SaintPauli


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

Vægten er dykket 0,8kg ekstra siden jeg kom hjem. Jeg formoder det skyldes, at jeg har holdt på noget ekstra væske pga. varmen. En god nyhed, da det betyder, at vægttabet ikke har været påvirket synderligt af ferien.

Jeg har fået bestilt både dreamtan og protan. Samtidig har jeg meldt mig ind ACT Motion i Aalborg (den ved Bio 5) og er begyndt at træne roning. Nu mangler jeg bare at få købt 15liter Cola Light (og få smidt de sidste kg), så er jeg ved at være klar…  :cooldance:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Grrroooovy.. jeg glæder mig sq til at se billederne af formen.. tror du blir led! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vægten er dykket 0,8kg ekstra siden jeg kom hjem. Jeg formoder det skyldes, at jeg har holdt på noget ekstra væske pga. varmen. En god nyhed, da det betyder, at vægttabet ikke har været påvirket synderligt af ferien.

Jeg har fået bestilt både dreamtan og protan. Samtidig har jeg meldt mig ind ACT Motion i Aalborg (den ved Bio 5) og er begyndt at træne roning. Nu mangler jeg bare at få købt 15liter Cola Light (og få smidt de sidste kg), så er jeg ved at være klar…  :cooldance:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Ser ud som om du blir lee? :bigsmile: Mht til roning... Er det alm roning, eller er det det der "cykel-roning"? Og lige en anden ting.. Jeg kunne ikke finde det på dbff´s hjemme side, men udførelsen af chins og dips skal være med strækte ben right?

Og hvor er de billeder? :smile:

big m

Link to comment
Share on other sites

Glæder mig til at se dig spændt op til lir, Pauli! Lidt synd Mortens fødselsdag er i midten af september, for jeg gætter på du skal køre den kåååååååååt indtil 1. oktober, oder was? :innocent:

Jeg satser på at være tilstede dernede også. Skulle du få brug for 'før'-billeder, så har jeg nogle stykker liggende på harddisken. Både hvor du spiller fodbold i baghaven mens der varmes op under grillen (var det Karnevals-weekenden?) og senere inde i stuen, hvor du ser lettere brugt ud... :w00t:

Ellers er det jo bare tung metal herfra. Det skal løftes og det skal høres! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hvor har du bestilt det pro-tan?

Jeg så lige at man på bodybuilding.com kunne få 8 ounces Pro-Tan, inklusive shipping til Danmark ville det koste 150 kr.

Jeg regnede lidt videre og så at 3 flasker Pro-Tan kan du få alt i alt, til Danmark, for ca. 403 kr...jeg skriver det i tilfælde af at det skulle være billigere end hvad du ellers plejer :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvor har du bestilt det pro-tan?

Jeg så lige at man på bodybuilding.com kunne få 8 ounces Pro-Tan, inklusive shipping til Danmark ville det koste 150 kr.

Jeg regnede lidt videre og så at 3 flasker Pro-Tan kan du få alt i alt, til Danmark, for ca. 403 kr...jeg skriver det i tilfælde af at det skulle være billigere end hvad du ellers plejer  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Så skal du lige huske at tænke på muligheden for at skulle af med moms +25% og så fortoldningsgebyr som let kan komme op på de +200 kr...

Krawen og undertegnet regner med at skaffe billig protan til næste omgang konkurrence hvis nogen er med på ideen, så skal vi nok bringe det op igen næste år :smile:

Vi har selv kun givet omkring 160 kr per flaske denne gang :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Grrroooovy.. jeg glæder mig sq til at se billederne af formen.. tror du blir led!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Lad os nu se. Vægten bliver ikke meget højere end sidste år. :dry:

Billeder kommer en uge før konkurrencen, lige som sidste år. Det har jeg også skrevet. :smile:

Ser ud som om du blir lee?  :bigsmile: Mht til roning... Er det alm roning, eller er det det der "cykel-roning"? Og lige en anden ting.. Jeg kunne ikke finde det på dbff´s hjemme side, men udførelsen af chins og dips skal være med strækte ben right?

<{POST_SNAPBACK}>

Det er "almindelig roning". Det foregå på en Concept 2 maskine. Ifølge regelerne skal dips/chins være med strakte ben. Sidste år blev reglerne dog ikke fulgt, og vi har ikke hørt noget og det i år (med mindre at der er blevet fortalt noget på poseringskursuset). Forbundet er desværre ikke altid lige gode til at holde folk informeret.

Glæder mig til at se dig spændt op til lir, Pauli! Lidt synd Mortens fødselsdag er i midten af september, for jeg gætter på du skal køre den kåååååååååt indtil 1. oktober, oder was?  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Tager med til Mortens fødselsdag, men det er nul bajere til mig. Madmæssigt bliver det nok også begrænset. :dry: Tager dog med i gaden senere. Det er god cardio at trave rundt hele natten, og der er masser af god protein i 7/11’s kyllingespyd. :cooldance:

Jeg satser på at være tilstede dernede også. Skulle du få brug for 'før'-billeder, så har jeg nogle stykker liggende på harddisken. Både hvor du spiller fodbold i baghaven mens der varmes op under grillen (var det Karnevals-weekenden?) og senere inde i stuen, hvor du ser lettere brugt ud...  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det var til karneval vi grillede. Var dog så småt begyndt at cutte på daværende tidspunkt, så det er ikke der, hvor jeg var tykkest. Har taget nogle billeder den sidste dag af mit bulk. Nogle af dem er også blevet postet. :smile:

Ellers er det jo bare tung metal herfra. Det skal løftes og det skal høres!  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Yeah! Det er det jeg altid har sagt. Godt at du også er komet efter det med at løfte det. Bedre sent end aldrig! :wink::tongue:

Hvor har du bestilt det pro-tan?

<{POST_SNAPBACK}>

Bestilte det hos Loaded.dk. Det er umiddelbart det eneste sted i DK, hvor man kan købe begge dele.

Krawen og undertegnet regner med at skaffe billig protan til næste omgang konkurrence hvis nogen er med på ideen, så skal vi nok bringe det op igen næste år  :smile:

Vi har selv kun givet omkring 160 kr per flaske denne gang  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder cool, men må indrømme jeg er lidt nervøs for at stå i samme situation som sidste år. :blink:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Det lyder cool, men må indrømme jeg er lidt nervøs for at stå i samme situation som sidste år.  :blink:
Pst :unsure:- hvis du er bange for at mangle Dream Tan, så stiller jeg jo måske op i 2006....så skal jeg nok medbringe rigeligt, så du kan låne! :tongue::laugh::wink:

:banana3:

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder rigtig godt!

Ved ikke, hvad jeg skulle have gjort uden dig. :blush:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Det lyder cool, men må indrømme jeg er lidt nervøs for at stå i samme situation som sidste år.  :blink:
Pst :unsure:- hvis du er bange for at mangle Dream Tan, så stiller jeg jo måske op i 2006....så skal jeg nok medbringe rigeligt, så du kan låne! :tongue::laugh::wink:

:banana3:

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder rigtig godt!

Ved ikke, hvad jeg skulle have gjort uden dig. :blush:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh: ...der var nok en anden venlig sjæl der ku' have lånt dig lidt skosværte :wink::smile:. Bliver spændende at se formen i år! :w00t::smile:

Link to comment
Share on other sites

Så nåede vægten endelig ned på de 80kg. Jeg havde regnet mig frem til, at 80kg ca. ville svare til noget der lignede sidste års form, og det ser ud til at passe meget godt (vejede 78,2 en uge inden stævnet). Den endelige vægt bliver nok meget tæt på hvad den var sidste år…

Diætupdate d. 4/9 2005:

Ændringer i morgenvægten:

Fredag d. 15/4 ca. 90 (reel vægt ca. 92)

Onsdag d. 22/6: 86,4 (reel vægt 88,4)

Torsdag: 85,4

Fredag: 86,0

Lørdag: 85,4

Søndag: 85,4

Mandag: 85,4

Tirsdag: 85,4

Onsdag: 85,6

Torsdag: 85,0

Fredag: 85,0

Lørdag: 85,4

Søndag: 84,6

Mandag: 85,0

Tirsdag: 85,0

Onsdag: 84,0

Torsdag: 84,0

Fredag: 84.6

Lørdag: 84.6 (sidste druktur)

Søndag: Mangler

Mandag: 84,8

Tirsdag: 84,0

Onsdag: Var ikke hjemme

Torsdag: Var ikke hjemme

Fredag: Var ikke hjemme

Lørdag: Var ikke hjemme

Søndag: 83,4

Mandag: 83,2

Tirsdag: 83,0

Onsdag: 83,2

Torsdag: 83,0

Fredag: 83,4

Lørdag: 83,0

Søndag: 83,0

Mandag: 82,2

Tirsdag: 82,2

Onsdag: 82,6

Torsdag: 82,0

Fredag: 82,2

Lørdag: 81,6

Søndag: 81,8

Mandag: 81,4

Tirsdag: 80,6

Onsdag: 81,0

Torsdag: 81,4

Fredag: 81,6

Lørdag: 81,2

Søndag: 80,6

Mandag: 81,2

Tirsdag: 80,8

Onsdag: 80,4

Torsdag: 80,4

Fredag: 80,8

Lørdag: 80,8

Søndag: 81,0

Mandag: 79,6

Tirsdag: 80,0

Onsdag: 79,8

Torsdag: 79,8

Fredag: 80,0

Lørdag: 79,4

Søndag: Tyrkiet

Mandag: Tyrkiet

Tirsdag: Tyrkiet

Onsdag: Tyrkiet

Torsdag: Tyrkiet

Fredag: Tyrkiet

Lørdag: Tyrkiet

Søndag: 79,2

Mandag: 78,4

Tirsdag: 78,4

Onsdag: 78,6

Torsdag: 78,2

Fredag: 78,2

Lørdag: 78,0

Søndag d. 4/9: 77,6 (reel vægt 80 kg)

Sidste år var morgenvægten 75,8 (reel vægt 78,2) en uge inden konkurrencen. Lige om sidste år kommer der billeder en uge inden konkurrencen.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Ser jo umiddelbart rigtigt godt ud, mester :bigsmile:

Jeg har dog lidt svært ved at forstå din vægt.

Jeg ville mene at efter din seriøse omgang vinterbulk, så skulle din vægt gerne ligge noget højere end sidste år, pga. den ekstra muskelmasse du har opbygget.

Dette kan dog skyldes at du er mere "cutted" i år, men alligevel - sådan en omgang bulk skulle gerne give 2-3 kg rent muskelmasse.

Hvordan går det forresten med dips'ne? Et du oppe på flere en sidste år?

Ellers er der bare krydsede fingre herfra! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har dog lidt svært ved at forstå din vægt.

Jeg ville mene at efter din seriøse omgang vinterbulk, så skulle din vægt gerne ligge noget højere end sidste år, pga. den ekstra muskelmasse du har opbygget.

Dette kan dog skyldes at du er mere "cutted" i år, men alligevel - sådan en omgang bulk skulle gerne give 2-3 kg rent muskelmasse.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har nok også 2 kg mere masse end sidste år. Mere er det desværre ikke blevet til efter cut. Håber på at være en smule mere cut end sidste år, så min vægt bliver derfor meget tæt på hvad den var sidste år.

Hvordan går det forresten med dips'ne? Et du oppe på flere en sidste år?

<{POST_SNAPBACK}>

Det er begyndt at gå bedre, men er desværre ikke halt så skarp som sidste år (der er nogle træningsmæssige ting, som jeg bestemt skal lave om næste år). Regelerne er også blevet ændret. Dipsene skal nu udføres MEGET langsom, og der skal holdes et sekunds pause i toppen (hvilket virkeligt trækker tænder ud!). Jeg tvivler derfor på, at nogen kommer op på 50 i denne omgang (vil skyde på, at snittet nærmere kommer til at ligge under 30). Regelerne for chinups er ikke så restriktive, og kommer nok ikke til at have så stor betydning på antallet.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Hey Pauli

Tak for træningen. Sku godt at være tilbage og igang i thor igen.

Jeg har nok også 2 kg mere masse end sidste år. Mere er det desværre ikke blevet til efter cut. Håber på at være en smule mere cut end sidste år, så min vægt bliver derfor meget tæt på hvad den var sidste år.

Syntes din form ser væsenligt bedre ud end sidste år, var positivt overrasket d jeg så dig forleden :4thumbup: Helt sikkert minimum 2 kg.

Bulk er vejen no doubt about that.

Hilsen en fed differ på 102 kg :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Pauli

Tak for træningen. Sku godt at være tilbage og igang i thor igen.

Jeg har nok også 2 kg mere masse end sidste år. Mere er det desværre ikke blevet til efter cut. Håber på at være en smule mere cut end sidste år, så min vægt bliver derfor meget tæt på hvad den var sidste år.

Syntes din form ser væsenligt bedre ud end sidste år, var positivt overrasket d jeg så dig forleden :4thumbup: Helt sikkert minimum 2 kg.

Bulk er vejen no doubt about that.

Hilsen en fed differ på 102 kg :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker Differ. :cooldance:

Kan godt lave beregningerne, men kan ikke altid selv se det :blush::smile:

Godt at have dig tilbage i 9000!!! :showoff::weight_lift: :4sport: :4flex:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Lidt æv nyt... :dry:

Jeg havde problemer med det venstre knæ under gårsdagens roning. Jeg holdt dog igen når det gjorde ondt og gennemførte træningen. Resten af dagen gjorde det så ondt i knæet så snart jeg bøjede det (gammel tilbagevendende skade fra mili). Aftenens gåtur blev derfor aflyst. I dag har knæet det dog bedre. Mit træningsprogram for i dag står på "morgen og aften" (eftermiddag og nat) gåtur samt lår, ryg og bicep træning. Det har jeg dog valgt at udskyde til i morgen, da halsen samtidig ikke virker for god. Dagens træning holdes derfor til en smule posering. Diæten strammes yderligere for at modvirke nedgangen i aktivitet. Vil forsøge mig med noget stærk tomatsuppe med masser af hvidløg og jalapenjos senere. Det plejer at være godt for halsen. :4mewantfood: :devil:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Så er der kommet deltagerliste til dette års DM... og vi kan se flere gamle kendinger  :bigsmile:

DELTAGERLISTE DM 2005

<{POST_SNAPBACK}>

Takker Angel! Har også siddet og ventet på den. :smile:

Deltagerne i Athletic Fitness - 180cm:

Christian V. Poulsen, Dragør

Frank Splidsboel Møller, Århus

Morten Sloth Madsen, Randers - Svedbaronen

Anders Nonved, Odense - Team OBBC

Pauli Frederiksen, Aalborg - SaintPauli

Peter Bigum, Rødovre

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Så er der kommet deltagerliste til dette års DM... og vi kan se flere gamle kendinger  :bigsmile:

DELTAGERLISTE DM 2005

<{POST_SNAPBACK}>

Takker Angel! Har også siddet og ventet på den. :smile:

Deltagerne i Athletic Fitness - 180cm:

Christian V. Poulsen, Dragør

Frank Splidsboel Møller, Århus

Morten Sloth Madsen, Randers - Svedbaronen

Anders Nonved, Odense - Team OBBC

Pauli Frederiksen, Aalborg - SaintPauli

Peter Bigum, Rødovre

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Christian fra Dragør finder du på FITNEZZ

Link to comment
Share on other sites

Så nåede vægten ned på de 79kg, hvilket var mit estimerede mål, da jeg påbegyndte min diæt. Den endelige vægt bliver nok meget tæt på hvad den var sidste år…

Diætupdate d. 12/9 2005:

Ændringer i morgenvægten:

Fredag d. 15/4 ca. 90 (reel vægt ca. 92)

Onsdag d. 22/6: 86,4 (reel vægt 88,4)

Torsdag: 85,4

Fredag: 86,0

Lørdag: 85,4

Søndag: 85,4

Mandag: 85,4

Tirsdag: 85,4

Onsdag: 85,6

Torsdag: 85,0

Fredag: 85,0

Lørdag: 85,4

Søndag: 84,6

Mandag: 85,0

Tirsdag: 85,0

Onsdag: 84,0

Torsdag: 84,0

Fredag: 84.6

Lørdag: 84.6 (sidste druktur)

Søndag: Mangler

Mandag: 84,8

Tirsdag: 84,0

Onsdag: Var ikke hjemme

Torsdag: Var ikke hjemme

Fredag: Var ikke hjemme

Lørdag: Var ikke hjemme

Søndag: 83,4

Mandag: 83,2

Tirsdag: 83,0

Onsdag: 83,2

Torsdag: 83,0

Fredag: 83,4

Lørdag: 83,0

Søndag: 83,0

Mandag: 82,2

Tirsdag: 82,2

Onsdag: 82,6

Torsdag: 82,0

Fredag: 82,2

Lørdag: 81,6

Søndag: 81,8

Mandag: 81,4

Tirsdag: 80,6

Onsdag: 81,0

Torsdag: 81,4

Fredag: 81,6

Lørdag: 81,2

Søndag: 80,6

Mandag: 81,2

Tirsdag: 80,8

Onsdag: 80,4

Torsdag: 80,4

Fredag: 80,8

Lørdag: 80,8

Søndag: 81,0

Mandag: 79,6

Tirsdag: 80,0

Onsdag: 79,8

Torsdag: 79,8

Fredag: 80,0

Lørdag: 79,4

Søndag: Tyrkiet

Mandag: Tyrkiet

Tirsdag: Tyrkiet

Onsdag: Tyrkiet

Torsdag: Tyrkiet

Fredag: Tyrkiet

Lørdag: Tyrkiet

Søndag: 79,2

Mandag: 78,4

Tirsdag: 78,4

Onsdag: 78,6

Torsdag: 78,2

Fredag: 78,2

Lørdag: 78,0

Søndag: 77,6

Mandag: 78,0

tirsdag: 78,2

Onsdag: 76,6

Torsdag: 77,4

Fredag: 77,0

Lørdag: 76,4

Søndag: 76,4

Mandag d. 12/9: 76,6 (reel vægt 79 kg)

Sidste år var morgenvægten 75,8 (reel vægt 78,2) en uge inden konkurrencen. Lige som sidste år kommer der billeder en uge inden konkurrencen.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share