SaintPauli


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

Hey Pauli - Jeg har prøvet din kage nu - Kan kun sige at den smager fantastisk!!! :4thumbup:

Dog har jeg tænkt mig at ændre lidt i den:

150 gram havregryn

50 hvedeklit

350 gram kvark

2,5 tsk SØD

5 æggehvide

150 gram æblemos

100 gram æblestykker

3 tsk kanel

1 tsk bagepulver

Jeg prøver den nok højest muligt i aften, så nu må vi se hva responsen er på den i morn! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Energimæssigt er helt på toppen, men helbredet har desværre ikke været for godt her den sidste uges tid. Jeg fik problemer med halsen i torsdags og uheldigvis fik jeg et tilbagefald lørdag nat. Det er derfor ikke blevet til så mange gåture som jeg kunne ønske i denne uge. Jeg har også set mig nødsaget til at revidere mine træningsplaner, men har heldigvis kunne træne hver anden dag.

I dag trænede jeg min sidst omgang tung ben og ryg. For ikke at få tilbagefald valgte jeg at tage en ”ædedag” og satte derfor mit kcal indtag op ved måltidet umiddelbart efter træning.

Planen indtil stævnet ser nu ud som følger:

(Har ikke planlagt noget roning, men vil sætte det ind, hvis helbredet er til det)

Tirsdag 20/9: Ben/ryg/bicep

Onsdag 21/9:

Torsdag 22/9: Bryst/skulder/tricep/mave (Billeder tages)

Fredag 23/9: Fridag (Carbtømning påbegyndes)

Lørdag 24/9: Fridag

Søndag 25/9 Fullbody - Light weight baby

Mandag 26/9 Fullbody- Light weight baby

Tirsdag 27/9 Fullbody - Light weight baby

Onsdag 28/9 Fullbody - Light weight baby (15 liter Cola. Carbloading påbegyndes. Kreatin stoppes)

Torsdag 29/9: Fridag

Fredag 30/9: Fridag

Lørdag 1/10 DM i Athletic Fitness

Diætupdate d. 20/9 2005:

Ændringer i morgenvægten:

Fredag d. 15/4 ca. 90 (reel vægt ca. 92)

Onsdag d. 22/6: 86,4 (reel vægt 88,4)

Torsdag: 85,4

Fredag: 86,0

Lørdag: 85,4

Søndag: 85,4

Mandag: 85,4

Tirsdag: 85,4

Onsdag: 85,6

Torsdag: 85,0

Fredag: 85,0

Lørdag: 85,4

Søndag: 84,6

Mandag: 85,0

Tirsdag: 85,0

Onsdag: 84,0

Torsdag: 84,0

Fredag: 84.6

Lørdag: 84.6 (sidste druktur)

Søndag: Mangler

Mandag: 84,8

Tirsdag: 84,0

Onsdag: Var ikke hjemme

Torsdag: Var ikke hjemme

Fredag: Var ikke hjemme

Lørdag: Var ikke hjemme

Søndag: 83,4

Mandag: 83,2

Tirsdag: 83,0

Onsdag: 83,2

Torsdag: 83,0

Fredag: 83,4

Lørdag: 83,0

Søndag: 83,0

Mandag: 82,2

Tirsdag: 82,2

Onsdag: 82,6

Torsdag: 82,0

Fredag: 82,2

Lørdag: 81,6

Søndag: 81,8

Mandag: 81,4

Tirsdag: 80,6

Onsdag: 81,0

Torsdag: 81,4

Fredag: 81,6

Lørdag: 81,2

Søndag: 80,6

Mandag: 81,2

Tirsdag: 80,8

Onsdag: 80,4

Torsdag: 80,4

Fredag: 80,8

Lørdag: 80,8

Søndag: 81,0

Mandag: 79,6

Tirsdag: 80,0

Onsdag: 79,8

Torsdag: 79,8

Fredag: 80,0

Lørdag: 79,4

Søndag: Tyrkiet

Mandag: Tyrkiet

Tirsdag: Tyrkiet

Onsdag: Tyrkiet

Torsdag: Tyrkiet

Fredag: Tyrkiet

Lørdag: Tyrkiet

Søndag: 79,2

Mandag: 78,4

Tirsdag: 78,4

Onsdag: 78,6

Torsdag: 78,2

Fredag: 78,2

Lørdag: 78,0

Søndag: 77,6

Mandag: 78,0

Tirsdag: 78,2

Onsdag: 76,6

Torsdag: 77,4

Fredag: 77,0

Lørdag: 76,4

Søndag: 76,4

Mandag: 76,6

Tirsdag: 75,8

Onsdag: 75,8

Torsdag: 76,2 Syg

Fredag: 76,2

Lørdag 76,0 Syg

Søndag: 76,0

Mandag: 75,6

Tirsdag: 75,2 (reel vægt 77,6 kg)

Vægten har svinget en del her den sidste uge, hvilket sikkert skyldes den ændringer i dagsrutinerne, som sygdommen/inaktiviteten har medført.

Sidste år var morgenvægten 75,8 (reel vægt 78,2) en uge inden konkurrencen. Jeg regner med at få taget billeder på torsdag.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Så blev de nye billeder endelig taget. Vi var total noob fotografer, og glemte at slå blitzen fra, så mange af detaljerne er væk, og alle nærbillederne ligner overeksponeret dej... :dry:

Selvom jeg bedst kan lide sort/hvid, så har jeg valgt at bibeholde billedernes originale farve for bedømmelsens skyld. Billederne er taget efter en træning bryst, skulder og tricep (og så lige en smule disco for lidt pump på armene :wink:)

På billederne vejer jeg omkring et halvt kg mindre end det fra sidste år.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

post-3614-1127415584_thumb.jpg

post-3614-1127415634_thumb.jpg

post-3614-1127415698.jpg

post-3614-1127415964_thumb.jpg

post-3614-1127415989_thumb.jpg

post-3614-1127416039_thumb.jpg

post-3614-1127483976_thumb.jpg

post-3614-1127484050_thumb.jpg

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Hej Pauli! Jeg synes sgu at det ser rigtig godt ud overall - Der er en hammergod symetri, der er fx ingen muskelgrupper som skejer sig ud i forhold til andre!! :cooldance:

Barberet over hele kroppen og med protan på, så skal det nok komme til at se fedt ud! :devil:

Ønsker dig alt held og lykke i næste weekend! Ikke mindst blir' det lærerigt at dyste imod dig og modtage seriøse bank i dips og chins! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Sikke en køn ung mand :wink:

Held og lykke d. 1

He he. Det syntes min mor ikke engang længere. ”Jammen du var så pæn da du var mere normal…” :laugh::laugh:

Word Homie!

Nice pics!

Jeg er ikke i tvivl om at fedt% er lavere end sidste år. Bedre lats, skuldre og gunz! (Selvom du selv er sur på dem :tongue: )

Som jeg sagde over msn, synes jeg også du poserer godt :smile:

Og juletræet er på vej på æ´back :4thumbup:

Altid nemmere at posere godt når man skyder 25 billeder og vælger de bedste ud... :wink:

Men juetræ siger du. Det kan jeg sku ikke se. Syntes min ryg ser fed ud. :unhappy:

Fremgangen er sq tydelig, nice :smile: Held og lykke til K-dag

Takker Gunhof! Er dog ikke altid lige nemt at se selv. Især ikke når vægten ender lavere end sidst. Der skulle jo have været fremgang. :dry:

Det ser godt u' Pauli!!! Synes specielt patten er blevet lee!! Cuttet ser også ud til at være en tand bedre end sidste år - specielt på benene :bigsmile:

Patten har altid været godt med. Har gode patgener men elendige gungener. :smile:

Tror at det er gåturene som benene har responderet på. Det var faktisk her jeg begyndte at tabe mig først. Er begyndt at have min tvivl om punktslankning. Det kan ikke måles, men måske er der en akkumuleret effekt over længere tid.

Hej Pauli! Jeg synes sgu at det ser rigtig godt ud overall - Der er en hammergod symetri, der er fx ingen muskelgrupper som skejer sig ud i forhold til andre!! :cooldance:

Barberet over hele kroppen og med protan på, så skal det nok komme til at se fedt ud! :devil:

Ønsker dig alt held og lykke i næste weekend! Ikke mindst blir' det lærerigt at dyste imod dig og modtage seriøse bank i dips og chins! :w00t:

Takker. Symmetrien er nok også min stærkeste side, men jeg kommer nok til at se lille ud når du breder vingerne ud. :w00t:

Glæder mig også til dip/chindysten og håber at alt flasker sig for dig her den sidste uge. :smile:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Så blev de nye billeder endelig taget. Vi var total noob fotografer, og glemte at slå blitzen fra, så mange af detaljerne er væk, og alle nærbillederne ligner overeksponeret dej... :dry:

Selvom jeg bedst kan lide sort/hvid, så har jeg valgt at bibeholde billedernes originale farve for bedømmelsens skyld. Billederne er taget efter en træning bryst, skulder og tricep (og så lige en smule disco for lidt pump på armene :wink:)

På billederne vejer jeg omkring et halvt kg mindre end det fra sidste år.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Ser super super godt ud Paulli Man... :4thumbup: En hel del mere cut end sidste år synes jeg... Specielt benerne er blevet klart mere cuttede... SUPER gået....

Brystet ser også klart bedre ud...

Glæder mig meget til at se dig på scenen i år... Vi ses gamle dreng...

:wink: - iver

Link to comment
Share on other sites

Det ser godt ud SaintPauli. Deltsne er vokset og dine abs er bedre. Cuttet på quadsne ser sgu' også lee' ud. Det eneste jeg undrer mig lidt over er dine lægge, som på sort hvid billedet fra sidste år ser lidt mere fyldige ud end det nye farve billede - måske er det pga. forskellem mellem sort-hvid og så farve billeder, eller noget med poseringen. Hvad er din egen bedømmelse? Overall ser det dog ud til at blive en endnu bedre fysik, du præsenterer i år. Held og lykke

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Sikke en køn ung mand :wink:

Held og lykke d. 1

He he. Det syntes min mor ikke engang længere. "Jammen du var så pæn da du var mere normal…" :laugh::laugh:

:laugh: Så ved man, at det går den rigtige vej! :4thumbup:

Vil ligesom de andre sige, at det ser tydeligt bedre ud i år end sidste år. :4flex: Ser frem til at heppe på dig i Herning. :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Har lige smidt et par ekstra sammenlignings billeder ind. :smile:

Ser godt ud, dine guns kunne dog godt bruge lidt mere masse, hvis det står til mig! Men altså biceppen er vist fin, men jeg må være ærlig og sige, jeg ikke synes, din triceps lever op til resten af "pakken" - der skal mere masse på! Eller er det bare mig, der ikke kan se det? :P

Kan godt bruge meget mere masse på mine guns, og det er også første prioritet til næste år. Du har også ganske ret i, at jeg har et problem med min tricep. Det laterale hoved er ikke særlig veludviklet, hvorimod det lange hoved er godt med. Dette får armen til at se stor nok ud forfra, for lille fra siden. :dry:

Ser super super godt ud Paulli Man... :4thumbup: En hel del mere cut end sidste år synes jeg... Specielt benerne er blevet klart mere cuttede... SUPER gået....

Brystet ser også klart bedre ud...

Glæder mig meget til at se dig på scenen i år... Vi ses gamle dreng...

:wink: - iver

Takker Iver! Vi ses backstage i Herning! :cooldance::cooldance:

Det ser godt ud SaintPauli. Deltsne er vokset og dine abs er bedre. Cuttet på quadsne ser sgu' også lee' ud. Det eneste jeg undrer mig lidt over er dine lægge, som på sort hvid billedet fra sidste år ser lidt mere fyldige ud end det nye farve billede - måske er det pga. forskellem mellem sort-hvid og så farve billeder, eller noget med poseringen. Hvad er din egen bedømmelse? Overall ser det dog ud til at blive en endnu bedre fysik, du præsenterer i år. Held og lykke

:smile:

Har siddet og kigget resten af billederne gennem og læggen ser ganske rigtigt mindre ud. Ved ikke helt hvorfor, fordi den er vokset en smule siden sidst. Måske fordi at lårene er vokset proportionalt mere.

He he. Det syntes min mor ikke engang længere. "Jammen du var så pæn da du var mere normal…" :laugh::laugh::laugh: Så ved man, at det går den rigtige vej! :4thumbup:

Vil ligesom de andre sige, at det ser tydeligt bedre ud i år end sidste år. :4flex: Ser frem til at heppe på dig i Herning. :cheer:

Min syntes dog at det er blevet pænere ”nu hvor jeg har tabt mig lidt”. Ja 15 kg mor… Kan også godt tænke mig at din mor har et problem med at sin yndige datter er blevet en lee styrkeløfter. :laugh:

Tøsebarnet og jeg regner da også kraftigt med at være på lægterne som de barske supportere vi er! :devil:

Det ser rigtig godt ud, Pauli! Forskellen er til at se fra sidste år, så dit projekt har bestemt båret frugt. Vi ses i Herning om 8 dage... :smile:

Cool at høre, at I alligevel kigger forbi. Vi ses!!! :4thumbup:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Ser fandeme godt ud Pauli.. blir helt stolt over at være Nordjyde.. hehe...

Kan ikk rigtig sige noget som ikk er sagt, men synes dine abs er noget bedre, rygger er rigtig solid!.. ser cool ud.. kan ikk heeeeelt se det med din calfs, måske det bare er mig.. Men i hvert fald fed form, som er den form jeg stræber efter... Mega held og lykke på scenen mester!!!! :4thumbup:

Edited by Lasse T
Link to comment
Share on other sites

Min syntes dog at det er blevet pænere "nu hvor jeg har tabt mig lidt". Ja 15 kg mor… Kan også godt tænke mig at din mor har et problem med at sin yndige datter er blevet en lee styrkeløfter. :laugh:
Det må så til gengæld betyde, at der stadig er noget at arbejde på! :4whip::tongue:

Min mor har faktisk ikke sagt så meget. Hendes mand har dog sagt, at jeg er blevet bred over skuldrene, min stedmor synes, at det ser pænt ud, sådan som min bagdel runder, :innocent: og min far synes, at jeg har fået store arme :4flex: (han er så den eneste! :laugh: ).

Link to comment
Share on other sites

Det ser rigtig godt ud Pauli :4thumbup: ... superb bryst og delts :cooldance: Ryggen er også helt godt med!! .. Eneste jeg umiddelbart kan se du mangler er guns, men mon ikke du får med med til næste omgang :wink: Og så synes jeg lidt mere masse på nakken ville pynte, men du er jo ikke meget for tyrenakke :tongue: Men stor stor respekt for dit kæmpe arbejde - synes virkelig du har en flot form, og er meget inspireret af din træning og din måde at tackle kosten på :smile: Og så skal du da have held og lykke på scenen :4thumbup:

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

:strat:Rock Bottom! :strat:

Diætupdate d. 28/9 2005:

Ændringer i morgenvægten:

Fredag d. 15/4 ca. 90 (reel vægt ca. 92)

Onsdag d. 22/6: 86,4 (reel vægt 88,4)

Torsdag: 85,4

Fredag: 86,0

Lørdag: 85,4

Søndag: 85,4

Mandag: 85,4

Tirsdag: 85,4

Onsdag: 85,6

Torsdag: 85,0

Fredag: 85,0

Lørdag: 85,4

Søndag: 84,6

Mandag: 85,0

Tirsdag: 85,0

Onsdag: 84,0

Torsdag: 84,0

Fredag: 84.6

Lørdag: 84.6 (sidste druktur)

Søndag: Mangler

Mandag: 84,8

Tirsdag: 84,0

Onsdag: Var ikke hjemme

Torsdag: Var ikke hjemme

Fredag: Var ikke hjemme

Lørdag: Var ikke hjemme

Søndag: 83,4

Mandag: 83,2

Tirsdag: 83,0

Onsdag: 83,2

Torsdag: 83,0

Fredag: 83,4

Lørdag: 83,0

Søndag: 83,0

Mandag: 82,2

Tirsdag: 82,2

Onsdag: 82,6

Torsdag: 82,0

Fredag: 82,2

Lørdag: 81,6

Søndag: 81,8

Mandag: 81,4

Tirsdag: 80,6

Onsdag: 81,0

Torsdag: 81,4

Fredag: 81,6

Lørdag: 81,2

Søndag: 80,6

Mandag: 81,2

Tirsdag: 80,8

Onsdag: 80,4

Torsdag: 80,4

Fredag: 80,8

Lørdag: 80,8

Søndag: 81,0

Mandag: 79,6

Tirsdag: 80,0

Onsdag: 79,8

Torsdag: 79,8

Fredag: 80,0

Lørdag: 79,4

Søndag: Tyrkiet

Mandag: Tyrkiet

Tirsdag: Tyrkiet

Onsdag: Tyrkiet

Torsdag: Tyrkiet

Fredag: Tyrkiet

Lørdag: Tyrkiet

Søndag: 79,2

Mandag: 78,4

Tirsdag: 78,4

Onsdag: 78,6

Torsdag: 78,2

Fredag: 78,2

Lørdag: 78,0

Søndag: 77,6

Mandag: 78,0

Tirsdag: 78,2

Onsdag: 76,6

Torsdag: 77,4

Fredag: 77,0

Lørdag: 76,4

Søndag: 76,4

Mandag: 76,6

Tirsdag: 75,8

Onsdag: 75,8

Torsdag: 76,2 Syg

Fredag: 76,2

Lørdag 76,0 Syg

Søndag: 76,0

Mandag: 75,6

Tirsdag: 75,2

Onsdag: 75,4

Torsdag: 75,2 Carbudtømning startede sidst på aftenen.

Fredag: 74,8

Lørdag 74,8

Søndag: 74,6

Mandag: 74,2

Tirsdag: 73,8

Onsdag: 73,8

Så ramte vægten rock bottom. Jeg tror faktisk allerede den gjorde det i går, for der var ikke meget at komme efter til træning. Al træningen for denne gang er du overstået og jeg vil bruge dagen på at bunde mine 15liter Cola og fylde carbs på tanken. Jeg har købt 5 forskellige slags Cola og vil nu holde en lille ”vinsmagning”. :4mewantfood:

Vægten endte på 73,8 (76,2) Sidste år var morgenvægten 75,8 (reel vægt 78,2) en uge inden konkurrencen. Det endelige vægttab er ca. 16 kg inkl. carbudtømningen.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share