Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har du hørt mere fra hende veninden der  :santa2:

:4slap: Det har jeg glemt - sorry. :tongue:

Tung squat i TSK den 16-2-04: :devil:

Squat:

5@20kg + 3@40kg (avavav - højre lyske - var bange for, at jeg slet ikke ville kunne squatte i dag, men anyone beordrede mig i dragten - det hjalp 100 % :bigsmile:)

Dragt, knæbind og bælte:

1@75kg (ikke dyb nok "PR")+ 1/1@85kg (ikke dybe nok + Anyone blev nødt til at tage lidt på mig i andet løft, som ellers var det bedste - "PR")

Konklusion: Det er fedt at squatte med udstyr! :w00t::devil: Men det er helt klart også noget, jeg skal arbejde meget med. Især at spænde ud imod bæltet samt at få fart nok på nedad. Derudover skal jeg være obs på at komme ordentligt ind under stangen og ikke at falde forover under løftet.

Db rows:

(2x)[email protected] + (2x)6/8/8@25kg

Leg extension:

6/6@5 plader

supersetted med:

Padded crunches:

15@bw + 15/15@bw (til sidst i træningen)

Bænkpres:

15@20kg + 3@40kg (nøj, hvor var de tunge - eller dvs. det var de så ikke, da jeg opdagede, at jeg havde lavet en Arne og sat 40 kg på stangen i stedet for de 30, jeg havde planlagt :tongue: ) + 5@30kg + 3/3/3/3/3@35kg (eksplosiv, variende greb -> pegefingeren på ringen føles bedst)

Goodmornings:

10@20kg + 10@30kg + 10/10/15@40kg (let, let, let - men det skulle det også være ;))

Seated rear laterals:

15/15@5kg

supersetted med:

Standing db hammercurls:

15/[email protected] :tongue:

Cardio: 2x ca. 7.5 km transportcykling :bike:

Tak til Zoa og Anyone for assistance + tålmodighed. :) Mit humør var vist ikke det bedste i dag - men det blev betydeligt bedre af at få trænet. :w00t:

Trods et par gode næsten-PR's i squat kan det ikke blive til mere end 3x :banana:, da højre lyske stadig driller (mærker kun noget til det, når jeg squatter). :(

Link to comment
Share on other sites

Anyone blev nødt til at tage lidt på mig i andet løft, som ellers var det bedste
Selv den bedste kan blive lidt fristet :tongue:

Men det er supercool at læse dit squat efterhånden rykker godt. :bigsmile:

nøj, hvor var de tunge - eller dvs. det var de så ikke, da jeg opdagede, at jeg havde lavet en Arne og sat 40 kg på stangen i stedet for de 30, jeg havde planlagt

Jeg synes ikke i er så flinke ved Arne for tiden :lol:

Link to comment
Share on other sites

nøj, hvor var de tunge - eller dvs. det var de så ikke, da jeg opdagede, at jeg havde lavet en Arne og sat 40 kg på stangen i stedet for de 30, jeg havde planlagt

Jeg synes ikke i er så flinke ved Arne for tiden :lol:

Jeg kan tage det. Listen over kvajenummere der gennem tiderne er blevet kalde "en Arne" er laaaaang :lol:

Link to comment
Share on other sites

Salsa den 17-2-04: :mandance: :mandance: :mandance:

2x 1.5 times undervisning. Første omgang med Mr.Freeze - vi styrede for vildt i dag. :devil: Der manglede mænd på hold nr. to, så noget af tiden kom til at bestå af solodans. Men trods det, gik også denne time fint. :bigsmile:

:banana: :banana: :banana: :banana:

I morgen:

Tung bænk i TSK. Glææææder mig. :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Anyone blev nødt til at tage lidt på mig

:pimp: :4signme:

Ikke slå! :cry:

Det var i en god sags tjeneste! :santa2:

Det var det. ;) :angelgrin:

---------

Tung bænk i TSK den 18-2-04: :pumpin:

Bænkpres:

10/10@20kg + 5@30kg + 2/2@35kg + 1@40kg (let) + 1@50kg (Kim havde lige fingrene på) + 1@45kg (let! iflg. Kim burde de 50 kg bestemt ikke være noget problem med den fart, de 45 kg havde på) + 1@50kg (Kim havde igen fingrene på - noget f**k, at jeg ikke bare kan glemme, at der er 50 kg på stangen og bare løfte! :smashtard:)

Board press:

2/2@60kg (første rep i første sæt tog jeg selv :w00t: - de andre fik jeg hjælp på :chicken:)

Bænkpres:

5@35kg

Konklusion: Skal huske at spænde i armene og holde spændet, mens jeg kører armene kontrolleret (men ikke langsomt!) ned til brystet + holde spændet i bunden. De 60 kg føltes ikke vildt tunge at holde i strakte arme, men jeg mistede kontrollen/spændet på vej ned. :4slap:

Goodmornings:

10@20kg + 10@30kg + 5@40kg + 5@50kg + 5@55kg (PR :tongue:)

Db row:

(2x)8@20kg + (2x)8@25kg + (2x)3/[email protected] (PR :rolleyes:)

Triceps pushdown:

12@25kg + 8/12@30kg

supersetted med:

Standing db hammercurls:

8/8@10kg :4flex:

Standing alternating db curls:

7@10kg :4flex:

Anyones skulder-gigantsæt:

Incline seated rear laterals:

15@3kg + 10@4kg

og

One-arm lean-away side laterals:

15@3kg + 12@4kg

og

Front raises:

15@3kg + 12@4kg

Padded crunches:

15/15/15@bw

Det var godt nok ikke fordi, energi og motivation var det, der var mest af i TSK i dag. :blink: Alle gik vist rundt og var lidt halvslatne. :chicken: Men jeg fik da løftet lidt, og der kom nogle gode PR's i hus trods alt. :) Board press var max spass - glææææder mig til næste onsdag - forhåbentlig i trøje. :devil:

3x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Ja tillykke med dine rows!  ^_^  ;)

:4whistling:

Noget andet jeg bemærkede igår, hvis du lagde samme saft og kraft i din bænkpres som i dine hammer curls, er jeg sikker på du kunne bænke i omegnen af de 80kg!  :lol:  :lol:  :lol:

Anyone>> Det må jeg prøve! :w00t: :lol:

Tulle>> Thx - det var godt nok med en "smule" cheat. :tongue:

Hippo>> Tak, tak. :bigsmile: Ang. bænken... det bør jeg kunne.... det KAN jeg. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige hørt en lille fugl synge om en meget stærk pige... eller det var faktisk en gråspurv på 200kg og den sagde PIIIIIIIP

Stærkt løftet Hoos men du får selv lov til at afsløre det så kan alle andre sidde tilbage i ulidelig spænding.... jeg synes du skal trække den til imorgen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige hørt en lille fugl synge om en meget stærk pige... eller det var faktisk en gråspurv på 200kg og den sagde PIIIIIIIP

Stærkt løftet Hoos men du får selv lov til at afsløre det så kan alle andre sidde tilbage i ulidelig spænding.... jeg synes du skal trække den til imorgen  :tongue:

Zoa og Henning>> Tak. B)

Tung dødløft i TSK den 20-2-04: :devil:

Dødløft:

5/5@60kg (dobbelt overhåndsgreb) + 2@70kg (eller var det 3? :unsure:) + 1@80kg

Dragt og bælte på:

1@80kg + 1@100kg (fløj op!) + 1@115kg (PR - forholdsvis nem) + 1@125kg (PR :devil::devil::devil: Onkel-Troels-style B) - der skulle kæmpes lidt til sidst, men jeg var sikker på, jeg ville få den, selvom det vist ikke så sådan ud for alle dem, der stod omkring mig)

Goodmornings:

10@20kg + 10@40kg (lavede den samme Arne som i mandags i bænk - troede, der kun var 30 kg på - kunne ikke forstå, hvorfor de føltes tungere, end de burde :4slap:) + 5/5@50kg

Bænkpres:

15@20kg + 5@30kg + 3@35kg + 2/2@40kg + 12@30kg (back-off) (koncentrerede mig om at spænde godt i armene i dag - synes, det gik udmærket, selvom massive pat-DOMS havde sat ind tidligere under træningen :tongue:)

Db rows:

(2x)8@20kg + (2x)6/6/8@25kg

Triceps pushdown:

12@30kg + 8/8@35kg

supersetted med:

Standing db hammercurls:

8/6@10kg

Padded crunches:

15/15/!5@bw

supersetted med:

Laterals:

15@5kg

og:

Front raises:

12/12@5kg

Hverken Zoa eller Anyone havde mulighed for at komme til træning i dag. (You were missed, guys. ;)) Og træner Kim var heller ikke i huset. Snakkede lidt med en af de erfarne løftere, og han mente sagtens, jeg kunne give den gas i dødløften alligevel, hvis jeg havde lyst. Det var også ham, der mente, at jeg skulle putte 115 hhv. 125 kg på stangen. Og det viste sig jo at være perfekt! :w00t: Havde ellers været lidt nervøs for dagens træning, da jeg var ved at gå sukkerkold på cykelturen ud til TSK. :chicken:

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Cardio: 2x ca. 7.5 km transportcykling :bike:

Tilføjelse: Rommel og Breaker_TG var ved at være færdige med deres træning, da jeg kom, som dem fik jeg lige hilst på.

Og Arne: Du skylder mig 750 ml ParadIS.

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share