Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Blev spurgt, om ikke jeg var bange for, det var for hårdt for min lænd, når jeg svajede så meget, når jeg kørte bænkpres.
Det er min erfaring, at det kan det skam godt være, hvis man laver for stort opspænd ift hvad man er vant til.
Nå ja, og så var der en (never seen him before), der fortalte mig, at han synes jeg er smuk.  Tak sagde jeg så. Så inviterede han mig på en kop kaffe. Det sagde jeg selvfølgelig pænt nej tak til. 

:lol:

I det mindste er han ærlig :hehe:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kom til at tænke på noget Hoos... du burde lave noget boardpress i bænken så du bliver vænnet til at køre med nogle tunge vægte... du kan sagtes tage de 50kg uden board... problemet er udelukkende psykologisk (du tror ikke selv på det)... det er jeg overbevist om... skal du bænke imorgen?... hvis det er tilfældet så brænder vi dig i stykker op til weekenden så kan du superkompensere der og Nightbringer kan vel forkæle dig lidt så du bliver klar til mandag igen :tongue: :) ?

Link to comment
Share on other sites

Kom til at tænke på noget Hoos... du burde lave noget boardpress i bænken så du bliver vænnet til at køre med nogle tunge vægte... du kan sagtes tage de 50kg uden board... problemet er udelukkende psykologisk (du tror ikke selv på det)... det er jeg overbevist om... skal du bænke imorgen?... hvis det er tilfældet så brænder vi dig i stykker op til weekenden så kan du superkompensere der og Nightbringer kan vel forkæle dig lidt så du bliver klar til mandag igen  :tongue:  :) ?

Jeg troede, det var tung dødløft om fredagen?!? :unsure:

QUOTE (Hoosier @ 12. Feb 2004, 00:05)

Goodmornings:

[email protected] + [email protected] + [email protected] + 6/[email protected] (godt nok, Arne? 

Nix - du er god for meget mere 

Det må blive i TSK så - kan ikke få den dumme stang i Parken til at blive liggende på ryggen. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Hvad end Kim befaler. :devil:

SÅDAN SKAL DET LYDE!!! :devil::devil::devil:

Nu med det knæbinds billede der, synes jeg det er på tide at få afgjort noget: Hvem er bedst til at binde knæbind? :bigsmile:

altså, når jeg kommer en tur omkring TSK, så er jeg frisk på at få et lille kursus,

og få dem bundet af nogle af jer :)

Henning synes ik jeg får nok ud af dem på den måde jeg selv binder dem på nu så... :)

Link to comment
Share on other sites

Nu med det knæbinds billede der, synes jeg det er på tide at få afgjort noget: Hvem er bedst til at binde knæbind? :bigsmile:

Jeg kan bedste lide krydsbindingsmetoden - men jeg synes, de fungerede lige godt. :)

Men jeg mangler stadig at prøve, hvordan Hesten binder knæbind. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tung dødløft den 13-2-04: :devil::devil::devil:

Dødløft:

10@50kg (dobbelt overhåndsgreb) + 3/3@70kg

på med dragten: (Inzer squatdragt fra Angels overskudslager :tongue:)

1/1/1@80kg (første rep også med bælte)

bælte på:

1@105kg (PR - også PR i lydstyrke :tongue:) + 1@110kg (PR)

Vist også PR i tidsforbrug i forhold til træningsmængde.... Alt inkl. var jeg i TSK i ca. 2.5 timer. :blink: Hjælpeøvelserne må blive i morgen til MOL-træf.

:banana: :banana: :banana:

Incognito, Zoa og Anyone var også i huset. :w00t:

Cardio: 2x ca. 7.5 km transportcykling :bike:

Link to comment
Share on other sites

Tung dødløft den 13-2-04: :devil:  :devil:  :devil:

Dødløft:

....

bælte på:

1@105kg (PR - også PR i lydstyrke :tongue:) + 1@110kg (PR)

jeg tror egentlig bare du skal beholde fætter PR. og lade være med at levere ham tilbage... :lol:

Du rykker da for vildt igennem, B) du dødløfter jo snart mere end mig :blink:

Jeg skal vist til at gå lidt forsigtigt med dørene fremover. ;)

Link to comment
Share on other sites

Det var satme flot løftet idag Hoos... det sjove var at de 105kg næsten blev grindet op... men de 110kg fløj op  :devil:  og jeg mener virkelig fløj... Kim sagde også at der var til mindst 120kg... det tager vi næste gang  :)

Zoa>> Thx. B) Det var også min fornemmelse. :blink: Havde måske bare vænnet mig lidt mere til dragten?! :unsure: De 110 var selvfølgelig tunge - men ikke vildt tunge. :devil:

Alle>> Takker. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Der er ved at komme krummer i den tøs her, startede med at gi' mig en skideballe og lange lussinger ud fordi jeg kom 3 minutter for sent til træning!!!  :lol:

:4whip:

MOL-træf IV i Århus den 14. februar 2004:

Goodmornings:

10@20kg (opdagede først bagefter, at nightbringer og C0y0te sad og grinede lige bagved :unsure: :lol: Edit: nød synet, har jeg lige fået at vide i min øresnegl) + 10@30kg + (10@40kg???) + 10@45kg + [email protected] (PR)

Dødløft:

5/5@50kg (ét sæt sumo, ét sæt alm. stand)

Db rows:

(2x)8/8/[email protected]

Standing db shoulder press:

[email protected] + 2@15kg (PR - sådan :devil: yes, yes, yes!!! de kom også kun op, fordi Arne lige havde sat PR med 10 reps med 15'erne, og jeg jo forsøger at indhente ham i skulderpres :tongue:)

Chin-ups:

3@bw (tangering af PR, men med et par kg mere på sidebenene, underhåndsgreb) + (lidt senere) miss/miss@bw (overhåndsgreb) + (i slutningen af træningen) 2@bw (underhåndsgreb)

Triceps pushdown:

10@alt for få plader + 8/10/10@en mere passende mængde plader

Bænkpres:

15@20kg + 5@30kg + 3/3/3@40kg (alt for tungt ovenpå især skulderpres :dead:)

"Træstammeløft":

1@15kg + 1@20kg (en underhåndterlig tingest)

+ muligvis noget mere, som jeg har glemt...

Fik desuden en rigtig, rigtig skøn gang massage af Baggårdspumaen. :bigsmile: Og så blev der selvfølgelig kørt en masse kæbe + sat PR i hep. :devil:

4x :banana:(én fra topkarakter, idet jeg døjede med ondt i maven det meste af dagen :()

Derefter:

Fællesspisning på XL:

- 400 g kænguru steak

- salatbar (3 skåle: krydrede kartofler, pastasalat med krabbe, blandet salat, marinerede hvidløg etc.)

- 2x XL brownies med is :4mewantfood: (anden portion var lidt større, da jeg havde kommenteret/brokket mig over, at det var nogle små portioner :rolleyes:)

- Pepsi Max en masse

Alt i alt en fed dag. :devil: Mange flotte løft og PR's - bl.a. Tulle og Chris27 i dødløft. :kickass: MaxP fik prøvet knæbind og var lige ved at komme galt afsted. :o B_skaal og Saint Pauli fik hver især træstammeløftet sig til en velfortjent bøtte proteinpulver. :respekt:

Det var rigtig fedt at være sammen med en flok træningsidioter som mig selv, og dejligt med nogle tøser, som spiser lige så meget som mig. :w00t: Mest imponeret var jeg dog over Folmand, som kværnede/skovlede/fortærrede/åd en liter is, hurtigere end jeg nogensinde har set nogen spise noget som helst. :dropjaw: My hero! :bowdown:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Standing db shoulder press:

[email protected] + 2@15kg (PR - sådan :devil: yes, yes, yes!!! de kom også kun op, fordi Arne lige havde sat PR med 10 reps med 15'erne, og jeg jo forsøger at indhente ham i skulderpres :tongue:)

Hej Kathrine :bigsmile:

Kanon flot med det shoulderpress og imponerende lydstyrke :tongue:

Ellers fedt at se dig igen og sikke en fremgang der er sket med din fysik siden sidste sommer :respekt: :respekt: :respekt:

Håber at kunne være blandt MOL-heppekoret til DM i vejle :)

Mange hilsener fra Tulle

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share