Hedegaard


c0y0te
 Share

Recommended Posts

Dødløft

5x(150, 157, 165, 172, 180)

FØJ de 180 var tunge. Hold da kæft. Sikke en luderomgang.

Alle andre sæt var ellers nemme.

Bænkpres

6x3x90

Sidebøjning med håndvægt

3x6x47,5

Nose Crushers

3x6x52

Den er godt nok virkeligt ubehagelig for albuerne. Den skal jeg aldrig køre mere.

Upright row

chinups med lilla band

Hammer curls

Wrist Curl

Fra på mandag af er det slut med gejl. Nu skal jeg toptunes til Copenhagen Cup.

Jeg kan ikke selv styre at lave program op til stævner, så den tvivlsomme ære har prehn fået.

..... Jeg trænger også til at køre lidt let :wink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

KUGLE eller FIRKANT...

nu må i snart bestemme jer.

Jeg holder på kugle.

-Det er klart den fedeste form, da massen er større i forhold til overfladen af kuglen, end f.eks. en firkant.

Ligesom supermand, må jeg have et alterego.

Kuglen må være når jeg tager min dragt på og bliver forvandlet til KUGLEN.

Edited by c0y0te
Link to comment
Share on other sites

KUGLE eller FIRKANT...

nu må i snart bestemme jer.

Jeg holder på kugle.

-Det er klart den fedeste form, da massen er større i forhold til overfladen af kuglen, end f.eks. en firkant.

Ligesom supermand, må jeg have et alterego.

Kuglen må være når jeg tager min dragt på og bliver forvandlet til KUGLEN.

Aha, så du er altså SVAMPEN til daglig? :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:lolabove:

Bænkpres

3x6x115

2. sæt blev uden pause overhovedet. Tredje sæt var mest sjusket og jeg fik kun 5½ rep.

Let Squat

6x3x100+kæder

teamede op med prehn

Smalt bænkpres

3x6x95

Lateral raises

Smal pullups

Concentration Curls

Rev Wrist Curl

Jeg er tilfreds med bænken. Det er selvfølgelig ærgerligt at misse sidste rep, til donprehns store frustration. Men det var okay. Jeg lagde allerede første rep lidt skævt ned på maven. Jeg og så var jeg brændt af til sidst.

CoC1 - 19 rep

Edited by c0y0te
Link to comment
Share on other sites

tillykke med det. så er du jo ved at være TOUGH!!!! er du tilfreds med forløbet?

Jeps jeg er tilfreds. Jeg er stærkere raw nu end nogensinde.

Jeg håber ikke det har kostet så meget topstyrke. Det regner jeg ikke med.

Tilgengæld glæder jeg mig seiøst meget til at skulle i trøjen og få nogle SERIØSE kg på stangen.

Det bliver allerede på onsdag. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Godt så kan du måske lære at man ikke skal køre 3 reps året rundt for at øge

nej, men det sagtens lade sig gøre. Specielt kombineret med lidt singler og doubler. Kender ingen der udelukkende laver tripler året rundt, og det er mig bekendt heller aldrig noget Ronni har gjort.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt lide afveksling. Det er bare længe siden efterhånden jeg har kørt tungt på reps.

Det har kun været i forbindelse med secretchainbench. Der har det dog været 3'erne der var tunge.

Måske har jeg bare timet det lidt forkert. Det hører mere til offseason. Men jeg når det nok.

Link to comment
Share on other sites

nej, men det sagtens lade sig gøre. Specielt kombineret med lidt singler og doubler. Kender ingen der udelukkende laver tripler året rundt, og det er mig bekendt heller aldrig noget Ronni har gjort.

Tjjaaa det virker ikke for mig, jeg går simpelthen istå, og der sker ikke en skid, så det er ikke vejen frem for mig, kører singler doubler og trpler op til stævne, efter stævnet er det slut med det så skal der gang i højreps og volumetræning for mit vedkommende.

Og det tror jeg også din bror har godt af :wink:

Det har åbenbart også hjulpet Ronnie godt at køre lidt anderledes end de sædvanlige 3 reps

Link to comment
Share on other sites

nej, det er sikerkt fint nok at køre nogle 6 reppere engang imellem.

Nu er der jo mange måder at gøre det på. Der findes uendeligt mange måder at køre tripler på, og der er jo uendelig forskel på at køre 3 reps i 10 sæt på en given vægt i forhold til at gå op og slamme en enkelt tung triple. Men det er jo stadig tripler :smile:

man kan sagtens køre tripler elelr derunder under rundt. Specielt netop fordi der er så mange måder at gøre det på

Link to comment
Share on other sites

nej, det er sikerkt fint nok at køre nogle 6 reppere engang imellem.

Nu er der jo mange måder at gøre det på. Der findes uendeligt mange måder at køre tripler på, og der er jo uendelig forskel på at køre 3 reps i 10 sæt på en given vægt i forhold til at gå op og slamme en enkelt tung triple. Men det er jo stadig tripler :smile:

man kan sagtens køre tripler elelr derunder under rundt. Specielt netop fordi der er så mange måder at gøre det på

Præcis, men en vigtig pointe som Ronnie nævner VARIATION that´s the keyword :smile:

Link to comment
Share on other sites

Bænkpres

3x6x115

2. sæt blev uden pause overhovedet. Tredje sæt var mest sjusket og jeg fik kun 5½ rep.

Jeg er tilfreds med bænken. Det er selvfølgelig ærgerligt at misse sidste rep, til donprehns store frustration. Men det var okay. Jeg lagde allerede første rep lidt skævt ned på maven. Jeg og så var jeg brændt af til sidst.

Selvfølgelig bliver jeg irriteret, du havde jo næsten den sidste rep. ØV ØV, men ellers godt kæmpet.

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

lav box, kæder

4x2x140

Jeg flækkede af grin under 4. sæt da donprehn gryntede startsignaler.

Lidt dumt. Men jeg bad selv om det.

bænk m.kæder

5x3x(70, 70, 70, 75, 75)

Sidste sæt ville jeg bevise at jeg sagtens kunne lave fart på 75, så raketten blev skudt skævt op og 3. rep blev noget lort.

dødløft i udstyr

4x1(180, 185, 185, 185)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share