Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Godmorgen Hoosier

Nu hvor du har önsket mig velkommen i min log, ville jeg lige hilse paa i din ogsaa.

Jeg kan jo kun give Tulle ret. Den der squat booty er bare for vild!!! :bowdown::4jumpy: Jeg vil ogsaa ha' saadan en!! :crybaby:

Maaske man skulle printe billedet ud og haenge det paa köleskabet som motivation. Og saa selvfölgelig mindre af det :icecream: og mere :pumpin:

saa ku' det jo vaere at jeg om en fem-seks aar ogsaa ku' fremvise saadan en fin booty. Pyyh det ku' vaere fedt!

Weiter so Hoosier! :tongue:

Mange hilsner

Janne

Link to comment
Share on other sites

Hej Hoooooos,

Håber tingene går den rigtige retning over i det store USA :)

Emm lige et spørgsmål, med alt den træning bliver der så også læst af og til? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Læst? :blink: Næææ, ikke mere, end der plejer. :tongue: :4whistling: (Ej okay, måske lidt mere pga. alt det unødvendige gejl, de sætter os til. :wacko:)

Ellers går det udmærket (når jeg ikke lige får et akut anfald af hjemve :rolleyes:). :biggrin:

Godmorgen Hoosier

Nu hvor du har önsket mig velkommen i min log, ville jeg lige hilse paa i din ogsaa.

Jeg kan jo kun give Tulle ret. Den der squat booty er bare for vild!!!  :bowdown:  :4jumpy: Jeg vil ogsaa ha' saadan en!!  :crybaby:

Maaske man skulle printe billedet ud og haenge det paa köleskabet som motivation. Og saa selvfölgelig mindre af det  :icecream:  og mere  :pumpin:

saa ku' det jo vaere at jeg om en fem-seks aar ogsaa ku' fremvise saadan en fin booty. Pyyh det ku' vaere fedt!

Weiter so Hoosier!  :tongue:

Mange hilsner

Janne

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::blush::blush:

Det var rigtig sødt sagt - mange tak! :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 6-10-04: :4boxing:

Deload - Dag 1

Dødløft:

10@135lbs + 8/8/8@155lbs (let! og god cardio... :4whistling:)

Yates rows:

12@65lbs + 8/8/8@95lbs (også let - men den sad nu godt :biggrin:)

Paused incline db press:

12@25lbs + 8/8/8@30lbs (jepjep - også let - kunne godt mærke, at jeg ikke havde kørt en anden brystøvelse først)

Benpres:

10@160lbs + 5/5/5@250lbs (næste gang går jeg nok bare på 180 lbs i work-settene, og så flere reps - så skulle der også være masser af plads til progression (regner med, at dette bliver quad-øvelsen i min næste runde AnyPower))

Dips:

10/8/7@bw (rep PR - kørte virkelig godt i dag, tror også, dybden er blevet lidt bedre :w00t:)

Calf raise:

10@100lbs + 8/8/8@115lbs

Hyperextension - skrå bænk:

15/15@bw

Seated db press:

12@20lbs + 10@25lbs (ah, den sad bare godt! :cooldance:)

Standing db hammercurls:

8/7@20lbs :4flex:

Cable face-pulls:

12/12@"6"

Mave-crunch-maskine:

12/12/12@70lbs (namnam :icecream:)

+ gang til/fra træning; ca. 15 + 20 min :walking: (skulle lige ned efter en Diet Mountain Dew til min eksamenslæsning - som jeg ikke er startet på endnu - ups... :blush:)

Træningen tog kun ca. en time i dag. :w00t: Er det ikke okay som deload? Jeg er gået ned i både vægt og antal sæt i alle øvelser, og jeg holder mig pænt fra failure. :tongue: Har planer om at køre dette prg. igen fredag og søndag, og så starte en ny runde AnyPower op på mandag. :devil:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Dødløft:

10@135lbs + 8/8/8@155lbs (let! og god cardio... )  :4whistling:

CARDIO!!! (det svarer til 75-80 kg, ikk'?!! :blink:...det er tuuungt for mig! :dry:, men jeg er selvfølgelig også en svagdødløfter! :sneaky2: )

<{POST_SNAPBACK}>

70.3 kg - men selvom jeg måske kunne have taget dobbelt så mange reps med en mindre glat stang (har taget 20 reps med 65 kg), kan jeg sgu ikke engang squatte det for en single. :wacko: Det kan du i det mindste. :wink:

Træning i går, den 7-10-04:

CARDIO

Kondicykel:

- 20 min random prg., niveau 12

- 5 min cool-down

Crosstrainer:

- 21 min, niveau 10-12

Chin-ups: (underhåndsgreb)

3@bw - og så fik jeg hold i nakken :wacko::crybaby:

... så 0x :banana: for dén træning. :mad:

+ gang til/fra centret, 2x ca. 15 min :walking:

.....

Træning i dag, 8-10-04:

Tja... grundet hold i nakken blev vægttræningen droppet. :mad:

I stedet:

POWERWALK/RASK GANG:

Tid: 2:04:34

Havde en del ting, jeg skulle have tænkt igennem. Kom dog ikke frem til så meget. :huh2: Andet end, at jeg udsætter min tredje runde AnyPower en uge pga. mit hold i nakken. Har en træningsaftale søndag, men det er nok begrænset, hvor meget jeg kan lave - men jeg tager i centret og så må jeg bare lave det, der ikke gør ondt. Og i næste uge bliver det så nok bare noget full-body-himstregims, afhængigt af, hvordan nakken arter sig. :smile:

Link to comment
Share on other sites

God bedring, Kathrine :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have. :smile: Det går bedre nu. Tror, jeg vover mig i nærheden af vægtene senere i dag :bigsmile: - venter dog lige lidt med dødløft.

Well... pga. mit dumme hold i nakken blev jeg desværre nødt til at aflyse en vigtig aftale i går. :crybaby: :crybaby: :crybaby:

Og vægte kunne der jo heller ikke blive noget af, så mere :crybaby:.

Det eneste, det blev til, var:

:bunny: :bunny: Cardio den 9-10-04: :bunny: :bunny:

Kondicykel:

- 20 min random program, niveau 14

- 5 min rul, niveau 8

Crosstrainer:

- 10 min, niveau 10-11

(Auch, skulle passe på ikke at bruge armene for kraftigt, for det kunne godt rive lidt i nakken. :mad:)

Løbebånd:

- 22 min, speed 4.2-4.5 miles/h, incline 6-6.5 %

- 3 min cool-down

Tja... det var jo ikke vægte - men alligevel rigtig godt at få sig rørt, så :banana: :banana: :banana: for den træning.

Link to comment
Share on other sites

Tror, jeg vover mig i nærheden af vægtene senere i dag  - venter dog lige lidt med dødløft

God bedring :1112: Håber, at nakken går i orden, så du kan komme til at dødløfte igen - træningen er aldrig den samme uden dødløft :pumpin:

/Des

Edited by Desdemonia
Link to comment
Share on other sites

Tror, jeg vover mig i nærheden af vægtene senere i dag  - venter dog lige lidt med dødløft

God bedring :1112: Håber, at nakken går i orden, så du kan komme til at dødløfte igen - træningen er aldrig den samme uden dødløft :pumpin:

/Des

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak. :smile: Og nemlig. :wink:

(Helt væk kunne jeg dog ikke holde mig - det blev til lidt stivbenet dl...)

Sender en varm tanke til dig og din nakke, ikke noget værre end at have ondt  :sad:

Rigtig god og forhåbentlig hurtig bedring  :1112:

<{POST_SNAPBACK}>

Også tak til dig. :bigsmile: Det går meget bedre nu. Kan stadig mærke lidt, men jeg tror nu alligevel, jeg forsøger mig med lidt let dødløft i dag, når jeg skal ned at træne. :innocent:

Og så til gårsdagens træning....

Træning den 10-10-04: :firebounce:

Full-body:

Leg-press:

12@90lbs + 10/10/10/10/10@180lbs

Paused incline db press:

10@25lbs + 10@30lbs + 8/8/8@35lbs ( :alright:)

Yates row:

12@65lbs + 10/10/10@95lbs (turde ikke gå tungere, da jeg ville passe lidt på nakken)

kørt skiftevis med:

Stivbenet dødløft:

10/10/9@95lbs (uden straps, så jeg ikke blev fristet til at tage mere vægt på - ville jo slet ikke have kørt dødløft i dag; :innocent: pga. grebet blev det kun til 9 reps i sidste sæt :chicken:)

Hyperextension - skrå bænk:

10/10/10@bw (ca. 15 sek pause mellem sæt)

Dips:

10/8/8/8@bw (er faktisk begyndt at blive rigtig glad for den her øvelse! :w00t::wub:)

Seated db shoulder press:

8/10/10@25lbs (kører stadig noget ustabilt, da øvelsen jo ikke har været en fast del af mit program i lang tid, men styrken var da nogenlunde...)

Calf raise:

10/10/10/10@115lbs

Standing db hammercurls:

8/8/6@20lbs :4flex: :chicken:

Mave-crunch-maskine:

12/12/12@80lbs (kort pause mellem sættene - ingen problemer med det :smile:)

Kondicykel:

- 10 min, niveau 11, +100 rpm

- 1 min cool-down

... og så var der ikke tid til mere, da centret skulle til at lukke. :crybaby:

+ gang til/fra centret, de sædvanlige 2x ca. 15 min :walking:

Ja, der var jo ikke meget deload over det i dag. Men blev jo nødt til at skippe fredagens træning, så mon ikke, det går? :innocent:

:banana: :banana: :banana: :banana:, da træningen var ret god. :bigsmile: Ellers var i går en ret træls dag. :sad: :cry:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 11-10-04: :showoff:

FULL-BODY

Dødløft: :w00t:

8/8@135lbs + ca. 12singles@155lbs (nice'n easy :cool:)

Bænkpres:

15@45lbs + 8@65lbs + 5@85lbs + ca. 8sæt@3reps@95lbs (på nogle af sættene var der virkelig god fart på, på andre :moon:)

Leg-press:

12@90lbs + 12/12/20@180lbs (booty'en er glad for denne øvelse :innocent:)

Incline db flyes:

15@15lbs + 8@20lbs + 8/8/8@25lbs (stilen var vist ikke super god med 25 lbs :4whistling:)

One-arm db rows:

(2x)10@35lbs (aaalt for let) + (2x)8@40lbs (også let) + (2x)6@45lbs (stadig let :w00t:) + (2x)6/6/6@50lbs (ikke tung, men vist meget passende i dag, når jeg nu ikke havde kørt øvelsen i 100 år :chicken:)

Dips:

12/8/8@bw (rep PR - tror dog desværre, at dybden var endnu mere ynkelig end i går, men generelt synes jeg nu, det går bedre og bedre med mine dips :smile:)

supersetted med:

Hyperextension - skrå bænk:

15/15@bw

Seated db shoulder press:

9/7@25lbs (okay, her kunne det tydeligt mærkes, at jeg også trænede i går :wacko:)

Cable face-pulls:

12/12/12@"6.5" (denne føltes tilgengæld nemmere end i går :blink:)

Havde en smule travlt, da jeg havde en aftale senere på eftermiddagen. Så mave og læg (og måske gunz - venstre håndled driller en anelse :dry:) bliver kørt i morgen sammen med en masse (forhåbentlig) cardio!! :bunny: :bunny: :bunny:

+ gang til/fra centret, 2x ca. 15 min :walking:

Okay træning i dag. Mødte igen de to powerliftere, jeg før har snakket lidt med. De ville hellere end gerne hjælpe mig med knæbind engang ved lejlighed - så det håber jeg, der bliver mulighed for. :cheer:

:banana: :banana: :banana:

Og så var det så i dag, jeg var henne at lege Mona Lisa. Eller dvs. Brian, kunstneren, tog to ruller film, og så vil han så lave maleriet ud fra fotografierne.

Fik endnu engang bekræftet mine narcissistiske tendenser. :tongue:

Nakke-update: Endnu ikke 100 % i orden. Føles på ca. samme måde som i går aftes. Der vil nok være lidt ømhed at mærke nogle dage endnu - men nu er det heldigvis ikke specielt hæmmende længere. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

I et forsøg på at løsne op for mine DOMS i haserne samt en let omgang booty-DOMS, blev det her til morgen/formiddag til en lille powerwalk (inden morgenmaden - godt nok længe siden sidst :blink:)... :walking:

Morgencardio den 12-10-04: :bunny: :bunny:

POWERWALK :cheer:

Tid: 38:59

Ved ikke helt, om det hjalp, men damn, hvor er det nice at gå op ad trapper med booty-DOMS. :tongue: Har i øvrigt også doms i mavemusklerne - hvordan i alverden, jeg dog har fået det, er mig en gåde. :huh2: :blink:

Link to comment
Share on other sites

Og så var det så i dag, jeg var henne at lege Mona Lisa. Eller dvs. Brian, kunstneren, tog to ruller film, og så vil han så lave maleriet ud fra fotografierne.

Fik endnu engang bekræftet mine narcissistiske tendenser.  :tongue:

Det lyder da temmelig cool! :w00t: Ved du hvornår du kan se det færdige resultat???
Nakke-update: Endnu ikke 100 % i orden. Føles på ca. samme måde som i går aftes. Der vil nok være lidt ømhed at mærke nogle dage endnu - men nu er det heldigvis ikke specielt hæmmende længere. :biggrin:
Godt det går fremad... Pøj-pøj med det sidste! :1112:
Link to comment
Share on other sites

Og så var det så i dag, jeg var henne at lege Mona Lisa. Eller dvs. Brian, kunstneren, tog to ruller film, og så vil han så lave maleriet ud fra fotografierne.

Fik endnu engang bekræftet mine narcissistiske tendenser.  :tongue:

Det lyder da temmelig cool! :w00t: Ved du hvornår du kan se det færdige resultat???

Der kan godt gå et stykke tid, da det, så vidt jeg forstod, skulle blive til et rimeligt stort maleri. :blink::w00t::blush: Men han har fået min e-mail-adresse, så jeg kan få det færdige resultat at se ad den vej, da jeg muligvis allerede er rejst hjem, før det står klar. :bigsmile:

Nakke-update: Endnu ikke 100 % i orden. Føles på ca. samme måde som i går aftes. Der vil nok være lidt ømhed at mærke nogle dage endnu - men nu er det heldigvis ikke specielt hæmmende længere. :biggrin:
Godt det går fremad... Pøj-pøj med det sidste! :1112:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak. :smile:Man savner ellers lidt, at der er én til at give massage, når man har det sådan... :innocent::blush:

Træning den 12-10-04: :bunny: :bunny:

(MEST) CARDIO

Løbebånd:

- 20 min speed 4.0-4.6 miles/h, incline 6 %

- 5 min speed 4.0, incline 6 %

Mave-crunch-maskine:

12@70lbs + 6/6/6@90lbs (PR)

Calf raise:

10@100lbs + 8/8/8@115lbs (kunne ikke rigtig få den til at sidde i dag... det er altså underligt med den her øvelse - nogle gange sidder den super godt, andre gange er det som i dag :huh2:)

CII:

- 5 min (2 min niveau 6, 3 min niveau 7)

Kondicykel:

- 20 min randomprg., level 12

- 5 min rul, level 8

+ 2x 15 min :walking: as usual...

Var i et rigtig sove-dovne-humør i dag, så godt, at jeg havde en træningsaftale - ellers var jeg muligvis slet ikke kommet ud ad døren. :blush: Det var ikke fordi, der var den store energi i dagens træning (lige bortset fra mave, som jo gik ret godt trods DOMS - elsker ab-DOMS :w00t:). Og mens jeg sad på cyklen, fik jeg ovenikøbet voldsomt ondt i maven. :chicken: Gik over, da jeg fik bundet min prot-shake og spist min banan. :blink: Men det var et dejligt, tiltrængt skud endorfiner. :smile:

Så jeg tror faktisk, dagens træning skal have 3x :banana: - dog af de små. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Og så var det så i dag, jeg var henne at lege Mona Lisa. Eller dvs. Brian, kunstneren, tog to ruller film, og så vil han så lave maleriet ud fra fotografierne.

Fik endnu engang bekræftet mine narcissistiske tendenser. :tongue:   

Hmm mon ikke vi ser de billeder på diverse Internet boards og hjemmesider snart?

"The Girls of the Internet. - uhhhhh I'd go online with them anyday!!! "

Link to comment
Share on other sites

Og så var det så i dag, jeg var henne at lege Mona Lisa. Eller dvs. Brian, kunstneren, tog to ruller film, og så vil han så lave maleriet ud fra fotografierne.

Fik endnu engang bekræftet mine narcissistiske tendenser. :tongue:    

Hmm mon ikke vi ser de billeder på diverse Internet boards og hjemmesider snart?

"The Girls of the Internet. - uhhhhh I'd go online with them anyday!!! "

<{POST_SNAPBACK}>

:moon: :boobs::4banned: :4whistling: :innocent:

------------

Træning den 13-10-04: :cheer: :cheer: :cheer:

Næsten-full-body efter lyst... ca. følgende:

Dødløft:

12@135lbs + ca. 15singles@155lbs (rigtig god fart og kort pause mellem reps, synes, jeg fik teknikken til at fungere godt i dag - håber, jeg snart kan køre lidt tungere på mine DE dage :smile:)

Paused incline db press:

12@25lbs + 8@30lbs + 8/5/5@35lbs (der var rimeligt mange i centret, så jeg delte bænk med ham body builderen, jeg tidligere har omtalt - det betød, at pauserne blev kortere end vanligt, da vi kørte med hurtigere skift, og hældningen på bænken var vist også lidt højere, end jeg plejer at have den, så jeg er godt tilfreds med antal reps :biggrin:)

Incline cable flyes:

15@"1" + 3@"2" (for tung) + 6/8@"1.5" + 12@"1" (back-off; prøvede cable i stedet for db's i dag, og fik endda lov til at give forced til bb'eren :tongue:)

Yates row:

12@65lbs + 8@95lbs + 6/8@115lbs + 12@95 (drop-set; kunne ikke få den til at sidde ordentligt i dag :unsure:)

Leg-press:

12@90lbs + 10@180lbs + 10@225lbs + 10/10/8@270lbs (PR :devil:- er blevet ret vild med denne øvelse :w00t:)

Dips:

10/7/7/8@bw (uhm!! :biggrin:)

Cable face-pulls:

12/10/10@"7"

supersetted med:

Cable upright row:

12/10/8@"6"

Standing db hammercurls:

6/6/5@20lbs (ca. 30 sek pause mellem sæt; burde nok slet ikke have kørt curls, da det faktisk er den eneste øvelse, der generer mit håndled, så nu holder jeg pause fra curls! :4whip:)

+ 2x ca. 15 min gang til/fra centret som eneste cardio :walking:

Havde stadig DOMS i hamstrings og abs (og har det faktisk stadig :blink:), da jeg skulle ned at træne, så jeg regnede ikke med det helt store i bentræningen. Men både dl og leg-press gik super godt! :w00t:

I dag holder jeg hviledag (vist tiltrængt :tongue:), og så overvejer jeg lidt at køre underkropstræning fredag og overkropstræning lørdag eller søndag, og så starte på AnyPower, Round 3 på mandag... men nu må vi se... :unsure: Lats'ene skal i hvert fald have tæsk, næste gang de bliver trænet, for de fik ikke lavet det helt store onsdag. :chicken: Mave og læg skal helt sikkert trænes fredag. :smile:

:banana: :banana: :banana: af de store, da træningen som sådan gik godt, men lysten/humøret var ikke helt, som det burde være. :chicken:

Talte med Arne om noget her forleden: Hvad mon folk, som ikke har deres træning, gør, når de føler sig lidt nedtrykte? Findes der nogen bedre form for (selv-)terapi? (Udover at brokke sig til vennerne selvfølgelig. :tongue:)

Link to comment
Share on other sites

Kære MUBSVET medlem nummer 2

De pålægges hermed den forpligtigelse at nyde Deres sidste 2 måneder i USA

De skal nyde alt den opmærksomhed De har fået fra fotografer og kunstmalere

De skal nyde alt den opmærksomhed De har fået til træning

De skal nyde Deres spændende studie

De skal sørge for at få kæbetrænet max på engelsk

De pålægges ikke at bekymre Dem om Deres danske liv og nyde Deres amerikanske liv - der er mange der gerne ville bytte med Dem!!!

De beordres til at være i godt humør minimum 90 % af tiden

Ovenstående er ikke til diskussion!

Med højagtelse

Formanden

Link to comment
Share on other sites

Enig med formanden!

Helt ærligt, Hoosier - vi andre er sygeligt misundelige på dig. Jeg gad da godt give min højre arm for at bo 3-4 måneder i USA, møde nye mennesker, studere et andet sted, forbedre sit sprog, og generelt nyde livet, FRI FOR HVERDAGENS BØVL.

Op med humøret, du skal nok klare dig igennem det.

Et råd: hvad med at droppe MSN og MOL et lille stykke tid? Nyd at du er afsted, og lad være med at hænge dig for meget i hvad der sker i den lille andedam herhjemme. Du kommer jo hjem igen, så tag at nyd det lidt for os andre, ok??

Det var altså ikke for at være negativ, men jeg håber du klarer dig igennem. Det ved jeg du kan, du er jo super sej!! Men nyd det lidt, ikk? Please?

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg fulgt lidt med i din log :blush:, og har lidt kommentare:

1. Det numse billede :4thumbup: kanon form, kan huske jeg få dig i obbc i en elastik-elastik-dragt-ting, og der kunne jeg ikke rigtigt danne mig et indtryk af din form. Men.. nice :wink:

2. Har læst mig frem til at du går i skole i usa? Hvilken uddannelse/hvilke fag læser du, og hvorfor lige i usa? :smile:

3. Hvis du virkelig gir gas i yates rows, hvad kan du så løfte dér? Tænkte jeg lige på nu her :blink::smile:

ja, nu havde de små kommentare lige hobet sig op, så nu var jeg nød til at skrive noget.. hehe... keep it up :a-okhand: jeg følger stadig med fra sidelinjen :shades:

Tåmas

Link to comment
Share on other sites

Kære MUBSVET medlem nummer 2

De pålægges hermed den forpligtigelse at nyde Deres sidste 2 måneder i USA

De skal nyde alt den opmærksomhed De har fået fra fotografer og kunstmalere

De skal nyde alt den opmærksomhed De har fået til træning

De skal nyde Deres spændende studie

De skal sørge for at få kæbetrænet max på engelsk

De pålægges ikke at bekymre Dem om Deres danske liv og nyde Deres amerikanske liv - der er mange der gerne ville bytte med Dem!!!

De beordres til at være i godt humør minimum 90 % af tiden

Ovenstående er ikke til diskussion!

Med højagtelse

Formanden

<{POST_SNAPBACK}>

Javel! :biggrin:

Enig med formanden!

Helt ærligt, Hoosier - vi andre er sygeligt misundelige på dig. Jeg gad da godt give min højre arm for at bo 3-4 måneder i USA, møde nye mennesker, studere et andet sted, forbedre sit sprog, og generelt nyde livet, FRI FOR HVERDAGENS BØVL.

Op med humøret, du skal nok klare dig igennem det.

Et råd: hvad med at droppe MSN og MOL et lille stykke tid? Nyd at du er afsted, og lad være med at hænge dig for meget i hvad der sker i den lille andedam herhjemme. Du kommer jo hjem igen, så tag at nyd det lidt for os andre, ok??

Det var altså ikke for at være negativ, men jeg håber du klarer dig igennem. Det ved jeg du kan, du er jo super sej!! Men nyd det lidt, ikk? Please?

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm... det siger du bare, fordi du ikke ved, hvor meget de tvinger os til at lave herovre. :tongue:

Jeg skal nok være mere positiv fremover - promise - har bare haft en lidt træls uge, men har det meget bedre nu + det er snart weekend!!! :w00t::cooldance: :4thumbup: :tongue:

Nu har jeg fulgt lidt med i din log  :blush:, og har lidt kommentare:

1. Det numse billede  :4thumbup: kanon form, kan huske jeg få dig i obbc i en elastik-elastik-dragt-ting, og der kunne jeg ikke rigtigt danne mig et indtryk af din form. Men.. nice  :wink:

2. Har læst mig frem til at du går i skole i usa? Hvilken uddannelse/hvilke fag læser du, og hvorfor lige i usa?  :smile:

3. Hvis du virkelig gir gas i yates rows, hvad kan du så løfte dér? Tænkte jeg lige på nu her  :blink:  :smile:

ja, nu havde de små kommentare lige hobet sig op, så nu var jeg nød til at skrive noget.. hehe... keep it up  :a-okhand: jeg følger stadig med fra sidelinjen :shades:

Tåmas

<{POST_SNAPBACK}>

1. Ih tak. :blush:

2. Purdue University (se evt. link i min profil). Læser til levnedsmiddelingeniør (og lige nu tager jeg Human Anatomy and Physiology, Essentials of Nutrition, Cereal Chemistry and Technology, Food Processing II, og Statistical Process Control). Er herovre på udveksling - KVL har en aftale med Purdue. Hvorfor USA? Tja... har tidligere været herovre på udveksling (high school - knap en times kørsel herfra), så tænkte, det kunne være meget sjovet at prøve deres universitetssystem også + selvfølgelig gense en masse mennesker fra dengang og møde en masse nye. :biggrin:

3. Tjaaaa... hvis jeg tager et bælte på, og stilen ikke behøver være helt perfekt, så en 10-15 lbs mere, end jeg tog i går for nogle reps, måske?! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Fair and square. Tror også det kunne være fedt at læse i USA, men har ikke rigtigt råd til det.

3. Tjaaaa... hvis jeg tager et bælte på, og stilen ikke behøver være helt perfekt, så en 10-15 lbs mere, end jeg tog i går for nogle reps, måske?!

Sejt nok af en pige :king:

Link to comment
Share on other sites

Fair and square. Tror også det kunne være fedt at læse i USA, men har ikke rigtigt råd til det.

Da det er udveksling, betaler jeg ikke for at gå her. Betaler selvfølgelig for mad + kollegieværelse, samt forsikring, flybillet etc. Men har fået et legat, som faktisk så godt som dækker mine ekstra-udgifter (kost + logi skulle jeg jo også have betalt i DK). :smile:

3. Tjaaaa... hvis jeg tager et bælte på, og stilen ikke behøver være helt perfekt, så en 10-15 lbs mere, end jeg tog i går for nogle reps, måske?!

Sejt nok af en pige :king:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx. :cooldance:

så, op med humøret nu  :smile:

inden du ser dig om er det jo jul med alt hvad det nu måtte medføre....

<{POST_SNAPBACK}>

:santa2:

Træning den 15-10-04: :firebounce: :firebounce:

Underkrop

Dødløft:

12@135lbs + 10@155lbs + 10@165lbs + 8@175lbs (det er vist rep PR :blink: - og endda et pænt stykke fra failure :biggrin:)

Leg-press:

12@90lbs + 12@180lbs + 10@225lbs + 10/10/12@270lbs (rep PR - tror, jeg øger næste gang :smile:)

Mave-crunch-maskine:

12@70lbs + 8/8/8@90lbs (her savner jeg :puke2:, for havde godt nok kvalme mens jeg "crunchede" :gal: - men rep PR trods alt :smile:)

Calf raise:

10@100lbs + 10@115lbs + 8/8/8/8@130lbs (i dag sad den godt :blink:)

CII:

Tid: ca. 22:40 (forholdsvist roligt tempo det meste af vejen, dog et par små-spurter + tre drikkepauser)

Distance: ca. 5000 m

Hyperextension - skrå bænk:

15/15/15@bw (som sædvanlig gav den et godt pump i lænden :biggrin:)

+ de sædvanlige 2x 15 min :walking:

Damn, der var god power på i dag! :w00t: Ved ikke, om det er fordi, jeg er på kreatin for tiden eller hvad... :unsure: For var faktisk lige ved slet ikke at komme afsted i dag - min seng var sååååå dejlig. :blush:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

CII:

Tid: ca. 22:40 (forholdsvist roligt tempo det meste af vejen, dog et par små-spurter + tre drikkepauser)

Distance: ca. 5000 m

Er det en Concept II Rower? Vidunderlig maskine ikk' :4thumbup:

Kiggede lige lidt rundt i din log og faldt over et par gode billeder :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share