig, jeg kan se, der sker noget med kroppen, men det kan da godt være, det bare er ønsketænkning. :unsure: Har allerede fået det første gode bud på, hvorfor jeg ikke har tabt mig den sidste uges tid - men det er desværre ikke noget, jeg kan gøre noget ved det næste lange stykke tid. :cries:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share