Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Og nu skal jeg ud at spise god mad med nogle piger fra klassen.

Hov er de søde de piger?? :4whistling: i tilfældet af at det går helt med de piger cat finder frem til mig vil det jo være rart med noget i baghånden :angelgrin: :inlove:

:lol: Ja, de er rigtig søde faktisk. :tongue: Det er jo det, jeg siger - du skal bare læse til levnedsmiddelingeniør. :angelgrin:

Her til aften:

Powerwalk til/fra restauranten - 2x 3 km. :walking: (udenfor MUBSVET)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zoa: Du kan bare nøjes med at komme til festerne, det gør jeg ihvertfald ;)

Hehe - det var også en mulighed. :angelgrin:

------------

Styrketræning i TSK den 26-1-04: :4whistling:

Fik desværre ikke trænet sammen med nogen MOL'boer i dag. :( Men nåede dog lige at hilse på Zoa, som var på vej hjem. :wave:

Squat:

10@20kg + 5@40kg + 3@50kg + 3/3/3@55kg (PR) + 5/5/5/5@40kg (med pause i bunden - en af løfterne foreslog det, da der tilsyneladende var ret god power på i toppen ved de 55 kg, som dog var meget langsom i bunden)

Goodmornings:

15@20kg + 10/15/15@40kg (bare let gm i dag, da jeg var lidt træt efter squattten :chicken:)

En længere snakkepause. :rolleyes:

Leg extensions:

5/5/5@5 plader

supersetted med:

Reverse hypers:

25/25/25@bw

Padded crunches:

15/15/15@bw

Stoppede her, da det var ved at være sent + jeg skal træne med Arne i Parken i morgen formiddag. :pumpin::w00t:

Træningen får 3x :banana: trods den ringe volumen, da squatten igen kørte ganske udmærket. :bigsmile:

Cardio: 2x ca. 7.5 km transportcykling. Mit gear er begyndt at fryse fast her i kulden, så det er svært/umuligt at få det til at skifte... På vejen hjem besluttede det sig dog for at skifte til syvende gear (ud af syv) - og blive dér resten af turen hjem. :dead: :4ranting:

Var i øvrigt til en rigtig hyggelig mini-MOL-træf-brunch tidligere i dag i selskab med den islandske fraktion a.k.a. MadsSVØM :swim: samt nightbringer :wub:, Arne og Mr.Freeze. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

"Mol", nu ogsaa med online-dating. 
:lol:

:partycrowd:

Ensom pige, tyve år

Super veltrænet, med megastærke lår

Af is kan ka' hun guffe mange tons

Men hun savned' ham

En han med store gunz

Blev det egentlig nogensinde færdig-digtet? :unsure:(By the way, jeg er 22, men det er jo en detalje...)

--------------------

Styrketræning i Parken den 27-1-04: :firebounce::firebounce::firebounce:

Opvarmning: 10 min crosstrainer (9 min niveau 5, 1 min niveau 6)

Styrketræning:

Bænkpres:

[email protected] + [email protected] + 5/5/[email protected] + 5/[email protected] (eksplosiv... på de fleste reps)

Db row:

(2x)8/6@22kg (halvdårlig stil) + (2x)8@20kg (let!)

Standing db shoulder press:

6/6/6@12kg (PR :w00t: - 2-3 min pause mellem sættene)

Standing db hammercurls:

6/6@10kg

supersetted med:

Seated rear laterals:

12/12@6kg

Standing db curls:

8/6@8kg

supersetted med:

Laterals:

6/6@6kg (stilen snakker vi ikke om... :4whistling:)

Mavemaskine:

8@50kg + 3@60kg (PR) + 15/15/15@50kg (rep PR)

Reverse hypsers:

25/25@bw

En hyggelig træning sammen med Arne. Vi var begge helt færdige bagefter. :dead:

Den får sgu 4x :banana: pga. PR i skulderpres. :D

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning i Parken den 29-1-04: :ilovemuscle:

Opvarmning: 10 min crosstrainer (niveau 5)

Styrketræning:

Bænkpres:

[email protected] + [email protected] + [email protected] + 5 [email protected] + 5/[email protected] ("eksplosiv")

Dødløft: (semi-wide sumo med Technogym-skiver = fra klods)

[email protected] + [email protected] + [email protected] + [email protected] (PR - bestemt overkommeligt) + [email protected] (alm. stand, dobbelt overhåndsgreb)

Standing db shoulder press:

miss@14kg (skulle jo liiiiige prøve... :rolleyes:) + 5@12kg

Goodmornings:

[email protected] + 10/[email protected] (kørt meget let i dag - men tilgengæld lidt dybere, end jeg plejer)

Db row:

(2x)8/8/8@20kg

Laterals:

6/6@6kg

supersetted med:

Standing db hammercurls:

6/5@10kg (svagt :chicken:)

Seated rear laterals:

6/8@7kg ("PR" - men det var også første gang, jeg prøvede med 7 kg's vægtene - nok lidt for tungt, men 6 kg føltes for let sidst, så jeg prøver nok 7'erne igen næste gang)

supersetted med:

Standing db curls:

7/5@8kg (også svagt :chicken:)

Leg extensions:

10/10@65kg

supersetted med:

Seated calf raises:

12/15@25kg

Mavemaskine:

10@50kg + 12/12/10@55kg

Reverse hypers:

25/25@bw

supersetted med:

Incline reverse bench crunches:

12/12@bw

En rigtig god træning i dag. Masser af motivation. Næsten ingen mennesker i centret, så der var masser af plads. :bigsmile:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Har derudover gået næsten to timer i dag. :walking:

Link to comment
Share on other sites

I går: (langt udenfor MUBSVET :rolleyes:)

- 1 chin-up (underhåndsgreb)

- 4 salsadanse (ikke meget, men lidt har også ret)

Ja, så er min mikrobiologieksamen overstået... Citerer lige mig selv fra den 23. (efter min biokemieksamen):
Alle>> Takker for lykønskningerne og fingerkrydsningen. :xmas: Set i forhold til den ringe læseindsats, <_< gik det vist okay. "Glæder mig" til at få resultatet. :unsure:

Så har vi fået resultaterne - det blev sørme til to 9-taller. :blink::w00t: (Gad vide, hvad jeg mon havde fået, hvis jeg rent faktisk havde taget mig lidt sammen?!? :unsure::blink:)

Link to comment
Share on other sites

Alle>> Takker mange gange. :bigsmile: Er godt tilfreds med de 9-taller. Set i forhold til min arbejdindsats i fagene, var det nok ikke helt fortjent - but oh well... :rolleyes: :D

.......................

Cardio den 30-1-04: :bunny: :bunny: :bunny:

- 30 min crosstrainer (25 min intervalprg. 1, niveau 7-6 :chicken:-7, 2-15-8 min + 5 min nedkøling, niveau 5)

- 10 min CII (niveau 6-8-7, 1-4-5 min - lækker følelse i lats :bigsmile:)

- 10 min stepper (niveau 8 :yawn:)

- 10 min cykling (niveau 4, spurt det sidste minut :bike:)

Alt i alt en ganske fornuftig omgang cardio i dag. :w00t: De første 5-10 minutter var en kamp, men derefter gik det bare derudaf, omend stepperen var lidt kedelig i dag. :rolleyes: Selvom det var en rigtig god træning, kan den ikke få mere end 3x :banana: - mentalt var den ikke helt til en 4'er. (Havde mere lyst til at løfte tunge ting. ;))

I morgen skal der braaaaaaandes i OBBC. :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

I morgen skal der braaaaaaandes i OBBC. :devil:  :devil:  :devil:

Brææææææææææænde si'r du...... :evillaughter: nu har du sagt det, og så er der INGEN vej udenom....

Ergo det blir sindsygt tungt, ubehageligt og med svedige folk der står og rååwer dig ind i hovedet alt imens du yder 120%.... :4whip::4whip::devil:

Jeg kommer også og dykker tung squuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat imorgen, har jo også hørt noget om at du skal filtreres ind i dragt/elastikker og hele baduljen... :w00t:

Vi brændes ved...

Mass :4flex:

Og tillykke med de flotte 9 taller... :)

Edited by MASS
Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer også og dykker tung squuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat imorgen, har jo også hørt noget om at du skal filtreres ind i dragt/elastikker og hele baduljen... 

ja...for hun har nemlig forstået det...udstyr er godt... :devil:

(i modsætning til visse andre :bootyshake: )

;)

og gu' faen skal hun braaaande :devil2:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer også og dykker tung squuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat imorgen, har jo også hørt noget om at du skal filtreres ind i dragt/elastikker og hele baduljen...  :w00t:

MASS>> Fedt at brænde med dig - selvom det ikke blev til så meget afbrænding for mit vedkommende (udstyret tog jo en del tid). Men du fik da godt nok brændt igennem - totalt sejt squattet!!! :respekt:

Hippo>> Tak for i går. :devil:

--------------------

Tidligt op lørdag morgen, hvorefter turen gik mod Odense, hvor Angel mødte mig på banegården. Efter lidt shopping i regnvåde Odense - selvfølgelig med en tur forbi Neuhausen (chokolade) - mødtes jeg med Hippo til en gang frokost. :4mewantfood:

Derefter gik turen mod OBBC, hvor adskillige MOL-boer var mødt til træning: Angel, Hippo, MASS, jsc, Crawdaddy, Henning_Friis, Onkel Troels + makker, Loonie (tror jeg nok) og fik også hilst på Moos. :wave: (Undskyld, hvis jeg har glemt nogen :bblush:).

Lørdagen bød på:

Squat:

10@20kg + 5/5@40kg + en del singler@50kg (med dragt - møgsvært ikke at runde i lænden) - så lagde Henning knæbind: 1@60kg (godkendt dybde iflg. Henning - nem nok)

Det var første gang i dragten, og der skal helt sikkert øves en masse mere med den, før det kommer til at fungere ordentligt, men så tror jeg til gengæld også, at jeg i kombination med knæbind, kan få en del ud af den. :yeah: :devil:

Db rows:

(2x)8@20kg + (2x)8/8/8@22kg (fik luret Angels stil af her - den fungerede rigtig godt for mig! :w00t:)

Seated cable rows:

8@7 plader + 8/6/8@8 plader

Pull-downs:

12@alt for få plader + 10@lidt flere plader + 10@tilpas mange plader (med lidt hiv og sving)

Det blev jo ikke til det helt store - men okay god rygtræning, og fedt at komme i squatdragt og få lagt knæbind af Henning, så 3x :banana: af de helt store.

Derefter gik turen til Jensens Bøfhus, hvor de fleste mæskede sig i spareribs ad libitum, mens nogle stykker af os holdt os til kylling. :chicken: Angel, Henning og jeg var (selvfølgelig :rolleyes:) på soft ice ad libitum. Da Henning spiste tre portioner, blev jeg jo nødt til at spise seks. :angelgrin: Må indrømme, at jeg godt nok havde pænt ondt i maven bagefter, men ikke mere end at jeg var lige ved at snuppe en portion til, inden vi gik hjemad. :walking: Fik forresten også lige hilst på Baardi, som joinede os på Jensens, efter han var hjemvendt fra skiferie.

Hjemme hos Angel spiste vi Summerbird flødeboller og Neuhaus chokolade, mens vi sad og ærgrede os over, at vi ikke havde købt en større æske. :bblush: Vi skulle selvfølgelig se DM i BB på video - og for f....n, hvor blev Craw altså bare snydt for en medalje. :angry3:

Natten blev tilbragt på Angels futon i selskab med Baxter, hendes superdejlige racekat. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se vores undercover TSK-powertøz er kommet helskindet hjem fra de slemme drenge og tøz-pige-børn i ÅÅBBCCØØØ... psst psst Hoos hvad er deres hemmelighed... hvorfor er de alle sammen så stærke :cries: :4ranting: os mig os mig... jeg vil også være stærk jo... det ender jo med man bliver nødt til at flytte til Odense... det lyder alt for hyggeligt efterhånden :w00t: :)

Link to comment
Share on other sites

Godt at se vores undercover TSK-powertøz er kommet helskindet hjem fra de slemme drenge og tøz-pige-børn i ÅÅBBCCØØØ... psst psst Hoos hvad er deres hemmelighed... hvorfor er de alle sammen så stærke  :cries:  :4ranting: os mig os mig... jeg vil også være stærk jo... det ender jo med man bliver nødt til at flytte til Odense... det lyder alt for hyggeligt efterhånden  :w00t:  :)

vil godt lige understrege at vi behandlede hende ret pænt.... B)

men kom du glad til odense, så skal du se det Forjættede Land hvor Fætter PR bor :devil:

Link to comment
Share on other sites

Zoa>> :lol:

---------------

Søndag morgen var det en morgentræt Hoosier, der skulle prøve Kragens og Englens morgenspecialitet: vand + fun light + neutralt proteinpulver blendet sammen, evt. med et par jordbær, hældt over en portion havregryn og så med lidt skivet frugt, i dette tilfælde æble, ovenpå. Lyder lidt specielt - smager mums. :4mewantfood: :w00t:

Derefter var det afsted til OBBC endnu engang sammen med Angel.

Søndagens træning:

Bænkpres:

15@20kg + 5@30kg + 3/3/3/3/3@40kg (ikke vildt tunge, men minus fart <_< ) + 1@45kg (en smule tung, men det var jo ikke så underligt efter alle de tripler) + 4@40kg (bedste/letteste serie med 40 kg - Hoosier var endelig ved at vågne :))

Incline dumbell press:

8@12kg + 8/6@14kg (weee!!! der var rimelig god kontrol over håndvægtene - helt klart en øvelse, jeg vil benytte noget mere fremover :devil:)

Laterals:

12/12@5kg + 8@6kg (de to sidste sæt Angel style B))

supersetted med:

Lige mave på underlig bænk:

15/15/15@bw

Standing alternating biceps curls:

8@8kg + 8/8@10kg

supersetted med:

Skrå mave på en anden dims:

(2x)6/6@bw :dead:

Triceps pushdown:

12@10kg (kunne ikke mærkes overhovedet, men Angel var igen parat med et par gode teknikfifs :w00t:) + 12/12/12@30kg (nok lidt for let, men så fik jeg da øvet teknikken)

supersetted med:

Stiff-arm pulldown:

10/10/10@30kg

Flags à la Angel:

12@bw

Feeeeed træning!!! Bortset fra bænken, hvor jeg havde noget svært ved at komme ud af starthullerne, kørte det kanon godt! :w00t: Føler, jeg kunne have brændt videre og videre og videre.... :bunny: Men vi skulle jo nå et tog. B)

Helt klart en træning til: 4x :banana:

Btw - tror aldrig, mine arme har set så store og pumpede ud som under dagens træning. :4flex:

Fantastisk motiverende weekend. Må helt klart gentages engang ved lejlighed (forhåbentlig om ikke alt for længe :w00t:).

Der er også allerede lagt en slagplan for, når Englen på et tidspunkt gæster Kbh:

- besøg på Jensens kun for at få tag selv soft ice og kaffe :tongue:

- Peter Beier Chokolade :4eat:

- ParadIS :4mewantfood:

- træning i TSK :pumpin:

- træning i SATS, Parken incl. leg med udstyr og lettere svinen med kridt :angelgrin:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Derefter gik turen til Jensens Bøfhus, hvor de fleste mæskede sig i spareribs ad libitum, mens nogle stykker af os holdt os til kylling. :chicken: Angel, Henning og jeg var (selvfølgelig :rolleyes:) på soft ice ad libitum. Da Henning spiste tre portioner, blev jeg jo nødt til at spise seks. :angelgrin: Må indrømme, at jeg godt nok havde pænt ondt i maven bagefter, men ikke mere end at jeg var lige ved at snuppe en portion til, inden vi gik hjemad. :walking:

Nasty is/slikworkcapacity :blink::blink:

6 portioner softice og så en halv boks chokolade samt flødeboller :bowdown::bowdown:

Arne>

Deres motto, som står på væggen er "Vi er først tilfredse når i er tilfredse" eller noget i den stil. Så igår var de ret tilfredse :4whistling: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share