Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Hvis man supinerer og trækker albuerne godt ind og frem (hænderne skal ideelt set også være tæt samlet).

Så spænder man mere op i hele den øverste del af ryggen.

Når albuerne er inde til siden spænder man i latissimus, det giver stabilitet på skrå ned over ryggem via den thoracolumbale fascia.

Derudover "tænder" dette ifølge Paul Chek (ja jeg ved -Paul Chek.. Men i dette tilfælde tror jeg manden har ret) gluteus.

At albuerne presses frem gør at de thorcale erectorer arbejder mere effektivt. Det er næste umuligt at krumme i den øverse del af ryggen.

Dete gør at man er mere stabil i øvre ryg + kan holde bryst og hovede højere => gør det nemmere at undgå at ende i en goodmorning.

Det er vanskeligt med en low bar position + det kan være hårdt for skuldrene. Så det er en afvejning af skader/teknik/stil etc..

Men grundlæggende set er det bedre at få albuerne frem..

Inden for styrkeløft ser man kun de lave vægtklasser hos mændene + kvinderne holde denne position. Hvis du graver styrkeløft billeder frem, så læg mærke til kvindernes holdning og albueposition :smile:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok, jeg tror jeg er lidt mere med nu, efter at have kigget lidt billeder.

Når du siger at albuerne skal fremaf går jeg ud fra du ikke mener frem som i frontsquat, men nærmere at de peger nedaf. Det forvirrede noget :wink:

Når forudsætningen for at man bør forsøge det er en høj stang-placering OG smalt greb, så tror jeg ikke det er noget jeg skal forsøge på. Low-bar passer mig fint og mine albuer brokker sig relativt hurtigt hvis jeg begynder at holde inden for ringene.

Link to comment
Share on other sites

Ok, jeg tror jeg er lidt mere med nu, efter at have kigget lidt billeder.

Når du siger at albuerne skal fremaf går jeg ud fra du ikke mener frem som i frontsquat, men nærmere at de peger nedaf. Det forvirrede noget 

Exactly, men hvis man forsøger sig med denne teknik presser man dem længere frem end de ellers ville være, mere et tekniskkey point, end havd man egentligt gør.
Når forudsætningen for at man bør forsøge det er en høj stang-placering OG smalt greb, så tror jeg ikke det er noget jeg skal forsøge på. Low-bar passer mig fint og mine albuer brokker sig relativt hurtigt hvis jeg begynder at holde inden for ringene.

Det er jo der begrænsningerne er :smile: Albuer/håndled/skuldre (især) kan være begrænsende faktorer; men for alle der squatter olympisk squat, er det et super fif til bedre teknik :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 25-10-04: :gun2::superman: :banana3: :cheer::firebounce:

AnyPower, Round 3, Week 2, Day 1

Tung squat --> volumen squat:

8@45lbs + 6@65lbs + 6@85lbs + 5/5/5/5/5@105lbs (det må være volumen PR - tror ikke, jeg har kørt 5x5 med noget tungere end 40 kg (eller måske 45 kg?) før :blush: - de første 2-3 reps i hvert sæt var super lette, så røg lidt at stabiliteten, og de sidste par reps blev en anelse tunge.

Valgte, som det fremgår, at køre lidt volumen squat i dag i stedet for tung squat, da jeg skal squatte med knæbind for første gang i laaang tid på lørdag :cooldance: - glæder mig som et lille barn. :biggrin:)

DE dødløft:

10@135lbs + 1@155lbs + ca. 12singles@165lbs (weee!! - det hidtil tungeste, jeg har kørt DE med :w00t: - spurgte efterfølgende en af instruktørerne, som jeg snakker lidt med, om han havde lagt mærke til farten - han havde set et par stykker, og han sagde, at det så rigtig godt ud :biggrin:)

Leg-press:

8/8/8/8@280lbs (PR - her kom der en gut, som tidligere havde undret sig over, at jeg var i stand til at køre dødløft efter squatten, og spurgte, om ikke jeg ville blive forfærdeligt øm i morgen :tongue:)

Calf raise:

10@105lbs + 8@120lbs + 7/7/7/7@135lbs (gik 5 lbs op i alle sæt i dag, kunne af en eller anden grund kun få 7 reps i alle sættene med 135 lbs :blink:)

Mave-crunch-maskine:

8@90lbs + 6/6/6/6@100lbs (PR - lidt tungt :chicken::blush:)

Hyperextension - skrå bænk:

20@bw + 10/10/10/10@10lbs (piece of cake :partytime2:)

Kondicykel:

- 28 min rul niveau 8, ca. 100 rpm

- 2 min cool-down

+ 2x ca. 15 min gang til/fra træning :walking:

Endnu en træning med super energi!! :bunny: :bunny: :bunny: Overvejede ellers at udskyde dagens træning til i morgen, da jeg har haft en masse småting, der skulle ordnes i løbet af dagen, så jeg egentlig bare havde lyst til at slappe af her til aften. :blush: Men det var jo skøøøøønt at komme ned at brænde lidt. :w00t::cooldance::king:

4x :banana:

P.S. Kan godt mærke i dag, at det var lææænge siden, jeg sidst trænede obliques. Har skønne DOMS i dag. :tongue:

Og dagens optur: Flashede min ryg for Hippo på webcam tidligere i dag (nogen jo holde øje med, at jeg ikke bliver fee', mens jeg er herovre). :4whistling: Fik at vide, at jeg er bred!!! :biggrin: Hvilket jeg senere fik bekræftet af Bamz'far :innocent: - som i øvrigt også bemærkede, at mine posterior delts er vokset. :4flex: Og nu jeg er i det selvfede mode, skal det da også lige bemærkes, at Hippo også mente, man godt kunne se, at mine pecs er vokset. :boobs:

Link to comment
Share on other sites

Underlig dag i dag...

Vågnede op i morges, og var i det værste skod-humør - overhovedet uden grund. :dry: En eksamen først på eftermiddagen gjorde det bestemt ikke bedre. :wacko: Men nu er dén i det mindste overstået og det fag afsluttet. :4thumbup:

Fik lidt hovedpine under sidste forelæsning, og havde egentlig tænkt mig at gå en tur for at få lidt luft. Men netop som jeg var på vej ud af døren, ringede Chris og spurgte, om jeg ville med ud at handle - og selvfølgelig ville jeg det. :4mewantfood:

Da jeg kom hjem, fortalte min roommate, at hun lige havde været ved lægen og fået konstateret bronkitis. :ill: Har virkelig ondt af hende, for hun har ca. 1 mio. tests og eksaminer for tiden. :cry: Krydser fingre for, at hun hurtigt bliver rask :1112: (og for at hun ikke har smittet mig, for jeg har IKKE tid til at være syg nu med div. eksaminer coming up i løbet at de næste par uger :bookread:).

Heldigvis skulle jeg ned at brænde her til aften, så jeg kunne få energien tilbage, og humøret op på 100 % igen. :biggrin:

Træning den 27-10-04: :showoff:

AnyPower, Round 3, Week 2, Day 2

Tung bænkpres:

15@45lbs + 8@65lbs + 5@75lbs + 3@85lbs + 3@95lbs + 3@105lbs (muligvis rep PR) + 1@115lbs (miss på 2. rep :blush: - var lidt i tvivl om, hvorvidt jeg skulle prøve på nr. to eller ej - burde have vidst bedre, for mit opspænd var ikke optimalt efter 1. rep - skulle have nøjedes med én og prøvet på 120 lbs bagefter i stedet) + 2/2/3@105lbs (for at få lidt volumen på - det kan godt være svært at holde spændet på de her bænke, synes jeg, derfor blev det kun til to reps i de to første sæt hér)

Paused incline db press:

8/9/8/8@35lbs (tror snart, jeg skal prøve på 40 lbs'erne, men skal i hvert fald have en spotter til at hjælpe mig med at få dem op :chicken:)

Machine-lat-row:

10@90lbs + 8/7/6/6@100lbs (ah, sad godt :smile:)

Dips:

11/8/7/7/9@bw

EZ-preacher curl:

- en masse sæt med varierende vægt - inklusive et par forced :4whistling:

Standing alternating db press:

(2x)10@15lbs + (2x)8/10/10@20lbs (de to første sæt før curls, de to sidste efter - tror, jeg prøver på 25 lbs næste gang... har i øvrigt stadig DOMS i obliques fra da jeg kørte denne øvelse i søndags :tongue:)

Cable face-pulls:

15/12/10/10@"7.5" (prøver måske på "8" næste gang :unsure:) + 12@"6" (dropsæt)

supersetted med:

Cable front raises:

12/12/12@"2.5"

CII:

- 15 min niveau 5 (stille og roligt til at begynde med, og så gav jeg den gas de sidste par minutter :cooldance:)

+ de sædvanlige 2x 15 min :walking: til/fra træning

Igen rigtig god energi i træningen. Lidt irriterende med miss i bænken, for første rep på de 115 lbs var overhovedet ikke tung.

Hmm... en hel del god kæbe trækker op, så endnu engang 4x :banana:.

Link to comment
Share on other sites

Hej Kathrine,

Det ser da ud til at du får brændt igennem :devil:  :devil: ..FEDT :4thumbup:

Hørte en halv vind om at du kommer hjem til DK i julen - er det korrekt? Og så skal du vel ud og beundres i TSK?

Hygge, og pas på dig selv,

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, lander den 22. december kl. meget-tidligt om morgenen. :sleeping:

Ved dog ikke, hvornår jeg kommer i TSK. Måske først engang efter nytår. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Lysten var der ikke helt i dag, men var lige i nærheden af centret - så ingen undskyldning. :4whip:

Cardio den 28-10-04: :confused: :sleepy::gal::flipa::newtongue::tease::bottom:

CII:

- 6 min, niveau 5 (medium tempo med et par vage forsøg på spurt :chicken:)

Crosstrainer:

- 10 min, niveau 9-14

CII:

- 6 min, niveau 4 (medium tempo, kun lidt spurt til allersidst :chicken: :chicken:)

Kondicykel:

- 10 min rul, niveau 10, ca. 100 rpm

- 2 min cool-down

Løbebånd:

- 15 min "pw", speed 4.3 miles/h, incline 6.5-7.0 %

- 3 min cool-down

Ville gerne have løbet 5 km på løbebåndet i dag, men mit højre knæ føltes lidt underligt, og da jeg skal squatte med knæbind på lørdag (:w00t: :w00t: :w00t:), ville jeg ikke tage nogen chancer.

Kunne mærke, at jeg ikke rigtig havde energien i dag, så jeg satsede bare på at få fyret 30 min af. Men endte sørme på 52 minutter. :bunny::cheer: Derfor kan dagens træning lige snige sig op på :banana: :banana:. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 29-10-04: :chicken::raisebrow:

AnyPower, Round 3, Week 2, Day 4*

*Dag 3 bliver gennemført i morgen, hvor jeg skal squatte med knæbind :cooldance:

DE bænkpres:

15@45lbs + 8@65lbs (aaaaavvv!!! IOMS en masse :wacko: - mine pecs var åbenbart ikke helt enige med mig i, at det var en god ide at køre DE bænk kun to dage efter tung bænk :chicken:) + 5@75lbs + ca.8sæt@3reps@85lbs (var virkelig hæmmet af mine ømme brystmuskler, hverken opspænd eller noget som helst fungerede i dag :mad:)

Incline db flyes:

15@15lbs + 8@20lbs + 8/8/8/8@25lbs (men der var åbenbart alligevel god power i pecs'ene, for flyes var okay nemme :blink:) + 15@15lbs (back-off)

Machine-lat-row:

8/8/8/6/6@90lbs (kun 30 sek pause mellem de sidste to sæt)

Dips:

12/10/9/8/9@bw (tja... dips gik jo også fint nok :unsure:)

EZ-preacher curls:

12/12/12/12/12@stor stang (mine håndled har været lidt ømme pga. de curls, jeg lavede i onsdags, men jeg er ret sikker på, at hvis jeg kører let nok (og kun ned til underarmene er vandret :chicken:), så går det nok... :smile: og syntes også sagtens, jeg kunne mærke det :4flex:)

Alternating db sidepress:

(2x)10@15lbs + (2x)8@20lbs + (2x)6/5/5@25lbs (PR)

Cable face-pulls:

12@"8" (PR tror jeg) + 12/12/11@"7.5" + 12@"6" (dropset)

supersetted med:

Cable front raises:

15/15/15@"2.5" (:gal:)

+ gang til/fra træning, 2x ca. 15 min :walking: - hjemad i øsende regnvejr :newtongue:

Den ualmindeligt ringe indsats i bænken gjorde, at jeg gik og var lidt småsur resten af træningen, selvom denne egentlig gik ganske fint. :unsure:

Og af en eller anden grund følte jeg mig virkelig utilpas i centret i dag - der var ikke specielt mange mennesker (og ingen, jeg kendte :crybaby:), og jeg var stort set den eneste pige i frivægtsafdelingen... Havde bare en ubehagelig fornemmelse af, at der hele tiden var nogen, der kiggede/stirrede på mig (der rendte et par grupper af den type drenge/fyre, som altid skal træne i flok og aldrig rigtig får lavet det helt store udover måske et par diskoøvelser rundt). Lidt noia har man vel. :unsure:

Tror ikke, jeg kan give dagens træninge mere end 2x :banana:(men ikke så langt fra tre).

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning den 30-10-04: :firebounce: :firebounce:

AnyPower, Round 3, Week 2, Day 3

Tung squat:

8@45lbs (lidt øm i venstre hoftebøjer, men på de andre sæt var der heldigvis ikke noget at mærke :smile:) + 6@65lbs + 5@85lbs + 3@95lbs + 1@105lbs

Knæbind og bælte:

3@135lbs (bindene var ikke bundet med kryds - det kunne jeg slet ikke styre :blink:, derefter fulgte en god lang kamp (et minuts tid, måske? :unsure:), med at få venstre knæbind af - spotterne var lige ved at gå i panik og drøne ud efter en saks :blink:) + 3@135lbs (bundet med kryds - super nemme - men aaaaaav, normal synes jeg ikke, jeg piver, men da Greta bandt det højre, av for s...n - tror aldrig, jeg har haft så stramme knæbind før :blink:) + 2@165lbs (semi-raw PR - er sikker på, jeg kunne have løftet mere, hvis min teknik med knæbindene ikke havde været så rusten :chicken:)

Forresten dette er Greta, og dette er hendes tidligere træningsmakker: Priscilla Ribic - fucking leeee'!!! :king::devil:

(Fx. Best Lifts:

518 Squat

314 Bench

540 Deadlift (WR)

1355 Total

og det er vel at mærke i 67.5 kg's klassen, hvor hun også er verdensmester! :blink::devil:)

DE dødløft:

10@135lbs + 1@155lbs + ca.10singles@175lbs (ville egentlig have kørt sumo i dag, men min venstre hoftebøjer var en smule trykøm, så jeg turde ikke :chicken:)

Hammerstrength leg curl:

(2x)12@25lbs + (2x)8@35lbs + (2x)8/8/8/[email protected] (den må vist hedde 40 lbs næste gang :wink:)

Calf raise:

10@105lbs + 8@120lbs + 8/8/8/8@135lbs

Mave-crunch-maskine:

12@70lbs + 10/10/10/10@95lbs (mere vilje end lyst - var sulten og ville bare hjem at spise :4mewantfood: :4whistling:)

Hyperextension - skrå bænk:

20@bw + 8/8/8/12@25lbs (så mødte jeg heldigvis en pige, jeg bl.a. har Food Processing sammen med, så der blev lige kørt lidt kæbe, hvilket gjorde det lidt nemmere at komme igennem den sidste øvelse :tongue:)

Så et hurtigt bad og hjem at få noget maaaaaad. :4mewantfood:

+ 2x ca. 15 min gang til/fra træning i den mest fantastiske efterårssol :sun: (og vindstyrke en halv pelikan :blink:).

4x :banana:

Juhuuuu!!! Hvor var det fedt at få bundet knæbind igen! :w00t: Og hvor har jeg egentlig savnet den duft. :blush: (Nu var mine wraps også helt nye, så det var måske derfor, jeg syntes, de duftede så godt. :tongue:)

Var helt oppe at køre resten af dagen. Og måtte da også lige fremvise mine "pæne" ben for Hippo over webcam, da han kom hjem fra byen klokken midt-om-natten. :innocent: Senere kunne han overhovedet ikke huske, at vi havde snakket sammen, men så kunne jeg jo passende lige vise mærkerne frem igen. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nej selvfølgelig glæder det os ikke, slet ikke :4thumbup: :tongue: Det danske vejr er da glimrende hvis man er mere end normalt filosofisk anlagt :crybaby: Men nok om vind og vejr. Tillykke med din semiraw PR i squat. I denne sammenhæng er det da rart at høre om en kvinde der kan finde ud af at lægge stramme knæbind. :devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Nej selvfølgelig glæder det os ikke, slet ikke :4thumbup:  :tongue: Det danske vejr er da glimrende hvis man er mere end normalt filosofisk anlagt :crybaby:

:tongue:

Men nok om vind og vejr. Tillykke med din semiraw PR i squat.
Ih tak. :biggrin: Ja, lidt fremad går det trods alt, men jeg er sgu godt nok stadig ringe til den øvelse. :mad:
I denne sammenhæng er det da rart at høre om en kvinde der kan finde ud af at lægge stramme knæbind. :devil:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Yeah! :devil: Nu må man også sige, at Greta har haft en glimrende læremester. :bowdown:

Så skal jeg bare snart lære selv at lægge dem.... :blush:

Måske hvis jeg nu i det hele taget øvede mig... :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning den 1-11-04: :firebounce: :firebounce:

AnyPower, Round 3, Week 3, Day 4*

*Da mine stænger stadig er lidt brændt aw (og mine hoftebøjere lidt ømme :confused:) efter i lørdags, ville jeg bænke i dag. Oprindeligt var planen at tage den tunge bænk i dag, men da jeg muligvis (forhåbentlig!!) får chancen for at komme i trøjen på lørdag, blev det DE i stedet. :smile:

DE bænkpres:

15@45lbs + 8@65lbs + 5@75lbs + 3@85lbs + 3@95lbs (ikke nok fart på) + ca.12sæt@3reps@90lbs (arbejdede med min fodstilling i dag; på de af sættene, hvor jeg fik det til at fungere = fandt en stilling, hvor det kom helt af sig selv at spænde bl.a. i ballerne, fik buen lige et ekstra lille nøk opad, som gjorde, at jeg slap for at presse gennem mit svageste punkt :w00t: - så skal jeg bare lige lære at gøre sådan hver gang :4whip:)

Incline db flyes:

15@15lbs + 8@20lbs + 10/10/10/10@25lbs (yeah, så må det snart være tid til at prøve kræfter med 30 lbs :alright:) + 15@15lbs (back-off - måtte vente på, at vægtene blev ledige :sleeping:)

Machine-lat-row:

10@90lbs + 7/7/7/7@100lbs (okay power i lats'ene i dag :cooldance:)

Dips:

16/12/10/8/10@bw (rep PR - tror dog stadig ikke, dybden er helt "godkendt" :dry:)

Alternating db sidepress:

(2x)10@15lbs + (2x)8/8/7@20lbs (der var ikke helt power nok til at gå højere op i vægt i dag, og jeg tror i øvrigt også, jeg hellere vil forsøge at få flere reps med 20 lbs, før jeg går op på 25 lbs igen)

Partial EZ-preacher curl:

15@lille stang (30 lbs?) + 12/12/12/12@lille stang+10lbs (nogle gange har jeg sgu mest lyst til bare at droppe curls - får alligevel ikke andet end bøvl ud af at lave dem :baaa:)

Cable face-pulls:

12/12/10/12@"8" + 15@"6" (dropset)

supersetted med:

Cable front raises:

15@"2.5" + 9@"3" (nope, for tungt :chicken:) + 15@"2.5"

CII:

10 min niveau 5 (stille og roligt, men med 1 min spurt til slut :bunny:)

+ de sædvanlige 2x 15 min :walking: til/fra træning...

Underlig (på den gode måde) og travl dag i dag. Var træt og absolut ikke oplagt til træning, men heldigvis havde jeg aftalt at følges med Chris til centret, så ud ad døren kom jeg da. :cheer: Og det blev jo en rigtig god træning - er især glad for, at bænken spillede i dag. :biggrin: :banana3:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Resten af ugen bliver ret travl, da jeg har eksamen både torsdag og fredag. De sidste tre træninger i denne uge bliver enten tirsdag, fredag og lørdag - eller fredag, lørdag og søndag - afhængigt af, hvor meget tid, jeg får i morgen, samt hvordan mine hoftebøjere har det. :unsure: Det føles dog som om, at de er ømme "på den gode måde" denne gang, men med det bøvl, jeg tidligere har haft med dem, er jeg ikke meget for at løbe nogen risiko... :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Damn, nu er der kun 7 uger til, jeg skal hjem. :blink: :blink: :blink:

Tror forresten ikke, jeg får trænet i dag. For det første fik jeg ikke læst nær så meget i går, som jeg havde håbet på :blush: - og for det andet er jeg virkelig træt efter to på hinanden følgende nætter med alt for lidt søvn. :sleeping: Overvejer at stå tidligt op i morgen og træne før min første forelæsning. :sleepy:

Link to comment
Share on other sites

Du kunne jo passende ligge nogle knæbind i pauserne mellem læsning. I princippet noget jeg mener seriøst. :blink: At lægge dem hjemme på kammeret kan godt betale sig.

Nu kan jeg forstå at du læser til ingeniør (var det kemi? :blush: ). Hvor langt er du? Hvilke fag skal du til eksamen i? Spørger jeg for meget? (er jo selv ing.stud.) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du kunne jo passende ligge nogle knæbind i pauserne mellem læsning. I princippet noget jeg mener seriøst.  :blink: At lægge dem hjemme på kammeret kan godt betale sig.

Det var egentlig også planen, er bare aldrig nået så vidt endnu... :blush:

Nu kan jeg forstå at du læser til ingeniør (var det kemi? :blush: ). Hvor langt er du? Hvilke fag skal du til eksamen i? Spørger jeg for meget? (er jo selv ing.stud.) :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

En slags ingeniør i hvert fald - levnedsmiddelingeniør - er (kun) på 5. semester.

Skal til eksamen i Human Anatomy and Physiology på torsdag, Cereal Chemistry and Processing på fredag og Food Processing II på tirsdag. I alle fag er der dog endnu en eksamen i "finals-week", som ligger ca. midt i december. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke med eksamen. I'll keep my fingers crossed :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak. :cooldance:

:firebounce: :firebounce: Træning den 3-11-04: :firebounce: :firebounce:

Modificeret AnyPower*

*Da jeg sandsynligvis skal i trøje på lørdag (:w00t::devil:), følger jeg ikke helt programmet i denne uge

Dødløft:

Opvarmning:

10/10@135lbs

DE:

1@155lbs (tror aldrig, der har været meget fart på den før! :w00t:) + ca.12singles@165lbs (jep, gik fint :biggrin:)

Volumen:

5/5/5/5/5@175lbs (da min venstre hoftebøjer stadig føles en smule øm, tænkte jeg, at jeg ville køre lidt volumen i dødløft i stedet - og så er jeg forhåbentlig klart til at squatte igen på fredag :cheer:)

Legpress:

12@180lbs + 8@270lbs + 10/8/8/12@320lbs (PR - forskellen i antal reps afspejler meget godt, hvor på pladen jeg placerede fødderne - i sidste sæt fandt jeg en god position, hvor øvelsen gik rigtig godt i ballerne :moon: :tongue:)

Hyperextension - skrå bænk:

20@bw + 8/8/8/8@35lbs (åh, det føltes bare godt i dag! :biggrin:)

Calf raise:

10@110lbs + 8@125lbs + 8/8/7/7@140lbs (PR - sad fint :smile:)

Mave-crunch maskine:

12@70lbs + 8/8/8/8@100lbs :gal:

Løbebånd:

- 15 min "pw" (incline 6.5 %, speed 4.2-4.6 miles/h)

- 2 min cool-down

CII:

- 10 min level 5 (stille og roligt... og med den sædvanlige spurt det sidste minuts tid - nåede faktisk en anelse længere i dag, end jeg plejer :bigsmile:)

+ 2x 15 min gang til/fra centret :walking:

Ja, jeg fik jo ikke trænet i morges, som jeg ellers havde proklameret. :blush: Min undskyldning er, at jeg ikke kunne falde i søvn i går - først omkring kl. 4:45 lykkedes det (havde vel forsøgt siden kl. 2 :wacko:), så jeg prioriterede nogle ekstra timers søvn liiiidt højere i morges. :sleepy:

Heldigvis gik eksamenslæsningen perfekt i dag, så der blev tid til en lækker træning her til aften. :king:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Har forresten besluttet, at jeg fra og med i morgen stopper med kreatin i denne omgang. Jeg skal nemlig sidde model igen på torsdag, og muligvis også have taget et par billeder senere. Ikke fordi, jeg føler, at jeg ophober specielt meget væske, men nu vil jeg lige prøve at se ad. :smile: Så hvis jeg husker det, vil jeg veje mig selv i morgen tidlig - og så igen om en lille uges tid. :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Fra IPF´s hjemmeside:
15th IPF World Open Bench Press Championships M/W 

02. -05. December 2004   

in Cleveland Ohio / USA

Bak Kathrine DEN 81 57,5

Nu har jeg ikke lige fulgt din log så meget på det sidste, men er det korrekt forstået at du skal med til VM i bænk? :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja. :blush:

Har bare ikke turde sige det til så mange af frygt for at jinxe det. :blush: :blush: :blush:

Det bliver dog nok i 67.5 kg klassen, da det jo i princippet kan være ligegyldigt, om jeg bliver nr. sjok i den ene eller den anden vægtklasse. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share