Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har den første af fire eksaminer i Food Processing II i morgen, så efter at have siddet og læst lidt, trængte jeg til noget frisk luft. :)

POWERWALK/RASK GANG :walking:

Tid: 44:46

Kroppen har det heldigvis noget bedre her til aften. Men synes stadig ikke, humøret er helt i top. <_< En hyggelig chat på mes med Kuldskær hjalp dog lidt på det. ;)

Og nu *suk* tilbage til bøgerne. (Og her savner jeg endnu engang :yawn:... :unsure:)

Link to comment
Share on other sites

Godt at se det går stille og roligt fremad Hoos... men lad dig nu ikke forblænde af de ærwelige amerikanere over there... kender en hest der godt kunne bruge en test-tømning så han ikke bliver ved med at øge sin total :4ranting: ;)

Forresten har jeg måske fundet noget fast hunkøn... er gået hen og blevet lidt små-forelsket :wub: :bblush: men nu må vi se... ellers skal vi lige have fat i dine veninder når du kommer hjem

Ses snart

Thomas :)

Link to comment
Share on other sites

Forresten har jeg måske fundet noget fast hunkøn... er gået hen og blevet lidt små-forelsket  :wub:  :bblush: men  nu må vi se... ellers skal vi lige have fat i dine veninder når du kommer hjem

Iiiiihh!!! :D :D :D

Godt at se det går stille og roligt fremad Hoos... men lad dig nu ikke forblænde af de ærwelige amerikanere over there... kender en hest der godt kunne bruge en test-tømning så han ikke bliver ved med at øge sin total  :4ranting:  ;)
Det kommer vel an på, hvad hesten prioriterer højest. :unsure: Ellers vil jeg da hellere end gerne være behjælpelig. :tongue:
Ses snart

Thomas  :)

Jep - glæder mig til at bræææænde med dig og Anders igen! :w00t: :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg har også konstateret at bestemte former for afholdenhed åbenbarthar gavnlig indvirkning på fremgangen i træningen på begge sider af dammen..

Lyder spændende Zoa... B)

Kathrine, vil vil tænke venligt på dig og dine cutting ambitioner på den dag der er nævnt nedestående:

[QUOI weekenden d. 8.-10. oktober vil ParadIS så slå dørene op til - det, der var en kæmpe succes sidste år - ”fed weekend”. Her er det is-varianter som Baileys, Bounty og brownies, der kan nydes. Flere af disse særdeles cremede varianter har været efterspurgt siden sidste år. Så kom endelig forbi og prøv de populære lækkerier. Du finder helt sikkert en yndling blandt skildpadde-isen, daim-isen og vingummi-isen.

Link to comment
Share on other sites

Cardio + mave den 14-9-05: :chicken::bunny:

Kondicykel: :bike:

- 10 min niveau 12

Løbebånd: :treadmill:

- 16 min med okay fart og hældning; de sidste 90 sek var med incline 10.5 %, speed 4.2 :bunny:

Hyperextension - skrå bænk:

25@bw (mens jeg ventede på en mavemaskine)

Mave - crunchmaskine:

10/10/10/10/10@70lbs (havde ikke lyst til at køre vildt tungt i dag, så i stedet nuppede jeg de 70 lbs, som allerede sad på, efter en eller anden fyr havde brugt maskinen og nuppede 5 sæt med 30 sek pause imellem hver - sad godt! :D)

Chin-ups (underhåndsgreb): :4sport: Edit: Havde glemt at notere chin-ups'ene

2@bw

Kondicykel: :bike:

- 10 min niveau 12

- 3 min cool-down

+ gang til/fra træning; 2x ca. 15 min :walking: - og lige om lidt bliver det til yderligere 2x ca. 15 min

Havde ondt i maven, inden jeg tog afsted. :( Tog den derfor lidt med ro under træningen i dag - gider ikke til at være syg nu. <_< Fik det da også bedre under træningen, selvom jeg dog fik lidt ondt igen bagefter, men det er tilsyneladende ved at være væk nu, hvor jeg har fået lidt at spise. :) :chicken:

Udmærket træning i forhold til, hvad jeg havde tid, lyst og energi til. :banana: :banana:

Synes i øvrigt, formen begynder at se fornuftig ud :4flex: - trænger dog til lidt farve :rolleyes:. Når nu visse andre har postet (okay, fået postet :tongue:) billeder af sig selv i bikini, går det vel nok med det her. :unsure: Beklager, den dårlige kvalitet - tror dog nok, anyone kunne se, hvad det skulle forestille, da jeg sendte det til ham tidligere i dag. :tongue:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

det er nu lidt sjovere når den er i fokus.....

…men det er vel også sjovest når det kun er dig der har mulighed for at se det… ;)

Med den booty der er der IHVERTFALD 150kg squat i dig Katinka, det MÅ(S) der være! :w00t:

Den er all show og no go. :bootyshake:

det er nu lidt sjovere når den er i fokus.....

Og derfor har jeg aftalt med min roommate, at hun tager billederne næste gang. :4whistling:

MaxP, Craw, Moos, HF>> Ih tak. :D

Kuldskær>> Marcipan-røv. :lol:

Baardi, ptpoul>> Hehe. :bootyshake: (Æv, nu er :angelgrin: også forsvundet!)

Tak alle - de søde kommentarer har reddet min dag!! :D

Fik trænet tidligere i dag...

Træning den 15-9-04: :bounce:

AnyPower, Round 2, Week 4, Day 2

Tung bænkpres:

15@45lbs + 8@65lbs + 5@75lbs + 3@85lbs + 3@95lbs + 2/1/1/1/1/1@105lbs (mit opspænd var rigtig skidt i dag, så det virkede ikke helt for mig, at lave andet end singles - de blev dog ikke specielt tunge, og på den allersidste, hvor opspændet faktisk var okay, fløj vægten da også op :w00t:)

Paused incline db press:

10@30lbs + 6/6/6/6@35lbs (rep PR - god power :devil:)

Machine-lat-row:

8/8/6/6/6@90lbs (lidt svagt i dag :chicken:)

Dips - ladder:

1-2-3-4-5-6-1-2-3-4-1-2-3-1-2-2-1-2-1@bw (kørte ret godt i dag - især første ladder var god! :w00t:)

Incline seated db curls:

10@15lbs + 2@20lbs (for tung <_< - kunne godt bruge 17.5 lbs db's) + 7/7/7@15lbs (havde ikke lyst til hammercurls i dag, men denne sad nu også ganske godt :4flex:)

Cable face-pulls:

10/10/9@"7"

supersetted med:

Cable upright row:

12/8/8@"6" (rep PR - i første sæt var der rigtig god power i delts'ene)

og:

Cable front raises:

8/8@"3" + 15@"2" :dead:

+ gang til/fra træning; 2x knap 15 min :walking:

Var igen kommet lidt sent ud ad døren, så ingen tid til cardio. :4whistling: Skal til et gruppemøde lige om lidt, men jeg håber på at få tid til en gåtur/powerwalk senere på aftenen. :bunny:

Tog den en smule med ro især i bænken i dag, da jeg stadig ikke føler mig helt på toppen... 3x :banana: for dagens træning.

Planen for resten af ugen lyder:

Torsdag: fri - måske en gåtur/powerwalk

Fredag: Dag 3 (tung dl, DE squat)

Lørdag: Løb (morgen) + shopping (eftermiddag)

Søndag: Dag 4 (DE bænk)

Edit: Typo

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share