Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Hej Hoosier...

Jeg kom til at tænke på, om der er power i dine løft - om du banker godt igennem, selvom du indimellem derved kommer til at gå lidt på kompromis med formen? Piger har måske en tendens til at være lidt forsigtige, og ikke få fart nok på løftene... Men du er jo i gode hænder, så folk omkring dig har sikkert gjort opmærksom på det samme.

PS: Pas rigtig godt på lysken. Havde selv inflammation i adductor longus senen i et halvt år, som forhindrede mig i enhver form for tung træning, hvor benene var bare en smule dynamisk involveret...og stadig, selvom det er snart to år siden, at skaden dukkede op, kan jeg indimellem mærke, at det murrer.

Ripper>> Ang. at løfte igennem - så er, hvad Arne skrev vist meget dækkende. :)

Mht. lysken, så har jeg midlertidigt droppet løb for at skåne den lidt. :cry: Døjede med det samme sidste vinter, og der gik det heldigvis over ved løbspause. :)

DaDane og Snoopy>> Tak. :D

Tryllemusen>> Hehe... :bblush: :mandance:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Styrketræning i Parken den 21-1-04: :superman:

Skulle have været i TSK i dag, men min cykel strejkede pga. det kolde vejr. :thumb_down::cry:

Opvarmning: 10 min crosstrainer (2 min niveau 5, 8 min niveau 6)

Styrketræning:

Dødløft med Technogymskiver: (= dødløft fra skive)

[email protected] + [email protected] + 5 [email protected] (3. og 5. føltes lidt for tunge, men ellers okay) + 5/5/5/5/[email protected] (semi-wide sumo (kan ikke stå bredere pga. stangens længde + glat gulv) - fungerede rigtig godt :w00t:)

Bænkpres:

[email protected] + [email protected] + 3/3/3/3/[email protected]

Db row:

(2x)8/6/6@22kg (vist ikke for kønt... :4whistling:)

Standing db shoulder press:

8/8/6@9kg :devil:

Standing db curls:

5/4@9kg

Standing db hammercurls:

6/5@9kg

Triceps pushdown med reb:

15@10kg (for let) + 8/8@11kg

Leg extensions:

10@60kg + 8@65kg (hehe - der sad en fyr ved siden af - han kørte første sæt med 55 kg og andet sæt med 60 kg, så jeg skulle jo lige.... :rolleyes:)

Mavemaskine:

10@45kg + 5@55kg + 8/8/8@50kg

God træning i dag, selvom det irriterer mig, at jeg ikke kom i TSK. <_< Sumo-dødløften kørte rigtig godt, og det trækker klart op. :bigsmile: Resten var udmærket. Nåede heldigvis mere eller mindre at få trænet færdig før den værste "myldretid". :tongue: 3x :banana: af de store. :)

Link to comment
Share on other sites

2x 1.5 times undervisning (første hold sammen med Mr.Freeze :bigsmile:) + lidt øve-dans med nightbringer. :wub:

Tillykke til dig Nightbringer dit skarn;)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

tak,

hvad jeg manglede i min bicepsposering måtte jeg jo opveje med salsa, hjemmelavet 5 retters menu, klaverspil og massage :bigsmile:

konklusion, biceps og pec's er som scoremuskel stærkt overvurderet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

konklusion, biceps og pec's er som scoremuskel stærkt overvurderet :tongue:

Tsk tsk tsk... min ven, min ven... gid du må ledes på rette vej... thi du har syndet...

Vi må da håbe at ledelsen i Player Logen ikke ser dit indlæg, så er du da ilde stedt :lol:

Link to comment
Share on other sites

tak,

hvad jeg manglede i min bicepsposering måtte jeg jo opveje med salsa, hjemmelavet 5 retters menu, klaverspil og massage 

konklusion, biceps og pec's er som scoremuskel stærkt overvurderet

Indtil dette indlæg er blevet slettet, er du FOR EVIGT udelukket fra DIFD-logen!

Lignende udtalelser vil medføre en stærk hetz fra vores side.

Med en officiel undskyldning i DIFD-tråden kan vi dog lade denne passage glide i glemmebogen.

;) B)

Link to comment
Share on other sites

2x 1.5 times undervisning (første hold sammen med Mr.Freeze :bigsmile:) + lidt øve-dans med nightbringer. :wub:

Tillykke til dig Nightbringer dit skarn;)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

tak,

hvad jeg manglede i min bicepsposering måtte jeg jo opveje med salsa, hjemmelavet 5 retters menu, klaverspil og massage :bigsmile:

konklusion, biceps og pec's er som scoremuskel stærkt overvurderet :tongue:

LOL! :)

Ja når alt andet slår fejl slår fejl, så ryger det sku tilbage til charme, selvtillid og lækkert hår. Hvis man ikke engang kan score/imponere en styrkeløfter tøs med nogle store guns så... Det burde sku give drengene noget at tænke over.

salsa,  hjemmelavet 5 retters menu, klaverspil og massage 

:respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

salsa,  hjemmelavet 5 retters menu, klaverspil og massage 

:respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt:

Ja, det virkede, må man sige. :D :bblush:

---------

Lidt "træning" (udenfor MUBSVET):

Onsdag: Ca. en times powerwalk, som jeg glemte at logføre. :walking:

Torsdag: En masse gang - nok 12-15 km sammenlagt + lidt salsa på LQ. :mandance:

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning i Parken den 23-1-04: :yawn:

Endnu en træning henlagt til Parken. Skal til julefrokost :blink: kl. 17, så jeg kunne desværre ikke nå i TSK. :(

Opvarmning: 10 min crosstrainer (2 min niveau 5, 8 min niveau 6)

Styrketræning:

Bænkpres:

[email protected] + [email protected] + 3/3/[email protected] + 5/[email protected] (pillede 5 kg af for bedre at kunne fokusere på vejrtrækning og eksplosivitet - de 2x5 var i øvrigt dejligt lette :))

Dødløft:

[email protected] + [email protected] + 5/[email protected] (det ene sæt med 60.9kg med alm. stand, de andre med semi-wide sumo)

Goodmornings:

[email protected] + [email protected] + [email protected] + [email protected] (ikke vildt tung :bigsmile:)

Db row:

(2x)6/6@22kg (gik lidt død her, så jeg nøjedes med to sæt :rolleyes:)

supersetted med:

Standing db shoulder press:

7½/6@10kg (der manglede lidt albue-extension i venstre side i sidste rep i første sæt, men bortset fra det gik det rigtig godt faktisk :))

Standing db hammercurls:

6@10kg

Standing db curls:

8/6@8kg

Laterals:

8/5@6kg

supersetted med:

Seated rear laterals:

10/10@6kg

Leg extensions:

8/8/8@65kg :devil:

supersetted med:

Seated calf raises:

10/12@20kg

Mavemaskine:

10@45kg + 10@50kg + 5/5@55kg + 12@50kg

Tog ingen tricepsøvelse i dag, da jeg synes, at jeg måske, muligvis kan mærke en lille smule i min højre albue - desuden er triceps jo også blevet brugt i både bænk og skulderpres, så det går nok. :)

Gik lige lidt død omkring db rows, men ellers kørte træningen udmærket, så den får 3x :banana:.

Link to comment
Share on other sites

Hey Hoosier  :)

Er det ikke næsten PR at du INGEN PR har sat i dag  :unsure:  ;)

:lol: :lol: :lol:

Tror faktisk, at jeg satte rep PR i goodmornings (12 reps med 45.9kg), men jeg er ikke sikker, så jeg skrev det ikke på. :tongue: Standing db shoulder press er også muligvis PR - kan ikke huske, hvor mange reps jeg tog, sidst jeg brugte 10 kg i denne øvelse, for det var vist engang i sommers. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cardio den 24-1-04: :bunny: :bunny: :bunny:

- 25 min crosstrainer (intervalprg. 6, niveau 7)

- 30 min kondicykel (24 min prg., niveau 4 :chicken: + 6 min afkøling, niveau 4-3-2-1, 1-1-3-1 min)

:banana: :banana: :banana: for dagens indsats.

Og nu skal jeg ud at spise god mad med nogle piger fra klassen. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share