Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

CII:

Tid: ca. 22:40 (forholdsvist roligt tempo det meste af vejen, dog et par små-spurter + tre drikkepauser)

Distance: ca. 5000 m

Er det en Concept II Rower? Vidunderlig maskine ikk' :4thumbup:

Jep, en Concept II'er. Dejlig - men hård - normalt gider/orker jeg kun ro 5-10 min. :bblush: :4whistling:

Kiggede lige lidt rundt i din log og faldt over et par gode billeder :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:lol: :tongue:

Thx. B)

Cardio den 16-10-04: :bunny:

POWERWALK

- i strid efterårsblæst

Tid: 40:23

Måske en løbetur senere - ved ikke helt... har ikke fået min løbejakke med fra DK... og ja... :chicken:

Link to comment
Share on other sites

nu har folk vist efterhånden opbrugt muligheden for at kommentere de gamle pics sååå....

<{POST_SNAPBACK}>

:bootyshake:

Måske en løbetur senere - ved ikke helt... har ikke fået min løbejakke med fra DK... og ja... :chicken:

<{POST_SNAPBACK}>

Kom sørme afsted! :w00t:

:cheer: :cheer: Løb/jogging den 16-10-04: :cheer: :cheer:

Tid: 27:31

Efter ca. 15 min var jeg ved at gå sukkerkold. :wacko: Træls. :angry: Men fik mig da slæbt ned til den nærmeste butik efter en protbar og en Diet Mountain Dew til at tanke op på. :tongue:

:banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Efter ca. 15 min var jeg ved at gå sukkerkold. :wacko: Træls. :angry: Men fik mig da slæbt ned til den nærmeste butik efter en protbar og en Diet Mountain Dew til at tanke op på. :tongue:

"Mountain Dew" mums :tongue:

Hvorfor er det lige at vi ikke har denne vidunderdrik i DK? Ingen bjerge, ja ja, men det smager simpelthen for godt til ikke at markedsføre det herhjemme? :) Er det noget med et for højt koffeinindhold?

Link to comment
Share on other sites

Efter ca. 15 min var jeg ved at gå sukkerkold. :wacko: Træls. :angry: Men fik mig da slæbt ned til den nærmeste butik efter en protbar og en Diet Mountain Dew til at tanke op på. :tongue:

"Mountain Dew" mums :tongue:

Hvorfor er det lige at vi ikke har denne vidunderdrik i DK? Ingen bjerge, ja ja, men det smager simpelthen for godt til ikke at markedsføre det herhjemme? :) Er det noget med et for højt koffeinindhold?

<{POST_SNAPBACK}>

Det med koffeinen er også den eneste grund, jeg har kunne komme på. :unsure: Virkelig en skam, for det er ellers gudedrikken. :beer::beerchug::bowdown:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning den 17-10-04: :firebounce: :firebounce:

OVERKROP

Paused incline db press:

10@30lbs + 11/8/9/8@35lbs (rep PR :w00t:)

One-arm db row:

(2x)10@45lbs + (2x)8@50lbs + (2x)6/6/6@55lbs (grebet mere end rygstyrken, var den begrænsende faktor :dry: - desværre har jeg lidt svært ved at bruge straps i db-øvelser :wacko:)

Dips:

14/8/7/7/8@bw (rep PR - fail på 8. rep i både tredje og fjerde sæt :4whistling: :blush:)

Machine-lat-row:

8/6/6/6@90lbs (kørte skiftevis med en fyr, som brugte 90-130 lbs - det er så godt for selvtilliden sådan noget :innocent:)

Seated db shoulder press:

8/8/7@25lbs (min motorik er stadig fuldstændig off i denne her øvelse :wacko::chicken:)

Incline db flyes:

12@15lbs + 8@20lbs + 8/8/6@25lbs (nice! :cooldance:) + 15@15lbs (med laaangt strækt i bunden :tongue:)

Cable face-pulls:

14/12/10/9@"7.5" (PR :blink: - troede egentlig kun, jeg havde fået en rep PR med de 14 stykker, men opdagede så, at der sørme sad en "ekstra-plade" ovenpå :biggrin:)

supersetted med:

Cable upright row:

12/10/10@"5.5" (tog lidt mindre vægt en vanligt, da jeg jo havde kørt skulderpres forinden)

CII:

10 min level 5 (distance ca. 2250 m, tror jeg nok... :unsure: - stille og roligt i hvert fald :smile:)

+ 2x ca. 15 min :walking: as usual...

Nærmest perfekt træning i dag!! :biggrin: Der var rigtig god styrke i alle øvelser. Eneste minus var nok, at mit venstre håndled stadig ikke tillader curls (men heldigvis kun curls :smile:), hvilket afholder mig fra at give dagens træning absolut topkarakter.

I stedet: :banana: :banana: :banana: :banana:

Note: Tror aldrig før, jeg har følt mig i så god form eller været så tilfreds med min krop (selvom der selvfølgelig stadig er masser at arbejde med - fx at få adskillige kg pure lean muscle mass ekstra på kadaveret :devil::innocent:) - det er fandme en fed fornemmelse!! :biggrin::w00t::devil:

Link to comment
Share on other sites

Note: Tror aldrig før, jeg har følt mig i så god form eller været så tilfreds med min krop (selvom der selvfølgelig stadig er masser at arbejde med - fx at få adskillige kg pure lean muscle mass ekstra på kadaveret :devil::innocent:) - det er fandme en fed fornemmelse!! :biggrin::w00t::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

RIGTIGT GODT at høre :cheer:

Hold nu fast i denne nye LEEEE' og FEDE fornemmelse :4thumbup:

... til når den næste nede periode kommer :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Note: Tror aldrig før, jeg har følt mig i så god form eller været så tilfreds med min krop (selvom der selvfølgelig stadig er masser at arbejde med - fx at få adskillige kg pure lean muscle mass ekstra på kadaveret :devil::innocent:) - det er fandme en fed fornemmelse!! :biggrin::w00t::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

RIGTIGT GODT at høre :cheer:

Hold nu fast i denne nye LEEEE' og FEDE fornemmelse :4thumbup:

... til når den næste nede periode kommer :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er hermed medunderskriver på det statement fra Angel!!! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Note: Tror aldrig før, jeg har følt mig i så god form eller været så tilfreds med min krop (selvom der selvfølgelig stadig er masser at arbejde med - fx at få adskillige kg pure lean muscle mass ekstra på kadaveret :devil::innocent:) - det er fandme en fed fornemmelse!! :biggrin::w00t::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

RIGTIGT GODT at høre :cheer:

Hold nu fast i denne nye LEEEE' og FEDE fornemmelse :4thumbup:

... til når den næste nede periode kommer :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er hermed medunderskriver på det statement fra Angel!!! :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, forsøger også bare at nyde det og at udnytte det i min træning. :biggrin: Indtil nu har min "tilfredshedsperiode" varet ca. tre uger, tror jeg - det er bare lækkert!! :cheer: :cheer: :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Note: Tror aldrig før, jeg har følt mig i så god form eller været så tilfreds med min krop (selvom der selvfølgelig stadig er masser at arbejde med - fx at få adskillige kg pure lean muscle mass ekstra på kadaveret :devil::innocent:) - det er fandme en fed fornemmelse!! :biggrin::w00t::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Det må lægge op til flere billeder af røven jo :wink: :4thumbup: :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Note: Tror aldrig før, jeg har følt mig i så god form eller været så tilfreds med min krop (selvom der selvfølgelig stadig er masser at arbejde med - fx at få adskillige kg pure lean muscle mass ekstra på kadaveret :devil::innocent:) - det er fandme en fed fornemmelse!! :biggrin::w00t::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Det må lægge op til flere billeder af røven jo :wink: :4thumbup: :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Er under overvejelse. :moon: :innocent:

:firebounce: :firebounce: Træning den 18-10-04: :firebounce: :firebounce:

AnyPower, Round 3, Week 1, Day 1

Tung squat:

10@45lbs + 6@65lbs + 6@85lbs + 3@95lbs + 3@105lbs + 3@115lbs + 3@125lbs (sidste rep var en grinder :blush::chicken:) + 1/1@135lbs (gik egentlig ganske godt :bigsmile:)

DE dødløft:

10@135lbs + 1@155lbs (wush! :w00t:) + ca.12singles@160lbs (dødløften kørte bare super godt i dag! :biggrin:)

Leg-press:

8/8/8/8@270lbs (første sæt føltes lidt hårdt, men derefter var der god smæk i stængerne :tease:)

Mave-crunch-maskine:

12@70lbs + 8/8/8/8@90lbs

Calf raise:

10@100lbs + 10@115lbs + 8/8/8/8@130lbs (god i dag! :bigsmile:)

Hyperextension - skrå bænk:

10/10/10/10@bw (10-15 sek pause mellem sæt, så det var alligevel pænt hårdt til sidst :tongue: - har besluttet at starte helt forfra i denne øvelse, og så øge med 5-10lbs pr. gang, da jeg ligesom var gået i stå ved 35 lbs i sidste runde :newtongue:)

Løbebånd:

- 20 min "pw" :walking: (speed 4.4 miles/h, incline op til 8.2 %)

- 2 min cool-down

+ 2x ca. 15 min :walking: comme d'habitude...

Wuhuuuu!!! :4jumpy: Endnu en træning med masser af energi og power. :devil: Forud for træningen var jeg ellers lidt nervøs for at skulle squatte igen... :blush: Men det gik da... :rolleyes:

4x :banana:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:bunny: :bunny: Cardio den 19-10-04: :bunny: :bunny:

CII:

- 11 min niveau 5 (spurt de sidste 90 sek)

Crosstrainer-ting:

- 20 min hill-prg.

- 5 min cool-down

Kondicykel:

- 16 min rul, niveau 8, ca. 100 rpm

- 2 min cool-down

I alt 54 min cardio. Okay, taget i betragtning af, at jeg havde lyst til at gå efter 10 minutter. :wacko::chicken:

+ gang til/fra træning; 2x ca. 15 min :walking:

:banana: :banana: :banana: - den sidste for ikke at være gået efter 10 min. :innocent:

Spørgsmål: Hvorfor har man mareridt? I løbet af de sidste 2-3 dage/nætter har jeg haft en del underlige mareridt. Mange af dem af den der semi-realistiske slags, der involverer personer, man kender. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning den 20-10-04: :firebounce: :firebounce:

AnyPower, Round 3, Week 1, Day 2

Tung bænkpres:

15@45lbs + 8@65lbs + 5@75lbs + 3@85lbs + 3@95lbs + 2@105lbs + 1@110lbs + 1@115lbs (tangering af PR) + 1xmiss@120lbs (såååå tæt på :4ranting: - havde glemt min mp3'er fyldt med Rammstein oppe i skabet, så det var sikkert derfor :tongue:)

Hyperextension - skrå bænk:

20@bw

Paused incline db press:

10@25lbs + 8/8/8/8@35lbs (kørte godt i dag :cooldance: - dog med gode lange pauser :4whistling:)

Machine-lat-row:

10@90lbs + 7/7/7@100lbs (god power i lat'en i dag :biggrin:)

Dips:

14/9/7/8@bw (miss på 15. rep i første sæt :blush: - stilen bliver da bedre, men dybden lader vist stadig noget tilbage at ønske... :rolleyes:)

Cable face-pulls:

15@"7.5" (rep PR) + 10@"8" (PR - tung) + 10@"7.5" + 12@"7" (back-off)

supersetted med:

Cable upright row:

10@"6.5" (lidt tung) + 10/10@"6" (aaargh - syre!!! :wacko:)

og:

Cable front raises:

12/10/10@"2.5" (same as above :tongue:)

Machine-lat-pulldown:

8/8/6@135lbs (siden jeg nu ikke træner biceps for tiden, nuppede jeg lige en ekstra rygøvelse, hvor biceps også kommer lidt på arbejde :rolleyes:)

+ gang til/fra træning som altid; 2x ca. 15 min :walking:

Rigtig god træning i dag!! :w00t:

:banana: :banana: :banana: :banana: (den femte havde været der, hvis ikke jeg havde haft det miss i bænken :wink:)

Gad ikke cardio i dag. Overvejer at tage en powerwalk i morgen aften i stedet. :bunny:

Mødte ham powerlifter-gutten dernede i dag. Hvis jeg er heldig, skal jeg vikles ind i knæbind lørdag i næste uge!! :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Indtil nu har min "tilfredshedsperiode" varet ca. tre uger, tror jeg - det er bare lækkert!! :cheer: :cheer: :cheer:

tillykke med det, søde Kathrine ...det fortjener du sgu :wink: håber den varer ved i laaaaangt tid :bigsmile: (men self.; vi har alle vores ups and downs...og du er trods alt only human :smile: )

Link to comment
Share on other sites

Ska' vi to lave en lille aftale?! Du ska' lige nå at lave 135lbs i bænkpres mens du er derover. :4thumbup:

Og er der ikke noget du kan bruge som board?!

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe - skal gøre mit bedste for at nå de 135 lbs. :wink::devil:

Nope, der er intet, der kan bruges som board. :unhappy: Kan knap nok ligge på bænken (smal, kort, lav). :crybaby:

Indtil nu har min "tilfredshedsperiode" varet ca. tre uger, tror jeg - det er bare lækkert!! :cheer: :cheer: :cheer:

tillykke med det, søde Kathrine ...det fortjener du sgu :wink: håber den varer ved i laaaaangt tid :bigsmile: (men self.; vi har alle vores ups and downs...og du er trods alt only human :smile: )

<{POST_SNAPBACK}>

Thx. :biggrin:

------------------

Træææææt i dag. :sleeping:

Her til aften brugte jeg 2.5 timer på at sidde/ligge/stå model for en tegneklasse. Meget skægt at prøve. Men noget hårdere, end man lige umiddelbart tror, når man skal holde den samme position i 20 minutter. :blink: Kan sørme godt forstå, at alle dem, der stille op til div. konkurrencer, finder poseringen så krævende. :4flex:

Da jeg kom hjem, skulle jeg lige bruge et stykke tid på at få varmen igen, hvorefter jeg begav mig ud på en lille rask gåtur (med det tempo kunne det næppe kaldes powerwalk :dry::chicken:).

RASK GÅTUR, 21-10-04:

Tid: 41:20 :banana3:

Link to comment
Share on other sites

Note: Tror aldrig før, jeg har følt mig i så god form eller været så tilfreds med min krop (selvom der selvfølgelig stadig er masser at arbejde med - fx at få adskillige kg pure lean muscle mass ekstra på kadaveret :devil::innocent:) - det er fandme en fed fornemmelse!! :biggrin::w00t::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Det må lægge op til flere billeder af røven jo :wink: :4thumbup: :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Er under overvejelse. :moon: :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm... fik taget et par nye billeder i går aftes. Men for det første synes jeg ikke, de blev specielt gode, og for det andet synes jeg ikke rigtig, der er den store forskel at spore i forhold til sidst, så jeg tror ikke, jeg poster dem i denne omgang. :wink:

Link to comment
Share on other sites

:banana3: :banana3: :banana3: Træning den 22-10-04: :banana3: :banana3: :banana3:

AnyPower, Round 3, Week 1, Day 3

Tung dødløft:

Alm:

10/10@135lbs (opvarmning)

Sumo:

3@135lbs + 3@145lbs + 3@155lbs + 3@165lbs + 3@175 (rep PR) + 3@185lbs (PR :blink:) + 1xmiss@195lbs (sumo med lidt bredere stand end ellers - bortset fra, at det var lidt sværere at holde balancen, gik det over al forventning :w00t:)

Alm:

1@195lbs (alle løft uden bælte i dag... det havde jeg lyst til lige at prøve)

DE squat:

8@45lbs + 6@65lbs + 6@85lbs + 2@95lbs (wush!) + 2@105lbs (stadig wush! :blink:) + 10sæt@2reps@115lbs (det hidtil tungeste, jeg har kørt DE med :blink: - fokuserede i dag meget på at holde albuerne fremad, utrolig, hvilken forskel, det gjorde :banana3:)

Hammerstrength-one-legged-leg-curl:

(2x)12@25lbs + (2x)8@30lbs + (2x)8/8/8/8@35lbs

Hyperextension - skrå bænk:

20@bw + 10/10/10/10@5lbs (med kort pause, så godt pump i lænden :rolleyes:)

Calf raise:

10@100lbs + 10@115lbs + 8/8/8/8@130lbs (uh, sad godt i dag! :banana3:)

Mave-crunch-maskine:

12@70lbs + 8/8/12/12@90lbs (øger nok i vægt her næste gang :banana3:)

Db shrugs:

20/20@40lbs

Kondicykel:

- 10 min rul niveau 10, +100 rpm

- 2 min cool-down

+ gang til træning, 15 min :walking:

Var virkelig smadret hele dagen i dag - kom aaaalt for sent i seng (men fik i det mindste lavet noget fornuftigt :rolleyes:). Efter en god lang morfar, og et par timers tilløb, kom jeg endelig afsted. :cooldance:

Super god træning!! :biggrin:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Cardio den 23-10-04: :firebounce: :firebounce:

Løbebånd: :banana3:

- 5 km jogging --> løb, incline 3 %, speed 5.0-8.0 miles/h (undervurderede mig selv og startede ud i et alt for lavt tempo - da jeg var færdig havde jeg faktisk lyst til at nuppe en runde mere, men vurderede, at det nok ville være overkill at løbe 10 km, når jeg nu ikke løber mere, end jeg gør :4whistling:)

- 2 min cool-down

CII: :tease::gun2:

- 10 min, niveau 5 (stille og roligt til at begynde med, god fart på til sidst - blev i hvert fald pænt forpustet :bunny: :bunny: :bunny:)

+ gang til/fra træning, 2x ca. 15 min :walking:

Planen for i dag var egentlig en ca. 40 min morgen-powerwalk samt ca. 30 min løb senere på dagen. Men da jeg vågnede, stod det ned i stænger, så jeg besluttede at henlægge min cardio til centret i stedet. :rolleyes: Tror, hvad jeg fik lavet, kom til at passe meget godt med det planlagte. :innocent:

Følte slet, slet ikke, jeg var færdig, men havde trods alt lavet knap 45 min cardio, så besluttede at smutte hjem sulten efter mere. :4mewantfood:

Forstår ikke rigtig, hvorfor jeg har så meget energi for tiden. :firebounce: Men det føles i hvert fald skøøøøønt. :biggrin::cheer:

:banana: :banana: :banana:

Overvejer lidt, om jeg skal begynde at træne mine obliques specifikt igen. :raisebrow: Synes, de er begyndt at se lidt små ud i forhold til rectus abdominus. Men på den anden side er det ikke fordi, jeg har vildt meget talje, som det er nu, og større obliques vil jo bestemt ikke hjælpe på dét. What to do, what to do... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Overvejer lidt, om jeg skal begynde at træne mine obliques specifikt igen. :raisebrow: Synes, de er begyndt at se lidt små ud i forhold til rectus abdominus. Men på den anden side er det ikke fordi, jeg har vildt meget talje, som det er nu, og større obliques vil jo bestemt ikke hjælpe på dét. What to do, what to do... :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Og du du træner i TSK? :wink:

Når din fedt% kommer endnu lavere ned så træder dine obliquus ext. også mere tydeligt frem. Så er den klaret :smile:

Men du skal jo være et powasvin, der hjælpen en god stærk tyk talje i squatten :devil:

Link to comment
Share on other sites

Overvejer lidt, om jeg skal begynde at træne mine obliques specifikt igen. :raisebrow: Synes, de er begyndt at se lidt små ud i forhold til rectus abdominus. Men på den anden side er det ikke fordi, jeg har vildt meget talje, som det er nu, og større obliques vil jo bestemt ikke hjælpe på dét. What to do, what to do... :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Og du du træner i TSK? :wink:

Det gør jeg jo så heller ikke lige i øjeblikket. :wink: (:crybaby:)

Når din fedt% kommer endnu lavere ned så træder dine obliquus ext. også mere tydeligt frem. Så er den klaret  :smile:
Det er bare det, at de øverste senestrøg af rectus abdominus er rimeligt tydelige nu, og jeg har på fornemmelsen, at r.a. på det sidste er blevet forholdsmæssigt større end mine obliques. :unsure:
Men du skal jo være et powasvin, der hjælpen en god stærk tyk talje i squatten  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Yeah! :devil::tongue:

Anyways, i dag byttede jeg upright row ud med alternating db side press (sidstnævnte går vel både i obliques og delts?!? :unsure:). Nogen kommentarer til det?

Forresten, Poul, jeg skylder dig vist en tak for at minde mig om det med at skyde albuerne fremad, når jeg squatter, sidst du var i TSK. Det lykkedes ret godt for mig i fredags, og pludselig sagde det bare wush!! :cooldance::biggrin:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning den 24-10-04: :firebounce: :firebounce:

(To måneder til jul!! :banana3: :santa2::tongue:)

AnyPower, Round 3, Week 1, Day 4

DE bænkpres:

15@45lbs + 8@65lbs + 5@75lbs + 3@85lbs + 3/3@95lbs (var ikke helt tilfreds med farten :dry:) + ca. 10sæt@3reps@90lbs (god fart på langt de fleste sæt :bigsmile:)

Incline db flyes:

15@15lbs + 8@20lbs + 10/9/8/8@25lbs (det må næsten være rep PR) + 12@15lbs (drop-sæt)

Machine-lat-row:

10@90lbs + 8/6/6/6@100lbs

Dips:

10/9/9/9/7@bw

EZ-preacher-curl:

10@20lbs (der står "20" på stangen, så går ud fra, det er det, den vejer - passer vel også meget godt, at den vejer knap halvdelen af en bænkpresstang?!? :unsure:) + 8@30lbs + 5/8/7@35lbs (tror, jeg vil bruge denne bicepsøvelse fremover, for der var überhaubt ingen knas med håndleddet :w00t:)

Alternating db side press:

(2x)10@15lbs + (2x)8/8/8@20lbs (pyyyyh, hårdt til sidst - men god øvelse :cooldance:)

Cable face-pulls:

12/12/10@"7.5" + 15@"6.5" (back-off)

supersetted med:

Cable front raises:

12/12/12@"2.5"

CII:

15 min niveau 5 (med en anelse højere fart, end jeg plejer :bunny::cool:)

Machine-lat-pulldown:

4@150lbs (PR - min ven Chris var igang med denne maskine, da jeg skulle til at gå, så nuppede lige et enkelt sæt :biggrin:)

+ gang til/fra træning - 2x ca. 15 min :walking:

Endnu en rigtig god træning - meget andet er der ikke at sige til det! :banana3:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Forresten, Poul, jeg skylder dig vist en tak for at minde mig om det med at skyde albuerne fremad, når jeg squatter, sidst du var i TSK. Det lykkedes ret godt for mig i fredags, og pludselig sagde det bare wush!! 

Det var så lidt :blush:

I den senseste tid har jeg også fundet en meget bedere kropsposition i min squat. Jeg kan få bystet meget højere, og det giver mig langt mere powaa :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Forresten, Poul, jeg skylder dig vist en tak for at minde mig om det med at skyde albuerne fremad, når jeg squatter, sidst du var i TSK. Det lykkedes ret godt for mig i fredags, og pludselig sagde det bare wush!! 

Det var så lidt :blush:

I den senseste tid har jeg også fundet en meget bedere kropsposition i min squat. Jeg kan få bystet meget højere, og det giver mig langt mere powaa :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: Det forstår jeg ikke... albuerne fremaf? Og det er alm. backsquat vi snakker om?

Der har jeg det normalt bedst med at albuerne er presset godt tilbage og holdt højt, for at stangen ligger godt og solidt.

Kunne man evt få uddybet den udtalelse bare lidt? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share