Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

- træning i SATS, Parken incl. leg med udstyr og lettere svinen med kridt :angelgrin:

:o :blink::blink::w00t:

Det bliver sgu da noget af et tilløbs-stykke i Parken... ??

I skræmmer sgu da alt og alle væk (specielt CardioBois som mig9 hvis I viser jer i den pop-grotte... :lol:

Ej, ville være for cool at overvære.. keep me posted!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nasty is/slikworkcapacity :blink:  :blink:

6 portioner softice og så en halv boks chokolade samt flødeboller :bowdown:  :bowdown:

Craw>> Thx. B) Og mange tak for husly samt godt selskab. :)

Arne>

Deres motto, som står på væggen er "Vi er først tilfredse når i er tilfredse" eller noget i den stil. Så igår var de ret tilfredse :4whistling: :lol:

Jep - det tænkte jeg også. :tongue:

Næste gang må min strategi i øvrigt være: kyllingepat, salatbar (i begrænset mængde) og soft ice (i uhæmmet stor mængde). :4mewantfood:

Spock>> Hehe - nu vil vi nok heller ikke gøre det for galt - jeg vil jo gerne kunne blive ved med at træne der. :tongue: Men skal nok give dig besked, hvis/når der foreligger mere konkrete planer. B)

.............

Dagens træning - før første forelæsning... :angelgrin:

Cardio den 2-2-04: :bunny: :bunny: :bunny:

- 10 min CII (niveau 7)

- 25 min crosstrainer (intervalprg. 3, niveau 6)

- 15 min CII (niveau 6)

Dagens cardio får 4x :banana: for god intensitet gennem hele passet - det er altså hårdere med CII'eren end med de andre kredsløbsmaskiner. :devil::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Salsa den 3-2-04: :mandance: :mandance: :mandance:

2x 1.5 times undervisning + lidt dans med nightbringer. :wub:

Dansede vist okay til timerne :bigsmile: - men var træt og anspændt bagefter.

Dagens træning får 3x :banana:.

I morgen skal der løftes jern i TSK. :devil::pumpin::w00t:

Link to comment
Share on other sites

lidt dans med nightbringer. :wub:

Det var vist ikke helt efter bogen. :tongue: :lol: B)

'Pyt

? :unsure:

----------------

Styrketræning i TSK den 4-2-04: :devil::devil::devil:

Bænkpres:

15@20kg + 5@30kg + 3@35kg + 3@40kg + 1/1@45kg (let nok, men ikke megen fart) + miss@50kg :angry3: (den føltes ikke tung at tage ud af racket (hvilket den gjorde, da jeg fik den i december)... har vist forsømt min eksplosive træning :4whistling:) + 1/1/1@40kg (gad ikke rigtig bænke mere... :rolleyes:)

Dødløft:

10@50kg (sumo, dobbelt overhåndsgreb) + 5@60kg (sumo) + 1/1/1@70kg (2 alm., 1 sumo - almindelig føltes bedst i dag, så alm. stand herfra) + 1@75kg (let!) + 1@80kg (også let) + 1@85kg (med bælte) + 1@90kg (med bælte - Kim sagde, det så pænt ud) + 1@100kg (med bælte - PR :devil: - nogenlunde overkommelig, men opspændet fungerede ikke optimalt)

Note: Glæder mig rigtig meget til at prøve at dødløfte med omvendt squatdragt. :4jumpy:

Incline db press:

12/12/[email protected](?)

Db rows:

(2x)10/8/[email protected]

supersetted med:

Triceps pushdown:

15@25kg + 12/12@30kg

Leg extension:

8/7/6@5 plader

supersetted med:

Padded crunches:

15/15/15@bw

Laterals:

12/10@5kg

supersetted med:

Standing alternating db curls:

6/6@10kg

Seated rear laterals:

15/15@5kg

supersetted med:

Standing alternating db hammercurls:

6/5@10kg

Cardio: 2x ca. 7.5 km transportcykling :bike:

Træningen inkluderede desuden en del kæbe med Zoa og de andre TSK-løftere. :bigsmile: Rigtig hyggelig og god træning i dag. :) Men det kan kun blive til 4x :banana: (dog af de store ;)) trods PR i dødløft, da jeg jo havde et irriterende miss i bænkpres. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Undskyld mig kære Kathrine - det kan godt være du missede i bænk... Men når man for første gang løfter en vægt, der skal 3 cifre til at gengive på skrift, så kan det da ikke give mindre end 5 x :banana: !!!!

Flot ny PR - og du er kun lige begyndt :)

Link to comment
Share on other sites

Dødløft:

10@50kg (sumo, dobbelt overhåndsgreb) + 5@60kg (sumo) + 1/1/1@70kg (2 alm., 1 sumo - almindelig føltes bedst i dag, så alm. stand herfra) + 1@75kg (let!) + 1@80kg (også let) + 1@85kg (med bælte) + 1@90kg (med bælte - Kim sagde, det så pænt ud) + 1@100kg (med bælte - PR  - nogenlunde overkommelig, men opspændet fungerede ikke optimalt)

Note: Glæder mig rigtig meget til at prøve at dødløfte med omvendt squatdragt.

feeeed løft dér kathrine :kickass:

ang det sidste så ku du passende gøre det næste gang du kommer til Fyn...

vi vil da gerne lige ha Fætter PR hjem hvor han hører til :devil: ;)

Link to comment
Share on other sites

Hippo og Tulle>> Thx. B)

------------

Træning den 5-4-04: :bounce: :bounce: :bounce:

- 18 min CII (niveau 7)

- mavemaskine: 12@50kg + 12@55kg + 8@60kg (PR i reps og i dårlig stil :4whistling:) + 12/12/12@55kg

- 12 min crosstrainer (intervalprg. 6, niveau 7)

Rigtig god og intensiv træning i dag. :devil: Fik svedt godt igennem og blev også pænt forpustet. :tongue::bunny:

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

24 dage til Paradis åbner.... tror jeg lægger mig i kø nu for at blive første..

Kunne det seriøst ikke være sjovt at være første kunde når de åbner? Forestiller mig noget med at vi overnatter foran butikken - kunne være seriøst grineren.. :lol:

UPDATE: hov, var en fejl - skulle have været i min egen log - men beskeden er jo også (særdeles) relevant i denne log :devil:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

24 dage til Paradis åbner.... tror jeg lægger mig i kø nu for at blive første..

Kunne det seriøst ikke være sjovt at være første kunde når de åbner? Forestiller mig noget med at vi overnatter foran butikken - kunne være seriøst grineren.. :lol:

UPDATE: hov, var en fejl - skulle have været i min egen log - men beskeden er jo også (særdeles) relevant i denne log :devil:

:lol:

:4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning i TSK den 6-2-04: :pumpin:

Ingen ledige stænger, så jeg måtte starte med rows...

Db rows:

(2x)[email protected] (easy! :w00t:) + (2x)6/8/8@25kg (PR - også ret nem :blink: - en enkelt omgang rows med Angel har åbenbart allerede sat sine spor :devil:)

Squat:

10@20kg + 5/5/5/5/5/5@40kg (tre sæt med pause i bund, det er muligt, det blev til syv sæt i alt - lost count :unsure: - skal arbejde med at stå bredere, end jeg plejer)

Bænkpres:

15@20kg + 5@30kg + 3/3/3/3/3/3/3@35kg (eksplosiv - delte bænken med Zoa og en anden løfter (jeg ville have skrevet, at det var ganske hyggeligt - men det kunne sikkert misforstås :blink::tongue:) )

Goodmornings:

15@20kg + 10@40kg + 10/10/12@45kg :dead:

Padded crunches:

15/15/15@bw

supersetted med:

Leg extension:

5/5@5 plader (hårdt i dag)

Standing db shoulder press:

4/[email protected] (PR (under forudsætning af, at håndvægtene virkelig vejer 12.5 kg) - tog mig sammen i andet sæt :4whip:)

Standing db hammercurls:

6/6/6@10kg

supersetted med:

Triceps pushdown:

15/15@25kg

Cardio: 2x ca. 7.5 km transportcykling (hjemturen i øsregnvejr :angry: :chicken:)

Desuden: En del kæbe som sædvanlig. :tongue:

God træning - der blev virkelig brændt igennem i dag. :devil:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share