Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lårene målte jeg den anden aften til 59.5 cm (også flexed), så der er ikke langt op til de 60 cm!  Og også her kan man se en smule muskelopdeling - feee'.

så skal vi bare ha lidt sol på de lår og så ha lårene i det rigtige outfit,

og så begynder det at ligne noget.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvad ellers? Tjaaa... nu har jeg været i USA i lige knap tre uger. Kan såmen godt lide at være her. :) Har mødt en masse søde mennesker. Træningen kører fint (men savner nu TSK :cries: og OBBC :angelgrin:). Skolen er anderledes, men det er da meget skægt at opleve en anden måde at gøre tingene på, og jeg har nogle spændende fag, synes jeg. :bigsmile:

Men alligevel glæder jeg mig altså meget til at komme hjem igen. :chicken:

Hi there Hoosier ! Synes, at du får imponerende meget ud af dit ophold :) Kan virkelig godt forstå, at du glæder dig til at komme hjem. Keep up the good work inkl PR derovre :)

Link to comment
Share on other sites

PR'er OG fedttab :o Hvad kommer de i vandet derovre  :unsure: :) :wave:

tror ikke det er vandet...

nok snarere et spøgsmål om den rette motivation....

B)

Måske, men muligvis kander også være tale om afprotning af Grits, som har medført fremgangen :lol:

Har faktisk slet ikke fået spist grits endnu :o - klart en fejl. :smashtard:

Tror heller ikke, det er vandet... er i stedet blevet (re-)hooked på dette herlige produkt :pint: (diet, selvfølgelig :angelgrin:).

Hippo>> Motivation? Jo deeet... :angelgrin: Og vil forsøge at finde et passende outfit ved førstkommende lejlighed. :4whistling:

Spock>> Tak skal du have. :) Er skam også glad for fremgangen. :bigsmile: Selvom min squat stadig er ringe - squatter jo kun med nød og næppe det, jeg varmer op med i dl. :wacko:

bls>> Også kun næsten. ;)

sild>> Tak tak. :D

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Hej Hoos :wave:

Tillykke med PR'en ;)

Jeg har ikke liiiige fået skrevet en hilsen, da jeg lige vil se, hvordan du faldt til, men det lyder jo til at gå ret godt  :devil:

Held og lykke med træningen i fremtiden, og god fornøjelse "in the states"  :tongue:

Tak for tillykke'n - selvom det kun var PR med 1.2 kg, så er det da fremgang... :rolleyes:

Og ja, det går udmærket herovre, selvom jeg nu savner folk derhjemme en del. :( Meeen, kommer jo hjem igen den 22. december, så der er egentlig ikke så længe til. :bigsmile:

Cardio den 7-9-04: :bunny: :bunny:

Løbebånd: :treadmill:

- 5 km med 5 % incline = 30:20 (inkl. opvarmning)

- 5 min cool-down jogging/rask gang

Skulle afprøve mine nyindkøbte løbesko, Newbalance 856 (80 $ :devil:). Kunne godt mærke, at det var et stykke tid siden, jeg havde løbet 5 km; men gennemførte da på en tilfredsstillende tid. :)

Kondicykel: :bike:

- 30 min, niveau 10-15 (hovedparten af tiden på niveau 10)

- 5 min cool-down

Edit: + gang til/fra træning - 2x ca. 15 min

Var igen lidt træt og uoplagt inden jeg tog afsted (havde taget en længere morfar :4whistling:), men det endte med at blive en rigtig god træning endnu engang. :D Eneste minus var, at min højre akillessene blev lidt øm, men det burde gå i sig selv igen, hvis jeg undlader at løbe den næste uges tid. :)

:banana: :banana: :banana: :banana:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Og ja, det går udmærket herovre, selvom jeg nu savner folk derhjemme en del. :(

Det er ok, jeg savner også dig :devil: :lol:

Ej, seriøst, lyder da som om det går fint derovre - mon ikke du skulle nyde det så længe det varer? Men det gør du jo sikkert også.... super!

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

:w00t: Mountain Dew styrer :elephant: .... Synes det er så ærgeligt at vi ikke har det eller noget der minder om det i Danmark.... Lucky you....

Og selvfølgelig skal du ha et tillykke med de gode resultater :bigsmile: ...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Spock>> Jojo - nyder det skam også. :)

Cat>> Tak. B)

Træning den 8-9-04: :devil::firebounce:

AnyPower, Round 2, Week 3, Day 2

Tung bænkpres:

15@45lbs + 8@65lbs + 5@75lbs + 5@85lbs + 3@95lbs + 3@105lbs + 1/1/1/1@115lbs ((= 52.2 kg) PR :blink: og det var ikke engang særlig tungt) + 2@105lbs (miss på 3. rep - ukoncentreret :4ranting:)

Paused incline db press:

10@30lbs + 5/5/5/5@35lbs (god power i dag :D)

Lat-pull-maskine:

8@90lbs + 6/6/6/6@100lbs (aaaahh! :tongue:)

Dips - ladder:

1-2-3-4-1-2-3-4-1-2-3-1-2-3-1-2-1@bw (bedre end sidst :))

Standing db hammercurls:

[email protected] + 3@20lbs + 4/4/4@25lbs (PR :4flex: - dog ikke den kønneste stil :rolleyes: - har dog tidligere taget 1-2 reps med 12.5 kg, men det var i virkelig, virkelig dårlig stil :tongue:) + 8@20lbs

Cable face-pulls:

15@"6" (rep PR) + 8/8@"7" (PR)

supersetted med:

Cable upright row:

15@"5" (rep PR) + 8/8@"6" (PR)

og:

Cable front raises:

8/8@"3" + 20@"2" (rep PR :tongue:)

Kondicykel:

- 10 min niveau 12 med 20 sek spurt pr. min :dead:

- 3 min cool-down

+ gang til/fra træning - 2x ca. 15 min

Super fantastisk fænomenalt god træning i dag. :4jumpy: Fuuuuck, hvor var det fedt at slå min næsten 9 måneder gamle PR i bænk. :devil: Og så endda fire singles (og der var vist pause på). Weeee!!!! :D

Havde desværre ikke tid til mere cardio, da jeg var kommet lidt sent ud ad døren, og måtte skynde mig for at nå til forelæsning bagefter. :4whistling: Håber, der bliver tid til en lille gåtur senere, men jeg skal til noget gruppearbejde i aften, og man ved jo aldrig, hvor lang tid sådan noget tager. ;)

Selvfølgelig: 5x :banana:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

så kører PR-ekspressen.... B)

det var da grov så megen spræl der er i den lille frøken i disse dage....

men nu har du jo kvajet dig, for med en frisk PR både i skvat og patpres,

så ved du jo hvad vi forventer her en af de nærmeste dage... :4signme:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se du bli'r stærkere, det er nok fordi du ikke har de dejlige kroppe i TSK (og filialen OBBC ;) ) til at forvirre dit stakkels lille hovede hele tiden! :lol:

Tsk tsk - du glemmer vist at Hoos af og til viser sig i Parken :devil:

Tillykke Kathrine! - PR i konge-øvelsen er største trænings-begivenhed! Sejt!

Link to comment
Share on other sites

så kører PR-ekspressen.... B)

det var da grov så megen spræl der er i den lille frøken i disse dage....

Ja, noget skal jeg jo bruge al min energi på. :angelgrin:

men nu har du jo kvajet dig, for med en frisk PR både i skvat og patpres,

så ved du jo hvad vi forventer her en af de nærmeste dage... :4signme:

At jeg laver en Hippo?? :unsure::blink::tongue:

YOU GO GIRL!!! :w00t: 

Godt at se du bli'r stærkere, det er nok fordi du ikke har de dejlige kroppe i TSK (og filialen OBBC ;)) til at forvirre dit stakkels lille hovede hele tiden! :lol:

Lyder meget plausibelt. :tongue:

Og tak! :D

Cat, Spock, jfk>> Mange tak skal I have. :4flex:

Håber, der bliver tid til en lille gåtur senere,

Ingen gåtur - faldt over nogle lektier i stedet. :o

I dag tager jeg en fridag ovenpå tre forholdsvis intensive træningsdage, og så er jeg forhåbentlig klar til at give den gas i dødløften i morgen. :D :devil:

Link to comment
Share on other sites

Så blev der igenigen rykket i lidt jern... :tongue:

Træning den 10-9-04: :devil:

AnyPower, Round 2, Week 3, Day 3

Tung dødløft:

8/8@135lbs + 5@155lbs + 3@185lbs + 1@205lbs + 1@225lbs (ikke specielt tung, og teknikken føltes virkelig god i dag :w00t: - kunne sikkert godt være gået lidt højere op i vægt, men jeg havde lyst til at nuppe et par sæt sumo i stedet)

Sumo:

3@135lbs + 1@145lbs (føltes en smule tung <_<) + 1@155lbs (føltes til gengæld slet ikke tung! :blink::w00t:) + 1@165lbs ((=74.8 kg) tror sørme, det er sumo-PR uden dragt :devil: - havde lidt svært ved at få den lettet, men da det først var sket, fløj den op - og der var i øvrigt ingen smerter i lysken overhovedet, så jeg genovervejer kraftigt at bruge sumo som min tunge dl-variation)

DE squat:

8@45lbs + 5@65lbs + 3@85lbs + 2@95lbs + 7sæt@2reps@105lbs + 2/2/2@95lbs (gik ned i vægt på de sidste sæt, da jeg følte, at farten ikke længere var så god... lagde i øvrigt mærke til en ting (måske spejlet ligefrem kan bruges til noget?!? :blink:) - jeg skyder højre albue meget længere frem end venstre, hvilket muligvis er forklaringen på, at stangen ofte kommer til at ligge skævt på ryggen af mig, når jeg går ud med den..? :unsure:)

Hammerstrenght leg curl:

(2x)12@10lbs + (2x)8@25lbs + (2x)8@30lbs + (2x)8/[email protected] (PR :tongue:)

Crunch-maskine:

10/10/10/10@80lbs (rep PR)

Hyperextension - skrå bænk:

20@bw + 10/10/10/10@35lbs (aaaahh!! hvor var det godt! :D)

Calf raise:

10@85lbs (mine fødder gled, derfor ikke flere reps hér) + 12@100lbs + 12@115lbs + 8/8/8/7@130lbs (PR - og her opdagede jeg så på min højre bicep, hvad der enten er et udslæt eller mit første strækmærke :4flex:)

Db shrugs:

15/15@35lbs

Kondicykel: :bike:

- 10 min niveau 12 med 20 sek spurt pr. min (føltes mindre hårdt end i onsdags, selvom jeg vist fik kørt længere, og ovenikøbet havde trænet ben i dag, så hviledagen i går har nok været god for mig ;))

- 3 min cool-down

+ gang til/fra centret, ca. 15 min hver vej :walking:

+ gang til/fra "down town", ca. 20 min hver vej (der var noget åbent hus af en art for div. kunstnere, og jeg havde lovet at kigge forbi, da en dame, jeg kender, var en af udstillerne - det var også grunden til, jeg ikke kunne nå mere cardio efter styrketræningen :rolleyes:)

Endnu engang var jeg træt og lettere uoplagt, og egentlig også lidt stresset. Men bortset fra, at der var meget fyldt for en fredag aften af være, havde jeg endnu en fantastisk træning! :D

Ingen tvivl om, at den skal have fire store: 4x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med PR i bænk og SUMO dødløft  :) Kører bare  :devil:  :w00t:  :devil:  :w00t:

Tak! Og ja, træningen går godt for tiden. :D

Træning den 11-9-04: :bounce:

AnyPower, Round 2, Week 3, Day 4

DE bænkpres:

15@45lbs + 8@65lbs + 5@75lbs + 12-14sæt@3reps@85lbs (god fart, godt opspænd - var i hvert fald dejligt øm i lats og glutes bagefter :tongue:)

Hyperextension - skrå bænk:

20@bw

Incline db flyes:

[email protected] + 10/10/10/10@20lbs (finfin - øger til 25 lbs næste gang :))

Machine-lat-rows:

8/8/6/6/6@90lbs (som sidste lørdag - knap så meget power i latten pga. de mange gange opspænd :chicken:)

Dips - ladder:

1-2-3-4-5-1-2-3-4-5-1-2-3-1-2-3-1-2-1@bw (okay, men burde dog kunne komme lidt længere ned <_<)

Standing db hammercurls:

12@15lbs + 3@20lbs + 4/4/4@25lbs + 10@20lbs

Cable face-pulls:

10/10/10@"7" (rep PR)

supersetted med:

Cable upright row:

10/8/8@"6" (rep PR)

og:

Cable front raises:

10/8@"3" + 20@"2"

Kondicykel:

- 10 min niveau 12 med 20 sek spurt pr. min

- 10 min rul på niveau 8, ca. 100 rpm

- 5 min cool-down

+ gang til/fra træning, ca. 15 min hver vej :walking:

Endnu engang var jeg træt og lidt uoplagt, inden jeg skulle afsted, men det blev en rigtig god træning alligevel (hmm... synes, jeg begynder at lyde som Kragen?!? :unsure::tongue:). Der var heller ikke specielt mange mennesker i centret i dag, så det var let at føle sig godt tilpas. :)

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

:bunny: :bunny: Cardio den 12-9-04: :bunny: :bunny:

:w00t:LØB :w00t:

Distance: ukendt - men samme tur, som jeg plejer at gå på ca. 40 min

Tid: 25:47

Kan vist kun være godt tilfreds med tiden. :bigsmile: Og mine nye løbesko styrer!! :devil: Quads'ene var dog lidt tunge, så det havde måske været smartere, om jeg bare havde taget en rask gåtur, da morgendagen jo byder på tung squat. :unsure: Men ville jo så gerne teste skoene udendørs også... :rolleyes:

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 13-9-04: :bricks:

AnyPower, Round 2, Week 4, Day 1

Squat:

10@45lbs + 8@65lbs + 5/5/5@95lbs (skulle have kørt tung squat, men havde det underligt i maven, og kvalme og ja, det kørte bare ikke... :thumb_down::chicken:)

DE dødløft:

8@135lbs + 8@145lbs + 12singles@155lbs

Squat - maskine:

12@90lbs + 10@110lbs + 8@125lbs + 8/8/8@140lbs (PR - den kørte til gengæld godt! :blink: føltes godt i booty'en :bootyshake: :D)

supersetted med:

Standing calf raise:

8@90lbs + 7@110lbs + 7@125lbs + 6/6/5@140lbs (PR - og kvalme igen :puke2:)

Hyperextension - skrå bænk:

20@bw + 9/9/9/9@35lbs

+ gang til/fra træning; 2x knap 15 min :walking:

Havde endnu engang travlt + i det hele taget bare en træls, crapy dag. :wacko: :( :angry:

Mave blev sprunget over - men bliver kørt i morgen sammen med lidt cardio. :bunny:

:banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share